نماهنگ «کبوترانه» با صدای حسن خلج


دوباره مرغ روحم هوای کربلا کرد....


+ 
13

- 
0
ارسال در 1398/6/24 ساعت 15:01 2019-9-15 15:01:11
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چگونه می شود من در آوردی گرایی و خرافه گستری را دفاع از دین و مذهب نامید؟؟؟!!!
    ---
    چرا اکثریت ما شیعیان و حتی دین شناسان ما تا انتقادی از گرایشهای متضاد با قرآن و عقل دین داری و مذهب داری پیروان مذهب می شود با خرد گریزی بی هر گونه تأمل و تدبر سراسیمه با روی آوردن به مجملات قرآن در تضاد و تعارض با محکمات مفصل این کتاب آسمانی و با قیاسها و تمثیلهای باطل مخالف اصول منطقی آسمان به ریسمان می بافیم و به من در آوردی گرایی خود دامن می زمنیم تا بی پایه مدعی شویم به مذهب اهل بیت (ع) حمله شده است و بی هیچ دلیل استوار شعار وا مذهبا سر می دهیم و علیه منتقدان دلسوز و وفا دار به مذهب اهل بیت سیل تهمتها و افتراها و بهتان های دروغ و باطل را سرازیر می کنیم؟؟؟!!!
    چرا و با چه دلیل انکار ناپذیر ما با جهل و غفلت از حقایق حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی مذبوحانه تلاش می کنیم اصل مذهب تشیع را که از جانب اهل بیت پیامبر بر پایه های استوار محکمات قرآن و عقل بنا گردیده با روی آوردن به احادیث و روایات جعلی دروغ که با این محکمات تضاد و تعارض آشکار دارند بنفع دشمنان مذهب من در آوردی گرایی و خرافه گستری جلوه دهیم؟؟؟!!!
    چرا همیشه من در آوردی گرایی و خرافه گستری قرآن ستیز و خرد گریز را بی هیچ گونه ضبط و ربط علمی دفاع از دین خداوند و دفاع از مذهب حق اهل بیت می نامیم؟؟؟!!!
    آیا ما با اصرار بر گرایش کور کورانه به این گونه قرآن ستیزی و خرد گریزی به مذهب اهل بیت وفا داریم یا به این مذهب دانسته و ندانسته پیوسته خیانت می کنیم؟؟؟!!!
    چگونه و با کدام دلیل مستحکم قرآنی و عقلی علمی قطعی انکار ناپذیر می شود اصرار بر دفاع از من در آوردی سازی و خرافه گستری را دفاع از دین و مذهب نامید؟؟؟!!!
    رویه اصرار بر من در آوردی گرایی و خرافه گستری ما با فراخوان قرآن به خرد گرایی و تدبر عالمانه در دین داری و مذهب داری چه سنخیت و چه هماهنگی قابل اثبات می تواند داشته باشد؟؟؟!!!
    چگونه و با چه رو و با کدام دلایل قرآنی و عقلی قطعی انکار ناپذیر با این گونه دین داری و مذهب داری آمیخته با انبوه من در آوردیها وخرافات فردای قیامت در محضر خداوند دانای مطلق حساب گر و پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) پاسخگوی دین داری و مذهب داری خود خواهیم بود تا بتوانیم روسفیدی خود را با افتخار به رخ خلق الله در محشر بکشیم؟؟؟!!!
    آیا تصور می کنیم پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) در قیامت در محضر خداوند به من در آوردی گرایی و خرافه گستری ما که دین و مذهب را بدنام و منفور کرده اند خواهند بالید؟؟؟!!!
    چرا و برای دنبال کردن چه هدفی به جای پرداختن همیشگی به برجسته کردن جلوه های قرآنی و عقلی اهداف والای نهضت انسان ساز عظیم عاشورای حسینی پیوسته اصرار می کنیم این نهضت را آمیخته با انبوه من در آوردیها و خرافات به جهانیان عرضه کنیم؟؟؟!!!

  • ترویج من در آوردیها نشانه ی صداقت در گرامی داشت نهضت عاشورا نیست
    ---
    چگونه با پشت کردن به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و ترویج من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن ناتوان بشر که با اصول قرآنی و عقلی تضاد آشکار دارند ما می توانیم صداقت خود در ادعای گرامی داشت نهضت قرآنی انسان ساز عاشورای حسینی و پاس داری از این نهضت را ، که سید الشهدا و یاران وفا دار مکتب او برای مبازه با کج رویهای دینی و مذهبی یزیدیان و مصون نگه داشتن دین خدا از تحریف در آن جان خود را فدا نموند ، به اثبات برسایم؟؟؟!!!
    شگفتا!!! حسین علیه السلام شهادت را در راه دفاع از دین خد و دفاع از حرمت و قدسیت احکام و اعتقادات سرشت نشین قرآن پذیرفت و جان خود را در این راه فدا نمود ولی ما این فداکاری خدا پسندانه را با ترویج من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل و ساخته و پرداخته ی تخیلات ذهن شیطان زده ی خود سودا می کنیم.