نماهنگ زیبای رسیده ام در باب الجواد با امید


رسیده ام در باب الجواد با امید، چرا که یأس پر است از تضاد با امید - برای رفع گره های کور آمده است ، دلی که دست به دست تو داد با امید



+ 
9

- 
0
ارسال در 1398/4/20 ساعت 14:40 2019-7-11 14:40:14
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا ذهن ما اجازه ی سنجیدن راه روش دین داری را به ما نمی دهد؟؟؟!!!
    ---
    آیا هیچ اجازه داده ایم که به ذهن ما خطور کند تکرار برخی روشنگریهای پی در پی دفاع از قرآن و عقل و حمله به من در آوردیهای دین زدای آکنده از تجاوز به حد و مرزها و هشدارها و بایدها و نبایدهای قرآنی که ظالمانه در تضاد با مسلمات قرآن و عقل به دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت پیامبر نسبت داده می شوند امکان دارد لطفی از جانب خداوند برای تکرار اتمام حجت به ما برای بازگشت از راه و روش ناهنجاری که برای دین داری و مذهب داری خود برگزیده ایم باشد؟؟؟!!!
    آیا امکان ندارد تکرار روشنگری برای این باشد که به خود آییم و تا دیر نشده با رجوع به قرآن و عقل به تصحیح کج رویهای خود که بر آنها اصرار می ورزیم بپردازیم و در این دنیا با توبه از این کج رویها به تصحیح دین داری و مذهب داری خود اقدام کنیم و خود را از گرفتاریهای کج رویهای هلاکت بار ابدی که قرآن آکنده از هشدار در باره ی آنها است در قیامت رهایی دهیم؟؟؟!!!
    چرا ذهن ما اجازه ی سنجیدن راه روش دین داری و مذهب داری را به ما نمی دهد؟؟؟!!!
    مگر خداوند و پیامبر و اهل بیت و قرآن ما را به پیروی نسنجیده از راه و روش دین داری و مذهب داری نیاکان بی هیچگونه تدبر و تفکر و بی خرد ورزی وادار کرده اند؟؟؟!!!
    یا این که خدای نکرده نزد ما ثابت شده است دین داری و مذهب داری و اصل دین و مذهب ارزش صرف وقت برای گزینش مقرون با تفکر و تدبر و تعقل را ندارند؟؟؟!!!
    آیا خدای نکرده نزد ما ثابت شده که سایر امور زندگی بر دین داری و مذهب داری نزد ما ارجحیت دارند و نباید وقت دنیای خود را در به کار گیری برای اندیشیدن در جستجوی راه درست دین داری و مذهب داری هدر دهیم؟؟؟!!!
    آیا فکر می کنیم خداوند عقل و حکمت و حساب ، دین را بی هیچ ملاک و معیار ارزیابی عقلی درست برای تشخیص سره از نا سره ی آن چه که بنام دین به ما عرضه می شود فرستاده و گزینش احکام و اعتقادات را به ذهن ما بی هیچ حجت انکار ناپذیر به ما سپرده و آیا حکایت ارسال ده ها هزار پیامبر برای ابلاغ دین خدا پسندانه یک افسانه است؟؟؟!!!
    آیا آنان که در راه روشنگری قرآنی و عقلی و در راه اظهار حقایق قرآنی و عقلی سنگ اندازی می کنند به حساب و کتاب ومجازاتهای سخت قرآن که کتمان گرایان را در بر می گیرد نیک اندیشیده و توان تحمل پیامدهای هلاکت بار آن را در خود سنجیده اند و پاسخ قطعی برای اصرار بر این سنگ اندازی که آنان را از این گناه کبیره تبریه کند برای عرضه در محضر خداوند دارند؟؟؟!!!

  • پیروی از من در آوردیها یک عمر دیدین داری را تباه می کند
    ---
    هر انسان دین دار مذهبی اگر با بی توجهی به حد و مرزها و ملاک و معیارهای قرآن که توان پیامبران و سایر بندگان مقرب و غیر مقرب را تعیین می کنند بی توجه و بی تفاوت باشد و از من در آوردیها و احادیث و روایات جعلی که در تضاد با حد و مرزهای مذکور برای بزرگان دین توان فرا طبیعی و خداگونه و مراسم و مناسک و شعایر ابتکاری تخیلات ذهن بشر ترویج می کنند ، پیروی کند به قرآن دهن کجی و پشت کرده و بحکم قرآن در آیات 103- 106 سوره کهف زیان کار ترین انسان شناخته شده و یک عمر دین داری خود را تباه می کند.

  • به پایگاه روشنگری/ پنجشنبه 27/04/1398
    ---
    در دوری از نفرین خداوند باید همیشه جدی بود
    ---
    نظرات دینی و مذهبی منطقی با هدف روشنگری اذهان توده های مردم دین دوست به حقایق قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری و مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری توده های مردم از انحرافها و کج رویهای متضاد با قرآن و عقل به پایگاه روشنگری ارسال می گردند.
    حذف این نظرات از صفحات پایگاه اقدام عمدی به کتمان حقایق دین و مذهب است که منجر به گمراهی توده های دین دار مذهبی و گرایش آنان بنام دین و مذهب به من در آوردیهای بشری متضاد با قرآن و عقل می شود و سزای این کتمان مشمول شدن کتمان کننده به نفرین خداوند و محروم شدن از رحمت الهی است.
    « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره ﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ » ﴿ آیه ۱۷۴ سوره بقره ﴾.

  • قرآن مجازات کتمان کننده ی حقایق دینی قرآنی را چه تعیین کرده است؟
    ---
    دین شناس اگر به مهم ترین وظیفه پیامبر گونه ی خود که روشنگری پیوسته ی قرآنی وعقلی برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از انحراف و کج روی است همیشه اقدام نکند تعهد خود به دین و مذهب و وفا داری خود به این تعهد را مخدوش می سازد و زیر سئوال می برد و شایستگی انتساب به حرفه ی شریف دین شناسی را از دست می دهد و خود را مصداق کتمان کننده حقایق قرآنی قرار می دهد .
    خداوند در قرآن کریم نسبت به کتمان حقایق قرآنی دین داری و مذهب داری ، دین شناسان و پیروان ادیان الهی را به محرومیت از رحمت الهی سخت هشدار داده و تهدید کرده است:« إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره ﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ » ﴿ آیه ۱۷۴ سوره بقره ﴾.
    اگر دین شاسان به و ظیفه حیاتی و سرنوشت ساز روشنگری علمی توده های مردم دین گرا در زمینه ی دین داری و مذهب داری با تبلیغ پیوسته ی حقایق قرآنی و عقلی سرشت نشین همیشه با احسای مسئولیت عمل کنند تاثیر شیطان در گمراه کردن پیوسته ی دین داران مذهبی با من در آوردیها در پوشش دین و مذهب به حد اقل می رسد و بجز افراد لجوج معاند دیگران که اکثریت توده های مردم دین دوست نا آگاه اند بلطف خدا و روشنگری دین شناسان یک عمر پایبندی خود به دین داری و مذهب داری را به تباهی نمی سپارند و خود را دچار هلاکت ابدی نمی کنند.

  • روشنگری را به جهل گستری تبدیل نکنیم!!!
    ---
    روش جدید ناهنجار پایگاه روشنگری در حذف نظرات روشنگر که کج رویها و انحرافهای دین داری و مذهب داری اکثریت مردم را نقد می کنند این پایگاه را بجای روشنگری به عامل جهل گستری تبدیل می نماید.
    کار گزاران این پایگاه که سبب ایجاد این روش جدید شده اند بخاطر حذف روشنگریهای دفاع از حقایق دین خدا و قرآن و مکتب توحیدی اهل بیت و بخاطر ترویج من در آوردیهای بی پایه ی دین زدا بی تردید بحکم هشدارهای قرآن در قیامت سخت به مجازات گذشت ناپذیر شدید الهی گرفتار خواهند شد.
    چگونه و با چه دلیلی که فردای قیامت در محضر خداوند حساب گر حسابرس قابل دفاع باشد و بخاطر ارضای چه طرفهایی در سایه ی نظام قرآن گرای مقدس اسلامی به رسانه هایی مجوز پایگاه گردانی داده می شود که بجای روشنگری با حقایق قرآنی الهی با عوام گرایی بی بیم و هراس از خشم خداوند بنام دین و مذهب زیر تابلوی روشنگری با ترویج من در آوردیهای بی پایه دین زدای ساخته و پرداخته ی تخیلات ذهن ناقص بشر به جهل گستری می پردازند؟؟؟!!!
    اگر در روشنگری صادق هستید بجای حذف نظرات منطقی که در دفاع از دین خداوند و در دفاع از حقایق مسلم قرآن و از مکتب توحیدی اهل بیت پیامبر ، پبامبر گونه کج رویها و انحرافهای دین داری و مذهب داری رایج را به نقد می گیرند و تضاد آنها را با قرآن و عقل آشکار می سازند ، همه دین شناسان را که با وجوهات شرعی بیت المال و داراییهای مردم امرار معاش می کنند به اظهار نظر علمی و پاسخ گویی علمی – قرآنی مستدل و مستند و معتبر روشن و مشروح و رسا به این انتقادها و نقدها جهت آگاه سازی علمی مردم پیوسته فرا بخوانید.
    کلیه ی پایگاه های روشنگری همگانی وظیفه دارند از سکوت وخاموشی همیشگی دین شناسان در مقابل کج رویها و انحرافهای دینی و مذهی که با وظیفه ی خدا پسندانه و پیامبر گونه ی آنان تضاد آشکار دارد سخت انتقاد کنند و زیانهای هلاکت بار این سکوت و خاموشی را بیان نمایند.

  • چرا کامنتها هنگام باز کردن صفحه برای اولین بار حذف اند و بعد از کامنت گذاری جدید مجددا رو می شوند؟؟؟!!!

  • پیامبر گونه و علی وار دین خدا و مکتب توحیدی اهل بیت را تبلیغ کنیم
    ---
    اصرار مردم بر پشت کردن به روشنگریهای سرشت نشین آشکار قرآن کریم در زمینه ی حد و مرزها و هشدارها و باید و نبادهای قرانی که می باید در روش دینداری بعنوان خواست حتمی خداوند مورد توجه و پایبندی و عمل همه ی پیروان دین قرار گیرند هرچند پیامبر اکرم (ص) و مؤمنان را بعلت رویگردانی مردم از رهنمودهای انکار ناپذیر قرآن سخت آزار و زجر می داد ولی هرگز آن حضرت و پیروان صدوق او را از ادامه ی راه ایمان به دینی که خداوند مطابق با داشته های فطرت پاک بشری برای بشریت تعیین و ارسال کرده بود لحظه ای باز نمی داشت و آنان با اصرار و عزمی راسخ به پیروی از این دین با بذل و ایثار عزیز ترینهای خود و با ایمان خدشه ناپذیر به یاری خداوند تا رسیدن به بزرگ ترین آرزوی خود یعنی شهادت در راه تبلیغ اهداف الهی انسان ساز که از عسل برای آنان شیرین تر بود این راه را بی وقفه ادامه می دادند.

  • مَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ؟؟؟!!!
    ---
    خداوند در قرآن کریم بندگی مردم و لازمه های این بندگی را برای پیامبران و بزرگان دین حرام اعلام کرده « مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُؤْتِيَهُ اللَّهُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ كُونُوا عِبَادًا لِي مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلَكِنْ كُونُوا رَبَّانِيِّينَ بِمَا كُنْتُمْ تُعَلِّمُونَ الْكِتَابَ وَبِمَا كُنْتُمْ تَدْرُسُونَ » ﴿آیه ۷۹ سوره آل عمران﴾ و مردم را به آموزش و آموختن خدا شناسی و خدا پرستی خدا پسندانه ی مطابق با وحی نازل بر پیامبران فرا خوانده است.
    با این تحریم آشکار مردم بدون داشتن هیچ گونه دلیل آشکار قاطع و انکار ناپذیر از قرآن و عقل بنام دین و مذهب با تخیل آسان سازی رسیدن به نیازهای خود به عرض بندگی برای پیامبران و اولیای صالح خدا بنام دین و مذهب بگونه ای روز مره می پردازند.
    بندگی عرضه شده مردم دین دوست پاک دل برای بزرگان دین با مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی گوناگون روز افزون که با دین قرآنی خداوند بیگانه اند با اعتقاد خرد گریز بی پایه اثبات ناپذیر به کسب ثوابهایی فراتر از ثوابهای خداوند برای اعمال صالح قرآنی و با ادعای کسب رضایت خداوند و خشنودی پیامبر و اهل بیت آن حضرت انجام می گیرد و بگونه ای چشم گیر مردم را با این من در آوردیها به رقابت افراطی با مظاهر مراسم و مناسک و شعایر ویژه ی خداوند وا می دارد.
    همه ی دین شناسان بویژه دین شناسان فوق تخصص نخبه بر حسب مسئولیت شرعی خطیری که با وجوهات شرعی می مردم و بیت المال برای آموزش و تبلیغ دین به دوش گرفته اند برای جلوگیری از انحرافها و کج رویهای روز افزون که بنام دین و مذهب دامن گیر جامعه می شوند موظف اند برای متدینان نا آگاه پیوسته مشخص سازند با چه دلیل قطعی انکار ناپذیر از قرآن و عقل بشر با دانش ناچیز و ناقص خویش خود را می تواند جانشین خدا کند و بطور روز مره برای اظهار بندگی به بزرگان دین برای آنان باهزینه های کلان بی بازده بصورت روز مره بنام دین و مذهب مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی ابتکار نماید و به ابتکارات خود تقدس بخشد و با تکیه به احادیث و روایاتی که بعلت تضاد آشکار با اعتقادهای محکم و مفصل قرآنی مخدوش به جعل و دروغ اند ادعا کند ثواب پایبندی وعمل به این ابتکارها از ثواب تعیین شده برای پایبندی و عمل به اعتقادها و اعمال صالحی که خداوند به بندگان خود در قرآن دستور داده به مراتب بر تر است؟؟؟!!!

  • چگونه شیطان دین داری و مذهب داری متدینان را نابود می سازد؟
    ---
    بشر با پیگیری مسایلی بنام دین و مذهب که در قرآن بگونه ای مجمل و نا رسا ذکر گردیده و در چگونگی عمل به احکام دین و در مفاهیم اعتقادات دینی قرآنی هیچ تاثیری ندارند به شکستن دستور فرآنی خداوند به منع پیگیری این گونه مسایل: « وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا » ﴿ آیه ۳۶ سوره اسراء ﴾ اقدام می کند و با این اقدام راه را به روی شیطان برای تحریف ذهن دین دارن با تخیلاتی بی ربط با دین و ناقض حد و مرزهای دین داری قرآنی و دین زدا و هلاکت بار فراخ باز می گذارد و با این رفتار زمینه ی نابود سازی یک عمر دین داری خود و گمراهی هم نوعان خود را در گرایش به من در آوردیهای ساخته و پرداخته ی تخیلات خود و دیگران بنام دین و مذهب فراهم می سازد و خود و پیروان خود را در این زمینه از مصادیق این آیات قرآنی : « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا. الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا. أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا. ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا.» ﴿ آیات ۱۰۳- ۱۰۶ سوره کهف﴾ قرار می دهد.