اجازه بالا رفتن نرخ ارز را نمی‌دهیم


«عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی گفت: وضعیت ذخائر ارزی و اسکناس فوق العاده خوب است و در طول یک دهه گذشته بی سابقه است. ما از این قدرت، برای پایین آوردن ارز استفاده نمی‌کنیم، بلکه برای کنترل ریال و تامین ارز از راه‌های مختلف برای مردم، استفاده خواهیم کرد و اجازه بالا رفتن نرخ ارز را نمی‌دهیم.


+ 
1

- 
0
ارسال در 1398/10/25 ساعت 12:16 2020-1-15 12:16:25
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دولتیان و مجلسیان کنونی چه جفاهایی که در حق مردم روا نمی دارند
    ---
    رویه اقتصادی بی رحمانه ای که دولت کنونی با همدستی نمایندگان مجلس شورای این دوره در هر چه تنگ تر کردن عرصه ی زندگی با انواع فشارهای بی رحمانه علیه مردم پیش گرفته اند شکی باقی نمی گذارد که این بی رحمان کاسه ای پر از زهر از دشمنان قسم خورده صهیونیستی و مستکبر زیر کاسه ی خود برای بر اندازی نظام و انتقام از مردم دارند.
    این بی رحمان در پنهان کردن این کاسه با زرق و برقها و شعارهای دروغین پوچ برای به ثمر رساندن توطئه های خائنانه خود بنفع این دشمنان علیه نظام و علیه ده ها ملیون مردم صبور خدا پرست انقلابی از غفلت و پاک دلی این مردم و سکوت سئوال بر انگیز مسئولان وفا دار نظام برای تسریع رسیدن به اهداف پلید خود بد ترین و فجیع ترین سوء استفاده ها را می کنند.
    انکار حق و سهم عادلانه ی مردم در ثروتهای خدا داده ی کلان کشوری که صاحبان اصلی آن هستند و فاجعه بار کردن عرصه ی زندگی در همه نیازها با بهانه های دروغ بجای پرداخت سهم عادلانه ی مردم در این ثروتها از راه هموار و ارزان کردن بهای دست رسی آنان به همه ی نیازها ؛ قوت شک به امانت داری این دولت و این مجلس شورا را چند برابر می سازد وجایی برای پیشه کردن حسن ظن به دولتیان و مجلسیان کنونی هرگز باز نمی گذارد.
    این دولتیان و این مجلسیان قسم خورده اند که به مردم ایران ثابت کنند در سایه ی نظام اسلامی مردم هیچ سهمی در ثروتهای کلان کشوری که صاحبان اصلی آنند هرگز ندارند ، و این ثروتها بر آنان همیشه حرام و حرام تر است ، و دست دراز کردن به جیب خالی آنان برای دولتیان بی نیاز به ارائه هیچ دلیل و سند قرآنی و عقلی از شیر مادر پاک تر و حلال و حلال تر است ؛ حال تو او ای جان برادر ، با صبر و حوصله ، حدیث مفصل بخوان از این مجمل.