عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • زنهار قرآن و عقل را در ارزیابی دین داری نادیده بگیریم!!!
    ---
    بشر با ظرفیت ناچیز ذهن خود مجاز نیست بلکه حق ندارد بجای خداوند جهان هستی که علم و حکمت او فراگیر همه حقایق جهان است با تخیلات و تصورات این ذهن یا با تکیه به احادیث و روایاتی که هیچ پایگاه عقلی و قرآنی ندارند بلکه در تضاد با محکمات مسلم قرآن و عقل اند برای خود و دیگران اعتقاد سازی کند و به اعتقادهای ساخته و پرداخته این تخیلات و تصورات تقدس بخشد و با هزینه های روز مره ی نجومی که برای بیشبرد و شکوفایی و پویایی زندگی سالم جامعه هیچ بازده مثبت و سازنده ی محسوس با دوام ندارد خود و دیگران را به انجام مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی برای ساخته و پرداخته های این ذهن ملزم کند و دین و مذهب را پیوسته با من در آوردیهای بغرنج و غیر قابل اثبات و با خرافه سازیهای خود بدنام و منفور سازد.
    چنین رفتارهای بی پایه ی بشر بی تردید در تضاد با حکمت و اهداف الهی ارسال ده ها هزار پیامبر است که خداوند برای مصون نگه داشتن دین خود از تحریف و کج اندیشیهای بشر فرستاده ؛ و این پیامبران و بندگان صالح خدا در مبارزه برای حفظ این مصونیت با ایثار عزیز ترینهای خود فجیع ترین مصیبتها را از جانب بشر منحرف که هنوز نسل منحرف او با اغواهای همیشگی شیطانی ادامه دارد تحمل نموده اند.
    اصرار بشر منحرف بر نادیده گرفتن قرآن و عقل برای تشخیص و شناخت پوچی من در آوردیها ، انعکاسی است از اصرار شیطان بر ایفای سوگند خود مبنی بر ادامه ی همیشگی گمراه سازی و به انحراف کشاندن خلق الله در زمینه ی دین داری است.
    دچار شدن پیوسته ی بشر به مشکلات و مصیبتها در دنیا نتیجه ی حتمی این اصرار بر انحراف است که شیطان برای تقویت آن ، آن را ، بگونه ای که بشر همه روشنگریهای قرآنی و عقلی را رد کند ، با زرق و برقهای واهی با دین داری و مذهب داری در هم آمیخته است تا بشر نتواند متوجه خطای هلاکت بار از دست دادن تمام آثار نیک دین داری و مذهب داری خود شود و در نهایت در قیامت به زیان کار ترین آفریده معرفی گردد و به تحمل پیامدهای شوم و ابدی این اصرار مجبور شود.
    اصرار بشر بر عدم عرضه دین داری و مذهب داری خود به روشنگریها و هشدارها و بایدها و نبایدهای قرآنی و عقلی بزرگ ترین جهل و گناهی است که شیطان پلید با نهایت خوشحالی پیوسته به بشر غافل تحمیل می کند.
    زنهار آیات محکم و مفصل قرآن کریم و اصول عقلی را در ارزیابی یک عمر دین داری و مذهب داری خود نادیده بگیریم زیرا این بی توجهی بجز تباه کردن آثار نیک دین داری و مذهب داری و دچار شدن به هلاکت ابدی نتیجه ی دیگری ندارد!!!
    در سر تا سر آیات محکم و مفصل قرآن کریم بجز فراخوان به ضرورت متمرکز ساختن دین داری و مذهب داری در عبادت و نیایش و رسیدن به خواستهای دشوار روی اراده ی خداوند یکتا با توسل به ایمان و رفتار و گفتار و پندار نیک چیز دیگری نمی یابیم.