رابطتتو با خدا تنظیم کن! - حاج اقا نوروزی


@noroozi110 mohammadjavad-noroozi.com


+ 
13

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • منظور مهمان وهابی از اهل بیت جناب عایشه و حفصه و دو پدر ایشان هستند. قبلا در کتاب جعلی "اهل بیت از خود دفاع می کنند!" دقیقا همین منظور خود از اهل بیت را توضیح داده اند. آن اهل بیتی که حضرت زهرایش برود از خاک روی قبر حمزه سید الشهداء تبرک بردارد و با گل آن تسبیح بسازد العیاذ بالله خرافه پرست است.

  • به پایگاه خبری بولتن نیوز/ سه شنبه 21/08/1398
    ---
    کا گزاران بولتن نیوز از خشم خانمان بر افکن خدا چه خبر دارند؟؟؟!!!
    ---
    حذفهای خود سرانه ی همیشگی روشنگریهای دینی و مذهبی دفاع از دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی که توسط بولتن نیوز انجام می گیرد دشمنی آشکار با خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و دشمنی آشکار با دین و مذهب است .
    شاید خشم خداوند در دنیا نیز کا گزاران این پایگاه را بعلت ظلم فجیعی که در حق ارزشهای الهی روا می دارند دیر یا زود فرا گیرد و هیچ آفریده ای نتواند این کار گزاران از خدا بی خبر دنیا طلب من در آوردی ساز خرافه پرست را رهایی بخشد.
    با چه جرئت و جسارت و با چه علمی بشر ناچیز با من در آوردی سازی و خرافه گستری بجای خداوند قهار جهان آفرینش با من در آوردیها و خرافات تخیلات بشری برای دین و مذهب اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر بنام اهل بیت مظلوم پیامبر ابتکار می کند و حرمت همه ی مقدسات الهی را نادیده می گیرد یا لوث و بد نام می کند؟؟؟!!!
    این نوشته از راه اشفاق و دلسوزی است که شاید کار گزاران این پایگاه بولتن نیوز و پایگاه های مشابه از خطای متضاد با دین مذهب که با دوری از قرآن و عقل خود را در آن غرق کرده و با بد بهره وری از مقدسات دینی با سر در آن فرو رفته اند نجات دهند و دنیا و آخرت خود را تباه نکنند.
    رسم ولایت مداری و مودت صادقانه در حق پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) هر گز با من در آوردی سازی و خرافه گستری متضاد باقرآن و عقل که جنایت و خیانت در حق این بندگان مقرب خداوند است ادا نمی شود.
    پیروان مذهب تشیع پیش از رو به رو شدن با خشم خداوند در قیامت با رجوع به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری و مذهب داری قرآنی اصیل باید خود را از گرداب رویه شیطانی من در آوردی سازی و خرافه گستری در دین و مذهب نجات دهند.
    پیروان پاک دل و صدوق اهل بیت پیامبر نباید اجازه دهند دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر که اهل بیت مظلوم پیامبر را ابزار کار و کاسبی حرام دین فروشی و مذهبی فروشی خود قرار داده آنان را با ضد قرآن و عقل ساختن معنای ولایت مداری و مودت فریب دهند و جهنمی کنند.
    ولایت مداری و مودت اهل بیت مطهر پیامبر اکرم که همگی فدائیان جان نثار دفاع از دین خدا و احکام و اعتقادات قرآن بوده اند تنها در خدمت و پایبندی به اصالت الهی و قرآنی و عقلی دین و مذهب تحقق می یابند و من در آوردیدها و خرافات بی تردید این اصالت را لوث و بدنام و نابود می کنند.

  • تنها ادعا کردی؛
    آنچه به نظرت خرافه و متضاد با اسلام است را بنویس تا ببینیم اصلاً راست میگی یا اینکه دروغ میگی؟ در اشتباه و جهل مرکبی یا اینکه واقعاً خرافه هایی به اسم اسلام توسط علمای شیعه به خورد مردم داده میشود؟

  • آره همه شیاد و دین فروش هستید بجز شما وهابیون عزیز.

  • !

  • ترفندهای دین و مذهب فروشان در تاویل وارونه ی حدیث شریف ثقلین
    ---
    افسوس که اکثریت نا آگاه پیروان صدوق مذهب تشیع نمی دانند که حدیث شریف ثقلین را دین و مذهب فروشان از خدا بی خبر دنیا پرست عوام فریبانه برای ترویج کاسبی حرام خود و در تضاد و تعارض با آیات محکم و مفصل موضوعی قرآن کریم در زمینه های خدا شناسی و پیامبر شناسی و قرآن شناسی و دین شناسی و انسان شناسی وارونه تفسیر وتاویل می کنند و این تفسیر و تاویل باطنی با هیچ دلیل از آیات موضوعی محکم و مفصل قرآن و اصول متین استدلال عقلی همسنخی و هماهنگی و انسجام ندارد.
    اهل بیت مطهر پیامبر اکرم خود و جد بزرگوار خویش خادمان وفا دار و جان نثار دفاع از احکام و اعتقادات قرآن بودند وجان و عزیز ترینهای خود را در راه خدا برای مصون نگه داشتن این احکام و اعتقادات ایثار و فدا نمودند.
    دین فروشان از خدا بی خبر این بندگان مقرب را که به رحمت الهی پیوسته اند و هیچ دست رسی وجودی با آنان امکان پذیر نیست برای ترویج خرافات و من در آوردیهای تخیلات ذهن معیوب خود بنام این بندگان با وارونه و باطنی تاویل و تفسیر کردن حدیث شریف ثقلین این مقربان درگاه الهی را با قرآن حی و حاضر که در دست رس همگان است عدل و برابر معرفی می کنند.
    این از خدا بی خبران با بد ترین بهره جویی از حدیث شریف ثقلین با ترفندهای شیطانی خود ترهات و خرافات ضد قرآنی ساخته و پرداخته ی تخیلات ذهن منحرف خویش را برای تامین و تضمین و تثبیت منافع کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی با نهایت گستاخی و جرئت و جسارت و بی هراس از خشم خانمان بر افکن خداوند با سوء استفاده از واعظان و خطبا و مداحان و شاعران و سخن وران و هنر مندان دیگر که به شناختهای روش اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی نا آگاه اند به اذهان پیروان نا آگاه صدوق و پاک دل مذهب تزریق می کنند و بحکم خداوند در قرآن دین داری و مذهب داری یک عمر مردم نا آگاه را با من در آوردیها و خرافات دین زدا تباه و نابود می کنند .

  • -noroozi.com

  • رسانه های مجاز ایران چه دشمنی با دین اسلام و مذهب تشیع و اهل بیت پیامبر دارند؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل قاطع خدا پسندانه ی انکار نا پذیر رسانه های مجاز همگانی ایران بویژه صدا و سیمای ملی این کشور با اصرار بر بی توجهی به روشنگریهای قرآنی و عقلی دفاع از دین و مذهب و با نا دیده گرفتن حد و مرزها و بایدها و نبایدهای روش دین داری قرآنی و عقلی ، ترویج من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل را بنام دین و مذهب ترجیح می دهند و با چنین رویکرد شیطانی دین زدا ، دین و مذهب و اهل بیت پیامبر را بد نام می کنند و حیثیت و اصالت الهی دین و مذهب و آبروی اهل بیت مظلوم پیامبر را لوث می نمایند؟؟؟!!!
    این رسانه های مجاز که در سایه نظام اسلامی دین محور فعالیت می کنند با نقل احادیث و روایات مخدوش به جعل و دروغ و متضاد با قرآن و عقل این نظام نسبت به پاکی حقیقت اسلام و تشیع از خرافات بی تفاوت یا مخالف این پاکی جلوه می دهند.
    این رسانه ها با اصرار پیوسته بر تبلیغ من در آوردیها و خرافات دین زدا ، نظام اسلامی ایران را من در آوردی ساز و خرافه گستر و متجاوز به حریم قدسی دین اسلام و قرآن و و مذهب اصیل تشیع و بازیچه قرار دادن دادن شخصیت پیامبر و شحصیتهای ائمه ی از اهل بیت آن حضرت ، به جهان اسلام معرفی می کنند.
    در همه ی رسانه های مجاز ایران اصل ضرورت دقت و ارزیابی عالمانه ی قرآنی و عقلی محتوا و نسبت منقولات غیر قرآنی بنام دین و مذهب به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر او (ع) با سکوت حوزه های علمیه دینی و دین شناسان تقریبا بطور کلی نادیده گرفته می شود.
    این گونه نقل جاهلانه و بی پروا توسط همه سطوح واعظان و مداحان و سایر خطبای منبر و سخنوران بی هیچ گونه ارزیابی علمی قرآنی و عقلی و بی اجازه ی متعارف نقل حدیث و روایت بی هیچ گونه ضابطه علمی رواج پیدا کرده و حیثیت دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت آن حضرت را با نقل جعلیات و نسبت دروغ به این بزرگان آلوده و بد نام کرده است.
    نخستین محکهای علمی اصیل ارزیابی و سنجش درستی و نادرستی محتوا و نسبت منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب بویژه در زمینه ی اعتقادات ، آیات محکم و مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی هستند که متاسفان در ایران نزد ناقلان حدیث و روایت کلا بی توجه به آثار مخرب و دین زدای این گونه نقل نادیده گرفته می شوند.
    مایه ی بسی غم و اندوه و افسوس است که در سایه ی نظام اسلامی در ایران که مهم ترین وظیفه ی پیامبر گونه ی آن جلو گیری از انحرافها و کج رویهای دینی و مذهی و همچنان مصون نگه داشتن دین و مذهب از هرگونه انحراف و کج روی است باید شاهد بی توجهی و بی تفاوتی دین شناسان و مسئولان نظام به این محکهای علمی اصیل باشیم و دین و مذهب بازیچه دست و ابزار کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان بماند و در جهان اسلام تبلیغ و شایع شود که اصل مذهب تشیع من در آوردی سازی و خرافه گستری بنام دین و مذهب است!!!

  • در اینکه قرآن و عقل باید ملاک سنجش منقولات غیرقرآنی باشد درست است؛
    امّا تو آخر نگفتی بوجود دوازدهمین جانشین بحقّ رسول الله یعنی امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)اعتقاد داری یا نه؟
    چون در بعضی از کامنتهایت بوی القای شک و شبهه در وجود او و حتّی اِنکار او به مشام میرسد

  • دشمنی علیه مذهب اهل بیت را عمدا بنام دوستی به کار می برید
    ---
    شما اگر به دین خدا و مذهب اصیل مکتب توحیدی قرآنی اهل بیت پیامبر ایمان دارید و وفا دار هستید بجای تهمت و بهتان زدن به مخالفان من در آوردیها و خرافاتی که بنام این مقدسات ترویج می کنید بروید محض رضای خدا حد و مرزها و بایدها و نبایدهای قرآنی را در زمینه های خدا شناسی و پیامبر شناسی و دین شناسی و قرآن شناسی و انسان شناسی و شیطان شناسی که در آیات محکم و مفصل قرآن فراون آمده اند خوب وبی کاستی و فزونی یاد بگیرید سپس عاقلانه و عالمانه بی تهمت و بی بهتان و بی افترا با دلایل قرآنی و عقلی محکم و مفصل با مخالفان ترهات و خرافاتی که پیوسته در تضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب تبلیغ می کنید به بحث و مناظره ی خدا پسندانه بپردازید.
    شما با اصرار خرد ستیز خود بر نثار تهمت و افترا و بهتان علیه مخالفان نظرات عوام پسند خویش ، که بیشتر با شما هم مذهب اند ، دانسته یا ندانسته و با قصد یا بی قصد شده اید ننگ مذهب و بنفع دشمنان قسم خورده ی مذهب دشمنی علیه مذهب را بجای دوستی خدا پسندانه عمدا بنام دوستی به کار می برید و ادامه می دهید.

  • دشمنی علیه مذهب اهل بیت را عمدا بنام دوستی به کار می برید
    ---
    شما اگر به دین خدا و مذهب اصیل مکتب توحیدی قرانی اهل بیت پیامبر ایمان دارید و وفا دار هستید بجای تهمت و بهتان زدن به مخالفان من در آوردیها و خرافاتی که بنام این مقدسات ترویج می کنید بروید محض رضای خدا حد و مرزها و بایدها و نبایدهای قرآنی را در زمینه های خدا شناسی و پیامبر شناسی و دین شناسی و قرآن شناسی و انسان شناسی و شیطان شناسی که در آیات محکم و مفصل قرآن فراون آمده اند خوب وبی کاستی و فزونی یاد بگیرید سپس عاقلانه و عالمانه بی تهمت و بی بهتان و بی افترا با دلایل قرآنی و عقلی محکم و مفصل با مخالفان ترهات و خرافاتی که پیوسته در تضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب تبلیغ می کنید به بحث و مناظره ی خدا پسندانه بپردازید.
    شما با اصرار خرد ستیز خود بر نثار تهمت و افترا و بهتان علیه مخالفان نظرات عوام پسند خویش ، که بیشتر با شما هم مذهب اند ، دانسته یا ندانسته و با قصد یا بی قصد شده اید ننگ مذهب و بنفع دشمنان قسم خورده ی مذهب دشمنی علیه مذهب را بجای دوستی خدا پسندانه عمدا بنام دوستی به کار می برید و ادامه می دهید.

  • این فرد کامنت گذار یک وهابی است و بدون هیچ دلیل و استدلالی تمام علمای شیعه را افرادی دین فروش و شیاد می نامد. ضما مطلقا هیچ استدلال و منطقی را از قرآن و عترت می پذیرد. مرغش یک پا دارد و اینکه هر چه ابن تیمه بگوید خرافه است را خرافه می داند. چیزهایی مثل توسل و تبرک و شفاعت و عزاداری و خود امام غایب از نظر او خرافه است و دین فروشیو

  • دقیقاً شیعه دلایل متعددی دارد برای همه عقایدش از جمله امام غایب و تبرک و توسل و شفاعت و عزاداری و هر آنچه از نظر وهابیت و اهل سنت عُمَری مردود است از قرآن و احادیث غیرجعلی منسوب به رسول الله و ائمه هدایتگر(علیهم السلام)و با براهین عقلی..
    منتها کافران آنها نمیخواهند گوش دهند به دلایل شیعه
    دین فروشان و مذهب سازان باطل در واقع همان مولویان و ماموستاها و مفتیان اند که همه شان مخالفند با اسلام ناب قرآن بعلاوه رسول خدا و اهل البیت(علیهم السلام)

  • دشمنی علیه مذهب اهل بیت را عمدا بنام دوستی به کار می برید
    ---
    شما اگر به دین خدا و مذهب اصیل مکتب توحیدی قرانی اهل بیت پیامبر ایمان دارید و وفا دار هستید بجای تهمت و بهتان زدن به مخالفان من در آوردیها و خرافاتی که بنام این مقدسات ترویج می کنید بروید محض رضای خدا حد و مرزها و بایدها و نبایدهای قرآنی را در زمینه های خدا شناسی و پیامبر شناسی و دین شناسی و قرآن شناسی و انسان شناسی و شیطان شناسی که در آیات محکم و مفصل قرآن فراون آمده اند خوب وبی کاستی و فزونی یاد بگیرید سپس عاقلانه و عالمانه بی تهمت و بی بهتان و بی افترا با دلایل قرآنی و عقلی محکم و مفصل با مخالفان ترهات و خرافاتی که پیوسته در تضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب تبلیغ می کنید به بحث و مناظره ی خدا پسندانه بپردازید.
    شما با اصرار خرد ستیز خود بر نثار تهمت و افترا و بهتان علیه مخالفان نظرات عوام پسند خویش ، که بیشتر با شما هم مذهب اند ، دانسته یا ندانسته و با قصد یا بی قصد شده اید ننگ مذهب و بنفع دشمنان قسم خورده ی مذهب دشمنی علیه مذهب را بجای دوستی خدا پسندانه عمدا بنام دوستی به کار می برید و ادامه می دهید.

  • خیلی خب؛یک کلام بگو بوجود امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه) اعتقاد داری یا نه؟
    و بگو که آیا امامت دوازده جانشین بحق رسول الله که اوّلین آنها علی ابن ابیطالب و آخرین آنها مَهدی موعود پسر امام حسن عسکری است و شفاعت و تبرک و توسل و زیارت و جشن در شادیهای رسول الله و اهل البیتش(علیهم السلام) و سوگواری برای امام حسین(علیه السلام) و دیگر شهیدان اسلام را قبول داری یا نه؟
    آیا معتقد به این هستی که ابیطالب و عبدالمطلب و عبدالله پدر رسول الله و آمنه مادر رسول الله مومن و بهشتی هستند یا همچون اهل سنت عُمَری و وهابیت آنان را بت پرست و جهنمی میدانی؟
    آیا از عمر خطاب و عایشه و حفصه و معاویه و ابوبکر و عثمان بن عفان و دیگر مخالفان و دشمنان رسول الله و اهل البیتش(علیهم السلام)؛ متنفّری و آنها را لعنت میکنی یا نه؟
    در این کامنتت هم چیزی درباره امام شناسی از قرآن ننوشتی
    ادعا کردی به تو تهمت زده شده؛ خب برای رفع تهمت از خودت خیلی واضح بگو آنچه نوشتم را قبول داری یا نه؟