حاج عبدالرضا هلالی |مادر نیمه جون


مراســم عـزادارى ايام فاطميه
هيأت روضه العباس ( عليه السلام )
با مــداحى حـاج حسين سيب سرخي
حاج عبدالرضا هلالي
شنبه ٢٨دي‌١٣٩٨


+ 
10

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بر خورد جاهلانه با دین و مذهب و اهل بیت پیامبر چه عاقبتی برای ما دارد
    ---
    محال است ائمه اطهار اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین حضرت فاطمه (س) این اسوه ی دیانت و صبر و مقاومت مادر بزرگ خود را این گونه با من در آوردیها و خرافات تخیلات بشر ابزار ترویج کاسبی حرام دین فروشان از خدا بی خبر کنند.
    اکثریت ما شیعیان از بس شیطان سوار ذهن ناقص ما شده است غافلیم از این که شیطان پلید با رفتارهای من در آوردی هوا و هوس همیشگی ما که ظالمانه با احادیث و روایات جعلی و دروغ دین فروشان با اصرار انجام می دهیم برای دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر در جهان اسلام چگونه بدنامی و نفرت ایجاد می کند و با خشم خدا دین داری و مذهب داری آلوده به خرافات ما را به نابودی می فرستد و تباه میکند.
    اگر از این خواب غفلت در پیروی کور کورانه از سنتهای من در آوردی و خرافی دین زدای نیاکان خود بیدار نشویم و بر این پیروی شیطان پسند اصرار ورزیم دنیا و آخرت خویش را با هر چه در ترویج من در آوردیها و خرافات هزینه کرده ایم با گرفتار شدن به خشم خدا به تباهی می سپاریم.
    به خدا قسم جفای ما با محکمات مفصل قرآن کریم و در تضاد با اصول استدلال عقلی و پیروی ما از رفتارهای من در آوردی و از خرافات ضد قرآن و عقل و وارونه ساختن معنای ولایت مداری و مودت بجز دشمنی با دین خدا و قرآن و دشمنی با مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر و بد نام و منفور کردن این ارزشهای الهی ؛ بحکم قرآن چیز دیگری بنام ما به ثبت نخواهد رساند.