با این صحبت های رهبری انگار در آینده خبرهایی هست


‏اول گفتند در دفاع سخت و نیمه‌سخت غافلگیر نشوید، بعد هم توصیه اکید به استفاده از تجربه "کمیته‌های انقلاب" کردند
سپس هم گفتند که "‎#بسیج در همه‌ی محلّه‌های کشور، راهبرد و تاکتیکِ آماده داشته باشد"
قدری درباره کارکردهای "کمیته" تحقیق کنید؛ انگار در آینده خبرهایی هست...


+ 
28

- 
1
ارسال در 1398/9/13 ساعت 10:02 2019-12-4 10:02:54
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وظیفه ی وزارت امور خارجه ی ج.ا.ا چیست؟
    ---
    بزرگ ترین وظیفه وزارت امور خارجه ج.ا.ا این است که کا گزران آن پیوسته و بی وقفه اقدام ضد بشر و استعماری آمریکا را در به کار گیری قدرت پول خود ، که جنبه گردش و داد ستد جهانی پیدا کرده ، و علیه کشورهای مستقل و ملتهای آزاده جهان با زیر پا گذاشتن همه حقوق انسانی و عرف انسانی این قدرت را به کار می برد ، بلحاظ حقوق انسانی بین الملل و عرف انسانی جهان زیر سئوال ببرند.
    وزارت امور خارجه ج.ا.ا باید خود را همیشه موظف بداند با بسیج کردن کشورهای مستقل جهان در همه ی محافل بین المللی و جهانی و در همه ی مناسبتها محکومیت و از بین بردن این روش ضد بشری و استعماری آمریکار را خواستار شود .
    این وزارتخانه ی کلیدی که یکی از مهم ترین نهادهای نظام عدالت محور اسلامی است و جهان عرصه اساسی فعالیت آن است باید پیوسته و با تحمل سختیها و با کمال برد باری و شکیبایی که مؤمنان راستین خدا پرست در دفاع از حقوق مشروع بشر از آن برخوردارند این روش ضد بشری و سایر روشهای جنایت بار آمریکا را با کمک مسلمات حقوق انسانی بین الملل و عرف انسانی جهانی رسوا سازد و با منطق حقوق و عرف انسانی همیشه خواستار نابودی روشهای انسان ستیز آمریکا و هم پیمانان و اقمار و دست نشاندگان آمریکا شود .

  • اوخ اوخ
    بنظر میاد بازی داره خطرناک میشه
    من که رفتم دلار بخرم

  • من بسیجی نبوده ام اما یقین دارم بزودی در کشور باید یک انقلاب دیگر رخ دهد به رهبری سید علی ، من از هم اکنون حاضرم و آماده . حیف شد در انقلاب و جنگ فقط نگاه کردم اکنون فرصتیست برای من و امثال من که برای آخرت در خدمت سید علی باشم و جان به جان آفرین تسلیم کنم انشاالله

  • کار بسیج با کمیته ها فرق دارد. باید کمیته ها را مجددا احیا کرد.