حاج محمود کریمی | السلام ای باقر آل رسول


شب شهادت امام باقر (ع) [۱۳۹۵-۱۴۳۷] مسجد حضرت امیر (ع)
بخش چهارم - واحد ( السلام ای باقر آل رسول )


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا ممود آقا با روشنگری شرط کرده که هیچ کامنتی را روی گلیپاش نزارند؟؟؟!!!

  • آیا ممود آقا با روشنگری شرط کرده که هیچ کامنتی را روی گلیپاش نزارند؟؟؟!!!

  • اگر خود را در این دنیا در نیابیم فردادی قیامت هیچ فرصتی برای جبران نخواهیم یافت
    ---
    آن گروه گمراه که با ترس از بنده یا در مدارا با جهل و هوا و هوس بندگان جلو روشنگری و دفاع از دین داری خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی را می گیرد و بی بیم و هراس پیوسته پیامبر (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) را در تضاد با قرآن و عقل با من در آوردی گستری بنام این بزرگان بدنام می سازد و دین و مذهب را خرافه پرور جلوه می دهد ؛ چون روشنگریهای قرآن حی و حاضر با بیان حد و مرزهای دین داری خدا پسندانه حجت را برهمگان در این دنیا تمام کرده اند فردای قیامت در مقابل حساب و کتاب دقیق خداوند قهار هیچ فرصتی برای جبران و دفاع از خود نخواهد داشت و ناگزیر باید به پیامدهای شوم و مجازات ابدی تحمل ناپذیر بی پایان تجاوز گستاخانه ی خود علیه قدسیت قرآن و حرمت اهل بیت تن دهد ونفرین خدا و تمام بندگان مقرب خدا را بپذیرد.
    چون دین داری حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز بشر است وظیفه ی هر مسلمان دین دار است که محدود حد و مرزهای دین داری گویا و رسا و سرشت نشین قرآنی را در موضوعات همه ی شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی که همیشه در دست رس دارد پیوسته نقش ذهن خود داشته باشد و برای مصون نگه داشتن دین داری خود و فرزندان خویش از تحریف و کج روی پیوسته این حد و مرزها را به فرزندان خود آموزش دهد و به خود و فرزندان همیشه یاد آوری کند.
    با وجود قرآن کریم در دست رس همگان اگر دین داری بدون شناخت حد و مرزهای فرهنگ دین داری قرآنی و بدون پایبندی و بدون عمل به این حد و مرزها انجام گیرد خداواند برای چنین دین داری پشیزی ارزش قایل نخواهد شد و یک عمر چنین دین داری را بی تردید به باد فنا خواهد سپرد:« وَقَدِمْنَا إِلَى مَا عَمِلُوا مِنْ عَمَلٍ فَجَعَلْنَاهُ هَبَاءً مَنْثُورًا » ﴿آِیه ۲۳ سوره فرقان ﴾.
    این هشدار هراس آفرین قرآنی باید لحظه ای دین دارانی را که به حد و مرزهای سرنوشت ساز دین داری قرآنی بی توجه و بی تفاوت اند بی هراس رها نکند و خواب را پیوسته از چشمان آنان برباید.

  • با قر علوم به افرادی که با من در آوردیهای خود دین خدا و مذهب مظلوم تشیع را با پایکوبی و رقص و سوت و کف زدن و سنج و داریه کوبیدن و با هیاهو به بازیچه تبدیل کرده اند چه نیازی دارد؟؟؟!!!
    زهی خیال باطل اگر با راه اندازی این بازیهای شیطانی مسخره خرد ستیز باور کنیم می توانیم مردم خرد گرای فهیم را به ارزشهای والای دین و مذهب جذب کنیم.