رائفی پور| بی حجابی به نفع آقایان یا خانم ها ؟


سخنرانی جنود عقل و جهل جلسه 28


+ 
24

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عااالی لطفا به استاد بگین راجع به انسانیت جدای از دین هم حرف بزنند.

  • سلام چرا نظر منو نذاشتین یا برداشتین

  • سلام: شما تصور کنید منه نوعی جون که نه پول آنچنانی دارم نه پست ومقام و شهرتی و نه قیافی خیلی زیبایی و بعد از اون طرف مورد هجوم انواع و اقسام فیلم های مپتذل قرار می گیرم و از طرف دیگه توی خیابان مورد هجود انواع واقسام رنگ ها و جسم های زنان که با خود خواهی تمام نمایان می کنند میدونید چند تا از این جوانا تاحالا دیوانه شدن و روز به روز آمارشون داره بیشتر میشه توی تیمارستان ها میدونید چند کودک نوجوان و خردسال به خاطر این که این مردا دستشون به شما نمیرسه قربانی این شهوت که شما به اون دامن میزنند میشند . اگه اسلام ودین و شیعه همه رو هم بزاریم کنار بعید میدونم که انسانیت چنین چیزی رو بپذیره خطابم به دخترای کشورم که ندانسته خودشونو نمایان می کنند و این که بگیم پسرا شهوتشونو کنترل کنند یه حرف مسخره دیگس چطور شما می تونید تشنگی وگرسنگی رو تحمل کنید چند روز! پس یکم لطفا محض رضای خدا،دین، انسانیت یا هر چیز دیگه ای، فکر کنید و به بچه ها و جوانا کشور رحم کنید ممنون

  • از سرنوشت شوم بی تفاوتی به هشدارهای قرآن باید بیم و هراس داشت
    ---
    خداوند یکتا از بشر خواسته است که در قرآن و احکام و اعتقادات این کتاب هدایت آسمانی دقت و تدبر داشته باشد و در مقابل هدایتهای قرآن به سر پیچی از این احکام و اعتقادات قابل در ک و اثبات پذیر و سرشت نشین و غیر قابل انکار اصرار و لجاجت نورزد.
    خداوند به بشر هشدار داده که واپسین لحظه ی زندگی که بر بشر پنهان است زمان ندامت و توبه نیست و با فرا رسیدن این لحظه همه ی راه های بازگشت به عقب تا ابد بسته می شوند و بشر ناگزیر است با نتایح رفتار و گفتار و پندار خود و مجازات و پاداش بتناسب حجم این کنش و واکنشها رو به شود و پیامدهای این نتایج را بپذیرد.
    خداوند فرموده : در واپسین لحظه زندگی خوش به حال نیکو کاران و وای به حال اصرار ورزان بر سرپیچی از دستورات قرآن خواهد بود.
    خداوند از بشر خواسته است تا دیر نشده در این زندگی فانی که هرگز به لحظه ی فرا رسیدن واپسین روز آن آگاه نیست و آگاه نمی شود تکلیف خود را با دستورات و هشدارها و نویدها و بایدها و نبایدها و حد و مرزهای الهی در شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی با تدبر و تفکر و خرد ورزی مشخص سازد و جایگاه خود را نسبت به این دستورات برای جبران مافات هرچه سریع تر بشناسد ، و تاکید کرده که پس از این لحظه هیچ کاری از بشر ساخته نخواهد بود و عجز ولابه و افسوس از او هرگز پذیرفته نخواهد شد.
    مسلمان مؤمن باید از سرنوشت بی تفاوتی به هشدارهای قرآن با بالاترین درجه ی نگرانی بیم و هراس داشته باشد و همیشه هشدارهای خداوند حساب رس را نصب العین قرار دهد که مبادا حتی لحظه ای از حد و مرزهای این هشدارها با کج روی یا غلو فرا تر از حق در دین داری و مذهب داری تجاوز کند.
    « رَبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلْإِيمَانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَارِ . رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدْتَنَا عَلَى رُسُلِكَ وَلَا تُخْزِنَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِنَّكَ لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ » ﴿ آیات ۱۹۳- ۱۹۴ سوره آل عمران﴾.