عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/12/16 ساعت 22:19

    از یک طرف هر روز برای آمریکا آرزوی مرگ میکنید از طرف دیگر ازش شاکی هستین که واستون دارو نمیده !!!!!!!!!!!!!!!؟؟ آخه وقتی شما قدرت ساخت یه دونه قرص سرما خوردگی رو هم ندارین ، چطور آرزوی نابودی واسه آمریکا میکنین!!؟؟ با این منطق شما برای کسی آرزوی مرگ و نابودی میکنین که شیشه ی عمر شماست.

  • جلیل، 98/12/19 ساعت 01:06

    پسر خوب ،! آمریکا جیب ما رو نزنه ، ما از آون هیچی نمیخواهیم . آنقدر باید عقل داشته باشی که کشورها ، همچون انسانها به دادو ستد با هم محتاجند. منتها تحریم ظالمانه آمریکا که کد خدای امثال شماها ست ، باعث شده که این ظلم در حق ایران انجام بشه . نه از آمریکا ، از هیچ کشور ثالث . در ثانی ، اگر کدخدای شما متنعم و همه چی تمام و ثروتمند و بی نیاز است ، چه دلیلی داره که از آنسوی دنیا بیاد و در کشورهای ضعیف بساط قتل و غارت راه بندازه و همچون زالو خون ملتها رو بمکه؟ !!!!
    مخ کوچک امثال شما ، توسط رسانه های ماهواره‌ای و اینترنتی آمریکا و اذنابش، زده شده و الان تو یک آدم کوکی غرب هستی که طبق برنامه رباتیک وار ، صبح که از خواب بیدار میشی اتوماتیک وار شروع میکنی ریشه خودی را زدن .
    و این نشان از عدم داشتن عقل و بصیرت در وجود شماست . که در نهایت برای خود شیطان هورا میکشی و برای مقاومت مقابل شیطان ، لجن پراکنی میکنی .
    امیدوارم بیشتر پند بگیری تا ملال .