کم کاری دولت ها برای مقابله با تحریم ها


پتروپالایش ها و اهمیت و نقش آن در دور زدن تحریم ها در گفتگو با علی قاسمی کارشناس اقتصادی


+ 
5

- 
0
ارسال در 1398/7/14 ساعت 15:58 2019-10-6 15:58:14
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حاکمان بحکم شرع و عقل چه کاره اند؟؟؟!!!
    ---
    دین اصیل الهی و عقل سلیم حاکمان را امانت دار ثروتهای ملی می دانند و این حاکمان بحکم همین ملاکهای شرعی و عقلی به توزیع عادلانه ی این ثروتها میان بشر محکوم اند.
    اگر حاکمان توزیع ثروتهای ملی را عالمانه با تبعیض انجام دهند و با این گونه توزیع مردم را به طبقات مرفه و متوسط و ندار در آورند ولایت آنان بر این ثروتها ساقط می گردد و حق ادامه ی حکومت آنان بر ثروتهای ملی باید از آنان سلب شود و بی درنگ به امانت داران متعهد باید تحویل گردد.

  • pppp

  • بختک حسنیسم چه وقت سینه ی بی نای ملت خدا پرست ایران را رها می کند؟؟؟!!!
    ---
    شیخ حسن از روزی که خودش را با کلید کاندید ریاست جمهوری اسلامی ایران به ملت خدا پرست معرفی کرد بعلت خود بزرگ بینی و عدم توکل صادقانه به نیروی لایزالی خداوند توانای مطلق جهان آفرینش و نداشتن برنامه ی فراگیر کار آمد علمی عدالت محور ضابطه مند برای کشور و مردم با این کلید درب همه ی مشکلات و درب جهنم را به روی ایرانیان باز کرد و همه ی دشمنان و پول پرستان از خدا بی خبر آزمند چپاول گر را علیه این مردم بی پناه که همه ی سهم آنان را در ثروتهاتی خدا داده ی کلان کشور منکر است عمدا چیره نمود.
    او با همین برنامه شوم خود بی هیچ احساس صادقانه نسبت به استقلال و حقوق حاکمیت و سرنوشت کشور و زندگی مردم و بی هیچ برنامه ی ضابطه مند علمی کار آمد جدی خدا پسندانه برای تنظیم و تقسیم عدالت محور بودجه ی کشور میان نیازهای کشور و نیازهای مردم برای دوسال دیگر بر کشور و مردم چیره خواهد ماند بی این که هیچ ارگان وفادار دلسوزی برای رهایی مردم بس پناه از فاجعه ی خانمان بر افکن این حسنیسم فکری بکند.
    آی خداوند چاره ساز مهربان تو را به عزت و جلال و نیروی ازلی و ابدی توانمند مطلقت قسمت می دهیم ملت خدا پرست بی پناه مظلوم وفا دار ایران را خودت از بختک منحوس این حسنیسم که شیفته و فریفته ی غرب استعمار گر انسان ستیز است و سخت روی سینه ی بی نای این مردم چنگال انداخته پیش از این دوسال تمام نشدنی باقی مانده رهایی ده زیرا مدد رسان مهربان دلسوزی بجز تو ندارند. آمین