نماهنگ | چه می شد از شب تنهایی من نور رد می شد


چه می شد از شب تنهایی من نور رد می شد/مسیر خانه ام از کوچه سرشور رد می شد نماهنگ کوچه سرشور


+ 
7

- 
1
ارسال در 1398/5/7 ساعت 09:57 2019-7-29 09:57:40
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نتیجه ی نادیده گرفتن حد و مرزهای تعاملی قرآن چیست؟
    ---
    از دیدگاه دین ، بشر اعم از این که بنده ی مقرب خدا باشد یا نباشد بحکم قرآن و عقل در زمان و مکان و نیازها و توان ناچیز خود محدود است و به همین اندازه به وجود خود و محیط خویش آگاهی کسب می کند و در خود و محیط خویش تاثیر گذار و از خود و این محیط تاثیر پذیر می باشد.
    خداوند آفریدگار حد و مرزهای کلی این محدودیت بشری را در قرآن کریم در باره ی پیامبران که مقرب ترین بندگان به ذات اقدس الهی هستند و در باره ی سایر افراد بشر برای جلوگیری از توهم و تخیل و تصور ظرفیتی فرا تر از محدودیتهای بشری با روش کلی و در زمینه ی چگونگی برخورد تعاملی خدا پسندانه میان افراد بشر چه مقرب و چه غیر مقرب بیان کرده است.
    با توجه به حد و مرزهای توان فیزیکی و ذهنی بشر بدیهی است خداوند آفریدگار جهان هستی که از علم و توان بی حد و مرز برخوردار است و به زمان و مکان محدود نیست به بشر هشدار دهد از این حد و مرزها فراتر نرود و فراتر تصور نکند.
    بشر با عقلی که خداوند به او داده نیک می تواند حد و مرزهای تعیین شده در قرآن در زمینه چگونگی تعامل و بر خورد با خویشتن خویش و تعامل با خداوند آفریدگار و با هم نوعان خویش و دیگران و دیگرها را تصور و درک کند.
    دین سرشت نشین بی نقص خداوند که جهت رهایی بشر از سر در گمی در انتخاب روش و چگونگی تعاملات مذکور به بشر ارسال گردیده در قرآن کریم شالوده ی شکل گیری تصور و درک صحیح حد و مرزهای همه انواع تعاملات را به او یاد آوری نموده و حجت را بر او تمام کرده است.
    قرآن کریم و به بشر هشدار داده است که نادیده گرفتن این شالوده بشر را به چه بلایا و آفتهای زیانبار جبران ناپذیر در این زندگی و پس از مرگ دچار خواهد ساخت.
    این هشدار بگونه ای است که خود بشر هنگامی که زمان یاد آوری برخوردها و حساب برخوردها و تعیین پیامدهای این بر خوردها پس از مرگ فرا می رسد خود او به احکامی که در این زمینه نصیب او گردیده اذعان کند و تسلیم این احکام شود.
    نادیده گرفتن حد و مرزهای تعاملی سرشت نشین تعیین شده از جانب خداوند در قرآن پیامدهای شوم حتمی گریز ناپذیر برای بشر خواهد داشت.
    چگونگی پایبندی بشر بنام دین و مذهب به حد و مرزهای قرآنی ملاک و معیار تعیین پاداش و مجازات برای رفتارها و گفتارها و پندارهای بشر است که می باید با نهایت آگاهی همیشه مد نظر باشد.