آخر خط


در روزهای پندمی کرونا، ویدئویی تأمل برانگیز با عنوان «غسال‌های خط شکن»، ساخته محسن عقیلی در فضای مجازی دست به دست می‌شود. ویدئویی که در ظاهر گزارشی از یک حرکتِ جهادیِ طلاب خراسانی است اما درواقع، حقیقی‌ترین موقعیت زندگی هر انسانی را به رخ او می‌کشد.


+ 
16

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لعنت خدا بر یهود

  • @_.khoda_ba_mast._
    _.khoda_ba_mast._@

  • @_.khoda_ba_mast._ شریر و شرور همان یهودیان دروغگو هستند که دروغها و نسبتهای ناروا به خداوند متعال و پیغمبرانش دادند از جمله نسبت کودک کشی و نوزاد کشی رو به پیغمبران خدای ابراهیم دادند تا جنایات و فسادهای خودشان را توجیه کنند... در ضمن خدای شما تثلیثی ها خدای حقیقی نیست تا بتواند دعایی را اجابت کند؛ همانطور که عیسی خدا نیست؛... خدا به وجود بدون اجزاء و غیرمرکب قائم بذات ازلی ابدی که هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی ندارد و خالق همه چیز است و خودش مخلوق نیست اطلاق میشود .. بنابراین این پدر و پسر و روح القدسی که ادعا دارید و چون پیرمردی ریش بلند کمرخمیده و جوانی نیمه لخت و کبوتری آنها را در کتابهای مذهبی یهود مربوط به کتب موسوم به عهدجدیدتان و در نقاشی های کلیساهایتان کشیدند اصلا خدا نیستند و مخلوق و زاییده ذهن پیشینیانتان هستند.. پس این دعاهایتان همه چون تیری است در تاریکی که هرگز به هدف اجابت نمیرسد

  • خوشا به سعادت شما که دلهایتان محکم و آرام هست و یقین دارید خداوند حاضر و ناظر است ، جمله ای برای تشکر پیدا نمیکنم که ارزش شما را داشته باشد .