کنایه رائفی پور به دولت روحانی | انتخابات 1400


انتخابات 1400 بین چه گروه هایی خواهد بود؟


+ 
50

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ادامه از کامنت قبلی
    خوب در کامنت قبلی گفتم که مجلس یازدهم در اختیار نیروهای اصولگرا و انقلابی است در 1400 هم به احتمال بسیارزیاد دولت در اختیار انان قرار می گیرد .
    خوب در این صورت دیگر الحمدالله بهانه ای باقی نمی ماند و کسی نمی تواند ادعا کند که مقصر ناکارامدی نظام و این همه مشکلات موجود جریان اصلاحات و غربگرایان و سازشکاران و نمی دانم لیبرال ها و نفوذی هاهستند .
    مشتاق هستیم ببینیم این نیروهای انقلابی چه گلی بر سر نظام و مملکت می توانند بزنند و حتی توانایی حل بخش نسبتا کوچکی از این مشکلات به خصوص در زمینه اقتصاد را دارند ؟
    مسایل فرهنگی و ازادی های اجتماعی و رفتن زنان به ورزشگاه هم پیشکش !!!فعلا در این اوضاع اسفناک اقتصادی که اگر ادامه پیدا کند تا چندسال دیگر فروپاشی اقتصادی ایران ناگزیر خواهد بود اولویت با اقتصاد است نه مسایل و ازادی های فرهنگی و اجتماعی .

  • خوب الحمدالله اکثریت قریب به اتفاق مجلس را جریان اصوگراو انقلابی در اختیار گرفته است . حدود دوسوم نمایندگان اصولگرای مجلس و بیش از نیمی از نمایندگان کل مجلس هم از لیست ائتلاف نیروهای انقلاب وابسته به جریان اصولگرا هستند . تعداد اصلاح طلبان مجلس هم به پانزده نفر نمی رسد و اصلاح طلبان دوباره مثل مجلس نهم حتی قادر به تشکیل فراکسیون اقلیت مثل مجلس هفتم و هشتم هم نیستند . در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 حتی اگر مثل سال 96 و یا 84 رقابتی بوده و اصلاح طلبان چندین نامزد داشته باشند باز به احتمال بسیار بازنده بوده به خصوص که با توجه به سرخوردگی نه فقط طرفداران اصلاحات بلکه سرخوردگی و نارضایتی عموم مردم امار مشارکت قطعا از انتخابات مجلس یازدهم پایین تر و در نتیجه راه برای روی کارامدن اصولگرایان هموار است .

  • روحانی و ظریف جاسوس هستند . ریس جمهوری بعدی باید از رزمندگان دفاع مقدس باشه یکی مثل سردار سلیمانی ها ؟ چنین اشخاصی اگر ریس جمهور شوند ببین چه مهر هایی را می چینند به خدا ایران گلستان می شود.

  • 1400

  • مردم یک کلیدساز نمی خواهند ؟

  • قدر مسلم رئیس جمهور نباید جاسوس باشد وگرنه اوضاع مملکت و همه چیز داغون میشه همانطور که از سال 92 به اینطرف شد

  • عجب!!!