همتی: رهبری و رئیس جمهور از عملکرد بانک مرکزی رضایت دارند


عبدالناصر همتی،رئیس کل بانک مرکزی،در برنامه دستخط گفت: ما رسانه ها را بر خط نکردیم، این محبت رسانه هاست. رسانه ها شرایط کشور را درک می کنند که این خیلی مهم است.


+ 
2

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا پیروان ایده های سرمایه داری انسان ستیز غرب مسئولیتهای کلیدی کشور اسلامی را قبضه کرده اند؟؟؟!!!
    ---
    آقای همتی شما غلام حلقه به گوش همان سلف ناخلف خویش موسوم به ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی ج.ا.ا هستید که با وعده های دروغین خود سر ده ها میلیون از مردم بی بضاعت و بی دفاع این مرز و بوم گلاه گذاشت و بد ترین بلاها را با پیروی از ایده های انسان ستیز سرمایه داری غرب بر سر این مردم و پول ملی و قدرت خرید آنان آورد.
    شگفتا!!! چگونه و چرا در سایه نظام اسلامی به خدمت گزاران پیرو سرمایه داری انسان ستیز غرب در تضاد با خواست عدالت محور خداوند مسئولیتهای کلان کلیدی کشور برای بدنام کردن نظام و بردن آبروی آن با خوار و ذلیل کردن مردم بی پناه واگذار می شود؟؟؟!!!
    شگفت آور ترین از این مصیبت بزرگ سکوت وفا داران به نظام اسلامی و نشان ندادن واکنش عملی بازدارنده ی آنان به این مصیبت عظما است که دامن گیر مردم شده و آنان را زمین گیر کرده و صاحبان خائن آن با تلاش مذبوحانه بی وقفه با هماهنگی دشمنان قسم خورده قصد بیزار کردن این مردم را از دین الهی و نظام اسلامی را دنبال می کنند.