به قیامت اعتقاد داری؟


به نظرت قیامت وجود داره؟!


+ 
13

- 
0
ارسال در 1399/2/15 ساعت 20:10 2020-5-4 20:10:09
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • محل باور آدمی ورای ابزار بدوی فهم اوست و خود واجد مراحلی تا به کنه و عمق است؛
    در پس درک نخستین از یک موضوع که ابزار آن حواس ۶ گانه و در نهایت مغز به عنوان ابزار اولیه برای درک عقلانی است، قلب آدمی(نه به مفهوم آن پاره گوشت تپنده در جانب چپ تن) بلکه در معنای کلی آمیختگی سرشت و معرفت آدمی و محل ادراکات عالم معنا مسئول دریافت حقایق ملاء و غیب است
    آدمی در سطحی از جانب ادراک قلبی اش مسلمان میشود ولی در کنه و عمق آن مومن!

    فلذا به کثرت مسلمان بسیار ولی مومن به اقل است...
    در باب موضوع ایمان به معاد و آخرت و عقبه مرگ این جهانی، چه بسیارند تسلیمان به وعده اللّه که قلبشان خالی از ایمان و باور حقیقی بدان است!
    هرچند مقبول است اگر دور از ریا و تزویر شاهد اعتراف بر لنگی ایمان به معاد باشیم چه امری است بسیار خطیر و جز از اعتماد بر فرستادگان و رسولان پاک سرشت چاره ای در یاوری بر افزودن به اینچنین ایمان نیست..
    البته عشق نیز مقوله ای است که مطلوب ساز طالب حق است و ...
    راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست... آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست ...

    و جایی که جهت ادراک آن جز از نقد جان مقبولی نخواهد بود و باز آمده ای از آن به کالبد جهان یافت نشود به یقین جایی است ورای ساحت تنگ قلوب پا در گل!!!!

  • .

  • اعوذبالله من الشیطان الرجیم ، بسم الله الرحمن الرحیم ... و گفت آن رسول ای پروردگار من بدرستیکه قوم من گرفتند این قرآن را متروک ... [33-فرقان] . صدق الله العلی العظیم... قرآن رو با معنیش بخونیم ؛ و طبق فرمایش رهبر بسیارعزیزمون ، به دستوراتش عمل کنیم ؛ دونه به دونه ؛ کاربردی ... ؛ به کارببندیم دستورات خدا رو ... . همین حالا شروع کن ... . وضو بگیر... قرآن رو بر دار ... بازش کن ... شروع کن به تلاوت ... میبینی خدا داره باهات حرف میزنه ... اگه بخوای عمیقا میتونی ارتباط بگیری باهاش ... از رگ گردنت ، بهت نزدیک تره ... معنی وتفسیرش رو هم حتما بخون ... . لبیک یا امام خامنه ای عزیزمون ؛ اللهم عجل لولیک الفرج ؛ اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم والعن اعدائهم.