تصمیمی برای مذاکره دو جانبه با آمریکا وجود ندارد


رئیس جمهور در جلسه مجلس: هیچ وقت تصمیمی مبنی بر این که با آمریکا مذاکره دو جانبه کنیم نداشتیم. اگر آمریکا تمام تحریم خود را بردارد، باز هم امکان پذیر است در جلسه ٥+١ مثل قدیم حضور پیدا کند.


+ 
2

- 
1
ارسال در 1398/6/12 ساعت 16:42 2019-9-3 16:42:35
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بی شرف ای هم کیش هویدا

  • سیاست پسا برجامی دولت در مقابل آمریکا و اروپا منفعل و ناکار امد و زیان آفرین است
    ---
    سیاست منفعل دولت کنونی ج.ا.ا و بویژه وزارت امور خارجه این دوران در مقابل تاکتیکها و راهبردهای ضد انسانی آمریکا و اروپا علیه ایران اسلامی در طول مدت مذاکرات برجام و پس از آن همیشه بسیار ضعیف و شعاری و ناکار آمد و زیان بار بوده و برای کشور هیچ بازده مثبتی نداشته است.
    این سیاست با حجم دشمنی و ترفندها و توطئه های آمریکا و اروپا علیه نظام اسلامی و علیه مردم ایران در طول مدت مذکور هرگز متناسب نبوده و همیشه آمریکا و اروپا را برای پیشبرد و تشدید اهداف استعماری ضد ایرانی خود جری تر و گستاخ تر کرده است.
    سیاست دولت کنونی ج.ا.ا در زمینه ی مذکور بجز زیان و وقت کشی و سواره ماندن دشمنان و پیاده نگه داشتن ایران هیچ بازده دیگری برای ج.ا.ا در کوتاه مدت و دراز مدت نخواهد داشت.
    دشمن در روند توطئه گرانه همیشگی خود در ایران با کمک عناصر نفوذی خویش هدف به زانو در آوردن مردم و به شورش کشاندن آنان و بر اندازی نظام را دنبال می کند.