استاد خاتمی نژاد-پاسخ به شبهه معروف درباره حضرت علی اصغر علیه السلام!



- پاسخ به شبهه معروف وهابیت درباره حضرت علی اصغر علیه السلام
- علت شکل گیری قیام امام حسین علیه السلام چه بود؟
- چرا امام برای رفع مشکلات از ولایت تکوینی خود استفاده نمی‌کند؟
و ...

جهت مشاده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سکوت دین شناسان بر شبهات چه چیز را تداعی کند؟؟؟!!!
    ---
    ادامه ی سکوت مطلق دین شناسان و مذهب شناسان و خود داری آنان از آمدن به میدان روشنگری سازمان یافته ی علمی نسبت به این همه نظرات انتقادی شبهه آلود که پیرامون مسائل دین داری و مذهب داری مردم در رسانه های گروهی پیوسته مطرح می گردند و در مقابل یکه تازی روز افزون دین فروشان در عرصه ی من در آوردی سازی و خرافه گستری بنام دین و مذهب ، برداشت بسیار ناگواری را نسبت به مسئولیت شناسی دین شناسان در مقابل شبهات در اذهان خرد گرایان تداعی و تثبیت و ترسیخ می نماید که یا این حضرات در این زمینه ها هیچ مسئولیت روشنگری را در خود احساس نمی کنند یا این که با درک زیاده رویهای انحرافی خود در آموزش نا درست دین و مذهب به دیگران هیچ پاسخی نسبت به این انتقادها نمی یابند و سکوت را برای حفظ آبرو بر جوابهای بی ربط ترجیح می دهند یا شاید حشر و نشر با مردم در رسانه ها را برای هدایت و روشنگری در شأن علمی (؟؟؟!!!) خود نمی دانند.
    بیچاره مردم دیندار مذهبی که خود را میان این انتقادهای روز افزون خرد پسند و این سکوت مطلق ، سر در گم و بی پناه می یابند و هیچ دانشمند دلسوزی را نمی بینند که محض رضای خدا آنان را برای تصحیح و حفظ دینداری و مذهب داری خود به راه راست خردمندانه ای مطابق با محکمات قرآن و اصول استدلال متین عقلی هدایت کند.

  • خشم خدا را سر سری نگیریم!!!
    ---
    شما را به خدا قسم آیا خدا نشناسی یا بی پروایی و بی تفاوتی نسبت به دین خدا و مسلمات قرآن نیست که روشنگری قرآنی و عقلی را با دهن کجی و پشت کردن به بایدها و نبایدها و هشدارهای سرشت نشین قرآن پیوسته تحریم کنیم؟؟؟!!!
    مگر دانستن همیشگی هشدارها و بایدها و نبایدهای سرشت نشین قرآن در زمینه ی شناخت سره از ناسره ی اعتقادات منسوب به دین و مدهب و ظیفه ی همه ی مسلمانان مکلف نیست که با دلبستگی به منقولات غیر قرآنی متضاد با قرآن و عقل و مخدوش به جعل و دروغ و با من در آوردیهایی که توان اثبات قطعیت درستی قرآنی و عقلی آنها را نداریم بی بیم و هراس از خشم خانمان بر افکن خداوند قهار پیوسته این هشدارها و بایدها و نبایدها را به پای این من در آوردیها و منقولات غیر قرآنی غیر قابل اثبات قربانی می کنیم؟؟؟!!!
    آیا از جانب ما مسلمانان مذاهب مختلف این یک خوش خیالی هلاکت بار نیست که نسبت به عاقبت چنین قرآن ستیزی خمی هم به ابرو نیاوریم؟؟؟!!!
    آیا با چنین رفتار متضاد با قرآن و عقل خود را در جایگاه مصادیق زیان کار ترینان نگون بخت مشمول آیات ( 103- 106 سوره کهف ) قرار نمی دهیم؟؟؟!!!
    آیا بخاطر اصرار و لجاجت کور کورانه خود در پیروی از من در آوردیهای دین زدای بشری در قیامت هیچ شفاعتی شامل حال ما خواهد شد؟؟؟!!!
    هشدارها و بایدها و نبایدهای سرشت نشین قرآن کریم در زمینه ی تبیین دین داری و مذهب داری سره از ناسره در خانه های همه ی ما با ترجمه به زبانهای مادری ما وجود دارند و ما را به تدبر و تامل و تعقل در خود فرا می خوانند و حجت را روزانه در خانه های ما بر ما تمام می کنند و چنانچه نسبت به این حجت زنده و حاضر که در دست رس همگان است بی تفاوت بمانیم در قیامت هیچ فرصتی برای آوردن عذر و بهانه در محضر خداوند نخواهیم داشت و هیچ عذری در آن روز از ما پذیرفته نخواهد شد.
    بنا به روشنگریهای قرآن کریم فردای قیامت همه ی افرادی که اعتقدات تقلید ناپذیر دینی و مذهبی خود را با تقلید کور کورانه و بی تحقیق و تفحص قرآنی و عقلی از آنان یا بنام آنان پذیرفته ایم نخستین کسانی خواهند بود که در مقابل دادگاه عدل الهی از ما اعلام بیزاری خواهند کرد.
    خداوند در قرآن به ما هشدار می دهد که این افراد اعم از مؤمن و غیر مؤمن ما را در قیامت به باد سرزنش و نکوهش خواهند گرفت که چرا بر خلاف روشنگریهای قرآنی بی تدبر در قرآن و بی تحقیق و تفحص و با خرد گریزی اعتقادات دینی و مذهبی خود را با تقلید کور کورانه برگزیدیم؟؟؟!!!

  • باسلام ؛واقعا این امتحان است که ارزش وجودی هرکسی را مشخص و نمایان می کند . خدایا ما را امتحان کن و تکالیف سخت ده تا به کمک خودت درجه معنوی مان بالا رود و به تو نزدیکتر شویم هرچند که به درجه انبیاء و اولیاء نمی رسیم اما در مقام آدمیت بالا رویم ... ان شاء الله