حسن عباسی | آیا زدوبندی بین روحانی و رژیم صهیونیستی وجود دارد؟


حسن عباسی در نخستین روزهای آزادی اش از زندان پاسخ می دهد؛
افشاگری بی سابقه دکترحسن #عباسی در مورد حسن روحانی!
آیا زدوبندی بین روحانی و رژیم صهیونیستی وجود دارد؟
چرا روحانی باید محاکمه شود؟


+ 
81

- 
3
ارسال در 1398/8/22 ساعت 17:22 2019-11-13 17:22:31
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تبریک میگم آزادی آقای حسن عباسی را . خدا حفظتون کنه

  • باید به طور جدی در مورد اتهام بهایی بودن حسن روحانی تحقیق کرد. این همه آزار و اذیت عامدانه مردم اتفاقی نیست.

  • خدا لعنتتان کند ملعونهای بی غیرت افتادین پیسی و گدایی یارانه من معلم را قطع کردید برین در دستشویی ها از مردم پول بگیرید تا کم نیارید برای حسین فریدون و برادر جهانکیری بلکه از گرسنگی نمیرند.

  • تف تو روح روحانی . دیوس نافش رو با دروغ بریدن . امام خمینی میگفت اسلامی که از لندن صداش بیاد بیا ببین چیه . سرت رو بلند کن صدای این اسلام داره از پاستور همراه روحانی میاد . اینا گماره موساد و سیا هستن . تاریخ اینا رو قضاوت میکند .

  • همچنین امام ره فرمود : اگه رئیس جمهور کاخ نشن باشه فاتحه اسلام خونده است .............................رهبرمعظم حفظه الله فرمود : اگه از آرمانهای امام دور بشید سیلی می خورید ... ما نباید به کاخ نشین رای می دادیم چرا حرف امام رو گوش ندادیم

  • احسمت به امید ازادی حکیم حسن عباسی

  • آیا مردم و کشور و نظام را هیچ وفاداری نمانده است؟؟؟!!!
    ---
    آقا!!! شما فقط توضیح بدهید مجلس مدعی منتخب مردم در این فاجعه های دست ساز دولت یک دنده ی شش ساله ی شیخ حسن بنفع ده ها میلیون مردم بی بضاعت بی پناه تا کنون چه گلی به سر این مردم زده و از حقوق این صاحبان اصلی ثروتهای کلان کشور که دولت کنونی در این ثروتها برای آنان پشیز سهمی قایل نیست چگونه دفاع کرده است؟؟؟!!!
    این دولت با شتاب و دست پاچگی عجیب با هم صدایی با بیگانگان قلدر چپاولگر جهان خوار ، نظام و کشور را با بد نام کردن و منفور ساختن به سوی سقوط سوق می دهد.
    شگفتا که هیچ زنگ خطری در همسایگیها ؛ وفا داران نظام را از خواب خرگوشی بیدار نمی کند و شیخ حسن تا می تواند در تخریب همه ی دلها بی هیچ باز دارنده یکه تازی می کند.
    آیا هیچ با شهامتی نیست که با قدرت قانون اساسی و قوانین فرعی به شیخ حسن بگوید: آ شیخ بس است طاقت مردم خاموش را از این که هست تاق تر نکن که اگر خدای نکرده آتشی شعله ور شود نخست دامنت را می سوزاند سپس به سراغ دیگران می رود.
    بخاطر خدا اگر دین دار مؤمن خدا پرست هستید و مردم و کشور و اسلام بی گناه را دوست دارید به هوش آیید و بی درنگ با برنامه های علمی کارآمد و با ثروتهای ملی کلانی که خداوند در اختیارتان قرار داده با شتاب ضابطه مند قانونی به اصلاح امور کشور بپردازید.
    قسم به عزت و جلال خداوند یکتا فردا برای جبران بسیار دیر است و اگر مردم وفا دار به صداقت مسئولان نظام شک کنند تنها پاره آهنهای ذخیره شده به درد هیچ فردی نخواهند خورد و دشمنان خدا و دشمنان ایران باز هم بر سرنوشت ایران عزیزمان چیره خواهند شد.


  • چرا سوت و کف؟ مگر تکبیر چه اشکالی داشت؟ نمی فهمید چرا خاتمی اولین بار سوت ئو کف را به جای تکبیر باب کرد؟


  • چرا سوت و کف؟ مگر تکبیر چه اشکالی داشت؟ نمی فهمید چرا خاتمی اولین بار سوت ئو کف را به جای تکبیر باب کرد؟

  • تو این 41 سال ضرباتی ک این انقلاب ب اسلام و اهل بیت زد...اون 3 خلیفه و ابوسفیان و معاویه نزدن

  • د 00/9/25 ساعت 19:21

    این انقلاب نه بلکه امثال رفسنجانی و انقلابی نما ها به نظرتون کاباره و شراب فروشی و آزادی جنسی باعث تقوایی بیشتر مردم می شد؟ شاخصه دین داری در نظر شما چیه؟ طرف مثلا وسط میدان جنگ بیاد سپاه اسلام رو رها کنه بشینه به ختم قرآن؟ دین داری در یاری امام معنا می شود که مردم ایران هنوز هم دین دارن

  • با کلی ارفاق این انقلاب اسلامی ب حکومت معاویه بیشتر شباهت دارد...طرافداران مولا علی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..شوخی میکنید؟؟؟؟؟؟!!!!!..

  • خودتان به این خائنها رای دادید آن وقت از انقلاب اسلامی طلبکار هستید؟ آری. انقلاب رسول الله صلی الله علیه و آله هم آخرش به حکومت معاویه منجر شد چون مردم اینطور می خواستند.

  • داریم فکر میکنیم تو که مرگته همون 45 هزارو500 تومن رو هرماه به مردم بدی - که از جیب خودت یا باباتم نیست؛ حق خود مردمه - چطور دروغ به این بزرگی گفتی که میخوای هر ماه کارتای مردم نیازمند رو شارژ کنی؟ داریم فکر میکنیم نیازمند از نظر تو کیه و یعنی چقدرمیخوای شارژ کنی؟ اگه تا 8 سال ، نفری 3 میلیون شارژ کنی، هرماه ، شارژ کنی، شاید یه کم جبران مافات بشه ؛ یه کم . یعنی تو ، تو میخوای اینکارو بکنی ریاکار عوامفریب که از آخر بامکر وفریب، روی همه چیو با آمار دروغ و اکاذیبت میپوشونی؟ بعدم ازآخر میگی اصلا نیازمندی وجودنداره، تورمم صفرشده. خدالعنتت کنه .

  • حسن روحانی ، برا خیلی چیزا خدا مرگت بده الهی. یکیشم بخاطر اینکه میمیری میمیری میمیری و مردی مردی مردی ، اگه یارانه رو وسط برج واریز کنی تا مردم که بخاطر بیلیاقتی تو و وزیر خارجه ت همه جا تورم وگرونیه ، و بی پولن ، بتونن چندرغاز یارانه رو ، به یه دردی بزنن ؛ و بازم خدا مرگت بده که یارانه ، 6 ساله ، همون 45 هزار وپونصد موند که موند.

  • ج 98/8/23 ساعت 09:52

    احسمت به امید ازادی حکیم حسن عباسی

  • ?

  • یکبار دیگر همچو سال قبل و درهمین سایت که نمیدانم به چه جهت روز بعد نظرم از خروجی سایت حذف شد سوالی میکنم از حسن فریدون ملقب به روحانی که این لقبی که بعدا ودر طول همان زمان که مدعی بود در انگل ستان درس میخونده در خانه وانجمن ایرانیان خانه ی ایران که گرداننده گان وروسای اصلی ان هم از فامیلهای پرویز ثابتی ملعون بهائی بودند و هم بصورت اشکارا جز حزب ایران نوین زمان طاغوت که بیش از 80 درصد اعضای مرکزی انرا بهائیان تشکیل میدانند بوده اند اینست که شیخ , پادشاه , ابر مرد در پشت هم اندازی و دروغگوئی و شارلاتانیسم وووووو بگوئید که نوه ی غمه ی جنابعالی و کل خانواده اش وهمچنین شوهر خواهر باجناق شما چه نسبتی فامیلی و خویشاوندی با شخص بهائی تمامی بنام ضیا الدین ** که بهتراست بگوئیم ضال الدین ** خوروش سرهنگ بازنشسته ی ژاندرمری فراری در ابتدای انقلاب که دارای همسری بنام اشراق و دو فرزند پسر ودختر بترتیب بنام سورنا و دخترش بنام آری چه نسبتی دارند و شما که دران زمان در ستاد مشترک و از اعضای شورای مسئولین کشور بودید و برای فرارش طبق سندهای که در اداره ی ثبت احوال و اداره ی گذرنامه تهیه شده بود و با نامهای جعلی این بهائی حرامی را با خانواده اش از ایران واز گیت دیپلماتهای انموقع فراری دادیدچیست و علت رفت وامدهای شش ماهه شما و مادرتان در همان اوائل فرارکردنها به منزل ایشان ** البته منزلی که غیراز تهران در ایستگاه زرگنده داشتند و تقریبا در همان نزدیکی های خانه ی امیرعباس هویدای ملعون سکونت داشتند نیست بلکه منزلی که در سنگسر و دهِ .......... که عموی هژبر یزدانی ملعون هم در همان ده دارای ملکهای سرسام اور بودو این جناب خوروش همراه خانواده اش درحدود هشت ماه بصورت پنهانی و دوراز چشم اهالی شهری درانجا سکونت کردند تا مدارک و امکانات فرارشان توسط شخص شما فراهم شد و رفتند به قبله ی امالشان و هنوز در شهر شدروت ساکن هستند وبه شغل فروش لوازم منزل و د رکنارش هم کارهای اجاره ی ویلا و کنترات ویلا سازی مشغول است . بفرمائید رابطه ی فامیلی و اعتقادی شما و خانواده ی شما با این شخص و فامیلانش چیست . در نوبتی دیگر سعی میکنم مدارک را دراینجا ویا به ادرسی که باید تهیه شود برای نشان دادنش حتما ارائه خواهم کرد . منتظر جواب از خودت ویا جیره خوارانت هستم /

  • .

  • تو ایرا ن مگ اسلام هست؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.....اسلام!!!!!!!فاتحه

  • سلام لطفا کاملش بذارید

  • مطمئن باش انقلابی هایی که الله اکبر را با سوت و کف جایگزین کرده اند در مقابل حسن روحانی هیچ غلطی نخواهند کرد.

  • ببخشید . عجب حرامزاده ای هست روحانی . این حرام لقمه از بدو سخنان رئیس جمهوری تمام رفتارش و سخنانش غیر طبیعی بود میفهمیدم سخنانش بو داره . میگفتم من اشتباه میکنم مملکت رهبری چون سید علی داره . این سید تنها مونده . خدا رو شکر دکتر روشنگری میکنی . نخواستیم این دنیا رو و اسلحه به دست در راه وطن و تحت رهبری سید علی برای رضای خدا میجنگیم انشاالله

  • ناظر 98/8/22 ساعت 21:16

    از این شیخ حسن هر چی بگی برمیاد . یک ادم فاسد هرهری مذهب که هدف اصلیش نابودی اسلام در مملکت است . منتظریم تا قوه قضائیه او را محاکمه کند و اموال خود و اطرافیانش را مصادره و انها را به زندان بیندارد . به امید دیدن روحانی پشت میله های زندان . انشاءالله

  • مگ اسلام تو این 41 سال چیزی ازش مونده؟؟؟؟؟؟ها....فاتحه

  • اسلام بعد از آن دهه اولش فقط در این 41 سال توانست گوشه ای از قدرت خود را به جهان نشان دهد. آن اسلامی که ققبل از انقلباب بود اسلام نبود. مشتی ورد و تشریفات توخالی بود. اسلامی بود بسته به دسته آفتابه که جایش در مستراح بود که هیچ کاری جز شکیات و سهویات و احکام غسل و جنابت نداشت. آیا این بود هدف از بعثت انییا؟
    خمینی بود که به جهان یاد آوری کرد اسلام محمدی را.

  • روحانی،خدامرگت بده الهی که کفش اینقدرگرون شده که بعد 8 سال ، نمیتونیم بخریم. خدامرگت بده الهی حسن روحانی که 4 جمله اول صحبتات تو سومین روز سفرت به استان کرمان گفتی، همه ش دروغ.خدامرگت بده الهی که میخوای به مردم کشورت،صدقه بدی. باعث وبانی قسط وقرضامون تویی . حق وحقوق مردموکه بالاکشیدی، باید استفراغ کنی؛ استفراغ کمه،باید خون بالا بیاری.

  • خداحفظتون کنه استاد.الهی آمین.اللهم عجل لولیک الفرج.