رائفی پور: حاج قاسم رو وقتی زدن که...


سخنرانی استاد رائفی پور « تحلیل شهادت سردار سلیمانی » - 18دی98 در تهران


+ 
72

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/10/24 ساعت 09:53

    استاد همه چی دون

  • مهمان 98/10/23 ساعت 21:47

    آره ما همیشه از داخل ضربه خوردیم لعنت به وطن فروشا

  • مهمان 98/10/23 ساعت 16:30

    خانواده ها و جوانان مراقب باشند.
    بر اساس شنود مکالمات اعضای سازمان منافقین مشخص شد به تمامی حامیان این فرقه خطرناک دستور داده شده در تجمعاتی که برگزار می شود، مردم عادی را هدف گلوله قرار دهند تا اینگونه القاء شود نیروهای انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک کرده‌اند. در این راستا توصیه شده اولویت با دختران جوان، خانم‌ها و افراد کم سن و سال می‌باشد تا با کشته شدن آن‌ها بتوان جو مسموم در کشور ایجاد نمود.

    با توجه به این خباثت فرقه تروریستی رجوی به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم مراقب فرزندان خود باشند و حتی برای کنجکاوی و تماشا هم در منطقه‌ای که توسط افراد آشوبگر و اشرار آلوده شده حضور نداشته باشند.

    اخبار دریافتی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نظام موفق شدند چندین تیم مسلح تروریستی را در کشور شناسایی و دستگیر کنند اما شرط عقل پرهیز از مناطق خطر و آلوده است.

    این هشدار را به همه خانواده های ایرانی برسانید چرا که آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف پلید خود، جان انسانها برایشان بی اهمیت ترین چیز است.

  • مهمان 98/10/23 ساعت 11:40

    اصل بدبختی این کشور اونجاست که یه مشت لومپن بی سواد اما جیره خور دارای تیریبون، رسانه و شبکه هستند و در همه امور هم کارشناسی میکنن . من جمله این بابا یه مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه نمی دون آزاد یا پیام نور بهش دادن اومده تو مساجد و دانشگاه ها با یه مشت اراجیف مردم رو فریب میده و واسه دولت فاسد و اختلاسگر رای آری جمع میکنه. یه زمانی کارشناسی مذهبی میکرد و امام زمان می آورد مدعی بود که این انقلاب و نظام مقدمه ظهور امام زمان هست با این حربه مردم رو دور این نظام اختلاسگر و دروغگو جمع میکرد راستش من هم یه مدتی فریب این مزخرفات رو خوردم و به خاطر امام زمان هواداری این نظام رو کردم ولی وقتی ماهیت فاسد این نظام پی بردم دیدم این نظام خودش اصلی ترین مانع ظهور هست.آقای رائفی پور، پور مسعود، پناهیان حکومتی که سردمدارانش دروغگو و ریاکار باشند، دزد و کلاه بردار باشند، مردمش در فقر و بدبختی زندگی کنند، زنانش برای سیری شکم در قبرستان ها مورد تجاوز قرار گیرد، نخبگان و روشنفکرانش یا اعدام شوند یا از ترس جانشان فرار کنند، دختران جوان شیعه اش برای نان در امارات وهابی مزایده شوند و ..... نمی توانند امام زمان بیاورند. متاسفم برای مدتی از جوانی ام که پا منبری شما بودم اما این هم تجربه بود

  • مهمان 98/10/23 ساعت 21:54

    رایفی هم که میگه اختلاسگرا رو باید کنار زد اما تو با اصل نظام مشکل داری پس کی خوبه؟تو؟دلیل بیار بگو به این دلیل رهبر بده نه همین جور الکی. نظام با دولت فرق داره

  • مهمان 98/10/22 ساعت 16:34

    .