استاد رائفی پور - شگفتی های گریه بر ائمه


تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و موسسه مصاف https://t.me/masaf
شماره تماس ارتباط با موسسه استاد رائفی پور 02175098000
آرشیو سخنرانی های استاد رائفی پور https://www.aparat.com/masaf.ir


+ 
45

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    درمورد ترانه هایی که نوار برگردانشون ضد دین هست و جوانان را داره بی دین میکنه چکار کنیم؟

  • سلام
    درمورد ترانه هایی که نوار برگردانشون ضد دین هست و جوانان را داره بی دین میکنه چکار کنیم؟

  • اگر خود را در این دنیا در نیابیم فردادی قیامت هیچ فرصتی برای جبران نخواهیم یافت
    ---
    آن گروه گمراه که با ترس از بنده یا در مدارا با جهل و هوا و هوس بندگان جلو روشنگری و دفاع از دین داری خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی را می گیرد و بی بیم و هراس پیوسته پیامبر (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) را در تضاد با قرآن و عقل با من در آوردی گستری بنام این بزرگان بدنام می سازد و دین و مذهب را خرافه پرور جلوه می دهد ؛ چون روشنگریهای قرآن حی و حاضر با بیان حد و مرزهای دین داری خدا پسندانه حجت را برهمگان در این دنیا تمام کرده اند فردای قیامت در مقابل حساب و کتاب دقیق خداوند قهار هیچ فرصتی برای جبران و دفاع از خود نخواهد داشت و ناگزیر باید به پیامدهای شوم و مجازات ابدی تحمل ناپذیر بی پایان تجاوز گستاخانه ی خود علیه قدسیت قرآن و حرمت اهل بیت تن دهد ونفرین خدا و تمام بندگان مقرب خدا را بپذیرد.
    چون دین داری حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز بشر است وظیفه ی هر مسلمان دین دار است که محدود حد و مرزهای دین داری گویا و رسا و سرشت نشین قرآنی را در موضوعات همه ی شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی که همیشه در دست رس دارد پیوسته نقش ذهن خود داشته باشد و برای مصون نگه داشتن دین داری خود و فرزندان خویش از تحریف و کج روی پیوسته این حد و مرزها را به فرزندان خود آموزش دهد و به خود و فرزندان همیشه یاد آوری کند.
    با وجود قرآن کریم در دست رس همگان اگر دین داری بدون شناخت حد و مرزهای فرهنگ دین داری قرآنی و بدون پایبندی و بدون عمل به این حد و مرزها انجام گیرد خداواند برای چنین دین داری پشیزی ارزش قایل نخواهد شد و یک عمر چنین دین داری را بی تردید به باد فنا خواهد سپرد:« وَقَدِمْنَا إِلَى مَا عَمِلُوا مِنْ عَمَلٍ فَجَعَلْنَاهُ هَبَاءً مَنْثُورًا » ﴿آِیه ۲۳ سوره فرقان ﴾.
    این هشدار هراس آفرین قرآنی باید لحظه ای دین دارانی را که به حد و مرزهای سرنوشت ساز دین داری قرآنی بی توجه و بی تفاوت اند بی هراس رها نکند و خواب را پیوسته از چشمان آنان برباید.

  • « مَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ »؟؟؟!!!
    ---
    بنظر شما آن انسان که با روشنگری خرد گرا به دفاع از دین و مذهب داری قرآنی وعقلی اصرار می کند به خدا نزدیک است یا آن فرد که با غرق کردن خود در جهل و قرآن ستیزی و خرد گریزی بر تریج دین داری و مذهب داری آلوده با من در آوردیهای تخیلات پوچ خرافه پرور ذهن ناقص بشر پا فشاری میکند می تواند نزد خداوند قرآن و عقل و حکمت منزلت قرب داشته باشد ؟؟؟!!!
    تا کی مقدسات و بزرگان والا مقام دین و مذهب بجای الگو قرار گرفتن برای دین داری خدا پیندانه و برای دفاع از حرمت و قدسیت دین باید بازیچه ی هوا و هوسهای اکثریت اسیر در من در آوردیهای دین زدا قرار گیرند و لوث و بدنام شوند؟؟؟!!!
    آِیا این علم بی کران خداوند جهان هستی است که شکل و کیفیت و کمیت خمیر مایه ی پایه ها و ساختار استوار دین را باید تعیین کند یا این ترفندهای پوچ شیطان پلید اند که باید با من در آوردیهای بشری شالوده ی سست و بی مایه ی این ساختار را بسازند؟؟؟!!!
    دردناک ترین فاجعه و بزرگ ترین مصیبت این است که چنین دین زدایی و مذهب ستیزی در سایه لوای شریف نظام مقدس اسلامی که نخستین و ظیفه ی آن دفاع از دین و مذهب در مقابل تحریفها و کج رویهای بشر است انجام می گیرد!!!
    شگفتا!!! با این همه حوزه های علمیه ی تبلیغ و آموزش دین و مذهب که روزانه با هزارها میلیارد پول و امکانات از وجوهات شرعیه ی مردم و از بیت المال اداره می شوند هنوز هیچ سازمانی مسئولیت خدا پسندانه ی مبارزه ی قرآنی و عقلی را برای جلوگیری از تحریف دین و مذهب ، که دین داری و مذهب داری مردم را نابود می کند ، صادقانه و با جدیت به عهده نگرفته است.
    چرا تحریف گران دین و مذهب آزادانه و پیوسته با من در آوردی سازی و خرافه گستری در همه جا جولان می دهند و یکه تازی می کنند و دین و مذهب را با من در آوردیها و احادیث و روایات و داستانهای جعلی دروغ و شیوه های فریبنده ی دیگر ابزار کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود قرار داده اند ولی حوزه های علمیه در مقابل این وضعیت فاجعه بار دین زدا مهر سکوت بر لب زده یا با این گناه کبیره نابخشودنی مدا را می کنند؟؟؟!!!
    چرا مذهب مظلوم تشیع اهل بیت پیامبر اکرم صلوات الله علیهم اجمعین باید با ترفندهای شیطانی دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر از حوزه ی فقهی اصیل و پویای اهل بیت بیرون آورده شود و در زمینه ی اعتقادات به لونه ای خطر ناک برای من در آوردی پروری و خرافه گستری قرآن ستیز و خرد گریز تبدیل گردد.
    چرا دین شناسان قرآن شناس در مقابل این وضعیت فجیع سکوت مطلق را بر روشنگری قرآنی و عقلی ترجیح می دهند و اکثریت نا آگاه مردم را در زمینه های دین داری و مذهب داری در گمراهی و سر در گمی دین زدا رها می کنند؟؟؟!!!
    چرا با انبوه من در آوردیها و احادیث و روایات جعلی منسوب به دین مذهب که با قرآن و عقل تضاد آشکار دارند باید اهل بیت مظلوم پیامبر و مذهب قرآنی اصیل این بزرگان باید لوث و بدنام شوند؟؟؟!!!

  • کدام دین داری و مذهب داری خدا پسندانه است؟
    ---
    دین داری و مذهب داری با نادیده گرفتن حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و حیانی قرآنی ، دین داری خدا پسندانه نیست ؛ بلکه دین داری ساخته و پرداخته ی من در آوردیهای تخیلات ذهن ناقص بشر است .
    دین داری بشری صاحب خود را در قیامت به جایی می برد که دخالت گران تحریف گر دین خدا باید بروند و در آن سزای شوم ابدی دخالت گری خود را دریافت کنند.
    پایبندی و عمل به غیر از احکام و اعتقادات تعیین شده در قرآن کریم و به غیر از جزئیاتی که در باره ی همین احکام و اعتقادات توسط پیامبر اکرم همگن و هماهنگ با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی بیان گردیده اند ، پایبندی و عمل باطل به دین داری برخاسته از تخیلات ذهن ناقص بشر است که نزد خداوند پشیزی ارزش ندارد.
    دینی که حجت خداوند بر بشر است همین احکام و اعتقادات قرآنی و جزئیات آنها است که پیامبر اکرم پیرامون چگونگی عمل به این احکام و پیرامون چگونگی پایبندی به این اعتقادات همگن و هماهنگ با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی تحریف ناپذیر بیان کرده است.
    سوای احکام و اعتقادات قرآنی و سوای جزئیات بیان شده توسط پیامبر پیرامون این احکام و اعتقادات هر یافته ی غیر قرآنی بشری دیگری بنام دین و مذهب که غیر قابل اثبات بلکه قابل جعل و دست برد و تحریف است هرگز از آن دین خدا نیست که بتواند با دلایل انکار ناپذیر قرآنی و عقلی حجت خداوند و الزام آور باشد.
    چون تعیین احکام و اعتقادات دین به خداوند ، که آگاه به تمام حقایق جزئیات جهان هستی است ، منحصر است سهیم سازی بشر ، که به همه نوع ظرفیتهای ناچیز محدود است ، در تعیین احکام و اعتقدات برای دین ، بزرگ ترین ظلم در حق خداوند و گناه کبیره نابخشودنی است.
    این سهیم سازی با اغواهای فریبنده ی شیطان که دشمن قسم خورده ی خداوند و بشر است بنام دین و مذهب پیوسته دامن گیر بشر می شود و دین داری بشر و تمامی اعمال نیک بشر را بنا به تاکید قرآن به تباهی سوق می دهد و نابود می کند.
    مهم ترین و سرنوشت ساز ترین و تخلف ناپذیر ترین وظیفه ی پیامبر گونه ی دین شناسان تبلیغ و آموزش پیوسته و رسانه ای روش درست دین داری مطابق با حد و مرزها و باید و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی است.
    تنها دین داری قرآنی است که می تواند مردم را از گرفتار شدن به خطر دین زدای انحراف و کج روی در دین و مذهب مصون نگه دارد و تنها این دین داری است که پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) و سایر اولیای صالح خدا جان و عزیز ترینهای خود را در راه تبلیغ و آموزش و مصون نگه داشتن آن از تحریف من در آوردیهای تخیلات ذهن ناقص بشر جان و عزیز ترینهای خود را با کمال صداقت و امانت داری عالمانه نثار و ایثار نمودند.

  • یه پیر مرد بود که قدیما تو یه تعزیه شمر میشد
    این شعر رو گاهی میخوند
    شمر گفت به آخوند روضه خون
    نون برات پختم قدرش رو بدون

  • آرشیو سخنرانی های استاد رائفی پور https://www.aparat.com/masaf.ir

  • شماره تماس ارتباط با موسسه استاد رائفی پور 02175098000


  • تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و موسسه مصاف https://t.me/masaf