دیوارکشی بین کم حجاب و باحجاب خیانتی نابخشودنی


برنامه آفتاب شرقی شبکه یک سیما
حجت الاسلام سعیدیان


+ 
31

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • .

  • .

  • به مدیریت سایت اعتراض دارم.
    چرا پاسخ روشنگرانه و البته دندان شکن را حذف میکنید؟
    این یعنی جانبداری مغرضانه...
    پاسخ بنده به مهمان ۹۸/۸/۱۳ ساعت ۹:۰۹ کاملا منطقی مودبانه و حق بود که پاسخ به پاسخ تخریبگرانه علیه تفکر بنده بود و نمایش داده نشد!
    متاسفم اگر سطح تفکر مدیریت در راستای این کاربران یا شاید همکارانتان است!
    غیرقابل اعتماد! همچون حاکمیت کشور!

  • به مدیریت سایت اعتراض دارم.
    چرا پاسخ روشنگرانه و البته دندان شکن را حذف میکنید؟
    این یعنی جانبداری مغرضانه...
    پاسخ بنده به مهمان ۹۸/۸/۱۳ ساعت ۹:۰۹ کاملا منطقی مودبانه و حق بود که پاسخ به پاسخ تخریبگرانه علیه تفکر بنده بود و نمایش داده نشد!
    متاسفم اگر سطح تفکر مدیریت در راستای این کاربران یا شاید همکارانتان است!
    غیرقابل اعتماد! همچون حاکمیت کشور!

  • امروزه اسلام در ایران ما مبتلا به صوفیگراها شده همانها که عقاید انحرافی آنها را ترویج میکنند و به خورد جوانان و مردم ناآگاه میدهند
    کسانی چون صمدی آملی که با اخذ از تصوّف ادعا دارد خود خدا هم نماز میخونه و روزه میگیره و حج میره و چله میگیره
    و ادعا داره فرعون و موسی و شمر و امام حسین در آخر یکی اند و اگر رفتید بهشت و دیدید شمر و یزید زودتر از شما رفتن تعجب نکنید
    بر اساس منطق وارونه اینها زنان فاحشه و بی دین زودتر از زنان پاک و مومنه به بهشت میروند و بر اساس منطق وارونه اینها شریعت إلهی را اجرا کردی یا نکردی تفاوتی ندارد و اگر اجرا نکنی به نفع توست و زودتر به بهشت خواهی رفت و در دنیا از شهوت پرستی هم بهره مند خواهی شد
    از نظر اینها طبق ادعاهای صوفیه همه چیز جلوات و تطورات خود خداست نه مخلوقات او
    و ادعا دارند یک وجود است و تطورات(تحوّلات)او
    و بر این اساس خالق و مخلوق در حقیقت یک چیزند
    که بارها از عرفای صوفیگرا شنیدیم که همه چیز خداست و غیر خدا چیزی نیست
    برای همین بزرگان صوفیه چون مولوی ملعون ادعا کرده:
    سوی کل خود رو ای جزو خدا... هر لحظه به شکلی بت عیار(خدا)در آمد
    آنان که طلبکار خدایید خدایید... حاجت به طلب نیست شمایید شمایید
    ذاتید و صفاتید گهی عرش و گهی فرش(مخلوقات در حقیقت از ذات و صفات خدایند و تفاوتی با خدا ندارند)..
    شاه نعمتالله ولی هم ادعا کرده: در خود نگرستیم خداییم خداییم
    محیی الدین ابن عربی بزرگ اینها هم ادعا کرده: نصارا از این جهت کافر نشدند که عیسی را با خدا متحد شمردند بلکه کفر آنان بدین سبب بود که قائل به خدایی عیسی به تنهایی شدند حال آنکه خدا هم عیسی است و هم هر آنچه در عالم می بینیم
    این عقیده همه چیز خدایی آنها موجب شریعت گریزی و بی خیالی نسبت به حلال و حرام است چون خدا که بخشی از خودش رو عذاب نمیکنه که جهنمی در کار باشه
    تا جاییکه گروه خرابکار (ری استارت) که مساجد را هم آتش میزدند اصل عقیده ی خودشان را بر این وحدت وجود کذایی گذاشتند
    و دلقک صوفی گنابادی آنها دائم در برنامه هایش از آن دفاع میکند
    باید از آخوندها و مسلمان نماهایی دوری کرد که صوفیگرا هستند و عقایدشان را از آبشخور تصوف گرفتند..
    امام جعفر صادق علیه السلام درباره صوفیان و متمایلان به آنها فرموده است:
    به سند صحیح از « احمد بن محمد بزنطی » روایت کرده اند که مردی به امام صادق(ع) عرض کرد : در این زمان قومی پیدا شده اند که به آنها صوفی می گویند. درباره آنها چه می فرمایید؟
    امام (ع) در پاسخ فرمود : « انهم اعداءُنا فمن مال الیهم فهو منهم و یحشر معهم سیکون اقوام یدّعون حبّنا و یمیلون الیهم و یتشبهون بهم و یلقبون انفسهم بلقبهم و یأوّلون اقوالهم ألا فمن مال الیهم فلیس منّا و إنّا منهم برآء و من انکرهم و ردّ علیهم کان کمن جاهد الکفار بین یدی رسول الله (ص).»
    آنها ( صوفیان ) دشمنان ما هستند ، پس هرکس به آنها میل پیدا کند از آنان است و با آنها محشور خواهد شد به زودی کسانی پیدا می شوند که ادعای محبت ما را می کنند و به ایشان نیز تمایل نشان می دهند ، خود را به ایشان تشبیه نموده و لقب آنان را بر خود می گذارند و گفتارشان را تأویل می کنند . بدان که هرکس به ایشان تمایل نشان دهد ؛ از ما نیست و ما از او بیزاریم و هرکس آنها را رد کند مانند کسی است که در حضور پیامبر (ص) با کفار جهاد کرده است.»
    (اثنی عشریه/ص۳۳) و (سفینة البحار چاپ فراهانی ج۲ ص۵۷ و در چاپ اسوه قم ج۵ ص ۱۹۷) و (انوار نعمانیه سید نعمت الله جزایری ج۲ ص۲۹۳ چاپ تهران) و ( منهاج البراعه علامه خوئی ج۶ ص۳۰۴) . ( طرائق الحقائق ج۱ ص۲۰۸ چاپ کتابخانه بارانی) و ووو دیگر کتب شیعه

  • شما ذوق عرفانی ندارید. لذا بر مبنای الناس اعدا ما جهلوا بهتر است وارد این مباحث نشوید. یکی از این آخوندهایی که به آنها اهانت می کنید جناب شیخ بهایی بزرگ است که در مورد مولوی می فرمایند : من نمی گویم آن عالی جناب- هست پیغمبر ولی دارد کتاب. بدیهی است چون ذوق عرفانی ندارید این مطالب را درک نمی کنید و لذا توهین می کنید. البته غیر از معصومین (ع) هر کسی می تواند اشتباهاتی داشته باشد ولی صوفی که منکر شریعت است کجا و امثال مولوی و شیخ محمود شبستری و...کجا. این مباحث ده ها سال و صدها سال است محل مناقشه بوده است و متاسفانه افرادی جاهل حتی دیگر علمای بزرگ و درجه اول شیعه را تکفیر کرده اند و جای پرداختن به آن به طور مبسوط در این سایت و این محل نیست. فقط برای اطلاع خوانندگان از نوع تفکر شما و مانند شما از حضرت امام راحل سلام الله علیه و فرزندشان مطلبی را ذکر می کنم که برای اهل تعمق کافیست:
    نقل تاریخی این است که:
    «یک روز مصطفی خمینی با حالتی خیلی گرفته و کز کرده زودتر از هر روز به خانه آمد و به اتاق خود رفت و لحاف را روی سرکشید. خانم فهمید باید اتفاق ناگواری برایش پیش آمده باشد. پس به اتاقش آمد و پرسید: «خوابِ چه وقته؟!» مصطفی گفت: حالم خوب نیست، بگذارید بخوابم. آن روز برای ناهار هم از جایش بلند نشد. بعدازظهر آقا به سراغش رفت پاسخ به آقا هم همین بود. آقا نبض او را گرفت و نیز دستی به پیشانی‌اش گذارد، تب نداشت. آقا دانست حالش بابت موضوعی روحی و روانی منقلب است. پرسید: «با کسی دعوا کرده‌ای؟» پاسخ نداد، در پرسش دوباره بغضش ترکید و ماجرا را گفت. خانم در این لحظه که او ماجرا را تعریف می‌کرد حضور نداشت اما لحظاتی بعد که آقا برای دلداری او مطالبی می‌فرمود و نیز شعری از لسان‌الغیب حافظ را می‌خواند، در آستانه در ایستاده بود و تصور کرد مصطفی بر سر موضوعی علمی با یکی از هم‌درس ها مشاجره کرده و از کرده خود پشیمان شده و لحاف روی سر کشیده و از خوردن ناهار خودداری کرده است.
    ظاهراً آن روز خانم متوجه نشد که علت ناراحتی حاج آقا مصطفی چیست اما از آیت‌الله عزالدین زنجانی که در دومین دوره درس‌های فلسفه آقا شرکت می‌کرد نقل شده است که: آقا [اواخر دوران تدریس فلسفه] از سال 1323 تا 1328 یک دوره شرح منظومه فلسفی حاج ملا هادی سبزواری را همراه با مباحث نفس در اسفار اربعه ملاصدرا شروع کرد ولی شرکت در این درس، برای همه آزاد نبود و آقا خود شاگردانش را گزینش و اجازه نداده بود بیش از سی نفر در این مباحث که هفته‌ای یک بار در مسجد سلماسی و یا در خانه تشکیل می‌شد، شرکت کنند. این درس ها را یکی از شاگردان تندنویس به نام آقای عبدالغنی اردبیلی می‌نوشت و اکنون در سه مجلد با عنوان تقریرات فلسفی امام خمینی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. به هر حال درس فلسفی آن هم با مشی عرفانی موجب سر و صدایی در قم شد و عده‌ای به تبعیت از یکی از مدرسین حوزه، آقا را تکفیر کردند. آقای زنجانی موضوع را اینگونه شرح داده است: کسی که امام را تکفیر کرد و کارش در حوزه قم صدا نمود یکی از علمای زنجان بود وی در محله سیدان قم ساکن بود و من از او که علت را پرسیدم، دستم را گرفت و گفت: این شخص می‌گوید دست تو خدا است این به خاطر تصور غلطی بود که از بحث فلسفی وحدت وجود برای او حاصل شده بود. در آن موقع حاج آقا مصطفی حدود پانزده سال داشت که اجازه یافته بود در درس فلسفه پدر شرکت کند. هنگام درس اصول در حوزه تشنه شد و از کوزه‌ای که در کنار مجلس بود آب نوشید آقای زنجانی در ادامه گفت: این روحانی با این تفکر، که فرزند امام نیز به دلیل اعتقادات فلسفی پدرش نجس است، دستور آب کشیدن کوزه را داده بود. هر چند بعدها وی از کارش پشیمان شد و از دوستداران امام گشت.

  • ناظر 98/8/12 ساعت 12:48

    خیلی جالبه که همه دوست دارند که بدحجابی و بی حیایی را توجیه کنند . چرا ؟ جناب اخوند مثل اینکه هم تو وهم بقیه خوابید . برو تو خیابون و ببین چه وضعیه . با همین بدحجابیها دارند دین و ایمان مردم را نابود میکنند . دزدی ناموس از دزدی مال بدتره چون دزدی مال را هر لحظه نمیبینیم اما دزدی ناموس و بد حجابی و یا بهتر بگویم بی حجابی هر لحظه جلوی چشمت است . ایا بلوز و شلوار پوشیدن و اندام را در معرض تماشا گذاشتن و فقط یک روسری نیم بند داشتن میشود حجاب . نه جانم . انگار حالتان خیلی خراب است . سردار سلیمانی دمش گرم . مرد میدانه . اما حرفش در مورد حجاب اصلا ارزشی ندارد مگر اینکه دلیل بیاورد و یا علما بگویند اسلام اصلا حجاب ندارد و ما از اول دروغ گفتیم . دزدی مال که هست و دزدی ناموس و دین هم هست . پس اسلام یعنی چه . خودمان را فریب ندهیم و از خدا بترسیم و با دین خدا بازی نکنیم . فقط با قران که حجاب را از اثرات زن مومن میداند و گفتن واقعیات حجاب از صدا و سیما و اینکه زنان بدحجاب خودنمایی جنسی دارند میشود به همه این درگیریها خاتمه داد . اما نمیخواهیم . چرا ؟ چون حجاب هم شده نوندانی عده ای . کسانی از بدحجابی دفاع میکنند و یا دین را تحریف میکنند و یا فرهنگ را فاسد میکنند که مال حرام خورده اند و یا در زندگی شان فعل حرام انجام میشود و یا بشدت نااگاهند و نادانند .

  • ما امروز در ایران ۳ دسته زن از لحاظ پوشش داریم: 
    پُرحجاب! با حجاب! بد حجاب! 
    آن دسته مد نظر رهبر و سردار سلیمانی که کم حجاب معرفی شدند از دید بنده در دسته با حجاب واقع اند.. بر حجاب هم که پیداست. یعنی عرضه گر! 
    لذا کامنت شما در مورد بد حجابان که علی الاصول به نیت عرضه گری و نمایش فساد جنسی و اخلاقیشان ملبس می شوند قابل پذیرش است اما وقتی ذیل این کلیپ کامنت میگذاری باید حواست باشه داری عده کثیری از بانوان شایسته و با حجاب را که لزوما موهای بیجان خود را چندان سفت پنهان نمیکنند و یا چادر نمیپوشند به انواع گناهان زنان عرضه گر متهم میکنی! 

    ضمنا از آنجا که مرد یک حیوان رام و افسارزده نیست و میبایست خودش عنان را به نفس خود زده باشد تا به هر کور سوی شیطانی نلغزد و نامش انسان بماند، آنچه او را در باب گناهانججنسی از پای در می آورد و مرتکب تداوم گناه میکند حتی بد حجابی و حتی و حتی نمایان شدن اندام های زن نیست بلکه شیوه و قصد عرضه گری یک زن است که طرق آن الی غیر النهایه است...
    و این مهم به یک وسیله محدود نیست و هر زنی ... تاکید میکنم هر زنی اعم از پر حجاب ، با حجاب و صد البته بد حجاب کافیست به قصد عرضه گری در اطوار خرامیدن و ناز و عشوه و لوندی رهزن نفس مردی شود که در نفس سست است.. چه بسیار زنان پرحجاب که جهت دور زدن محدودیت اسباب عرضه گری که از کودکی بر اثر تحمیل چادر پذیرفته اند در کاربرد ابزار رفتاری بسیار متبحرتر از آن دختر با حجاب ساده یا کم حجاب هستند!!!! به قول بعضیا hot!
    حال که اولین پیش گام برای دعوت به امور درونی و کاهش قضاوت های ناشایست از سوی بزرگان نظام برداشته شده انقلت جنابان متحجر خیانت است به اصلاح بدی ها در راستای احکام همان قرآن مجید از جامعه...

  • جناب مجتهد اعظم و کارشناس عالی دین و عالم همه علوم دینی و ظرایف آن به نام "یکی از یکی" می شود رساله تقلید خودتان را منتشر فرمایید تا از این همه دریای خروشان علمتان همگان استفاده برند و تکلیف خود را به عنوان یک مکلف بفهمند و فردای مرگ در عالم برزخ و بعد قیامت با استناد به شما به عنوان حجت شرعی دمی هم آفتاب سوزان قیامت را تحمل نکرده و بدون سوال و جواب به مقام محمود در جنت عدن و پُر بهشت ساکن شوند.

  • جناب حیرتزده! در عجبم که چگونه شما از اطوار شگفت آور رخنه گری شیاطین انفسی و آفاقی به حیرت نیستید... جای بسی تعجب است که کلام بنده حقیر رهزن دین و دانش چون شمایی شود؟! در این باب حکایت مولوی به صحت باز شناخته میشود که در کامنتی عرض کردم جهت روشنی مطلب برای کاربر متحجری که انشاءالله جنابتان نباشد که مولوی سخنی گفت و اهل تصوف که از نظر کوته قلبشان دستی به بلندای آن باور نرساندند وی را محور فرقه شان خواستند و هه.. گویی شد!!!!
    طعنه جنابتان اگر به عمل در مجاز هم چون تازیانه باشد همان روز واپسین بر زبانتان فرود آید انشاءاللّه...

  • جناب محترم یکی از یکی منظورم این است که این تقسیم بندی پر و کامل و کم را در مورد حجاب از کجا آورده ای و در کدام از کتب فقهی که خوانده ای بدان اشارت رفته است؟ آن را بازگوی تا اهلش به تقلید برخیزند.

  • شما فقط یک هدف دارید. اینکه متدینان را بی خیال فاجعه در حال تکوین در جامعه کنید و آنها را با این بازی با کلمات مشغول کنید و برای بی حجابان مصونیت درست کنید.
    کم حجاب در اسلام معنی ندارد. همانطور که خوردن عامدانه یک قطره شراب با یک لیتر شراب فرقی ندارد. هر دو یکی عنی دارد. شکستن حرمت های الهی.
    پس کم حجاب همان بی حجاب است ولو یک تار مویش را عامدانه نشان نامحرم دهد. اما می توانیید بگویید کم پوشش. چون کلمه پوشش بار شرعی ندارد.

    اما به هر حال حقیقت با فرار های شما تغییر نمی کند هین زنان به قول شما کم حجاب، عامل زنجیره ای از فسادها و فجایع در جامعه هستند که عامدانه قصد دیدنشان ر ندارید. برای سردار سلیماتنی هم عمیقا متاسفم. چون ایشان فقط در بعد نظامی سردار خوبی است اما در سیاست و فرهنگ نشان داده که ابدا چیزی نمی فهمد.* رهبری هم هیچ گاه خود را معصوم ندانسته. آن اظهارت نادرست ایشان که بیشتر برای حمایت از احمدی نژاد بود در خصوص نقص ظاهر بلافاصله به رواج گسترده ساپورت و شلوار پاره و جری تر شد بی حجابان منجر شود. اما ایشان به درستی حرف خود را پس گرفت و صراحتا بی حجابی را با مشروب فروشی علنی مقایسه نمود. **

    در نهایت اینکه تهمت زدن به زنانی ک ظاهرشان سالم است نشانه بغض شما از اهل ایمان است. ما حق تجسس در زندگی خصوصی مردم را نداریم. کسی که مخقیاه گناه می کند سر جنگ علنی با حاکمیت اسلامی را ندارد و لهذا هر قدر هم گناه کند به پای کسی که علنا گناه کند نمی رسد. روزه خواری علنی برای بار سوم حکمش اعدام است اما در خانه و مخفیانه فقط کفاره دارد.
    شما هیچ گاه قرآن را نفهمیدید . هیچ گاه نفهمیدید اگر کفر و گناه در جامعه آزاد بود نیازی به ایجاد پدیده نفاق نبود. وجود نفاق نشانه حاکمیت حق و ممنوع بودن اظهار کفر و گناه است. شما با اساس حکومت اسلامی مشکل دارید. هرگز به مدینه مهاجرت نکردید و هنوز در مکه مانده اید و اسلامتان از حد تبلیغ خارج نشده است.


    -----------
    *آنهمه قربان صدقه ظریف رفتن و این را بگذاریم کنار سوابق اظهارنظرات و مواضع سلیمانی مسائل سیاست داخلی کشور. با صادق خرازی در خانه اش با حضور نمادین رنگ سبز در تصویر (مرداد 88)، عکس صمیمی سردار با ظریف در خانه ی او در اوج مذاکرات پرحاشیه بین المللی، حضور در خانه مادر اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در بحبوحه مطرح بودن پرونده نام برادرش، اهدای انگشتر ویژه به همسر هاشمی رفسنجانی، استکبارستیز خواندن هاشمی در همه عمر سیاسی هاشمی، 2 بار حضور
    در جلسه فراکسیون حامیان لاریجانی در روزهای قبل از انتخابات سالانه رئیس مجلس، آن طور قهرمان تراشی از ظریف به خاطر نمایش تحریم شدنش به دست آمریکا!

    **
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کار حرام، بزرگ و کوچک ندارد و آنچه حرام شرعی است، نباید به صورت آشکار انجام شود، زیرا شارع اسلامی بر حکومت تکلیف کرده مانع انجام حرام علنی شود. ایشان با ردّ حرف برخی افراد مبنی بر اینکه باید اجازه داد مردم خودشان حجاب را انتخاب کنند، گفتند: این حرف را درباره همه گناهان اجتماعی می‌توان گفت؛ مثل آن که بگویند فروش مشروبات الکلی آزاد شود و هر کس خواست بخورد یا نخورد؛ آیا این حرف درست است؟
    http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=39132

  • جناب مهمان ۹۸/۸/۱۳ ساعت ۹:۰۹
    ۱. اهداف بنده در کلامم به وضوح در نشو و نماست و نیازی به تفسیر جاهلانه اهالی غرض و نفسانیات در غلیان و متحجر منِش ندارد!
    ۲. بنده هم موافقم که کم حجاب چندان صحیح نیست و در کامنتی هم اشاره کرده ام که کم حجابان از منظر ایشان در نظر بنده دو دسته اند بد حجاب و با حجاب! (توضیح در آن کامنت)
    ۳. حجاب در زبان عرب به مفهوم پوشش کامل در زبان فارسی است! البته نه پوشش اکمل که شامل پرحجابان است یعنی همان حجاب رو هم روهم و چادر و ...
    ۴. زبان عرب بار شرعی میدهد به دیگر زبان ها؟ نمیدانستم...!!!!!!!!!!!
    ۵. اذعان به متعرض و متجاوز بودن متحجرین به پوشش بانوان هم در کامنت شما جالبه... ضمنا بیحجاب هبچ مصونیتی ندارد لابد به آن نیازی هم نداشته که لخته!؛)
    ۶. دو حرف متضاد شما هم شگفتی دیگر از تحجر شماست! جایی گفته ای اقدام به علنی کردن عامدانه یک تار مو گناه است و در جایی گفتی که : " تهمت به زنان با ظاهر سالم نشانه بغص بنده از اهل ایمان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    اولا منظور شما این است که علنی کردن عامدانه یک تار مو گناه است اما ارتکاب به فعل حرام از یک نگاه آلوده و شیطنتبار گرفته تا اغواگری و رقصان راه رفتن به هدف لغزان کردن چادر بر کش و قوس بدن زنانه از سوی پرحجابی که بر اثر تحمیل تحجر جامعه یا خانواده حجابش را محکم نگه داشته و از مطامع اجتماعی شمایان متنعم هم هست گناه نیست!
    ثانیا مگر ظاهر سالم نشانه ایمان است؟ شما جایگاه ایمان را از ظواهر باز میشناسی؟
    خیلی جالبه... این اعتراف بسیار جالبی از پوسته بینی و قشری گری شماست! ممنونم.
    رابعا چرا مومن از مومن که در ادراکات با هم مشترکند بغض داشته باشد؟ مومن در قلب مومن است چون ایمان مناسبتی قلبی و هم فوادی است و نه ظاهری..... عزیزم ایمانت را بازیابی کن!
    ۷. فرمودید" حق تجسس در زندگی خصوصی مردم را نداریم. کسی که مخقیاه گناه می کند سر جنگ علنی با حاکمیت اسلامی را ندارد و لهذا هر قدر هم گناه کند به پای کسی که علنا گناه کند نمی رسد. " ...
    پس درد شما اسلام نیست حاکمیتی است منتسب به اسلامی بودن!
    چگونه ممکن است کسی که اسلام نداشته باشد حاکمیت آنرا بپذیرد؟ و مهمتر آنکه حاکمیتی که دغدغه اش تسخیر قلوب به دین مبارک اسلام نیست آیا حقیقتا اسلامی است؟
    ۸. در مورد سردار بزرگوار سلیمانی قهرمان هم کامنتی جداگانه نوشته ام بخوانید...
    والسلام..

  • جناب یکی از یکی
    آدم خلالزاده این همه در مقابل حق جدال نمی کند. تو نشان داده ای که حاضر به پذیرش هیچ حرف حقی نیستی و صرفا یاد گرفته ای با مغلطه فریاد بزنی.
    کارت شده تهمت زدن به مومنان. از امثال امام خمینی و علامه طباطبایی و قاضی طباطبایی و همه عرفای فقیه شیعه به جرم اعتقاد به چیزی که یک مشت انسان نادان از فهم آن عاجزند و حالا هم حمایت ابلهانه و بی چون و چرا از یک مشت زنانی که برایشان یک روسری سخت تر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است.

    ای دشمن خدا
    1- اگر منافق تبودی از خودت کلمه اختراع نمی کردی و به افراد مومن تهمت نمی زدی.
    2- چیزی به نام بد حجاب وجود ندارد. مقل همان مثال شرابخواری.
    3- خیر. نیست. حجاب یک اصطلاح شرعی است به معنای حداقل پوشش شرعی که کمتر از آن گناه است. مثل معنای نکاح. از نظر عربی هر آمیزش جنسی نکاح است اما معنی فقهی نکاح صرفا ازدواج شرعی است و آمیزش غیر شرعی زنا نام دارد.
    4- بله. می دهد. البته اگر به صورت تخصصی فقهی استفاده شود. برای همین زبان حوزه ها در خارج فقه و اصول عربی است. این هم از جهل تو است که نمی دانستی.
    5- هیچ اذعانی در کار نبست. بی حجاب علنا به حاکمیت اسلام اعلان جنگ داده است و هر کس از چنین کسی حمایت کند با او همدست است.
    6- این نهایت رذالت است که کسی مثل تو خود را اینطور به تجاهل بزند. آری. هیچ کس حق ندارد به انسانی که ظواهر اسلام را رعایت می کند بی سند تهمت بزند و او را رباکار و گناهکار بخواند. اما کسی که علنا گناه می کند جایی برای دفاع ندارد. کسی هم که از او حمایت می کند اساسا ایمان ندارد که بخواهد در مورد اسلام حرف بزند.
    آری. اسلام همین است. آمده تا ظاهر جامعه را درست کند تا مومن بتواند راحت در جامعه زندگی کند. اما در امور داخلی خانه ها تجسس نمی کند و برای هیچ گناهی تا علنی نشود هیچ حدی نمی گذارد. تو مشکلت با شریعت اسلامی است که انتظار داری به خلوت مردم سرک بکشد. اما اینکار را نمی کند.
    7- حاکمیت دقیقا همین است که شما دوستش ندارید. اجازه تجسس در زندگی احدی را نمی دهد. چون گناه تا مخفی است به معنای جنگ با شریعت نیست و توبه از آن ساده است. این گناهکار هنوز بر گناه علنی و جری نشده است و آبرویش بباید محفوظ بماند. برای همین امام خمینی به کمیته ها دستور داده بود حتی اگر مشروب در خانه کسی دیدید حق ندارید دست به آن بزنید اما اگر کسی بیرون خانه مشروب آورد و اظهار نمستی کرد با او شدیدا برخورد می کردند.
    8- سردار سلیمانی هم اگر دین دارد باید عرق شرم بریزد و دق کند که منافقی مانند تو از او حمایت می کند. اگر هم دین ندارد که هیچ.

  • جناب مهمان ۹۸/۸/۱۶ ساعت ۱۰:۳۷
    جنابعالی تلویحا بنده رو حرامزاده لقب داده ای!
    آن هم صرفا به این دلیل که خزعبلات مُصرانه امثال شما و یا خود شما را نمیپذیرم!!!!
    البته که آن یاوه گویی چونان شما که گفتار خود را به حق منتسب میکند صرفا جهت حقنه کردن آن یاوه ها به مخاطبین است و قطعا که مطامع نفسانی در پی تامین مطامع جریانات انحرافی و خواستار پنهان کردن چهره سلطه گر در زیر نقاب مذهب است و بس!
    این تحجر منتج به اشاعه اختناق از سوی شما خود روشن است و نیازی به روشنگری ندارد :)

    و البته در یک گستاخی تمام در مورد بنده مدعی شده ای که:
    "کارت شده تهمت زدن به مومنان. از امثال امام خمینی و علامه طباطبایی و قاضی طباطبایی و همه عرفای فقیه شیعه به جرم اعتقاد به چیزی که یک مشت انسان نادان از فهم آن عاجزند" !!!!
    بابت چنین ادعایی در مورد بنده بایست آن را دقیقا اثبات کنی.. کدام کامنت؟ کدام کلیپ؟ و کجا؟ در این مورد حق اعاده حیثیت قانونا برای بنده محفوظ است و از سایت روشنگری هم مستدعی پیگیری این مهم در بدو امر هستم!!!!
    امیدوارم بابت رفتار دلقک وار خودت که در کمال پررویی در بند ۶ کامنتت اتفاقا به " اتهام زنی بدون سند" اشاره کرده ای و آن را دیل تهمت مضاعف به بنده نسبت داده ای توان تامین دلیل و اثبات تهمت زنی هایت را به طور مستند داشته باشی!!! بعید است این سایت تا این حد بی در و پیکر باشد عزیز متحجر! انتساب صفات ناروا به بنده یک به یک قابل پیگرد و اعاده حیثیت است.. تو به دنبال چه هستی؟
    اثبات حق؟ یا خنک سازی برخی نقاط سوخته از برملایی نقصانهای ایدئولوژیکی و تحجرت؟

    بنده منتظر آدرس دقیق مستندات شما جهت اثبات الصاقات و تهمت هایت به خودم هستم ... سایر حرفهایت مادام به سهل انگاری در این باب فاقد ارزش پاسخ است زیرا دم خروست هویدا شد...

  • کاملا منطقی و به دور ازتعصب میگه... حرف آقا هم همینه

  • کاربری نوشته این آخوند پولس است چون گفته کم حجاب را به گناهان دیگر متهم نکنید!
    این افراط بلای جان مسلمانان شده؛ خوارج هم میگفتند هر کسی هر گناه کبیره ای انجام بدهد کافر است و باید کشته بشود

  • تو ظاهرا نمی فهمی که گناه یک زنجیره است. یک بمب که دکمه اش را زن بی حجاب می زند.
    و زن بی حجاب هم صرفا گناه بی حجابی نکرد. بلکه رسما علنا خدا و شریعت او را در جامعه تحقیر کرد. دیگران را برای سایر گناهان جری کرد. هزار جوانان به گناه و خودارضایی افتادند. با تماشای او بسیاری شوهرها نسبت به زنهایشان سرد شدند. بسیاری خانواده ها طلاق گرفتند. بسیاری از بچه ها فرزند طلاق شدند. بسیاری از فرزندان طلاق به اواع بزهکاریهای ها کشیده شدند. بسیاری از زنا ها شکل گرفتند بسیاری از جنین های بیگناه ناشی از زنا سقط شدند. بسیاری نوزادهای نامشروع هم متولد شدند و بعدها دشم علی و اولاد او شدند و هزاران مصیبت برای جامعه به بار آوردند. یسیاری از قتلهای عشقی و ناموسی رخ داد. بسیاری از خانواده ها کینه های بی پایان بینشان شکل گرفت. سالانه هزارها میلیارد تومان خسارت برای امور قضایی و فسادهای مرتبط به آن خرج شد.
    و همه به خاطر اینکه آن زن دلش می خواست بی حجاب باشد...

  • پس از نظر تو رهبری و حاج قاسم سلیمانی و این آخوند در تلوزیون پولس(یهودی که مسیحیت سه گانه پرست و منحرف امروز ناشی از اوست) و نفوذی اند

  • بسمه تعالی بله. قاسم سلیمانی فقط یک نظامی است و از فرهنگ و سیاست چیزی نمی فهمد - برای هم قربان صدقه ظریف و عفت مرعشی می رود- و رهبری هم که زمانی بی حجابی نقص ظاهر می دانست حرفهایش را پس گرفت و آن را با مشروب فروشی علنی یکی نامید . منتهی نخواستید بفهمید.

  • این نشان می دهد که نه آن سخن حضرت ولی فقیه را فهمیدی و نه این حرف اخیرشان. گرفتاری کشور از سوی افرادیست که حجت شرعی ندارند و متاسفانه نه سواد کافی دارند و نه بصیرت. این افراد زمان امیرالمومنین(ع) هم بودند با حضرت همین طوری بودند و به ایشان تهمت می زدند و خون به دل حضرت می کردند و...
    مطلب اول حضرت آقا در سال 91 در جلسه ای بود که فقط با روحانیون بود و به اصطلاح جلسه آخوندی بود که مطالبی را به روحانیون از باب ارتباط با افراد مختلف فرمودند از جمله گفتند:«خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید.با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد.بعضى از همین هائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم هائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. "
    همان طور که می بیندید به روحانیون می گویند این بدحجاب ها را از خودتان نرانید (از نظر بنده:که دیگران آن ها را جذب کنند و مقابل نظام قرارشان دهند) و تاکید هم کرده اند که این افراد ظاهرشان زننده است یعنی آن دختری که مصداق این مطالب است و آن را می خواند بفهمد که ظاهرش زننده است و فکر نکند ظاهرش شرعی و درست است. آخرش هم گفته اند نهی از منکر هم بکنید با زبان خوش. تازه همه این ها جدای از جایی است که مدیر و مسوول باید به قانون حجاب عمل کند(که نمی کند). لذا دارند به هم لباس های خود از حیث کار آخوندی و تبلیغی می گویند این دختران با ظاهر زننده رها نکنید. حالا دخترکانی سو استفاده می کنند و ...بحث دیگریست که عمدتا به دلیل مدیران اجرایی کشور است که عده ای می خواهند این گونه باشد و دنبال اهداف شومی هستند. حتی از مطالب قرآن هم افراد مریض سو استفاده می کنندچه دخلی به قرآن دارد! لذا مطلب بعدشان در مورد حجاب و قبلش همه با هم می خواند و یک مجموعه را تشکیل می دهد و سخن نادرستی نزدند که حالا پس بگیرند. حالا عده ای نمی فهمند تقصیر ایشان چیست. زمان رسول خدا(ص) و حضرت علی (ع) هم عده ای نمی فهمیدند. مطالب دیگرتان در مورد سردار سلیمانی هم از همین جنس است و به خصوص رفتارش با ظریف و مطالبش راجع به دیگران که به دلایل مصالحیست که بعدا روشن تر می شود. مشکل بسیاری از افرادی که چنین مطالبی را به خصوص با ادبیات بی ادبانه نسبت به رهبری مطرح می کنند نداشتن حجت شرعی (یعنی ولی فقیه) است. این علت العلل همه انحرافات فکری و رفتاری این اشخاص است و در طول تاریخ از زمان خود رسول الله (ص) و مساله سقیفه و تا حالا مشکل همین بوده است.

  • قاسم سلیمانی یک نظامی شایسته و موفق به توفیقات نائل آمده از جهاد اکبر نفس خویش است که در مرتبه علنی هم چنان در انواع جهاد دیگر چون صغیر و کبیر و غیر و ذلک به درجه و رتبه اعلی است... قدر وی کسی میداند که به احوالات درونی اش آگاه است.. قاسم سلیمانی نمونه ای از انسان است که در وادی سلوک حقانی گام زده تا امروز میشناسی اش به قاسم سلیمانی بودنش...
    پس اینچنین شخصیت در کمتر بابی گزافه گوید.. از سویی رهبر معظم هم بر حسب احوالات مملکتی که جریانات عدیده آن در قسم و شدت گرایشات و باور مطبق از حیث تحجر و ولنگاری اند هرقدر هم که اشارتی بر صدق احوال ملت بدارد باز هم از جای دیگر فتنه ای عارض میشود... چه کند با امثال چون تویی که اگرچه بر کف دست بنویسی جانم فدای رهبر آخر کار جانت را بر سر نفس احول خواهی کرد!

  • دروع می گویی. رای سردار سلیماتنی هم عمیقا متاسفم. چون ایشان فقط در بعد نظامی سردار خوبی است اما در سیاست و فرهنگ نشان داده که ابدا چیزی نمی فهمد.* رهبری هم هیچ گاه خود را معصوم ندانسته. آن اظهارت نادرست ایشان که بیشتر برای حمایت از احمدی نژاد بود در خصوص نقص ظاهر بلافاصله به رواج گسترده ساپورت و شلوار پاره و جری تر شد بی حجابان منجر شود. اما ایشان به درستی حرف خود را پس گرفت و صراحتا بی حجابی را با مشروب فروشی علنی مقایسه نمود. **

    شما هیچ گاه قرآن را نفهمیدید . هیچ گاه نفهمیدید اگر کفر و گناه در جامعه آزاد بود نیازی به ایجاد پدیده نفاق نبود. وجود نفاق نشانه حاکمیت حق و ممنوع بودن اظهار کفر و گناه است. شما با اساس حکومت اسلامی مشکل دارید. هرگز به مدینه مهاجرت نکردید و هنوز در مکه مانده اید و اسلامتان از حد تبلیغ خارج نشده است.


    -----------
    *آنهمه قربان صدقه ظریف رفتن و این را بگذاریم کنار سوابق اظهارنظرات و مواضع سلیمانی مسائل سیاست داخلی کشور. با صادق خرازی در خانه اش با حضور نمادین رنگ سبز در تصویر (مرداد 88)، عکس صمیمی سردار با ظریف در خانه ی او در اوج مذاکرات پرحاشیه بین المللی، حضور در خانه مادر اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در بحبوحه مطرح بودن پرونده نام برادرش، اهدای انگشتر ویژه به همسر هاشمی رفسنجانی، استکبارستیز خواندن هاشمی در همه عمر سیاسی هاشمی، 2 بار حضور
    در جلسه فراکسیون حامیان لاریجانی در روزهای قبل از انتخابات سالانه رئیس مجلس، آن طور قهرمان تراشی از ظریف به خاطر نمایش تحریم شدنش به دست آمریکا!

    **
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کار حرام، بزرگ و کوچک ندارد و آنچه حرام شرعی است، نباید به صورت آشکار انجام شود، زیرا شارع اسلامی بر حکومت تکلیف کرده مانع انجام حرام علنی شود. ایشان با ردّ حرف برخی افراد مبنی بر اینکه باید اجازه داد مردم خودشان حجاب را انتخاب کنند، گفتند: این حرف را درباره همه گناهان اجتماعی می‌توان گفت؛ مثل آن که بگویند فروش مشروبات الکلی آزاد شود و هر کس خواست بخورد یا نخورد؛ آیا این حرف درست است؟
    http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=39132

  • وای خدا که چقدر در دین در مدح عقل و مذمت بی‌عقلی سخن گفته شه به خاطر جاهلان ترسناکی مثل تو که اینگونه سردار شهید و را قضاوت میکنی. تو بیجا میکنی که میگویی حاج قاسم در سیاست و فرهنگ ابدا چیزی نمی فهمد! اصلا مشکل جهل و گناه کبیره تو همین است که به خاطر یک نقص، تمام شخصیت یک فرد را به لجن می‌کشی که تو خود از همه به آن سزوارتری! چراکه انسان با هر نقصی زنده و بالنده است جز با نقص عقل!
    اصلا فهمیدی که حاج قاسم چه گفت؟ گفت نرانیم، گفت جذب کنیم، مجا گفت عیبی ندارد؟ گفت پدر باشیم برای همه. این که همان رحمت للعالمین رسول الله است. اگر پیامبر مانند تو بود که از غار حرا بیرون نمیرفت!
    هر کس بدحجاب است به جنگ با اسلام برخاسته؟! تو که خودت در صف مقدم نبرد با اسلامی!
    امثال تو ذره‌ای ارزش ندارند و اگر با وجود امثال تو دینی برای مردم بماند، حیرت‌آور است.
    هاشمی استکبارستیز تر از تو و تمام اطرافیانت است که در سال‌های مبارزه زیر شکنجه بود و کتاب سرگذشت فلسطین را نوشت و تا سال‌های مرگ به دنبال وحدت جهان اسلام در مقابل اسرائیل کثیف بود. هاشمی معتقد بود که باید ایران اول قوی شود و بعد رودرو! ظریف فرزند انقلابی و امین لقب گرفت. رهبری معصوم نیست اما تو شبیه مومنان هم نیستی! پس بکش کنار بذار باد بیاد بابا!

  • سیاست قشنگیه...

  • .

  • پ نه پ

  • پ

  • 6غهنائ

  • مخفی کردن کامنت روشنگر گناه است

  • بایست همه را دعوت کنیم به این پند اخلاقی حکیمانه که:
    هر چه را برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه را برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم نپسند..
    بنابراین بیاییم به دیگران دروغ نگوییم همانطور که دوست نداریم به ما دروغ بگویند...
    از دیگران دزدی نکنیم همانطور که نمی خواهیم کسی از ما دزدی کند...
    به دیگران احترام بگذاریم همانطور که دوست داریم به ما احترام بگذارند...
    سگ و گربه و پرنده و ماهی و هر حیوانی را اسیر در تنگ و قفس و آپارتمان نگذاریم و بگذاریم در جای خودشان که همان طبیعت است و اختصاص به آن دارند باشند
    همانطور که دوست نداریم ما را در جایی قرار دهند که شأن مان نیست ..
    دنبال زن و دختر و ناموس مردم نیفتیم و به شهوت چشم به آنها ندوزیم همانطور که دوست نداریم کسی دنبال زن و دختر و ناموسمان بیفتد و نگاه شهوتی به آنها بکند
    (و اگر مُنصف باشیم باید بپذیریم که این حجاب و پوشش مناسب است که تا حدود زیادی مانع خواهد شد و ناموسمان را حفظ خواهد کرد)...
    و گرانفروشی نکنیم همانطور که نمیخواهیم کسی به ما گران بفروشد...
    ناسزا نگوییم همانطور که دوست نداریم به ما ناسزا گویند...
    به نیازمندان کمک کنیم همانطور که دوست داریم در موقع نیاز دست مان را بگیرند...
    و در آگاه کردن مردم بکوشیم همانطور که دوست داریم اگر چیزی را نمی دانیم به درستی آگاهمان کنند...
    ووووو
    و البته در حفظ سلامتی خودمان کوشا باشیم و از مواد مخدر و مواد غذایی مضّر و مشروبات الکلی و سیگار دوری کنیم و خانواده هایمان را از اینها دور کنیم و قوانین رانندگی را رعایت کنیم و به آنها نیز یاد آوری کنیم اگر سلامتی شان را خواهانیم...
    و آبرومندانه و پاک و ساده ازدواج کنیم و از خودارضایی و رابطه جنسی با اشیاء و حیوانات و همجنسبازی و فحشاء که بخلاف انسانیّت و روند طبیعت است دوری کنیم و دوستانمان را از آن خلافها باز داریم..
    ((اگر نیک بنگریم این پند حکیمانه که: هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه نمی پسندی برای دیگران هم نپسند؛ اگر توسّط مردم باور گردد و عمل شود کشورمان و دنیا را گلستان میکند؛))
    و صد البته اگر کسی خداوند عالَم را بحق حاضر و ناظر بداند و یقین بدارد پس از مرگ بازخواست خواهد شد الزام جدّی برای عمل به این پند حکیمانه برای خود می بیند
    وگرنه شخصی که اعتقاد به خدا و عالَم آخرت ندارد تا بر اساس خواست خدا طبق دینی که او برای هدایت مردمان فرستاده در این دنیا زندگی کند خیلی کم پیش می آید خود را به این پند ملزم کند...
    چون برای چنین کسانی رعایت اخلاق و به فکر دیگران هم بودن معنایی ندارد و میگویند: فقط همین دنیاست و پس از مرگ نابودی مطلق است پس بگذار برای رسیدن به آنچه مایلیم هر کاری که شده انجام بدهیم هر چند برای رسیدن به آن به دیگران ظلم کنیم, زیرا فقط خودمان مهّم هستیم نه دیگران

  • جناب ننگ کشور دلیران
    شما بنده رو به یاد آلمانی های فاشیست و نازی میندازی... خیلی خیلی سختگیر و متحجر..
    انگار همه عالم باید نگاهشون رو از منظر تو به حقیقت بندازن!!!!!!!
    نگرش هرکس ذره ای از تو متفاوت (فارغ از صحت و غلط) باشه مجرم و ملحد و صوفیگرا و ... است! شما دچار توهم عقل کلی هستی...خواهر یا برادر (صرف احترام)...

  • اگر به وحدت وجود اعتقاد داری حق نداری به کثرت عقاید معتقد باشی چون حق یکی است و باطل بی شمار. نور یکی است و حجابها و ظلمتها بی شمار.کار انبیا هم کشاندن انسانها از ظلمت کثرت به نور وحدت بود. مولوی به خاطر آن شعر معروف موسی و شبان الان در جهنم است. او هرگز معی عرفان واقعی را نفهمید.

  • خودت میگویی وحدت"وجود" ! بعد با مضاف کردن واژه " عقاید" به متضاد وحدت که کثرت است به قرینه آن مفهوم حق و باطل را در واحد و بسیار می آوری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    کمی فکر کن ببین چه گفته ای؟!

    اولا قضاوت آنکه کسی حق دارد یا نه با بصیر است..فلذا قضاوت خود، حقی است که جمیع من الاولین و جمیع من الآخرین ندارندش .. چه در باره ملاصدرا، چه مولوی و چه بنده و چه هر آنکس که
    بر امری مومن و مقید است.

    ثانیا کسی که به معنی وحدت وجود قائل باشد برای باطل وجود نمی انگارد!!!!!!
    این عین کفر و شرک است....
    آنچه از باطل دریافت میداریم وجود نیست بلکه عدم وجود است...
    لذا بله... بسیارند در شمار به نمود بطلان، کثرت مخلوقات! یعنی مخلوقات زیادی هستند که وجود وحدانی نیافته اند اگرچه به وجود طبیعی و خلقی در نشو نما هستند و رهزن دین و اندیشه و باور! پس حجاب ها در ساحت اسفلی الی غیرالنهایه است که پرده یا مانع میشود به ربط عقل و نفس به ساحت دل!
    کار انبیا و مرسلین پوچ کردن نمود باطل مبتنی بر عدم آن است. یعنی برداشتن حجاب یا مانع از برابر چشم دل جهت رویت نور احد و واحد!!!!

    ضمنا مولوی چه به صحت ادراک واقع بوده و چه نه مهم آن است که منِ تو در کجای هستِ حقیقی نایل است؟
    مولوی هم چون زعیمی به قدر وسع قلبش رهنمون شده چه با پای لغزان و چه در مسیری استوار! تو او را نمیفهمی حق قضاوت نداری و اگر مرتکب قضاوت هم که باشی حق سیاه نمایی و انتساب باطل و صدور حکم و رای به او و نه دیگری نداری... تو فقط ملزمی به کشیدن جهت آنکه حجاب از دل خودت برداری چرا که حتی اگر به نیت بخواهی حجاب از دل آن دیگری برداری چه بسا حجابی بر حجاب دیگر بپوشانی!
    راه باریکتر ز مو اینجاست!
    مدعیان ...!!!


  • توهّم را تو داری یکی از یکی) که گمان کرده ای حقیقت نزد انسانها متفاوت است
    پند حکیمانه: هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند؛ اگر توسط همه مردم پذیرفته شود و به آن عمل بشود دنیا را گلستان میکند و کسی نیست که این را منکر بشود حتّی آتئیستها
    و البته شاید متوهّمانی که فهم شان به درستی این پند نرسد آن را نپذیرند

  • جناب ننگ کشور دلیران!
    تو که مدح تنی از خلفای مورد اعتماد اهل سنت دین اسلام محمدی ص را در بیان مولوی تاب نمی آوری چگونه دم از اصول مورد پسند غالب ابناء بشر و عالمیان حتی آتئیست ها میزنی؟!!!!
    نه به آن نظر تنگ و نه به این گنده گویی ها!
    خلوت گزین عزیز برادر برایت خوب است...

  • برادر یا خواهرصوفی گرا
    جناب یا جنابه( یکی از یکی) ننگ بر تو متمایل به صوفیه که ملعون خدا و رسول الله و اهل البیت(علیهم السلام)هستند
    و برای مولوی صوفی طلب رحمت کرده ای که در مقدمه کتابش ادعا کرده مثنوی را خدا بر او نازل کرده و هیچ باطلی از پس و پیش در آن راه ندارد؛
    حال آنکه خداوند متعال در قرآن فرموده: وای(ویل جهنم)بر آنها که کتابی با دست خود مینویسند و سپس میگویند این از جانب خداست..
    برای مولوی صوفی طلب رحمت کرده ای که دشمنان اهل البیت را می ستاید و به شیعه اهانت میکند و درباره خدا عقاید انحرافی ترویج کرده و به پیغمبران دروغ بسته
    برو و برس به همان خانقاه ات اگر صوفی و خانقاه نشینی و خودت را مسلمان جا نزن

  • جناب ننگ کشور دلیران!
    بنده شکر رب رحمان را به قدر وسع به جای آورم که به مقدار بنده را ذیل رحمت ربوبی اش به دریافت و ادراکی هر چند در بدایت طریقت اما انشاءاللّه در صراط حق عنایت داشته که از باب صدق اسلام عزیز و به برکت ایمان قلبی ام هنوز بر روال غیرت هستم و چون تویی خائن ملک و ملت به خیانت خط کشی های کج و معوج بر اثر پوسته بینی و قشری گری در دین اصرار نورزم.
    رسم طبقه بندی و کلی نگری خرد که در تضاد با دقت و جزئی نگری کلان واقع است از سیاق احمقانه تو هویداست! اگر تو و امثال تو عادت دارید به تعمیم جزء ناقص به کل در جهت پوشاندن حقیقت آن مدفون در نقصان جزئی اش، بنده قائلم به عیب پوشی و عبور از جزئی که اگرچه نقص باشد اما هرگز ذات و کلان تابان محاطش را آسیب نزند...
    مصداق مطلب، جناب مولوی است..
    اولا در نظر بنده اگر ایشان دچار لغزشی بر پای عقل در سلوک ناهموار شده آن در مجموع آنچه بدان نائل گشته جزئیست قابل اغماض. اصرار چون تویی بر الصاق تصوف به مولوی که بر اثر تطور فرقه گرایان به محوریت ایشان مقرر شده بی انصافی به اوست.. و توهین یا تلاش برای حذف اندیشه و دستاورد عقلی و سلوک او درعالم معنا از خزانه فرهنگ و عرفان اسلامی این مرز و بوم فقط و فقط خیانت به این ملک و ملت است و بس!
    ثانیا دعوی مولوی بر این مهم که هر آنچه نگاشته از جانب علوا و حقانیت ربانی است گزافه نیست.. چرا که نه فقط مولوی که هر آنکس که شمه ای از حق یافته و ابراز نموده (نهفته در هر هنر که از اعجاز کلام و سعر ونثر و چه در هر هنر به کردار و اثر) آن جاودان مانَد به روزگاران و ادوار و نیز هر آن کس که به کسی رسد و یا هر آنچه به ارزش رسد همه از نظر مطلق اللّه است و لاغیر..
    پس نه تنها مولوی که حتی هر شاعر و نویسنده و ...مومن و مقید به جهاد اکبر باشد و آستین بر عالم افشانده را بیابی مدعی خواهد بود که کلام پر معنای وی متعلق به او نیست که از بارقه های حضرت اللّه است که بر احوال و اوقات خاصه آن سالکِ فواد نازل گشته...و این نه به معنای طعنه به کلام اللّه است و نه به ساحت قلب انبیا و معصومین علیهم السلام... که منزلگه در این ره بسیار است و سروری معراج آن حضرت خاتم ص راست.
    ثالثا قرآن بحق اکمل صدق و صحت فرموده که بسیار کتابز با دست خود نویسند و به دروغ گویند از جانب خداست.. مصداق این آیه هر آنکسی است که از گفتار و نوشتار کذب خود چنان دفاع میکند که حتی اگر این دعوی مضحک را به زبان هم نراند گویی با تمام توان سعی در حقنه آن در قالب حقیقت دارد فلذا دعوی آن انتساب نفسانیاتش به عالم علوا و خداوند است! این ساده است به نوستار خودت هم نگاهی بیاندازی ردپای این ادعا در عمل پیداست! هرچند مصادیق کفر آمیز آن بسیار است.. امروز و در تمام تاریخ بتان و بت انگاران که از نفس آلوده برگرفته و نوشته اند و علیه حق ایستاده اند بسیارند...
    رابعا اگر منتسب به مولوی انحرافی نمود یافته از آنجا که ساحت دستیافته فواد وی به قدر و مرتبه چنان نبوده که حتی تورات یا انجیل، امری بدیهی و قابل پذیرش است که تحریف یا سودجویی ملحدانه بر آن از سوی محتاجان فرقه انگاری مترتب شده باشد... مولوی که مولوی است دیوان حافظ رحمت اللّه علیه هم که در شیعه بودنش و ثنای آل علی ع به بیان پر معرفتش شکی نیست دارای ایضا له است که اشعاری منتسب شده به وی و در دست نیست که قطعا متعلق به بیان و اندیشه او بوده باشد... او نیز بسیاری شاهان عصر خویش را تحمید گفته ... شاهانی که نه چون ابوبکر از اقوام پیغمبر بوده اند و نه اندکی در معرفت الله معتبر! حال آنکه خواهران و برادران اهل سنت ما در توجیه برخی اعتمادها به آنان که از تحجر در سیر تاریخ کارشان به دشمنی اهل بیت رسید ید طولایی دارند و برای ما محترم اند..
    پیشنهاد میکنم تو سر به جیب احوال احولت فرو بری و اینچنین خیانت پیشگی را عاقبت اندیشی..

  • یکی از یکی احمق خائن ننگ بر خود تو که از صوفیه دفاع کرده ای و مزخرفات و کفریات آنها را تاویل میکنی،
    تو بیشتر از سروش که قرآن را به استهزاء گرفته و آن را خوابهای پیغمبر و کلمات خود پیغمبر میداند؛ مولوی را نمی شناسی؛ سروش مولوی را بدعتگذار در دین میداند تا جایی که به رقص سماع بیشتر از نماز اهمیت میداد و برایش مهم نبود نمازش قضا بشود
    خائن و احمق که ننگ ابدی بر آنان باد کسانی اند که صوفیه را حق شناس و مومن به خداوند متعال و اسلام معرفی میکنند و عقاید انحرافی آنها را به خورد جاهلان میدهند
    حال آنکه امام هادی (علیه السلام) فرموده است:
    چنانچه شیخ مفید به سند صحیح از امام علی النقی (علیه السلام) روایت کرده است که محمد بن حسین بن ابی الخطاب می گوید : درخدمت امام علی النقی (علیه السلام) در مسجدالنبی بودم که در آن حال جمعی از اصحاب آن حضرت شرفیاب حضور شدند و در میان ایشان ابو هاشم جعفری نیز بود که او مردی بسیار بلیغ و باکمال بود و در نزد آن حضرت مقام و منزلت عظیمی داشت و چون اصحاب درکنارش قرار گرفتند ، به ناگاه جمعی از صوفیه داخل مسجد شدند و حلقه زدند و مشغول ذکر گردیدند. حضرت فرموند: « لا تلتفتوا إلی هؤلاء الخّداعین فإنّهم خلفاء الشیاطین و مخربوا قواعد الدین یتزهّدون لراحة الاجسام و یتهجدون لتصیید الانعام یتجوّعون عُمُراً حتی ...»
    « به این حیله گران اعتنا نکنید زیرا جانشینان شیاطین و خراب کننده قواعد دین می باشند . زهد ایشان برای راحتی بدنهایشان و تهجّد و شب زنده داریشان برای صید کردن عوام است . عمری را در گرسنگی به سر برند تا عوام و نادانی را مانند خرها پالان کنند و زین بر پشت آنان گذارند.»
    حضرت در ادامه فرمودند : « لایهللون إلاّ لغرور الناس و لا یقلّلون الغذاء إلاّ لملأ العساس و اختلاف الدفناس یتکلمون الناس بإملائهم فی الحبّ و یطرحونهم بإذلالهم فی الجبّ أورادهم الرقص و التصدیقة و أذکارهم التّرنّم و التغنیة فلا یتبعهم إلاّ السفهاء و لا یعتقدهم إلاّ الحمقاء فمن ذهب إلی زیارة أحد منهم حیّاً أو میّتاً فکأنّما ذهب إلی زیارة الشیطان و عبدة الأوثان و من أعان أحدا منهم فکأنما أعان یزید و معاویة و اباسفیان »
    « ذکر نمی گویند مگر برای فریب مردم و خوراک خود را کم نمی کنند مگر برای پر کردن قدح و ربودن دل احمقان، با مردم دم از دوستی خدا می زنند تا ایشان را به چاه اندازند ، وردهای ایشان رقص و کف زدن و غناء و آوازخوانی است و کسی به سوی آنها میل نکند و تابع ایشان نگردد، مگر آن که از جمله سفیهان و احمقان باشد. هرکس به زیارت یکی از آنان در حال حیات و یا بعد از مرگ برود ، مانند آن است که به زیارت شیطان و بت پرستان رفته باشد و هر کس یاری ایشان کند ، گویا یزید و معاویه و ابوسفیان را یاری کرده است »
    در همان موقع یکی از اصحاب آن حضرت عرض کرد : « و إن کان معترفا بحقوقکم / اگر چه آن کس به حقوق شما اقرا داشته باشد؟ »
    حضرت نگاه تندی به او کردند و فرمودند : « دَع ذا عنک مَن اعترف بحقوقنا لم یذهب فی عقوقنا أما تدری انهم أخس طوائف الصوفیة و الصوفیة کلهم من مخالفینا و طریقتهم مغایره لطریقتنا و إن هم إلاّ نصاری و مجوس هذه الامّة اولئک الذین یجهدون فی أطفاء النور الله والله یتمّ نوره و لو کره الکافرون »
    « این سخن را ترک کن! مگر نمی دانی هر کس حق ما را بشناسد مخالفت امر ما نمی کند؟ آیا نمی دانی ایشان پست ترین طوائف صوفیه می باشند و تمام صوفیان مخالف ما هستند و طریقه آنها باطل و بر خلاف طریقت ما است و این گروه ، نصارا و مجوس امّت هستند و آنان سعی در خاموش کردن نور خدا (محو اسلام) می کنند و خداوند نور خود را تمام می کند ، هرچند کافران خوش ندارند » (سفینه البحار/ج۲/ص۵۸ چاپ انتشارات تهران و ج۵ ص۱۹۹ چاپ اسوه قم) و (طرائق الحقائق ج۱ ص۲۱۱) ووو
    و امام جعفر صادق(علیه السلام)درباره امثال توی احمق خائن ننگین نشان که متمایل به صوفیه و توجیه کننده انحرافات آنهایی فرموده:
    به سند صحیح از « احمد بن محمد بزنطی » روایت کرده اند که مردی به امام صادق(ع) عرض کرد : در این زمان قومی پیدا شده اند که به آنها صوفی می گویند. درباره آنها چه می فرمایید؟ امام (ع) در پاسخ فرمود : « انهم اعداءُنا فمن مال الیهم فهو منهم و یحشر معهم سیکون اقوام یدّعون حبّنا و یمیلون الیهم و یتشبهون بهم و یلقبون انفسهم بلقبهم و یأوّلون اقوالهم ألا فمن مال الیهم فلیس منّا و إنّا منهم برآء و من انکرهم و ردّ علیهم کان کمن جاهد الکفار بین یدی رسول الله (ص).»
    آنها ( صوفیان ) دشمنان ما هستند ، پس هرکس به آنها میل پیدا کند از آنان است و با آنها محشور خواهد شد به زودی کسانی پیدا می شوند که ادعای محبت ما را می کنند و به ایشان نیز تمایل نشان می دهند ، خود را به ایشان تشبیه نموده و لقب آنان را بر خود می گذارند و گفتارشان را تأویل می کنند . بدان که هرکس به ایشان تمایل نشان دهد ؛ از ما نیست و ما از او بیزاریم و هرکس آنها را رد کند مانند کسی است که در حضور پیامبر (ص) با کفار جهاد کرده است.» (اثنی عشریه/ص۳۳) و (سفینة البحار چاپ فراهانی ج۲ ص۵۷ و در چاپ اسوه قم ج۵ ص ۱۹۷) و (انوار نعمانیه سید نعمت الله جزایری ج۲ ص۲۹۳ چاپ تهران) و ( منهاج البراعه علامه خوئی ج۶ ص۳۰۴) . ( طرائق الحقائق ج۱ ص۲۰۸ چاپ کتابخانه بارانی)ووو
    توی یکی از یکی خائن احمق ننگین نشان ابدی از آنهایی که اگر در زمان رسول الله هم بودی چون او با شاعران منحرف جامعه اش مخالفت کرد؛ نعوذبالله او را خائن و احمق میدانستی و ننگ برایش قائل میشدی
    حال آنکه امثال من خاک پای پیغمبر خدا نیستم
    اگر صوفی هستی برو بچسب به همان خانقاه و قطب پرستی و رقص سماع و ترک نماز و اینقدر در دین خدا خیانت نکن و مردم را گمراه نکن ای یکی از یکی احمق ننگین

  • جناب ننگ کشور دلیران!
    تو آنقدر از باب ظرف وجودت اندکی که جدال احسن برایت ممکن نیست....
    در هنگامه نبرد نرم هم به وقت کم آوردن منطق و ادله و حتی مستندات اهل بیت علیهم السلام رفتاری در تشابه به ترور کور ابراز میکنی!
    الصاق برچسب صوفی گرا به بنده علی رغم استنباط حقانی من در باب نامرتبط بودن اندیشه مولوی با فِرق مختلف من جمله صوفیه، و اصرار بر مخدوش کردن چهره اندیشه و باور بنده بیش از پیش موید واقعیت پلید تو در مقام یک تکفیری مجازی است و اینچنین دیت و پا زدنت هرگز حجاب محکمی بر تحجر کوردلانه ات نمی شود...
    مایه تاسف و البته ننگ نباش برادر... در برخی کامنتها نظرات شایسته ای داری اما در باب ابراز تحجر در دین و پویته گرایی ات فقط می توان برایت آه کشید...

  • اما این خط کشی را خود خدا انجام داده و خیانت نابخشودنی را همین پولس های به ظاهر شیبعه مرتکب میشوند که در حال مسخ اسلام به دینی هستند که صرفا یک تشریفات اختیاری است و کافیست کسی بگوید به خدا اعتقاد دارد و اشگی هم برای امام حسین یا دعای کمیل بریزد و برود به بهشت حالا هر قدر هم از گناه پشیمان نباشد! یعنی اهل بیت عصمت دیگر هادی نیستند و صرفا فادی هستند. یعنی فدای گناهان من و شما! این همان اعتقاد مسیحیان پولسی است که عیسی را قربانی و فادی گناهان خود می نامند!

    مواظب باشیم که خطر این نفودی ها و پولسهای به ظاهر شیعی از خطر خود بی حجابها بسیار بزرگتر است..

  • همه جای دنیا متحجرین هستند وبسیار هم مدعی اند....
    اما فقط در صورتی اون جامعه به حقانیت و تعالی نیل پیدا میکنه که امثال شما متحجرین در اون جامعه علی رغم حتی کثرتشون به حاکمیت و قدرت نرسند‌‌‌...
    امروز ایران از این منظر در چه شرایطیه؟ و در چه مسیری واقعه؟ انگلیسها غالبا با هرج و مرج حکومت میکنن.. آلمانا با سختگیری و تحجر...
    والعاقبه للمتقین و مستقلین!!!!

  • این آخوند نفوذی و پولسه؛ چون گفته کم حجابها را به گناهان دیگر متهم نکنید!

  • معلومه شکل و شمایل نظر اون مهمان قشری و متحجر به این خاطره که در علیه کم حجاب ها قطعا رفتار سوء داشته که حاکی از بیماری های نفسانی و عقده و حقارت خودش بوده.
    اتفاقا بنده معتقدم که در بین کم حجاب ها، بیماران نفس عرضه گر وجود داره و البته و صد البته بین محجبه ها هم بیماران نفس سرشار از عقده و حقارت...
    اما اگر تعداد ایشان در هر دو طبقه رو به فزونی بزاره تنها میدانی است که حاکمیت به هر دو طرف میدهد و نگرش ها را اصلاح نمیکند.

  • باحجاب هارم گفته

  • حجاب نشانه مردان با غیرت و زنان باحیاست

  • لطفاً نظرات این کودن «میهمان» را منتشر نکنید. ظاهراً دست عمدی تو کارهاست. یک نفر بی سواد که غلط های املائی فراوانی دارد دنبال هم راجع به هر مطلب و موضوعی نظرات به درد نخور بی مصرف می دهد و شما هم راحت منتشر می کنید.

  • اشتباه کرده. بچه ای که شیطنت کرد و سنگی را به سنگ قطار پرتاب کرد فقط شیشه را نشکست. قطار با سرعت به شیش خود. شیشه شکست. سنگ با سرعت به سر راننده خود. راننده کشته شد. قطار چپ کرد صذها نفر کشته شدند.
    کسی که در سقیفه رای داد فقط یک رای نداد اروز در گناه آدمخوارهای اقریقا هم شریک است ون نگذاشت پیام خدا به جهان برسد.

    و زن بی حجاب هم صرفا گناه بی حجابی نکرد. بلکه رسما علنا خدا و شریعت او را در جامعه تحقیر کرد. دیگران را برای سایر گناهان جری کرد. هزار جوانان به گناه و خودارضایی افتادند. با تماشای او بسیاری شوهرها نسبت به زنهایشان سرد شدند. بسیاری خانواده ها طلاق گرفتند. بسیاری از بچه ها فرزند طلاق شدند. بسیاری از فرزندان طلاق به اواع بزهکاریهای ها کشیده شدند. بسیاری از زنا ها شکل گرفتند بسیاری از جنین های بیگناه ناشی از زنا سقط شدند. بسیاری نوزادهای نامشروع هم متولد شدند و بعدها دشم علی و اولاد او شدند و هزاران مصیبت برای جامعه به بار آوردند. یسیاری از قتلهای عشقی و ناموسی رخ داد. بسیاری از خانواده ها کینه های بی پایان بینشان شکل گرفت. سالانه هزارها میلیارد تومان خسارت برای امور قضایی و فسادهای مرتبط به آن خرج شد.
    و همه به خاطر اینکه آن زن دلش می خواست بی حجاب باشد...

    آری. این همه گناه فرزند همان یک بی حجابی است.

  • اولا خودت میگی بی حجابی و نه کم حجابی...
    که البته کم حجابی هم بی معناست.. ما امروز در ایران ۳ دسته زن از لحاظ پوشش داریم:
    پُرحجاب! با حجاب! بد حجاب!
    آن دسته مد نظر رهبر و سردار سلیمانی که کم حجاب معرفی شدند از دید بنده در دسته با حجاب واقع اند.. بر حجاب هم که پیداست. یعنی عرضه گر!
    لذا کامنت شما در مورد بد حجابان که علی الاصول به نیت عرضه گری و نمایش فساد جنسی و اخلاقیشان ملبس می شوند قابل پذیرش است اما وقتی ذیل این کلیپ کامنت میگذاری باید حواست باشه داری عده کثیری از بانوان شایسته و با حجاب را که لزوما موهای بیجان خود را چندان سفت پنهان نمیکنند و یا چادر نمیپوشند به انواع گناهان زنان عرضه گر متهم میکنی!

    ضمنا از آنجا که مرد یک حیوان رام و افسارزده نیست و میبایست خودش عنان را به نفس خود زده باشد تا به هر کور سوی شیطانی نلغزد و نامش انسان بماند، آنچه او را در باب گناهان جنسی از پای در می آورد و مرتکب تداوم گناه میکند حتی بد حجابی و حتی و حتی نمایان شدن اندام های زن نیست بلکه شیوه و قصد عرضه گری یک زن است که طرق آن الی غیر النهایه است...
    و این مهم به یک وسیله محدود نیست و هر زنی ... تاکید میکنم هر زنی اعم از پر حجاب ، با حجاب و صد البته بد حجاب کافیست به قصد عرضه گری در اطوار خرامیدن و ناز و عشوه و لوندی رهزن نفس مردی شود که در نفس سست است.. چه بسیار زنان پرحجاب که جهت دور زدن محدودیت اسباب عرضه گری که از کودکی بر اثر تحمیل چادر پذیرفته اند در کاربرد ابزار رفتاری بسیار متبحرتر از آن دختر با حجاب ساده یا کم حجاب هستند!!!! به قول بعضیا hot!
    حال که اولین پیش گام برای دعوت به امور درونی و کاهش قضاوت های ناشایست از سوی بزرگان نظام برداشته شده انقلت جنابان متحجر خیانت است به اصلاح بدی ها در راستای احکام همان قرآن مجید از جامعه...

  • شما فقط یک هدف دارید. اینکه متدینان را بی خیال فاجعه در حال تکوین در جامعه کنید و آنها را با این بازی با کلمات مشغول کنید و برای بی حجابان مصونیت درست کنید.
    کم حجاب در اسلام معنی ندارد. همانطور که خوردن عامدانه یک قطره شراب با یک لیتر شراب فرقی ندارد. هر دو یکی عنی دارد. شکستن حرمت های الهی.
    پس کم حجاب همان بی حجاب است ولو یک تار مویش را عامدانه نشان نامحرم دهد. اما می توانیید بگویید کم پوشش. چون کلمه پوشش بار شرعی ندارد.

    اما به هر حال حقیقت با فرار های شما تغییر نمی کند هین زنان به قول شما کم حجاب، عامل زنجیره ای از فسادها و فجایع در جامعه هستند که عامدانه قصد دیدنشان ر ندارید. برای سردار سلیماتنی هم عمیقا متاسفم. چون ایشان فقط در بعد نظامی سردار خوبی است اما در سیاست و فرهنگ نشان داده که ابدا چیزی نمی فهمد.* رهبری هم هیچ گاه خود را معصوم ندانسته. آن اظهارت نادرست ایشان که بیشتر برای حمایت از احمدی نژاد بود در خصوص نقص ظاهر بلافاصله به رواج گسترده ساپورت و شلوار پاره و جری تر شد بی حجابان منجر شود. اما ایشان به درستی حرف خود را پس گرفت و صراحتا بی حجابی را با مشروب فروشی علنی مقایسه نمود. **

    در نهایت اینکه تهمت زدن به زنانی ک ظاهرشان سالم است نشانه بغض شما از اهل ایمان است. ما حق تجسس در زندگی خصوصی مردم را نداریم. کسی که مخقیاه گناه می کند سر جنگ علنی با حاکمیت اسلامی را ندارد و لهذا هر قدر هم گناه کند به پای کسی که علنا گناه کند نمی رسد. روزه خواری علنی برای بار سوم حکمش اعدام است اما در خانه و مخفیانه فقط کفاره دارد.
    شما هیچ گاه قرآن را نفهمیدید . هیچ گاه نفهمیدید اگر کفر و گناه در جامعه آزاد بود نیازی به ایجاد پدیده نفاق نبود. وجود نفاق نشانه حاکمیت حق و ممنوع بودن اظهار کفر و گناه است. شما با اساس حکومت اسلامی مشکل دارید. هرگز به مدینه مهاجرت نکردید و هنوز در مکه مانده اید و اسلامتان از حد تبلیغ خارج نشده است.


    -----------
    *آنهمه قربان صدقه ظریف رفتن و این را بگذاریم کنار سوابق اظهارنظرات و مواضع سلیمانی مسائل سیاست داخلی کشور. با صادق خرازی در خانه اش با حضور نمادین رنگ سبز در تصویر (مرداد 88)، عکس صمیمی سردار با ظریف در خانه ی او در اوج مذاکرات پرحاشیه بین المللی، حضور در خانه مادر اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در بحبوحه مطرح بودن پرونده نام برادرش، اهدای انگشتر ویژه به همسر هاشمی رفسنجانی، استکبارستیز خواندن هاشمی در همه عمر سیاسی هاشمی، 2 بار حضور
    در جلسه فراکسیون حامیان لاریجانی در روزهای قبل از انتخابات سالانه رئیس مجلس، آن طور قهرمان تراشی از ظریف به خاطر نمایش تحریم شدنش به دست آمریکا!

    **
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کار حرام، بزرگ و کوچک ندارد و آنچه حرام شرعی است، نباید به صورت آشکار انجام شود، زیرا شارع اسلامی بر حکومت تکلیف کرده مانع انجام حرام علنی شود. ایشان با ردّ حرف برخی افراد مبنی بر اینکه باید اجازه داد مردم خودشان حجاب را انتخاب کنند، گفتند: این حرف را درباره همه گناهان اجتماعی می‌توان گفت؛ مثل آن که بگویند فروش مشروبات الکلی آزاد شود و هر کس خواست بخورد یا نخورد؛ آیا این حرف درست است؟
    http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=39132