کنایه سنگین حجت‌الاسلام حسینی قمی، به وزیر کشور در برنامه سمت خدا


شما سرتون و از پنجره ساختمان وزارت کشور بیارید بیرون آمار حجاب مشخص میشه
همه آمارهاتون و اینجوری میدین؟


+ 
20

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لابد شُل حجاب رو محجبه میدونه و بی روسری رو بدحجاب

  • هرکار کنی مقلد آقای روحانی هستند ! آقای روحانی هم از داخل اتومبیل تشخیص دادند که مردم همه شادند و مشکل ندارند ! چون همه می خندند !

  • امثال این آقا دقت باید بکنند که کسانی از مسلمانان زودباور که روز احد فریاد زدند محمد کشته شد، کاری جز کمک به کفار انجام ندادند.

  • جناب حجه الاسلام قمی گرامی، به کسی که دروغ میگه ، نباید علاقه داشت. هنوز مردد هستید یعنی در دروغ گفتن های دولت نامردهای حسن روحانی؟ البته که آمار وسیله ایست برای دروغ گفتن. مافقط دروغای روحانی رو مثل دروغای ترامپ نشمردیم. حضرت علی علیه السلام فرموده ن، وقتی به چیزی یقین پیداکردی، مثل شمشیر بران ، قاطع باش.امام زمان علیه السلام، سرباز قاطع میخوان.

  • تف به قبر پدر و مادر این دولت نحس و شوم حسن روحانی .

  • وزیر درست گفته. زنان مومنه و عفیف در خیابانها ولگردی نمی کنند.
    خانواده های مذهبی اصولا اهل تبرج و خودنمایی در کوچه و خیابان نیستند و لهذا کمتر به چشم می آیند. حتی با تلاش نیروهای اطلاعات چند سال قبل معلوم شد عده ای زنان بی حجاب را با دادن پول و وسیله از تهران به قم می آوردند و می گفتند تا شب اطراف حرم دور بزنید و بتابید تا جو مذهبی قم شکسته شود. من تجربه خودم را هم می گویم. یکی از خیابانهای اصفهان به بی حجابی و فساد مشهور است ( اسمش را بنویسم شاید مشرق منتشر نکند). اتفاقا چند سال پیش من حدود ساعت 7 صبح در این خیابان کاری داشتم. آنچه به چشم می دیدم را باور نمی کردم. تمام خیابان پر از زنهای چادری بود که سر کار یا به دانشگاه و مدرسه می رفتند. دو ساعت بعد که داشت از همین خیابان بر می گشتم خیابان همانطوری بود که مشهور بود. پر از زنان هرزه و بی حجاب و پسران با لباسها و وضع آنچنانی. آنجا بود که فهمیدم خانواده های مذهبی اکثریت را دارند اما چون در طول روز اهل گشت زنی در خیابانها نیستند دیده نمی شوند.

  • این کامنت را قبلا برای مشرق نیوز هم گذاشته بودم.