افشاگری از نحوه قتل میترا استاد/ نجفی چگونه همسرش را کشت؟


مروری بر چگونگی اتفاق جنجالی 7 خرداد 98

نجفی همسر خود را کشت.....


+ 
22

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • احمدی نژاد بهترین فرد محبوب ودرقلب ملت ایران جای دارد
    چون مردمی هست ودلسوز وفداکار

  • درود ر رئیس جمهور پاک دست و پاک طینت و پاک فطرت و مردمی و طرفدار مردم و از جنس مردم و متدین و از قشر محروم جامعه
    احمدی نژاد را چرا همه ملت ایران دوستش دارند؟؟؟؟؟
    چون مردمی هست بی ریا هست با صداقت هست دنبال مال دنیا نیست دنبال حق هست

  • آقا علی میشه بگی مشی سیاسی و مذهبیت چیه؟؟؟
    اصولگرا هستی یا انقلابی؟؟
    حزب اللهی هستی یا غیر حزب اللهی؟؟
    از بین رجال سیاسی و مذهبی کیا رو قبول داری؟؟؟
    از اونا هستی که به جز احمدی نژاد هیچ کسی رو قبول ندارند؟؟؟؟


  • خطاب به مهمان داعشی

    خوشم می آید که پس از آن همه جواب مبتنی بر واقعیات جامعه ایرانی از رو نمی روی و هم چنان توهمات خودت را تکرار و بلغور می کنی .
    گفتی من را به قتل می رسانی که نشان دادی تو و سایر داعشی مسلکان نکبتی مثل تو چه قدر نه فقط برای جهان بلکه خود جوامع اسلامی خطرناک هستید .چرا که تحمل وجود مخالف فکری را ندارید و پاسخ تفکر و اندیشه را با گلوله و چاقو می دهید .وجود شما نکبت های داعشی که جز تکفیر و فکر کشتن مخالفان فکری هنر دیگری ندارید و باعث بدبختی و فلاکت و عقب ماندگي فکری جهان اسلام هستید برای آمریکا و دشمنان اسلام یک غنیمت است . دشمنان اسلام با وجود امثال تو برای زمین زدن مسلمانان و جوامع اسلامی بیش از نیمی از راه خود را طی کرده اند . حکایت شما حکایت همان دوستان نادانی است که با نادانی و جهلشان نه تنها کمکی نمی کنند که به زمین هم می زنند

    اما برویم سراغ ادعاهایت برای راه انداختن جنگ داخلی برای حاکمیت الله و یا حاکمیت شیطان و سایر ادعاهای مضحک و مسخره ات
    اولا :این ویژگی شما افراطیون و تنگ نظران است که همه چیز را یک سره سیاه و سفید می بینید. در تفکر شما همه چیز مبتنی بر یک دوگانگي خیر مطلق و شر مطلق و سیاه و سفید دیدن است . حد وسط و خاکستری دیدن مسایل و محدود نشدن در این قالب های تنگ دوگانه در تفکرات و مواضع امثال شما جایی ندارد .

    ثانیا : این ادعاهای مضحک تو در باره شروع جنگ داخلی از طرف داعشی های مثل تو واقعا خنده دار است ! قاه ! قاه ! قاه !
    از خنده روده بر شدم
    آخر نکبت تو وامثال تو در بخش اعظم همان جریان اصولگرا و انقلابی هم جایگاهی ندارید و برای شما ارزشی قائل نیستند .
    همین رئیسی کاندیدای جریان اصولگرا که به آن رای دادی مگر خواننده ترانه های زیر زمینی و غیر مجاز یعنی امیر تتلو را به صحنه تبلیغ در انتخابات به نفع خودش نیاورد . امیر تتلویی که چند وقت پیش در گرجستان آن فضاحت را آفرید .حال کجا بود روحانی این کار را می کرد رسانه های اصولگرا در بوق و کرنا کرده و آن را علم عثمان می کردند اما چون رئیسی بود صدایی جز از چند رسانه معدود آن هم اصلاح طلب و مخالف بیرون نیامد .
    همین احمدی نژاد انقلابی که سنگش را به سینه می زنی رسما اعلام کرد که حکومت دینی من درآوردی است . ادعایی که خود سروش مطرح نکرد و بحث حکومت دموکراتیک دینی را با همه تناقض هایش که هم مورد نقد جریان دینی و هم جریان سکولار بود مطرح کرد .البته هر چند سخن احمدی نژاد در مورد من درآوردی بودن اصل حکومت دینی را خودم قبول ندارم اما گفته های دیگرش را در این باره کاملا قبول دارم و این گفته هایش نشان می دهد که احمدی نژاد واقعا واقعیت جامعه ایران و سایر جوامع اسلامی و ریشه برخی از مشکلات به خصوص فکری آنها به خوبی درک کرده است . این مرد بزرگ که در جریان سیاسی مخالف من است اما باید در مقابل این گفته هایش سر تعظیم فرود بیاوریم گفت :
    چند سال است که دائما سکولاریزم را می کوبیم و تخطئه و سرکوب و نفی می کنیم و می گوییم اخلاق سکولار ، دین سکولار، حکومت سکولار و... به جای آن بهتر نیست قرائتمان از دین را اصلاح کنیم . آن چیزی که توسط سکولار زده می شود تحکم شماست .حال شما اسم این تحکم را دین گذاشته آید و سکولار می گوید دین باید از عرصه حاکمیت کنار برود .
    ما اصلا حکومت دینی نداریم!! بلکه هدایت دینی ، کمال آوری دینی و ارزش های دینی داریم . حکومتی داریم که اسمش را حکومت دینی گذاشته ایم . پیروان ادیان گوناگون آمده اند و برای خودشان تعریفی دارند .البته این تعریف به این معنی نیست که باید آن را به دیگران تحمیل کنیم .محض این که تصمیم به تحمیل گرفتیم این جا دیگر ربطی به حقیقت دین ندارد .این نفسیات ماست که زیر تابلوی دین آمده است .
    والله به اسم جلاله پرودگار سوگند اگر احمدی نژاد این سخنان را برای جذب رای امثال من گفته باشد و واقعا کوچکترین اعتقادی به این گفته ها نداشته باشد اگر در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری او را تایید صلاحیت کنند به او رای می دهم .
    حال توی نکبت داعشی مسلک چگونه سنگ احمدی نژاد را به سینه می زنی و برای رد صلاحیت اش اشک می ریزی در حالی که تفکرات داعشی مسلک و متحجرانه و جزم گرايانه تو و امثال تو نزدیک 180 درجه با این گفته ها فاصله دارد . این گفته ها همان تفکرات و حرف دل من است نه توی داعشی و اعوان وانصارت. پس چگونه از احمدی نژاد طرفداری میکنی حال آن که باید از او ابراز برائت کنی و او را منحرف بدانی .

  • خسته نشدی از جوابهای بی ربط؟ از پاسخهای که نداری؟ از این شاخه به آن شاخه پریدن؟
    از کدام واقعیات حرف می زنی؟ از همان واقعیاتی که انبیا به جنگ آن رفتند؟ و کشتند و کشته شدند؟
    شکستن همه بتها را مبارزه ابراهیم با واقعیا می نامی و یا کشتار مبلفان بعل پرستی توسط ارمیا را؟

    باز هم جواب کامل تو را می دهم هر چند باسین به گوش خر خواندن است و بی نتیجه. اما برای آنکه کامنتگذاران ساده لوحی هستند که تحت تاثیر تو ممکن است قرار بگیرند وظیفه دارم که بنویسم و وقت گرانبهای خود را حرام امثال تو بکنم.

    البته باید هم تو و امثال تو از من متنفر باشید. و البته که من هم از شما متنفرم. و باز هم البته که اسلام چیزی جز حب و بغض نیست.
    اگر روزی امثال تو از من خوشش بیاید من باید به درست بودن را هم شک کنم.

    اما شرم آور تر از همه حرفهایت آنکه وقیحانه بعد از آنهمه مبارزه با اسلام و شریعت آن برایش اشک تمساح هم می ریزی!
    به قول امام خمینی کم مانده بر عروه هم حاشیه بنویسی!
    اسلام چیزی جز یک تمدن سازی نیست. آن اسلامی که همه کارش شده صلح طلبی و همه هم و غمش این است که در مستراح دو بار آب بریزد یا سه بار باید نابود شود.
    تو چرا نگرانش هستی؟
    وهن اسلام یعنی چه؟ تو بعد از آن همه حمله ای که به احکام قرآن کرده ای حالا دایه دلسوز تر از مادر شده و نگران وهن اسلام هستی؟
    وهن اسلام این است که اجازه دهد کافر برای مسلمان تصمیم بگیرد. وهن اسلام این است که حکومت اکثر کشورهای به ظاهر مسلمان در دست سکولارها و لاییکها
    باشد. وهن اسلام این است که اجازه دهد امثال رسما در حال سمپاشی علیه اسلام باشند و اعدامشان نکند.
    خیال کرده ای خدا که گفت زنا کار را تازیانه بزنید و در مورد آنها رافت روا مدارید (سوره نور آیه 2). برای چه تاکید کرد رافت نداشته باشید؟
    برای آنکه می دانست روزی حقوق بشری های مثل تو حمایت از انگل های اجتماع را به حمایت از جامعه ترجیح می دهند.

    حکایت شما حکایت آن مدعی پزشکی است که به ای آنکه نگران بیمارش باشد نگران سلولهای سرطانی است و می خواهد آن سلولها آسیب نبینند!


    و البته که همین امثال تو هستند که دیوانه وار میلیونها نفر را در جهان و به طور روزمره سلاخی می کنند اما برای همین ملتهای تحت ستم نسخه آرامش و صلح طلبی و
    تحمل و مدارا می پیچند!
    مدارا یعنی سکوت در مقابل جنایات امثال شما. یعنی کوتاه آمدن در مقابل طاغوتهایی مانند تو و اربابان تو. یعنی کوتاه آمدن از ایجاد تمدن اسلامی.

    دم خروستنان هم بدجور پیدا است. شما قبلا گاو پیشانی سفید شده اید از بس از آمریکا و غرب و حکومت آن دفاع کردید.
    بگو پس چرا دقیقا همان جانیان بزرگ جهان همان مدعیان اصلی حقوق بشرند؟
    بگو چرا حقوق بشریها فقط جایی که با یک بهایی و یا قوط لوم برخورد می شود صدایشان در عالم در می آید؟
    چرا کشته شدن ندا آقا سطان توسط دوست پسرش در ایران می شود خبر اول عالم اما مرگ میلیونها کودک یمنی می شود موضوع بی اهمیت؟
    چرا در ازای سه هزار نفری که گفتند القاعده در نیویرک کشته ( که دروغ می گویند) به جنگی مبادرت کردند که سه میلیون نفر را به قتل رساند؟
    چرا تا قذافی در لیبی بودذ یاد حقوق بشر بودند ولی وقتی مرد و لیبی دهسال تبدیل به حمام خون شد یاد حقوق بشر نبودند؟
    چطور وقتی تحریم می کنند یاد حقوق بشر نیستند اما وقتی مردمی در اثر تحریمها در زیمبابوه یا ونزوئلا به انواع مشکلات دچار می شوند یا حقوق بشر می افتند و تازه آن را به گردن دولتهای ضد امپریالیستی می اندازند؟
    براستی چرا تو و امثال تو یک صدم این همه وقت و زمانی که برای حمله به اسلام و یا دو سه تا کشور مثل کره شمالی و سودان و.. اختصاص داده اید برای حمله به آمریکا و انگلیس نمی گذارید؟
    چرا اگر مجاهدان میانه روی سوری - و نه داعش- پدر و مادر کودک شیعه را حلوی چشمی بکشند و خودش را حلق آویز کنند و سر کودک فلسطینی را در مقایل
    دوربینهای جهان ببرند و حتی به کاروان غیر نظامیان که در حال فرار حمله کنند و همه را بکشند حقوق بشر نیست اما وقتی اسد بر سر این ظالمان بمب
    بریزد تاگهان یاد حقوق بشر می افتند؟

    حتی اگر به صورت کاملا کمی و عدد رقمی بخواهیم بررسی کنیم آیا جنایات آمریکا و اروپا در جهان قابل قیاس با جنایات دیگران است؟
    نه. رجاله اید. خبیث هستید. رذالت از سر و رویتان می بارد. کثیفترین نوع شیطانهایی هستید که بر زمین پا گذاشته و مرگ حداقل مجازات شما است.



    و البته وقتی اسلام فریاد تمدن سازی سر می دهد و تنها راه نجات بشریت را کشتار و حذف انگلهای خطرناکی مانند تو می داند داعشی نامیده می شود.
    اساسا داعش را هم خودتان ساختید تا با اجرای کاریکاتوری اسلام کاری کند که هر مسلمانی جرات کند حرفی از جهاد و مبارزه و اجرای شریعت بزند داعشی نامیده می شود.
    بی هیچ شکی اسلام راستین از نظر شما یعنی داعشی گری.
    خود پیغمبر و علی را هم ببینید داعشی می نامید. یقینا اگر شما هم اگر 1400 سال قبل تشریف داشتید صحنه بریدن سر عمروبن عبدودها و ابوجهل ها را اگر می توانستید بارها و بارها در کلیپهای اینترنتی پخش می کردید! و از کفار کشته شده تراژدی می ساختید!
    امام سجاد علیه السلام هم داعشی است چون در مسجد شام فریاد می زند." أنا ابن علی المرتضی، أنا بن من ضرب خراطیم الخلق حتی قالوا لا اله الا الله،
    بلکه تمام شیعیانی که در این ماه رمضان دعای ابوحمزه خواندند هم از نظر شما و با منطق کثیفتان داعشی هستند
    لا تجعل ثوابی ثواب من عبد سواک فان قوما آمنوا بالسنتهم لیحقنوا به دمائهم فادرکوا ما املوا و انا آمنا بک بالسنتنا و قلوبنا لتعفو عنا فادرکنا...
    ، و مگردان پاداش کردار مرا همانند پاداش آن کسی که غیر تو را می پرستد؛ چون گروهی گرویدند به زبان های خود تا نگاهداری کنند به آن خون های خود را به آرزوی خود رسیدند اما ما به تو با زبان و دل ایمان آوردیم تا ما را عفو کنی پس ادرکنا.
    بلکه مهدی علیه السلام که بزرکترین تمدن ساز اسلام است از نظر شما داعشی است. همان کسی که 1200 سال است شیعیان در صلوات و زیارت خاصه اش چنین دعا می کنند:
    اللهم صل عليه وقرب بعده، وأنجز وعده، وأوفي عهده، واکشف عن بؤسه حجاب الغيبة، وأظهر بظهوره صحائف المحنة، وقد أمامه الرعب، وثبت به القلب، وأقم به الحرب، وأيده بجند من ملائکة مسومين، وسلطه علي أعداء دينک أجمعين، وألهمه أن لا يدع منهم رکناً إلا هده، ولا هاماً إلا قده، ولا کيداً إلا رده، ولا فاسقاً إلا حده، ولا فرعون إلا أهلکه، ولا ستراً إلا هتکه، ولا علماً إلا نکسه، ولا سلطاناً إلا کبسه، ولا رمحاً إلا قصفه، ولا مطرداً إلا خرقه، ولا جنداً إلا فرقه، ولا منبراً إلا أحرقه، ولا سيفاً إلا کسره، ولا صنماً إلا رضّه، ولا دماً إلا أراقه، ولا جوراً إلا أباده، ولا حصناً إلا هدمه، ولا باباً إلا ردمه، ولا قصراً إلا أخربه، ولا مسکناً إلا فتشه، ولا سهلاً إلا أوطنه، ولا جبلاً إلا صعده، ولا کنزاً إلا أخرجه، برحمتک يا أرحم الراحمين.



    پس اولا حق و باطل وجود دارد. سفید و سیاه وجود دارد. جایی برای تحمل چیزی به نام خاکستری نیست. کسی که نمی داند اسلام و احکام آن چیست باید آموزش داده شود که آگاهانه انتخاب کند.
    اما در جامعه ما حجت تمام شده و هیچکس نیست که حلال و حرامهای ساده را نداند. اما جماعتی که آگاهانه انتخاب کرده اند که علنا با دستورات اسلام مبارزه کنند و در عین حال خود را مسلمان بنامند، چیزی جز سیاه ترین کفار تاریخ نیستند.
    صد البته باید کشته شوند و جان آنها کوچکترین ارزشی ندارد. سلولهای سرطانی هستند که جامعه اسلامی را تهدید می کنند و باید از بین بروند.
    حتی اگر تو نپسندی و مانند آن پزشک خائن برای این سلولهای سرطانی و آن میکروبها دل بسوزانی.
    همانطور که تو تحمل امثال ما را نداری ما هم تحمل امثال تو را نداریم. سوره ممتحنه آیه 4
    د کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبرٰهیمَ وَ الَّذینَ مَعَهُ اِذ قالوا لِقَومِهِم اِنّا بُرَءٰؤُا مِنکُم وَ مِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللهِ کَفَرنا بِکُم وَ بَدا بَینَنا وَ بَینَکُمُ العَداوَةِ و البَغضآءُ اَبَدَاً حَتّی تُؤمِنوا بِاللهِ وَحدَه؛



    ثانیا: البته که ما کسی را نداریم. ما جز خدا احدی را نداریم و نخواهیم داشت.
    این شمایید که حمایت همه رسانه ها و بوقهای شیطانی جهان را دارید.
    اما ما پیرو قرآنیم - سوره آل عمران آیه 173
    الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبناالله ونعم الوکیل
    ما پیرو همان مرد تنهایی هستیم که علی علیه السلام نامش بود. همان که فرمود لا تستوحشوا فی طریق الهدی لِقِلَّة اهله
    ما پیرو حسین علیه السلام هستیم که تنها و یکه خودش و اهل بیتش را فدا کرد اما با مرجئه و اسلام لیبرالی یزید عزیزتان بیعت نکرد.
    و می دانیم پیروزی نهایی فقط از آن ما است: كم من فئة قليلة غلبت فئةً كثيرةً باذن الله - سوره بقره آیه 249
    خیال کرده ای حضرات و بوقهای رسمی به اصطلاح اصولکرا دین دارند؟
    یا آنها که سخنگوی رسمی مرجئه شده اند و می گویند کاری نداشته باشید این جوانها دلشان پاک است؟

    و البته که امثال تتلو هم همان زمان که برای موسوی خبیثتان می خواندند خواننده نسل جوان بودند و با چماق آزادی مانع هر نوع برخورد با آنها بودید.
    و البته که زمانی هم که جلوی رییسی پریدند انتظار داشتید کسی که ادعای ایمان و توبه کرده است را ما طرد کنیم!
    و البته که الان هم که مجددا به راه قبلیش باز کشته ما را سرزنش می کنید که چرا علم غیب نداشته ایم!
    پیغمبری که پیغمبر خدا بود وقتی ابوسفیان از ترس ایمان آورد و به ظواهر اسلام عمل کرد او را طرد نکرد و نکشت و کافر نخواند.
    اما شما چون در لقمه و تخمه از حرام روییده اید باید هم اینطور وقیحانه ما را به جرم عمل به سنت نبوی مورد اهانت قرار دهید.



    ثالثا: در رذالت و خباثت تو از یک طرف و در پاسخ نداشتن و فرار از این شاخه به آن شاخه ات اینکه اسم احمدی نژاد را پیش می کشی!
    احمدی نژاد یک لیبرال بود و هست. ابدا هم اعتقادی به اجرای شریعت و احکام اسلام ندارد. از همان 84 که گفت دو تا تار مو اشکال ندارد- همان دو تا مویی که به تن نمایی علنی کشی- ما فهمیدیم که دین ندارد.*
    اما ما از احمدی نژاد جایی حمایت کرده ایم و می کنیم که کار درستی انجام داده است. در دفاع از محرومان و ایستادن در مقابل آمربکا.
    احمدی نژاد برای ما شخصیتی مانند آلنده و نکرومه است. ما به دین آلنده و مرام مارکسیستی او کاری نداریم. اما شجاعت او در مبارزه با آمریکا و دفاعش از توده های محروم را می ستاییم. خوزه موخیکا رییس جمهور اسبق اروگوئه اصلا بی خدا بود اما زندگی ساده او چماقی بود که از آن برای کوبیدن در سر اشرافیت مسوولان جمهوری اسلامی استفاده کردیم.


    اما من شخصا بارها برای احمدی نژاد جواب دادم و به او ثابت کردم که دروغ می گوید. چقدر برایش نامه نوشتم و کامنت گذاشتم. الان برایم مشخص است که او قصدی برای فهمیدن ندارد و شاید هم اطرافیانش اجازه نمی دهند که بفهمد. اگر او بود پیامبر خدا را هم با این تفکراتش رسما انکار می کرد و او را پیرو نفسانیات می نامید! اساسا انبیا آمدند که بین حق و باطل مرز قرمز مشخصی بکشند . والا مگر قبل از انبیا مردم دینهای مختلف نداشتند؟ مگر هر جور دلشان می خواست زندگی نمی کردند؟ پس چرا انبیا چرت بشر را پاره کرده اند؟ چرا بتهایشان را شکستند؟
    نفسانیات واقعی دقیقا همین حرفهای احمدی نژاد است. یعنی وقتی که برای خوای نفس و کسب دو تا مرید و هوادار و عکس گرفتن با چهارتا دختر بی حجاب ، رسما وارد مرحله تحریغ اسلام شده و نقش پولس را بازی کند.
    تمدن سازی هم چیزی جز نظام تشویق و تنبیه یا همان تحکم نیست. و اساسا تمدن بدون تحکم بی معنا است. لیبرالیسم هم دین دین است. کمونیسم هم یک دین است و همه ایسمهای دیگر. فقط دینهای ساخته بشر هستند. تمام قوانین تصویب شده در مجلسهای جهان دین هستند.
    شما البته با هیچ قانون و اجبار ساخته بشر هیچ مشکلی ندارید. ریشه همه مشکلات شما با آن زمان است که دین می خواهد شریعت را اجرا کند.
    مشکل شما و احمدی نژاد با خود خدا است.
    شما خدا را لایق قانونگذاری نمی دانید.


    خامسا: من هر گز برای صلاحیت و حتی اعدام احمدی نژاد قطره ای اشک نخواهم ریخت و از او اعلام برائت می کنم.
    اما برای ریاکاری و دروغگویی حضرات مدعی دیانت و منافقان و لیبرالهای عمامه به سر می گریم که افرادی هزاران بار خطرناکتر و فاسدتر از احمدی نژاد را تایید صلاحیت می کنند و بلکه به آنها کمک هم می کنند. دقیقا مثل کسانی که به اسم مبارزه با قاجارها و احمدشاه شیطان پرستی مانندرضاخان قلدر را بر ایران مسلط کردند.
    احمدی نژاد هر چند دین نداشت اما خائن هم نبود و حداقل به عنوان یک رییس جمهوری که بین دو رییس جمهور خائن آمد؛ هیچ قرارداد استعماری را امضا نکرد. برای همین هم حذف شد. دقیقا مثل آلنده.

    پس خیالت راحت باشد که تا پای مبارزه با خاندان هاشمی و لاریجانی باشد و حرف از مبارزه با آمریکا باشد ما از احمدی نژاد حمایت کرده و خواهیم کرد.
    اما جایی که حرف از حاکمیت اسلام و تحقق جامعه دینی باشد، محکم در مقابل احمدی نژاد خواهیم ایستاد.

    با هیچ کسی هم عقد اخوت نداریم.


    --------------------------
    * و چقدر به برخی حضرات عاشق احمدی نژاد تاکید کردیم اگر می خواهید برای مبارزه با طاغوتی مانند هاشمی از احمدی نژاد حمایت کنید اینکار را بکنید - دفع افسد به فاسد عقلا واجب است و وقتی کقافتی مانند هاشمی یا موسوی هست حمایت از احمدی نژاد واجب است. همانطور که حمایت از محمد رضا پهلوی در مقابل امثال پیشه وری واجب بود- اما از این فرد قدیس نتراشید. اما گوش ندادند. در بدبختی او همین بس که الان امثال تو او را مرد بزرگ بخوانید! دین خودش را فروخت را تا حمالیت شما را به دست آورد؟ برای دو تا رای کثیف؟ اما اشتباه کرد. تا وقتی رسما دست به وطن فروشی نزند و بی بی سی دستور ندهد که امثال تو از او حمایت کنند، هم دنیایش را باخته و هم آخرتش را.
    حکایت ابن سعد که برای حکومت رای خودش را خسر الدنیا و آلاخره کرد و نه این رسید و نه به آن!







  • در ادامه:
    اوضاع اینگونه که تو یا اون اقای افراطی میگویند نیست.
    در طول تاریخ ملتی به دینداری ملت ایران وجود نداشته است . حتی تعداد و کیفیت دینداران واقعی در زمان حال به مراتب از اوایل انقلاب بیشتر است.
    ضمن اینکه جریان مذهبی فعلی دارای عمق سیاسی و دینی بیشتری نسبت به دینداران اوایل انقلاب هستند.
    اینکه میبینی در بعضی از خیابان ها بی دین ها بیشتر به چشم میان دلیلش اینه که دینداران اهل خیابان گردی نیستند. واگر همه دینداران فقط به وظیفه واجب خودشان که امر به معروف و نهی از منکر است عمل میکردند الان اوضاع اینگونه نبود.
    و نیازی به زور هم نیست.
    ببین اگر قرار به استفاده از زور باشد مطمئن باش نه تو و نه گنده تر از تو و نه پشتیبانان آمریکاییتان نمیتواند جلوی ما را بگیرد و امت حزب الله نهایتا ظرف یک ماه در اماکن عمومی همه را ملزم به مسائل شرعی میکند. اما این راه درست نیست.
    اگر فکر کرده ای که پیروزی از آن شماست واقعا کور خوانده ای. اولا خداوند وعده پیروزی دینش ، نابودی کفر و ظلم و فساد را داده و غیر ممکن است که خداوند خلف وعده کند .
    دوما همان طور که میبینی در منطقه و جهان و در داخل کشور همه چیز به نفع انقلابیون اسلامی و گروه های مقاومت است.
    در سوریه و عراق وحشی ترین گروه های تروریستی از هفتاد کشور و پول های نامحدود سعودی اماراتی و پشتیبانی تمام عیار امریکا و انگلیس و اسرائیل و فرانسه و ... از تروریست ها نتوانستند حکومت های سوریه و عراق که یک هزارم جمهوری اسلامی قدرت ندارند را برکنار کنند آنوقت کیا میخوان حاکمیت اسلام را در ایران از بین ببرند ؟؟؟ ناگفته نماند که ما روی قدرتمان حساب نمیکنیم و تنها خداوند است که ما را پیروز میکند.
    همچنین یاداوری کنم که خیلی از این تروریست های داعشی و جبه النصره و ...به به خاطر شست و شوی مغزی از مرگ نمی ترسیدند و به قول فیلم پایتخت فکر میکردند حوری ها در بهشت در انتظارشان است. اما راهی جهنم شدند . اکثر مخالفان جمهوری اسلامی از مرگ میترسند و حتی اگر دشمنان گروه های مختلفی که از مرگ نمیترسند را در ایران راه اندازی کند باز هم شکست در انتظارشان است.
    دعا میکنم خداوند خودم و توی لیبرال و اون اقای افراطی را هدایت کند و به هر سه نفرمان عمر طولانی دهد تا با چشمان خودمان تححق یافتن تمام وعده های الهی را ببینیم.
    اسلام ناب محمدی بر ایران و همه جهان حاکم خواهد شد .
    رژیم های اسرائیلی ، سعودی،امریکا و همه ظالمان و فاسدان از بین خواهند رفت.
    امام زمان ظهور خواهد کرد.
    عدالت بر پا خواهد شد.
    متسضعفین وارثان زمین خواهند شد.
    و ...


  • بگو در تاریخ ملتی دو قطبی تر از ملت ایران وجود نداشته است. بهترین مومنان تاریخ از ایرانیان بوده اند و بدترین و شقی ترین طاغوتهای ضد اسلام هم ایرانی بوده اند.
    آنچه هم بعد از انقلاب رخ داده ابدا افزایش یا کاهش دینداری نیست.
    بلکه خالص تر شدن دینداری و بی دینی است. نه دیندارهای قبل از انقلاب به اندازه دیندارهای الان خوب و مومن بودند و بی دینهای قبل از انقلاب به اندازه بی دینهای الان پست و ضد خدا بودند.
    آنچه رخ داده دقیقا همان سنت الهی است که باید قبل از شهور رخ دهد. سنت تمییز.
    جدا شدن کامل بدها از خوبها. تبدیل شدن قشر خاکستری به یک خط قرمز پر رنگ. وقتی این جدایش رخ بدهد ظهور واقع می شود.
    پس اینکه به دروغ مدعی شدی تعداد و کیفیت دینداران واقعی در زمان حال به مراتب از اوایل انقلاب بیشتر است، تحریف حقیقت است.

    و اما اینکه باز هم به دروغ گفتی نیازی به استفاده از زور نیست نشان دهنده تاثیر مسموم تفکرات لیبرالها بر تو و امثال تو است. اساسا امرز به معرو و نهی از منکر استفاده از زور است. زور گاهی زور زبانی است تا گرفته به زور فیزیکی و عملی.
    اسلا هم ابدا اجازه ظهور کفر در جامعه را نمی دهد تا جایی که کافر مجبور است در جامعه اسلامی ماسک نفاق بزند و به ظواهر اسلام عمل کند.
    اگر قرار بود که اظهار بی دینی در جامعه اسلامی آزاد باشد چرا اصلا نفاق بوجود آمد؟


    اولا اشتباه بزرگ شما این است که خیال کرده است برای اجرای قانون باید تک تک افراد جامعه را در مورد آن اقناع کرد و سپس قانون را اجرا کرد. بدیهی است که چنین تصوری نه ممکن است و نه معقول. تصور کنید مجلس بخواهد قبل از تصویب هر قانون و اجباری اول برود تک تک مردم را قانع کند که این قانون به نفع آنها است!

    ثانیا اشتباه بسیار بزرگتر و خطرناکتر شما این است که خیال کرده اگر مردم در مورد یک قانون اقناع شوند آن را اجرا می کنند! آیا نمی بینید که تمام رانندگان محتلف بهتر از من و شما ارزش قوانینی مانند ایسنادن پشت چراغ قرمز و بستن کمربند ایمنی و استفاده از کلاه کاسکت و... را می دانند اما تا زور پلیس نباشد حاضر به اطاعت از آن نیستند؟ و آیا نویسنده نمی بیند که همه در مورد فایده مالیات برای کشور و عوارض شهرداری و یا دادن حق بیمه اقناع ستند اما بخش عمده ای از مردم هیچگاه بدون استفاده از زور حاضر به پرداخت کالیات یا بیمه نیستند؟ و آیا نویسنده فکر می کند کسی بهتر از سیگاریها و کراکیها و الکلیها از مضرات سیگار و کراک
    و الکل خبر دارد؟ پس چرا به کشیدن و مصرف این مواد ادامه می دهند؟

    و به طور مشابه آیا شما گمان کرده اید که این زنان نمی دانند که یک روسری و لباس گشاد غیر بدن نما پوشیدن - یعنی حجاب حداقلی- بسیار ساده تر و ایمنتر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است؟ قطعا خوب می دانند. هیچ نیازی هم به آوردن حدیث و آیه برای اقناع بیشتر نیست. پس همه نوشته های نویسنده متن فوق حرفهایی بی ارزش و ژست بی معنی روشنفکرانه بیشتر نیست.

    حقیقت تلخ این است که اصولا در تمام جوامع انسانهای بسیاری در مقابل قانون هایی که به نفع جامعه است مقاومت می کنند. کاملا هم عمد دارند.

    پس راه حل چیست؟
    تجربه بشری جز یک راه حل پیش ما نمی گذارد: استفاده از زور آنهم برای مدت طولانی و طی چند نسل تا قانون خود به خود به عادت و رفتار فرهنگی جامعه تبدیل شود.
    ببینید چگونه در آلبانی انور خوجه توانست با هفتاد سال مبارزه بی امان با دیانت ریشه اسلام و حجاب را در آن کشور بخشکاند.
    و یا چگونه اروپایی ها با هفتاد سال جریمه های نجومی رانندگی صحیح را به فرهنگ و عادت تبدیل کرده و به وضع شلخته ترافیک اروپا در قرن 19 و
    ابتدای قرن 20 پایان دادند.
    آری. نه دوره شش ساله کوتاه مدت مبارزه رضاخان با حجاب کافی بود و نه دوره شش ساله قاطعیت برای اعمال حجاب در دهه شصت. وقتی مردم فهمیدن
    مجریان قانون خودشان به آن اعتقاد ندارند و زور برای مدت طولانی ادامه نمی یابد شرایط به سرعت به حالت قبل باز می گردد.

    حالا اسم این خشونت است؟ بدتان می آید؟ به درک.
    بنشینید و سقوط جامعه را تماشا کنید.

    خیال کرده اید اید اینکه مرتب بگویید ما در سوریه و عراق چه کردیم ارزشی دارد وقتی اجازه دادذه اید دشمن در شهرهای ایران قدرت نمایی کند؟
    خیال کرده اید شوروی را در جنگ نظامی شکست خورد؟ یا آن روزی شکست خورد که سرانش لیبرال و آمریکایی شند و مردمش کیلومترها برای حضور در رستوران مک دونالد صف کشبدند؟
    آنچیزی که سبب زوال هر حکوکت انقلابی شده و می شود فقط نفوذ و استحاله فرهنگی است و بس.

    دلیل اینهمه اصرار دشمن برای ترویج بی حجابی همین است. برای همین است که آنقدر که علیه حجاب فعالیت می کنند علیه خود ولایت فقیه فعالیت نمی کنند!
    دقیقا برای اهمیت فرهنگ بود که پیامبر در فتح مکه کسانی که شمشیر به روی اسلام کشیدند را بخشید اما دستور قتل شاعرانی را داد که علیه اسلام شعر می گفتند.


    خیالتان راحت باشد که با تفکر تساهل و تسامح، اگر مهدی ظهور کند همین مردم او را با رفراندم به عنوان جنایتکار جنگی تحویل دیوان داوری لاهه خواهند داد. به قول ملک الشعزای بهار که به خوبی این روحیه کوفی صفت ایرانیان را شناخته بود:
    آید از دروازهٔ شمران اگر روزی حسین

    شامش از دروازهٔ دولاب بیرون می کنند

    حضرت عباس اگر آید پی یک جرعه آب

    مشگ او را در دم دروازه وارون می کنند

    قائم آل محمد، گر کند ناگه ظهور

    کله‌اش داغون‌، به ضرب چوب قانون می کنند

  • این کسی که تو او را داعشی میخوانی هیچ ربطی به انقلابیون ندارد.
    این فرد پیرو خودش است و برداشت خودش از اسلام را منعکس میکند و هیچ ارادتی به رهبر انقلاب ندارد بلکه منتقد رهبری و مراجع تقلید نیز هست.
    عقایدش با احمدی نژاد فرق میکند اما کشته و مرده احمدی نژاد است جوری که این از اشعث بن قیس (احمدی نژاد) دفاع میکند من تا الان کسی را فضای مجازی ندیدم که از رهبر انقلاب دفاع کند.
    با وجود سندهای مختلف از دزد بودن بابک زنجانی و همدستانش ؛به خاطر تطهیر احمدی نژاد او را بیگناه میداند. محاکمه جعبه سیاه بابک زنجانی که چند سال از کشور فراری بود و این همه مدرک هم بر علیهش وجود دارد ساختگی میداند. نامرد شراب خواری که برای اثبات بیگناهی خود رفته جای مهر روی پیشانیش ثبت کرده.
    اگر انقلابیون واقعی تو را ببینند هیچ کاری با تو ندارند نه قصد کشتن تو را دارند و نه قصد آسیب رساندن به تو .
    این فرد هم احتمالا از همان ها است که بیرون گود نشسته و میگه لنگش کن.
    انصار حزب الله گوش به فرمان رهبری هستند و وقتی حضرت آقا میگن صبر انقلابی میگن چشم .
    یا وقتی رهبر معظم انقلاب میفرمایند آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی تمیز میگن چشم.
    این کسانی هم که سفارت عربستان را آتش زدند همان طور که یکی از مسئولان امنیتی گفت کار نفوذی های سعودی بود که با گرفتن پول این کار را انجام دادن. یا به احتمال 5 درصد کار افرادی مثل همین اقای لنگش کن بود.
    درود به تو که احمدی نژاد را خوب شناختی اما این اقای لنگش کن با این همه ادعا اشعث بن قیس را نشناخته .
    حرفام ادامه داره اما وقت ندارم باشه واسه بعد.

  • پس بگذار چیزی بالاتر به تو بگویم. اگر من در دهه 1320 بودم اصلا حامی محمد رضا پهلوی می شدم و در رکاب او تفنگ به دست می گرفتم و به جنگ فرقه پیشه وری در تبریز می رفتم.

    یعنی تو اینقدر شعور نداری که بفهمی در اسلام دفع افسد به فساد واجب است؟
    تو مثلا شیعه ای؟ چطور نمی فهمی چرا علی علیه السلام آن طور جانانه از عمر حمایت کرده و به او راهنمایی می داد؟ چرا نمی فهمی چرا روز سقیفه وقتی ابوسفیان در خانه علی آمد و گقت آمده ام با تو بیعت کنم، در خانه را به روی او بست؟
    و چرا سلمان که سلمان بود و پایش را جای پای علی می گذاشت و امثال مالک اشتر و عمار و حذیفه و جندب و ذوالشهادتین و ... در جنگ های خلفا و همراه آنها با ایران و روم جنگیدند؟
    و چرا امام رضا با قتل خودش یعنی مامون همکاری می کرد علیه فضل بن سهل؟
    چون عاقل کسی است که بین بد و بدتر از بد دفاع می کند و سکوت نمی کند تا بدتر حاکم شود.

    البته که تا جایی که پای مبارزه با برحامیان و خاندان لاریجانی و تفکر اشرافیت هاشمی است من قاطعانه و جانانه از احمدی نژاد و اقدامات صحیحش که در مسیر اسلام بود حمایت می کنم.
    البته که تا جایی که بحث دور زدن تحریمها و مبارزه با شیطان پرستی کثیفی مانند نکنه و ارباباش روحانی مطرح است جانانه از بابک زنجانی که مظلوم واقع شد حمایت می کنم.

    و البته اگر بحث شریعت باشد محکم در مقابل همین احمدی نژاد می ایستم. اگر قرار باشد اقدام زنجانی در رقاصی با زنان در تاجیکستان مطرح شود قویا او را محکوم می کنم.

    آیا عقل داری که این مساله ساده را بفهمی؟ یقینا عقل نداری. فقط جنون حمایت کورکورانه و یا نفی کورکورانه شما را دیوانه کرده است.

    همین لیبرال کثیف هم جایی که احمدی نژاد به نفع انقلاب و محرومان کاری انجام داده از او متنفر است اما همین حرفهای لیبرالی و منحرفانه احمدی نژاد به مذاقش خوش آمده است!


    اما اینکه وقیحانه و رذیلانه در جواب لیبرال پست فطرت نوشته ای که "اگر انقلابیون واقعی تو را ببینند هیچ کاری با تو ندارند نه قصد کشتن تو را دارند و نه قصد آسیب رساندن به تو . " نشان می دهد که تو نه تنها انقلابی نیستی بلکه مسلمان هم نیستی.
    با تعریف احمقانه تو امام خمینی هم که این حرفها را می زد انقلابی واقعی نبود!


    اگر انقلابی عملی شده بود، فتنه انگیزان به جای خود می‌نشستند و اما
    اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم
    به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی،
    هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که
    رژیم فاسد را شکستیم و این‌ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی
    عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و
    مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤسای آنها را به محاکمه کشیده
    بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤسای آنها را به سزای
    خودشان رسانده بودیم، و چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده
    بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی‌آمد. من
    از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می‌خواهم، خطای خودمان
    را عذر می‌خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما
    انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست،
    پاسداران ما هم انقلابی
    نیستند؛ من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم
    اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می‌کردیم. تمام
    جبهه‌ها را ممنوع اعلام می‌کردیم. یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب
    مستضعفین.
    صحیفه امام جلد ۹ - صفحه ۲۸۲
    زمان: ۲۶ مرداد ۱۳۵۸ / ۲۳ رمضان ۱۳۹۹


    آری. ریشه بدبختی های ما قبل از آنکه لیبرالها باشند امثال تو هستند. افرادی که راه امام خمینی را افراطی خواندند و دگردیسی کردند و به اسم جذب حداکثری در
    مقابل لیبرالها سکوت کردند و به آنها اجازه تنفس دادند تا کار به اینجا رسید/.
    این را هم بدان که اگر یقین نداشتم که رهبری قدرتی ندارد و عملا نظام در مشت لیبرالها افتاده است قطعا از او هم اعلام برائت می کردم.

    اما می دانم و جهت اطلاع تو رهبری ایران که الان از همه دستش کوتاه شده است و از همه طرف در محاصره لیبرالها است می گوید آتش به اختیار!
    آن وقت یک عده ابله به معنای حقیقی کلمه می گویند نشسیته ایم گوش بفرمان رهبری!
    بنشینید تا امورتتان بگذرد.
    بنشینید یعقوب وار مانند سلیمان بن صرد تا پیامی و دستوری از یوسفتان برسد! بنشینید و جهاد انقلابی مسلم را تقبیح کنید.
    یقین کنید با تکمیل استحاله ، خامنه ای را خواهند کشت و برایش عزاداری هم می کنند و همین انصار حزب الله می مانمند مات و متحیر که پس چرا اینطوری شد؟
    ما که متنظر بودیم!!
    مشکل دقیقا همین انتظار احمقانه است. انتظاری از جنس انتظار انجمن حجتیه.


    اما در مورد سفارت سعودی هم یاوه گفتی. من بشدت مخالف اینکار بودم مدتها قبل از آنکه اصلا مطرح شود. بلکه حمله به سفارت انگلیس هم موضوعیتی نداشت.اینکارها حمله به دم مارمولک بود.
    به جای سفیر سعودی و سفیر انگلیس باید به نوکران ایرانی سعودی و انگلیس حمله کرد. باید به جای تحمع در مقابل این سفارتخانه ها در مقابل مجلس و قوه قضاییه و پاستور تجمع کرد و این مکانها را از چنگال لیبرالها آزاد کرد.

    اما آیا ممکن است روزی امثال تو ذره ای عقلشان را صدا بزنند و بفهمند چگونه بازیچه دست لیبرالها شده اند؟

  • ادامه خطاب به مهمان داعشی
    به من گفتی تو از کی تا حالا نگران دینداری جوانان شده ای ؟ البته اگر قصدت طعنه زدن نبوده باشد که واقعا نشان داده ای که احمقی بیش نیستی . از چه زمان بیان حقایق و واقعیات جامعه لزوما معنای دلسوزی و نگرانی را می دهد ؟
    این توی داعشی مسلک و نکبت های مثل تو هستند که قایل به تکفیر و کشتن مرتدین هستید و با زور اعدام و شلاق و چوب و چماق و مجازات اعدام برای مرتدین می خواهید جلوی خروج از دین و یا گسترش ادیانی غیر از اسلام را بگیرید و نه تنها به این اکتفا نمی کنید که می خواهید با زور چماق و داغ و درفش ظواهر دینداری مثل جلوگیری از روزه خواری و حجاب اجباری را هم بر جامعه تحمیل کنید .
    در صورتی که ما لیبرال ها ولو مسلمان و دیندار چندان نگران بی دین شدن جامعه و یا کنار گذاشتن اسلام و حتی بی دین شدن دیگران نیستیم .عین جهان اسلام کافر هم شود ما را به عنوان یک مسلمان اما لیبرال باکی نیست چرا که دین و دین داری یک مقوله شخصی و اعتقادی است . دین امری اگزیستانس و وجودی است و با زور و اجبار و تعیین مجازات های سخت مثل اعدام برای مرتدین حفظ و پذیرفته نمی شود .ما به عنوان یک مسلمان لیبرال ممکن است حتی بعضا به لحاظ پایبندی به احکام و مناسک دینی مثل نماز و روزه و حجاب یک شخص کاملا مذهبی بوده و دست کمی از مذهبی ها و داعشی هایی مثل شما نداشته باشیم اما هیچ وقت به دلیل ارزش های لیبرالی مان واعتقاد به آزادی قایل به اجبار و زور برای مقوله دین و دین داری و برپایی حجاب اجباری و تکفیر و اعدام مرتدین نیستیم و نخواهیم بود .
    این داعشی هایی مثل تو و امثال تو هستند که به قول رئیس جمهور روحانی وظیفه خود می دانید مردم را به زور به بهشت برده و دین و دینداری را بر آنان به هر قیمتی که شده تحمیل کنید .چنان که یکی از همین کامنت گزاران ناشناس که احتمالا همان توی نکبت داعشی بودی در همین کامنت های بالا مدعی شدی که برای اجرای احکام اسلام جوی خون راه انداخت و اینکه جوانان مومن مثل شهرهای شیعه عراق باید به خیابان ها بیایند و با زور با زنان بدحجاب برخورد کنند .
    آخر نکبت همان پلیس و گشت ارشاد که تازه پشتوانه قانونی و حکومتی دارند در این بیست سال گذشته و به خصوص چند سال قبل غلطی نتوانستند بکنند آن گاه چهار تا جوان داعشی و انصار حزب الشيطان و سایر گروههای فشار چه غلطی می خواهید بکنید ؟ به خصوص که الآن دهه هفتاد هم نیست و اکثریت زنان جامعه نه فقط در تهران که بدحجاب و بی حجاب هستند بلکه در اکثر استان ها و شهرها روز به روز به کنار گذاشتن حجاب و بدحجابی کشیده می شوند . حتی در قم پایتخت مذهبی ایران بدحجابی به شدت در حال افزایش است و صدای مراجع تقلید را درآورده است . همین زمستان گذشته بود که خبر درگیری مردم غیور تهران با یک واحد گشت ارشاد که می خواست دو زن بی حجاب را با خود ببرد منتشر شد . جوانان غیور تهران با این واحد گشت ارشاد درگیرشده و درب خودروی ون سواری آنها را کنده بودند که یک تیر هوایی هم شلیک شد . در نهایت آن دو زن بی حجاب توسط جوانان غیور نجات پیدا کرده و واحد گشت ارشاد با خواری و خفت دمشان را روی کولشان گذاشته و فرار کردند . وقتی این جوانان غیور در دفاع از زنان بی حجاب حتی با پلیس درگیر می شوند دیگر چهارتا جوان خودسر نکبت داعشی مسلک خودسر مثل تو و امثال تو چه غلطی می توانید بکنید ؟ مثل آن چند احمق آمر به معروف و نهی از منکر با چاقو شکمتان را پاره میکنند و شهید می شوید !!!
    ادعاهای نکبت های داعشی مسلکی مثل تو و امثال تو مبنی بر راه انداختن جوی خون و قاطعیت در مقابل مردم غیر مذهبی و زنان بدحجاب در حالی که روز به روز حتی در میان خود دينداران معتقد و مذهبی در اقلیت قرار می گیرید چیزی جز بلوف زدن های بی پایه و اساس و مضحک و مسخره و مایه تمسخر نیست . حکایت شما مثل لات های بی سرو پایی است که چون می دانند زورشان از حریف کمتر است با چاقوی به دست گرفته خود مرتب می چرخند و رجز می خوانند و فحش های رکیک تر به طرف مقابل می دهند اما هیچ غلط دیگری نمی کنند .
    البته حق دارید که چنین ادعاهایی را مطرح کنید چون مثل روز روشن می بینید که سال به سال و نسل به نسل برای شما داعشی مسلکان وضعیت دینی جامعه بدتر و سخت تر می شود بنابراین دارید رسما به جنون رسیده و دیوانه می شوید و گمان می کنید با زدن به سیم آخر فرجی برای شما پیدا و راهگشایی خواهد شد .
    ادامه در کامنت بعد

  • شما نگران دین ما نباشید. چون دین شما همان لیبرالیسم است. اتفاقا با کثیف ترین اجبارها و شنیع ترین روشها در حال تحمیل آن بر بشریت هستید.
    کشورهایی که بخواهند مقابل این دین فراگیر ماسونی جهانی بایستند باید تحریم شوند، باید مورد حمله نظامی قرار گیرند، باید در آنها انقلاب رنگی و فتنه رخ بدهد تا کسی جرات نکند علیه لیبرالیسم عرض اندام کند.

    هر کشوری هم که از پیروی از فرعونهای جهانی لیبرالیسم مرتد شود باید سخت ترین تاوان ها را بپردازد. از ترور بیولوژیک سرانش تا کودتا و تا انواع بحرانهای سیاسی و اقتصادی.
    اتفاقا این دین را هم ابدا اگزیستانس و وجودی و فردی نمی دانید بلکه امری غیر قابل مناقشه و سرنوشت محتوم بشریت تعریف کرده اید که پایان جهان را رقم می زند و هیچ بشری نباید به خود جرات دهد حتی در حقانیت آن تشکیک کند والا افراطی و داعشی و تروریست و متحجر و عقب افتاده و یاغی نامیده خواهد شد.

    شما آنقدر خودخواه و کثیف هستید که برای دین هم template و محدوده تعریف می کنید و می گویید اگر اعتقادات شما شاخثه های مورد تایید ما را داشت اجازه دارد وجود داشته باشد والا باید طبق دستور العمل ما تحریف و دگردیسی شود!
    دقیقا حکایت آن شکارچی که سر حیوانات را خشک کرده و در اتقش کذاشته بود و می گفتد انواع حیوانات در این اتاق حضور دارند! حال آنکه آن حیوانات جز عروسک و پوستی نبودند.
    آری. دین یعنی تمدن سازی. آن چیزی که تو اسمش را دین نامیده ای دین نیست و اگر قرار بود انبیا فقط بگویند شما چند ورد را به اسم نماز تکرار کنید یا در مستراح دو بار آب ریزید یا سه بار هیچ نیازی نبود که اینهمه کشته و جنگ و اسارت نداشتند.
    واقعا چگونه کسی ممکن است نماز بخواند ایاک نعبد بگوید اما قانونی جز قانون الله را گردن بگذارد و مثلا پیرو دستورات سازمان ملل و اتحادیه اروپایی بشود؟ پس نماز چنین کسی هم دروغ است.

    قبلا جوابت را کامل داده ام. اما تو بی سوادتر از آن هستی که بتوانی دست از تکرار یاوه هایت برداری و اقلا حرف جدیدی بزنی.
    و فرومایه تر از آنکه اعتراف کنی هیچ جوابی نداری و صرفا مثل یک نوار ضبط شده آنچه را بر تو ضیط کرده اند تکرار می کنی/

    البته که دین مثل هر تمدنی یعنی قانون و اجبار. شما چگونه به خود اجازه می دهید برای قوانین ساخته بشر آنهمه زور و اجبار به کار ببرید؟ از مالیات و عوارض و بیمه رفته تا انواع قوانین رانندگی و قوانین اجتماعی و مدنی؟
    دقیقا برای آنکه به زور مصلحت جامعه را پیاده کنید. اصلا قانون نویسی برای اموری صورت می گیرد که مردم به طور دلخواه آن را انجام نمی دهند و تازور نباشد از آن اطاعت نمی کنند.
    چرا نمی گویید هر کس دلش بخواهد از این قوانیت اطاعت کند؟
    چون فقط با قانونی مشکل دارید که خدا وضع کند.
    در حقیقت درد شما با خدا است. اساسا خدا را در جایگاه قانونگذاری نمی دانید و حقی برای او قایل نیستید که در زندگی انسانها دخالت کند. برای همین می گویید دین یک موجود فردی اسیت و هیچ حقی را هم برای دین قایل نیستید مه قانون و تمدن خاص خودش را داشته باشد.

    برای همین همیشه این ادیان الهی هستند که باید در مرام لیبرالیسیم تسلیم و قربانی شوند. اسلام در این خصوص تنها نیست. کلیسا است که باید در مقابل قانون ازدواج همجنس بازان تسلیم شود. کلیسا است که در مقابل درش مجسمه زن نیمه برهنه می گذارید و زیر محسمه می نویسید "به کارکران جنسی جهان احترام بگذارید!". حتی دالایی لاما باید بگوید هر جند قبلا بودیسم همجنسبازی را ممنوع می دانست اما حالا دیگر اشکالی ندارد!


    آری. ما به زور متوسل می شویم. مثل هر تمدن دیگری. هیچ کس هم در حاکمیت اسلام حقی برای اظهار کفر ندارد که اگر نین چیزی مجاز بود اصلا نیازی نبود پدیده نفاق ایجاد شود!

    اما ما تو را به زور به بهشت نمی بریم. تو خیالت راحت اشد که قطعا حهنمی هستی. می توانی هر قدر در خانه خودت و مخفیانه خواستی گناه کنی و اصلا بت بپرستی. اما بیرون از خانه تحملت نخواهیم کرد. البته می توانی هم بروی به هر حاکمیت کفر که دلت می خواهد. کسی هم جلویت را نگرفته!
    اما اینکه خیال ای ما حکومتی را کمه به قیمت خون صدها هزار شهید به دست آورده ایم به رایگکان بهخ کثافتی مانند تو و امثال خواهیم سپرد که در آن سیستم سکولار ایجاد کنی کور خوانده ای. باید حداقل همان بهایی را که ما برای این حکومت دادیم شما برای استحاله و یا سرنگومیش بپردازید تا عدالت رعایت شود.
    و صد البته آماده ایم برای جاری کردن جوی های خون.

    افتخار می کنم اگر به دست خودم سر تو را از تن جدا کنم و یا در این راه به برداران شهید خودم ملحق شوم. در هر دو حال پیروزی با ما است.

    اما این را هم بدان که خون ما در حال غلیان و جوشش است. دیگر کمتر مومنی اعتقاد دارد که باید با بی حجابها مسامحه کرد. من و امثال من سالها تلاش کردیم تا توانستیم به فضل خدا آن تفکر غلط التقاطی و شیطانی را تضعیف کنیم.
    بزودی جنگ بزرگ داخلی در ایران بر سر حاکمیت الله و حاکمیت شیطان در خواهد گرفت. آن روز منتظرم تو را ببینم و ببینم کسانی که هیچ اعتقادی به شهادت و دنیای پس از مرک ندارند و هدفی جز شهوت ورفاه را تعقیب نمی کنند موفق خواهند شد یا آنانکه که ترسی از مرک ندارند.

  • خطاب به مهمان داعشی
    باز توی نکبت داعشی مسلک کثافت خودت را وسط ان انداختی و خواستی به اصطلاح ایراد بگیری .
    در مورد تلقی ام از وحی اگر چه من تلقی سنتی را از آن غلو آمیز و گزافه و ناکارآمد می دانم اما تلقی سروش و مجتهد شبستری را که آن را بشری کرده و کلام الهی بودن آن را منکرند نیز افراطی و انحرافی می دانم . تلقی من از وحی و کلام الهی یک تلقی میانه و واقع گرا به دور از این افراط و تفریط هاست که بعدا آن را به بهانه ای توضیح خواهم داد .
    اما در مورد آمار مشارکت در انتخابات باید بگویم که برخلاف ادعاهایت معلوم نیست آمار مشارکت در انتخابات مجلس و به خصوص ریاست جمهوری بالا باشد و اقشار سکولار در آن شرکت کنند . صادق زیبا کلام با توجه به گندکاری های دولت روحانی که اصلاح طلبان هم در آن سهیم اند و ناامیدی طرفداران اصلاحات که عمدتا از طبقه متوسط هستند پیش بینی کاهش آمار مشارکت در انتخابات مجلس امسال و شکست اصلاح طلبان و پیروزی اصول گرایان کرده است . این پیش بینی حداقل در مورد تهران صادق است . چرا که اگر در شهرستانها چهره ها فارغ از جریان اصول گرایی و اصلاح طلبی و مستقل بودن مطرح و ملاک هستند و بعضی از مردم اصلا نمی دانند اصلاح طلب و اصول گرا یعنی چه اما در تهران این گونه نیست و مردم لیستی رای می دهند. اصلاح طلبان و اصولگرايان اگر در لیستشان سگ و درخت هم قرار دهند مردم به آنها رای می دهند . حال اگر آمار مشارکت در انتخابات مجلس به مانند مجالس هفتم تا دهم پایین و به یک سوم کاهش یابد این آرای جریان ایدئولوژیک و به اصطلاح انقلابی نزدیک به حکومت است که پیروز می شود و اصول گرایان در تهران رای می آورند . اما اگر آمار مشارکت در انتخابات مثل مجلس ششم و دهم بالای پنجاه درصد برود و اقشار متوسط و سکولار و خاکستری در انتخابات شرکت کرده این اصلاح طلبان هستند که پیروز شده و کرسی های این حوزه انتخابیه را کسب می کنند و اصولگرايان تهران دوباره از راه یابی به مجلس باز می مانند .
    در مورد اقشار سکولار و طبقه متوسط و مشارکت آنان درانتخابات در این کامنت و کامنت های دیگر یاوه گفتی .
    آخر مگر اقشار سکولار فقط اقشار مرفه و ثروتمند هستند . بخش عمده این اقشار سکولار طبقه متوسط هستند که به دلیل سیاست های اقتصادی غلط و ناکارآمدی های جمهوری اسلامی و ماجراجویی های آن در سیاست خارجی در مقابل آمریکا در دوران دولت احمدی نژاد و هم چنین دولت دوم روحانی به خاک سیاه نشسته اند . بخشی از این طبقه به طبقه فقیر و فرودست تنزل کرده اند و بخشی دیگر به سبب مشکلات اقتصادی و تورم های سرسام آور چندان نمی توانند پس اندازی داشته باشند و به شدت تحت فشارند . این طبقه در این زمان تاریک و سیاه اقتصادی بر خلاف اقشار مرفه و ثروتمند بیش از آن که دغدغه مسایل و آزادی های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی مثل رقص و برگزاری کنسرت و سگ بازی و اینها داشته باشد دغدغه شکم اش و مسایل اقتصادی اش را دارد . این طبقه متوسط زمانی می تواند دغدغه این مسایل فرهنگی و سیاسی را داشته باشد و به قول خودت طغیان کند که شکمش سیر باشد و دغدغه مسایل اقتصادی را نداشته باشد . در سال 92 هم بر خلاف سال 96 که بخش قابل توجهی از این اقشار به روحانی رای دادند به خاطر همین وعده های روحانی در حل پرونده هسته ای و برداشته شدن مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های جهانی به رهبری آمریکا بود .
    اما حال با توجه به خروج آمریکا از برجام و شکست آن و ناکارآمدی های خود دولت روحانی که قبل از اعلام خروج ترامپ و بازگشت تحریم ها با بالا رفتن نرخ ارز هویدا شد و تبعات و مشکلات اقتصادی ناشی از آن که با تورم بالای سی درصد در سال گذشته همراه بود و تا سال 1400 با ادامه تحمیل و افزایش تحریم های کمرشکن که به کاهش درآمدهای کشور منجر شده است واین وضعیت وخیم و نکبت بار اقتصادی تداوم خواهد داشت دیگر دلیلی برای این طبقه متوسط سکولار که به شدت در این زمانه در زمینه مسایل اقتصادی صدمه دیده و سرخورده و ناامید است و آینده روشنی در پیش چشم خود نمی بیند برای شرکت در انتخابات وجود ندارد . پس عاقلانه ترین کار که من هم به آن معتقدم تحریم انتخابات است چرا حتی اگر پیامبر خدا حضرت موسی هم زنده شود با معجزه عصایش هم کار چندانی نمی تواند در بهبود این وضعیت انجام دهد !!!
    اما پاسخ ادعایت در مورد دینداری و ایمان جوانان و اینها را در کامنت دیگری می دهم .


  • ای دشمن خدا! از تو متشکرم! آیا می دانی هر قدر مرا داعشی می نامی داری در این ماه رمضان برای من حسنه و ثواب می فرستی؟
    هر قدر بیشتر دشمنان خدا مانند تو از من و امثال من متنفر باشند ، نشانه بزرگتری بر حقانیت ما است.

    1- بعد از آنهمه تبلیغ و حمایت از تفکرات شبستری و سروش و گرفتن پاسخ های دندان شکن و بی آبرو شدنت باید هم حالا بگویی نه این هستی نه آن!! اما کور خوانده ای. حق و باطل راه میانه ندارد. یعنی چه راه میانه؟ یعنی بعضی از متن قرآن وحی است و برخی تجربه عارفانه؟ اگر حق نیستی قطعا باطل هستی.

    2- این حرفها چرند است. همین زیبا کلام ابله در انتخابات 92 هم گمان می کرد مشارکت پایین باشد. اما همه دیدند که از بی بی سی یک اشارت از شمال شهری ها به سر دویدن پای صندوقها. اینبار هم اگر انگلستان امر کند مجددا انتخابات پرشور خواهد شد. اگر انتخابات کم شور می خواهید قبلش با دوستانتان در بی بی سی و آمد نیوز هماهنگ کنید که از تشویق مردم بالاشهری به شرکت در انتخابات خودداری کنند. اما آنها یقینا جنین کاری نخواهند کرد. چون وجود یک جمهوری استحاله شده برای انگلیس و آمریکا حتی مفید تر از سرنگونی این حکومت است.

    3-این وعده خدا است که "کلا ان الانسان لیطغی ان رآه استغنی". سوره علق آیات 6 و 7. انسان که غنی شد سرکشی می کند. اقشار سکولار همه مرفه نیستند اما عموم مرفه ها سکولارند و بالعکس. کافیست بروید ببینید شهدا عموما از کدام خانواده ها هستند. آیا آمار منطقه 17 با منطقه 1 قابل مقایسه است؟ در کدام منطقه بی حابها بیشترند؟ سگ به دستها کجا بیشترند؟ افشار متوسط هم بینابین هستند. بسته به اینکه تنه آنها به کدام طرف مالیده است. مرفه ها یا مستضعفها. احتمال قوی آن فرد متوسط که با هزار قرض و وام در ونک در یک آپارتمان نقلی زندگی می کند تفکری نزدیک به همان مرفهان سکولار دارد.

    4- افشار متوسط همیشه می گویند تحت فشارند اما دروغ می گویند. شاهد هستیم که همین قشر هستند که دیوانه وار در حال خرید هستند. همین ها در کسری از ثانیه همه پرایدهای سایپا را خریداری می کنند. قشر متوسط ایرانی خوب یاد گرفته نق بزند و دایم از فقر بنالد در حالی که دیوانه وار در حال اسراف و ریخت و پاش است. همینها بودند که بعد از سال 84 همه خانوارهایشان دارای چند خودروی جدید شدند و سفرهای آخر هفته را راه انداختند اما همانها داشتند می نایلند و فحاشی می کردند به دولت وقت از گرانی لاستیک و بنزین وغیره! پس زیاد ادعاهایشان را باور نکنید.
    امثال رییسی و جمنا هم فریب همین ناله و زاری های قشر متوسط را خوردند و خیال کردند رای خواهند آورد. حال آنکه این ناله ها هنوز صادقانه نیست. و همین افراد با آنکه دیدند بعد از برجام هیچ کشایشی رخ نداد و جز ورشکستگی های پی در پی شرکتهای تولید کننده ایرانی به خاطر واردات گسترده بعد از برجام و افزایش بیکاری و و ماجراهایی مانند معدن یورت و.. را دیدند اما باز هم به روحانی رای دادند. چرا؟
    آیا از روحانی خوششان می آمد؟ خیر. از رییسی بدشان می آمد. باورشان شده بود که با آمدن رییسی جنگ می شود و دلار 5000 تومان خواهد شد! پس به روحانی رای دادند تا رییسی رای نیاورد.
    پس باز هم این رویه بسادگی ممکن است. کافیست مجددا اصلاح طلبان مردم را از یک لولو مانند رییسی و فردی شبیه او بترسانند و روحانی هم موقت دلار را تا ده هزار تومان پاسیین بیاورد تا رای آنها تضمین شود و بگویند ما اگر نباشیم دلار می شود 50000 تومان!
    قشر متوسط نشان داده است که در فریب خوردن نظیر ندارد و بارها و بارها اشتباهاتش را تکرار می کند.

    5- من از ته دل آرزو دارم که شما سکولارها انتخابات را تحریم کنید و دیگر کاری به کار رژیمی که به آن اعتقاد ندارید نداشته باشید. در آن صورت یک فرد سالم و غیر وابسته احتمال دارد بتواند رای بیاورد. اما افسوس که می دانم چنین نیست و همه شما با فراخوان بی بی سی و من و تو آمد نیوز تا ساعت 12 شب صندوقهای رای را پر خواهید کرد.

  • تازه فرق دولت با تفنگی که روحانی میگفت را فهمیدم بچه های سپاه دشمنارو می زدن این اصلاح طلبا خودی یارا

  • از وقتی این اصلاح طلب های کثیف و جانی اداره کشور را گرفتند انگار آسمان ایران یک چادر سیاه کشیدند تا این روحانی هست ایران به سمت تباهی می رود .

  • باید مردم اگاه کنی همین راه دیگه ای ندارید

  • جهت اطلاع شما مردم آگاه بودند و هستند و اتفاقا از سر آگاهی به روحانی رای دادند.
    چشمشان را هم خوب باز کردند ببیند بی بی سی از چه کسی حمایت می کند و چه کسی مواضعش علیه اسلام و به نفع رقاصی و کنسرت و بی حجابی است. به همان رای دادند.

    شما خیال کرده اید مردم به خاطر کارنامه اجرایی روحانی به او رای دادند؟ ابدا و کلا.
    رای به روحانی از شدت نفرت از رییسی بود.
    همین الان هم انتخابات 96 تکرار شود باز هم روحانی را می آورد. اینبار حتی با رای بیشتر.

    توضیح بیشتر اینکه در قدیم اقشار مرفه و سکولار و ضد انقلاب همه انتخاباتها را تحریم می کردند و یک قشر مذهبی و عموما مستضعف بودند که رای دادند.
    سال 88 این رویه به هم خورد و هم اقشار مستضعف رای دادند و هم سکولار ها به دستور بی بی سی. برای همین بزرگترین مشارکت تاریخ اتفاق افتاد.

    اما بعد از آن رویه عکس شد. اقشار مذهبی و فقیر ناامید از نظام شدند * و میزان مشارکت در جنوب شهرها و روستاها و شهرهای کوچک کاهش بی سابقه ای از سال 92 به بعد داشت. سبد رای سنتی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارزبکلی ازبین رفت و دیگر هیچ نظرات این گروهها برایش حجت شرعی رای دادن نیست.
    در عوض جای آنها را اقشار مرفه بالاشهری پر کردند. همه هم فقط گوش به زنگ هستند ببینند بی بی سی چه کسی را تایید می کند.**

    و همین مساله دیگر اجازه نخواهد داد که هیچ نتیجه ای در انتخابات به نفع نیروهای حزب اللهی رقم بخورد و جز یکسری حزب اللهی که بشدت ایدئولوژیک رای می دهند - یعنی همان رای دهندگان به جلیلی در سال 92- بقیه اقشار مذهبی خاکستری فقیر که چندان هم علقه ایدئولوژیک نسبت به نظام ندارند یا اساسا رای نمی دهند و یا حتی تحت تاثیر برخی شعارهای ضد انقلاب- مانند رفع مشکلات اقتصادی و اینکه هم سانیریفیوژ بچرخد و هم زندگی مردم و..- به شومنهایی مانند روحانی رای خواهند داد.

    ---------------------
    * چه خوشمان بیاید و چه بدمان بیاید یکی ازدلایلش حذف احمدی نژاد توسط نظام بود که می دانیم محبوبیت شدیدی بین مردم محروم داشت و دارد.
    ** نظام باید فکر کند چه اتفاقی افتاده که بی بی سی دیگر نه تنها خواستار تحریم انتخاباتهای مورد تایید شورای نگهبان نیست که بر عکس مردم را تشویق به مشارکت بیشتر و ای دادن به افرادی می کند که ازفیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند! این یعنی آنکه فیلتر مذکور دیگر قابل اعتماد نیست.

  • 1 بی بی سی اگر میتوانست کاری کند که انتخابات ایران کم شور و بدون حضور اکثریت مردم صورت بگیرد حتما همان کار را میکرد این که میبینی از اصلاحات حمایت میکند از سر ناتوانی است وگرنه دلخواه دشمنان حضور حداقلی است.
    2 اگر فکر کرده ای کسانی که به احمدی نژاد رای دادند در انتخابات شرکت نکردند واقعا مشکل داری ، حداقل 8 میلیون رای روحانی در سال 88 متعلق به احمدی نژاد بود.
    3 خودت با تمام وجود میدانی که احمدی نژاد خودش ، خودش را حذف کرد و آشکارا دروغ میگویی که نظام او را حذف کرد.
    4 تو که به خاطر احمدی نژاد (سر دسته خوارج اشعث بن قیس ) ؛ بابک زنجانی را بیگناه میدانستی آیا این روزها خبرهای مربوط به محاکمه جعبه سیاه بابک زنجانی را خوانده یا شنیده ای؟؟!!!

  • 1- نه خیر. اتفاقا الان داستان بر عکس است و کاندیداهای رد شده از فیلتر شورای نکهبان مورد اعتماد بی بی سی هستند و به نفع بی بی سی است که مشارکت بالا برود.
    وقتی بتوانند با افزایش حضور مردم سکولار و سگ باز و عرقخور بالاشهری رای طرفداران و مهره هایشان در ایران افزایش دهند چرا نباید چنین کاری بکنند؟

    2- دروغ می گویی. حامیان احمدی نژاد در سال 88 همه حامیان ایدئولوژیک او نبودند. عده ای از آنها همان 4 میلیون رای ایدئولوژیک احمدی نژاد بودند که 27 خرداد 84 هم به او رای دادند. اینها عموما همان رای دهندگان به جلیلی در 92 بودند. عده ای از آنها هم پیروان و فداییان مشایی بودند. این عده عموما رای ندادند و انتخابات را تحریم کردند. من تا آخرین لحظه در سایتها و وبلگهایشان بودم و آنها را تشویق به حضور در انتخابات می کردم اما آنها گفتند جهوری اسلامی بعد از احمدی نژاد برایشان تمام شده و دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهند کرد و البته سر حرفشان هم ماندند.
    اما سومین و بزرگترین گروه حامیان احمدی نژاد 88 و 8 تیر 84 جزو قشر خاکستری بودند که فقط به خاطر قرار گرفتن تحت تاثیر سخنان احمدی نژاد به این نتیجه رسیده بودند او بیش از بقیه کاندیداها برای مردم دلسوز است و به او رای دادند. اما در 92 و 96 هم انتخابات را تحریم نکردند. دوباره آمدند ببینند کدام کاندیدا بیش از بقیه برای مردم دلسوزی می کند و بدون هیج شک و تعارفی آن کاندیدایی که حرفهایش بیش از همه بوی دلسوزی برای مردم را می داد همین روحانی بود. لهذا به روحانی دادند.
    پس می بینید که این تصور احمقانه که هر کس به احمدی نژاد رای داده بود به روحانی رای داده یا رای نداده کاملا غلط و دور از واقعیت سیاسی ایران است.


    3- خیر. اینکه احمدی نژاد آدم خوبی بود یا آدم بدی مساله دیگری است. این نظام بود که نشان داد با امثال لاریجانی ها و روحانی ها بهتر راه می آید تا احمدی نژادها. اگر احمدی نژاد روزی به خاطر تمرد از دستور رهبری متهم می شد الان روحانی رسما و علنا هر روز علیه رهبری موضع گیری می کند و حتی می گوید "خیال کرده اند منقلی هست که بروند قطعنامه ها را آتش بزنند" که بزرکترین توهین به رهبری بود اما صدا از کسی در نیامد. علمایی که در زمان احمدی نژاد به خاطر ماجرای حضور زنان در ورزشگاهها آن غوغا را راه انداختند حالا در مقابل همینکار در دولت روحانی عموما سکوت کردند. همان حضرات که به خاطر چند جمله مشایی آسمان و زمیت را به هم دوختند حالا که ذوحانی سخن از اسلام رحمانی میگوید و رسما در حال اجرای 2030 است و می گوید پلیس باید قانون را اجرا کند نه اسلام را ، سکوت کرده اند.
    چرا؟ چون آن حرفها بهانه ای برای حذف احمدی نژاد بود. آقایان در حقیقت هیچ اعتقادی به اسلام ندارند. ته تهش این است که احمدی نژاد رسیده به جایی که اصلاح طلبان در همان سال 78 رسیده بودند! اما اصلاح طلبان در حال فعالیت گسترده سیاسی هستند و احمدی نژاد حقی ندارد.

    4- کماکان تاکید می کنم که نظام قضایی ما یک نظام مافیایی بشدت فاسد و تحت کنترل آمریکا است. آن داستان جعبه سیاه بابک زنجانی هم صرفا سناریویی است برای کمک به زنگنه. والا اگر قاضی کمترین شرافت و شعوری داشت و ذره ای اعتقاد به اسلام داشت حداقل زنجانی را به عنوان شاهد این پرونده احضار می کرد و او را با این آقای جعبه سیاه رو به رو می کرد. اما هرگز چنین کاری نخواهد کرد. چون از قبل تکلیف این سناریو را کاخ سفید مشخص کرده است.

    زنجانی های قهرمان قربانی شوند تا زنگنه های خائن آسوده به خیانت و جنایت خود ادامه دهند و البته سبیل قضات را هم حسابی چرب کنند.
    آنقدر که زنکنه از روز اول وزارتش خیانت کرده تا حالا برای هزار بار اعدامش کافی بود. اما شاهدید که قوه قضاییه هیچ غلطی نمی کند.
    افشاگری های کاندیداها علیه هم در انتخابات 96 را هم می شنود اما لام تا کام صحبتی نمی کند!
    و فاضل خان هم که اصولا مدعی است!

    لعنت خدا بر تو و بر هر کس که به اسم ودفاع از ولایت فقیه و نظام سپری ساخته برای دفاع از فاسد ترین نهاد کشور یعنی قوه قضاییه.

  • اگر مردم میدونستند که با چهار برابر شدن نقدینگی قراره دلار چهار برابر بشه و این بلا روحانی سر ملت اورده هیچ وقت بهش رای نمیدادند باید مردم آگاه بشن همه شعور معیشتی دارند ولی یکسری مسایل نمیدونن

  • طبق هرم مازلو مردم زمانی سراغ مشکلاتی مانند کنسرت و رقاصی می روند که مشکل معیت اولیه نداشته باشند.
    مردم دروغ می گویند. معیشت بهانه آنها است. اگر واقعا مشکل معیشت داشتند در همان سال 96 هم به روحانی رای نمی دادند با آنهمه مشکلات و بیکاری و ورشکستگی پی در پی شرکتهای مانند ارج و تولی پرس و آزمایش و کاشی سازی ها و ....

    اکثریت مردم الان هم مشکل خاصی ندارند. اتفاقا با گرانی ها نه تنها فروش کالا کم نشده که همین افراد که هر روز از گرانی می نالند خریدهایشان را چند برابر کرده اند. همه آنها به خودرو سازها فحاشی می کنند اما همین فحاش ها تا ایران خودرو و سایپا پیشفروش اعلام می کنند در کسری از ثانیه همه موجودی را می خرند.
    پس قبول کنیم که اقتصاد جز بهانه ای بیش نیست. بهانه ای برای فحاشی به اسلام و انقلاب و رهبر و سپاه.
    برای همین دیدید که در ماجرای دیماه 96 - به جز روز اول- اتفاقا شعارها همه علیه رهبری و سپاه و حجاب بود و هیچ شعاری علیه عملکرد دولت و روحانی شنیده نشد.


    جهت اطلاع شما بیشترین ضدیت با انقلاب و اسلام از طرف اقشار مرفه و متوسط به بالا صورت می گیرد و اتفاقا از روز اول قشر فقیر و مستضعف که بیشترین فشارها را تحمل کرده است پای انقلاب و جبهه و نماز جمعه و روز قدس و.. ایستاده است.
    همین الان به نگاه کنید رییسی در کدام مناطق و شهرستانها بیشتر رای داشت و روحانی در کدام مناطق*.
    عموما ثروتمندان به روحانی رای دادند و فقرا به رییسی.

    پس نگاه خود را اصلاح کنید. انتخابات در ایران یک جنگ تمام عیار عقیدتی بین اسلام و کفر است و اقتصادی نیست. اقتصاد تنها بهانه ای - دقت کنید تنها بهانه ای- برای اقشار منافق = خاکستری است که با این بهانه باز هم به سازشکاران و ضد انقلاب رای دهند.

    ---------------------
    * البته به استثنای مناطق فقیر سنی نشین که با وجود فقر و محرومیت به طور یکپارچه به روحانی رای دادند چون مفتی های وهابی رای دادن به روحانی را واجب شرعی اعلام کردند ( عین رای دادن به موسوی در 88). چون خوب می دانند هدف اصلاح طلبان کندن ریشه تشیع از ایران است

  • باید تا سال 1400 صبر کرد . با فشارهای کمرشکن اقتصادی دولت ترامپ از یک سو و ناکارآمدی های دولت روحانی باید دید آمار مشارکت مردم در انتخابات آیا کاهش می یابد یا هم چنان بالاست .
    ضمنا آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری از سال 76 به بعد با حضور نامزدهایی که با گفتمان حاکم و ایدئولوژیک رسمی نظام فاصله زیادی داشتند بالا رفت . حتی شخص احمدی نژاد یک چهره گمنام بود که مورد حمایت بخش اعظم جریان اصولگرا قرار نداشت و با شعار تحقق عدالت و مبارزه با فساد و اشرافی گری درون جمهوری اسلامی روی کار آمد .وگرنه اگر بنا به نامزدهای مبتنی بر گفتمان ایدئولوژیک و مورد حمایت رهبری مثل امثال ناطق نوری در سال 76 و لاریجانی در سال 84 و جلیلی در سال 92 بود که آمار مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری مثل دوره دوم هاشمی رفسنجانی از پنجاه درصد بالاتر نمی رفت که بعد از آن رهبر پزش را بدهد و مدعی مقبولیت و اعتماد مردم به نظام شود . نه خیر این آمار مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری که از سال 76 شکل گرفت از صدقه سری خاتمی و احمدی نژاد و روحانی بود که همه آنها از گفتمان حاکم و رسمی و ایدئولوژیک حاکم بر نظام جمهوری اسلامی نه تنها فاصله داشته که بعضا مثل روحانی با آن مخالفت هم می کردند . حال باید دید در سال 1400 چنین نامزدی هم پیدا می شود که دوباره مردم را به دور خود جمع کند و یا نه ؟ و اگر پیدا هم شود مردم بار این بار مثل دوره های قبل فریب خورده و به امید واهی تغییر و بهبود اوضاع در انتخابات شرکت می کنند یا نه ؟ یا این بار نامید شده و فریب نخورده و در انتخابات مشارکت چندانی نمی کنند؟
    ادعاهایت هم در مورد رای دادن مناطق فقیر اهل سنت به دلیل فتوای مفتی های وهابی به دلیل کندن ریشه تشیع در ایران کذب و مضحک بود.
    اولا : کدام ریشه تشیع و شیعه ؟!به قول یکی از دوستان بلوچ سنی ام در دوران خدمتم در بحث شیعه و سنی به من می گفت تو اصلا برای من شیعه معتقد و مومن به تشیع پیدا کن ؟ یکی از افسران قسمت عقیدتی سیاسی پادگان محل خدمت هم در جلسات یکی از کلاس ها به ما گفت که ما اصلا جلسه پرسش و پاسخ احکام دینی را جدا از اهل سنت برگزار می کنیم چون با توجه به این که بسیاری از سربازان شیعه احکام ابتدایی فقه را و در بعضی موارد حتی نحوه نماز خواندن را بلد نیستند آبرویمان نزد اهل سنت می رود و برای جلوگیری از این فضاحت ها و آبروریزی ها این جلسات را جدا از آنان برگزار می کنیم . در صورتی که اهل سنت علی رغم کم سوادی شان احکام فقهی خودشان را به مراتب بهتر از شیعه بلدند و از جانب آنان ما نگرانی و مشکلی نداریم .
    حال از چه زمانی با وجود این شیعیان شناسنامه ای صرف که تازه تعدادی از آنها روز به روز از اسلام خارج و مسیحی و یا بی دین می شوند وهابیت می خواهد از طریق اصلاح طلبان ریشه تشیع را بکند .
    ثانيا : از چه زمان مولوی ها و علمای و امامان جمعه اهل سنت کشور که منصوب رهبری بوده و تقاضای دادن رای به حسن روحانی کردند وهابی هستند ؟

    ثالثا : دلیل حمایت اهل سنت از روحانی و اصلاح طلبان تبعیض ها و ظلم ها و بی عدالتی های مسئولان جمهوری اسلامی در قبال آنان است . بارها صدای مولوی ها و علمای اهل سنت به خاطر این تبعیض ها و بی عدالتی ها درآمده است حتی مولانا عبدالحميد امام جمعه اهل سنت زاهدان و از طرفداران و حامیان روحانی در انتخابات سال 96 به رهبری نامه نوشت و صریحا از ایشان خواست که موضع خود را در قبال این بی عدالتی ها و تبعیض ها اعلام کند .
    اصلاح طلبان با این ظلم ها و تبعیض ها و بی عدالتی ها در حق اقوام و مذاهب ایرانی مخالف بوده و وعده برچیدن و یا کاهش آنها را درصورت روی کارآمدن می دهند . صرف نظر از این که آنان چه قدر در ادعای خود صادق و راستگو هستند و در عرصه عمل چه قدر در این زمینه موفق بوده اند طبیعی است که اکثریت اهل سنت طرفدار آنان شده و در انتخابات به آنان مثل خاتمی و یا روحانی رای دهند .

  • یکی را توی ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت! حکاینت همین لیبرال کثیف که در عین دشمنی با اسلام ادعای دلسوزی هم دارد!!
    کسی که از بیخ قرآن و وحی را تجربه بشری می داند و پیرو نظرات سروش و شبستری است حالا مدعی می شود برای اختلافات شیعه و سنی که هر دو گروه قرآن را وحی و غیر قابل تشکیک و بدون هر خطا و اشتباه می دانند.

    تو لازم نکرده که نگران مشارکت باشی! از صدقه از بی بی سی و آمدنیوز و تلاش این رسانه ها برای به قدرت رسیدن مهره های انگلیس در ایران از 88 به بعد همیشه اقشار سکولار بالاشهری در انتخاباتها مشارکت گسترده خواهند کرد که آمار مشارکت پایین نیاید! کاهش مشارکت فقط مال روستاها و مناطق جنوب شهری بود. روح الله زم هم که به صراحت گفت که ما دقیقا با همین هدف روحانی را به قدرت رساندیم.

    اما در مورد یاوه ها و اشک تمساح هایت:
    اولا بله. تا وقتی یک مشت شیعه انگلیسی و منبری های مرید پرست هستند که می گویند امام حسین آمده که همه گناهان آمرزیده شوند و بروید به بهشت و هر کس بگوید حب علی دارد را جهنم نمی سوزاند و اصلا خدا مهربانتر از آن است که کسی را جهنم ببرد چرا بچه شیعه به خودش زحمت نماز و روزه بدهد؟ آری. دقیقا تفکرات لیبرالی مانند تو که دلت پاک باشد باعث شد این چیزهارخ بدهد. آخوندهای کثیفی مانند سید حسن آقامیری و زائری و خاتمی و روحانی و دیگران بودند که اسلام رحمانی را اختراع کردند. البته اهل سنت الان چنین آخوندهایی ندارند.*
    اما دشمنی وهابیون و لیبرالها با این دسته شیعه نمایان قلابی و به قول شهید مطهری قالتاق و شارلاتان نیست و اتفاقا هدفشان تقویت این تفکرات فاسد است.
    هدف آنها مبارزه با تشیعی است که سبب ایجاد انقلاب اسلامی شد. همان تشیعی که جنبه های احجتماعی اسلام را با قدرت اجرا می کند و هدفش برقراری حاکمیت شریعت است. قطعا با آن آن اسلام رحمانی مشکلی ندارند. در زمان پهلوی هم که محمد رضا خودش از جنس همان تشیع فاسد اسلام رحمانی بود با او مشکلی نداشتند و عربستان هم برای تبلیغ و مسجد سازی اینهمه پول خرج سنی های ایران نمی کرد! و پشت سر هم برایشان حوزه علمیه نمی ساخت!

    ثانیا: نیازی نیست کسی علم غیب داشته باشد که بفهمد جریان وهابیت در میان سنی های ایران در دو دهه اخیر تا چه حد تقویت شده است و همین مولوی های حامی روحانی و موسوی همانها بودند که وقتی یک زن بلوچ به خاطر اقدامات تروریستی و کشتن پاسداران دستگیر می شود و یا بقایای فرقه ریگی دستگیرمی شوند فوری به تمام مقامات نظام نامه می دهند و با تهدید به شورش ، نظام را وادار به آزاد کردمن تروریستها می کنند و در واقع تقسیم کار کم نظیری با تروریستها دارند.
    می گویند وهابی نیستند اما ابایی ندارند در کنفرانسهای سعودیها شرکت کنند و یا هربار که یک اقدام تروریستی رخ می دهد در منبرهایشان جای شاکی و متهم را عوض کنند.

    ثالثا: دروغ می گوبی. ناف تو را برید آنکه برید با دروغ.
    عین همان حرامزاده هایی که هنوز چهل روز از پیروزی انقلاب نگذشته و هنوز رژیم جدید مستقر نشده به دلیل ظلم به کردها علم طغیان برافراشتند!!

    سال 57 همین بلوچستان چند درمانگاه در کل استانش داشت؟ اصلا ده درصد مردمش با سواد بودند؟ آمار مرگ و میر مادران و نوزادانشان چقدر بود؟
    و حالا چه وضعی دارند. همه سرخ و سفید. همه سالم. همه ماشاء الله بالای ده تا بچه دارند. هیچ کدام هم نه بیماری دارند و نه مرگ و میر.
    آری. خون از آب غلیظ تر است.
    اگر تمام دنیا را عسل بکنیم و در دهان سنی جماعت بگذاریم نه تنها به تشیع مهربان نمی شوند بلکه این را به حساب ترس شیعه گذاشته و جری تر هم می شوند. در زمان پهلوی با وجود آن همه محرومیت که داشتند اما هرگز اعتراضی نمی کردند. حالا شکمشان سیر شده و فرزندانشان زیاد. بهداشت و راه و دانشگاه و مدارس به تعداد زیاد دارند
    هر روز از محرومیت می نالند و حال آنکه بسیاری از مناطق حاشیه ای تهران و اصفهان و مشهد و شیراز به مراتب از شهرهای بلوچستان محروم تر هستند. حالا نمی گویم خوزستان و ایلام و کهکیلویه و بویراحمد شیعه چه وضعی دارند. در همان استان سیستان و بلوچستان است که زابل شیعه در اوج محرومیت است اما همه رسیدگی ها نصیب چابهار و ایرانشهر و سراوان سنی می شود.
    و جالب تر اینکه همان زابل مستضعف و فقیر به رییسی رای می دهد و آن شهرهای بلوچ نشین مرفه و آباد به روحانی!

    پس اگر تبعضی هم هست تبعیض معکوس است. رسیدگی بیش از حد به مناطق سنی نشین و طلبکار شدن آنها.
    اصولا همه مناطق جدایی طلب در دنیا چنین وضعی دارند و هر چه سیرتر و مرفه تر بشوند بیشتر یاد سرکشی و طغیان می افتند. عین کاتالونیا که ثروتمند ترین و مرفه ترین ایالت اسپانیا است اما بیش از همه دنبال سرکشی و استقلال است.
    اصولا طبق هرم مازلو تا انسانها در کف هرم و دنبال نیازهای فیزیولوزیکی باشند یاد چیز بیشتری نیستند. اما وقتی سیر شدند یاد طغیان و سرکشی می افتد و فکر می کنند بهشان ظلم شده!
    درست این بود که این مناطق در همان محرومیت و نکبتی که پیش از انقلاب داشتند باقی بمانند. آن وقت بچه هایشان دسته دسته در همان کودکی از بیکاری و فقر و گرسنگی تلف می شدند و حالا جمعیتشان زیاد نمی شد که به اتکای آن به فکر سرکشی بیفتند.

    و البته اصلاح طلبان خبیث هم با آنها همدست هستند و هدفشان هم نابود کردن حاکمیتی است که به نام تشیع در ایران پا گرفته است و در اجرای این مسیر از فدرالی کردن و تجزیه ایران هم ابایی ندارند. چنانچه خاتمی خبیث هم مجددا این حرف را تکرار کرد..


    -------
    *. البته این مساله در بلوچستان بیشتر صادق است. در ترکیه مردم سنی هستند اما چون هدف ایچجاد نظام سکولار است آنجا هم آخوندهای اسلام رحمانی فعال تشریف دارند. در کردستان هم که تجزیه طلبها نیازمند اعلام نفرت از اسلام شعار "دین ما کرد بودن است" هستند تفکرات اسلام رحمانی و بی دینی و بی نمازی و رقاصی وبشدت به چسشم می آید. بر خلاف بلوچستان که مولوی هایشان در رعایت شریعت جدی و سخت گیر هستند.

  • این فقر و محرومیت در مناطقی مثل سیستان و بلوچستان حاصل حاکم بودن همین اصلاح طلب ها است که اکثر این چهل سال قوه مجریه و مقننه را با فریب مردم و بودجه کلان تبلیغاتی و حمایت شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در اختیار داشتند.
    دقیقا سیستان و بلوچستانی ها به خاطر توصیه های همین مفتی ها و شبکه های ماهواره ای مبلغ وهابی همیشه مسئولان اصلاح طلب را نماینده خودشان در مجلس و ریاست جمهوری کرده اند.
    با اینکه به همیشه ناکارآمد بوده اند.و در پی رفع مشکلات مردم ان استان محروم نبوده اند.
    اخیرا هم یکی از همین نماینده های بیکفایت سیستان و بلوچستانی معلوم شد که با واردکنندگان خودرو رابطه دارد. همون که به مامور گمرک توهین کرد.

  • ببین چه کسی کرده بودند شهردار تهران؟ یک قاتل و جنانی را ؟ اصلاح طلب ها همشون قاتل هستند . روحانی سگ پدر سگ مادر چرا با وجود مخالفت وزارت اطلاعات برای شهردار شدن نجفی اصرار و پافشاری کرد و او شد شهردار ؟ حالا ببین زندگی روحانی و جهانگیری چه پخی اونا چه اسراری در زندگیشان هست ؟ تف به شرف کسانی که به این اصلاح طلب ها رای می دهند.

  • سلام
    خیلی عجیبه ها
    بعجیب تر اینه که طوری میگن انگار خیلی عادی و طبیعی هست
    راحت میگن آقای نجفی اعتراف کرده و تموم.
    خیلی پیچیده تر از این حرفا به نظر میرسه
    به گمونم خانم استاد از خودشون یه فیلم باید ضبط کرده باشند
    امیدوارم پلیس دیر نرسیده باشه و بتونه اون فیلم یا یادداشت یا هر اثر دیگه ای که خانم به جا گذاشته باشه رو پیدا کنند
    تو یکی از فیلما آقای نجفی تأکید میکرد که"گوشیمو با خودش برد که کسی بهم زنگ نزنه..."!
    به نظرم اگه اون گوشی رو یه متخصص ریکاوری کنه چیز خاصی ازش در بیاد
    آقای نجفی میگفتند "میخواستم بترسونمش چون همش منون تهدید به خیانت میکرد چون راضی نمیشد طلاق بگیریم... با نهادهای امنیتی ارتباط برقرار کرده بود... نمیخواستم بکشمش"
    اسلحه بدون ضامن آماده شلیک اون نمیخواسته بکشدش
    پلیس باید خیلی دقیقتر وارد کار میشد
    خانم ساعت چهار و نیم به داداش پیام داده که بحثمون شده فقط همین؟
    آدم ساعت چهار و نیم صبح به داداشش پیام میده که بحثمون شده .. اونم که تازگی نداشته
    قطعً چیزای دیگه هم هست
    تازه اعتراف سریع آقای نجفی هم به اندازه کافی مشکوکه
    میتونست کشتن این خانم طوری دیگه صورت بگیره
    ولی خودشون این کارو انجام دادند
    خیلی حیثیتی بوده دیگه
    به هر حال نذارید خون یه مظلوم بیجواب بمونه
    تازه من نمیدونستم که خانم قرار مصاحبه با انصاف ر داشته
    دیگه باید همه چی روشن شده باشه


  • محمود کریمی بادی گاردش یک تیر شلیک کرد و به کسی هم نخورد! آن غوغا را
    راه انداختند. حالا نجفی زده یک زن بدبخت را کشته می شود قهرمان...

  • تا وقتی رسانه نداشته باشید تو سرتون میزنن برید حساب توییتر و اینستا ایجاد کنید و هشتگ بزنید یا وارد سایتها بشید وبه کامنت درست لایک بزنید و کامت مزخرف دیسلایک کنید اینطوری میتونید توسر ضد انقلاب وطنی بزنید وگرنه همینی هست که هست

  • توئیتر و ایسنتاگرام و نظایر آن زمین بازی دشمن است. همینکه احساس کنند یک نیروی ضد ماسونی در حالی استفاده از آن است حذفش می کنند.

  • باید ورود کرد اگر اکانت هم حذف کردند دوباره بساز تنها راهیه که میشه با لیبرالها جنگید
    یه بازیگری که از روحانی حمایت کرده بود گفت صد نفر تو پیج اینستا بهش گفتند به روحانی رای میدیم اون هم حمایت کرده چون فکر کرده اکثریت مردم ایطوری هستند باید اکثریت سازی کرد اونطرف با اکانهای فیک اکثریت سازی میکنند
    امام علی به جنگ رسانه ای در صفین باخت

  • 1-دوباره ساختن اکانتها چندان فایده ای ندارد. چون اولا دیگر تاثیر گذاری و دامنه مخاطبان بینندگان سابق را ندارد و ثانیا وقتی توئیتر و اینستاگرام به طور هوشمند شما را فردی مضر شناسایی کنند دیگر اجازه ایجاد اکانت به شما نخواهند داد مگر اینکه هم آی پی خود را عوض کنید و هم شماره موبایل خود را و هم خود کامپیوترتان را. مخصوصا اینستاگرام کثیف که واقعا فضای دیکتاتوری مجازی صهیونیسم است. حتی یوتیوب هم همینطور است.

    2- ما نباید طرفداران اسلام را با طرفداران روحانی مقایسه کنیم. زمین بازی ما شبهای قدر و اعتکاف است. اربعین است. منبر و مسجد است. اردوهای جهادی و راهیان نور است. و... تازه در اینترنت هم شبکه های داخلی و سایتهای خودمان را داریم .

    3- اگر امام علی علیه السلام جنگ رسانه ای را باخت دلیلیش این نبود که از قدرت رسانه خبر نداشت. دلیلش این بود که می دانست دغلبازی و اکثریت سازی در مرام اسلام وجود ندارد و جایز نیست. مخصصوصا اینکه اکثریت حقانیت نمی آورد و اکثریت سازی برای رسیدن به هدف تنها معنایش پذیرش حق بودن اکثریت است. چیزی که ابدا مورد تایید اسلام نیست.

    4- . و شاید از همه مهمتر اینکه رفتن ربه سراغ شبکه هایی مانند اینستاگرام و توئیتر و تلگرام در عین اینکه نتیجه و تاثیر مفیدی ندارد ، یک نتیجه بسیار مضر دارد و آن رونق دادن و گرمتر کردن بازار این شبکه های فاسد و کمک به سران آنها برای جذب مخاطب بیشتر و تاثیری گذاری بیشتر است.
    تو یک تئیت می کنی در حمایت از اسلام. اما ناگهان هزاران توئیت پاسخ دریافت می کنی در فحاشی های بسیار شنیع به مقدسات اسلام. یعنی اینکه فقط یک فرصت اهانت به اسلام در ختیاردشمن گذاشته ای بی آنکه بتوانی کار موثری در مقابله با آنان انجام دهی.


    بخواهید یا نخواهید باید بپذیریم که در آستانه پایان عصر تمییز هستیم. الان مخصوصا در ایران فرآیند جذب از طرفین حق و باطل رو به اتمام است. آنها حق هستند دیگر از حق کوتاه نمی آیند و سرعت ریزشهایشان کمتر از دهسال قبل شده است. آنها که باطلند هم سرعتشان در جذب نیروی های حق کاسته شده است و سرعت رویش آنها کمتر دهسال قبل شده است. تنها چیزی که خیلی خود را نشان داده فقط افزایش نفرت و کینه بین طرفین است که اتفاقا چیز خوبی است و معنای آن نزدیک شدن به زمان ظهور و صف بندگی دقیق و آگاهانه حق در مقابل باطل است.
    الان اگر طرفداران باطل خدمات روحانیت بی ادعا و راستین را در مناطق سیل زده ببینند هم نه تنها جذب نمی شود بلکه بر کینه های آنها افزوده می شود و اگر هم حتی ببینند نجفی آدم کشته باز هم جز ابراز وفاداری و پرستو خواندن زن بدبخت مقتول کاری نمی کنند. و این یعنی پایان دوره جذب و دفع و آغاز دوره نشدید مرز بندی های حق و باطل.

    فَلَمَّا جَاءهُمْ نذيرُ مَا زَادَهُمْ إلا نفورا [فاطر/4٢]،
    و آن گاه که بیم کننده‌ای آمد بر آنها چیزی جز مخالفت و نفرت نیفزود.

    پس تصور نکنید که دیگر می توانید با استدلال و منطق و گفتگو کسی را جذب راه حق بکنید. چون دیگر کمتر کسی مشکلش ناآگاهی است. اتفاقا آگاهانه راه خود را در مبارزه با اسلام انتخاب کرده اند.

  • کلی ادم میشناسم که اکانت دارند و مطالب روشنگری میذارن ولی اکانت آنها حذف نشده اکثر مردم ما مسلمانند اکثر کسایی که بهروحانی رای دادند به احمدینژاد راید دادند شب قدر هم تو مسجد بودند کل رای چپ و راست خالص حدود 12 میلیونه بقیه مردم خاکسترین
    پیامبر در جنگها برای اکثریت سازی دیگ های پر آب کنار دیگهای غذا روی اتش میگذاشت تا دشمن فکر کند تعداد مسلمانان زیاد هست این هم از سیره نبوی
    این که به عصر تمییز اعتقاد داری قبول ولی شدتش زیاده حتی امام حسین هم ظهیر که عثمانی بود دعوت کرد این که بگی در اخر زمان دسته دسته از دین خدا جدا میشن تا مومنان خالص پیدا بشن خاصیت زمانه هست ولی وظیفه ما گفتن حقیقت هست شاید حتی یک نفر هم هدایت شود

  • اولا بله. اکانتهای کم ارزش و فاقد خواننده یا مطالب ضعیف و افراد عاجزی که فقط فرصت عقده گشایی برای دشمنان اسلام فراهم می کنند بی آنکه جواب قاطعی برایشان داشته باشند هیچ گاه حذف نمی شود! چون وجود این حزب اللهی های ضعیف قطعا برای دشمن مفید است! تا حالا با خیلی از آنها دعوایم شده.

    ثانیا: خدا گول نمی خورد. خیلی از آنها که شب قدر در مسجد می آیند اصلا پشیمانی و نیت ترک گناه ندارند. برای آن است که به خیال خودشان با دو تا ورد پاک شوند و دوباره از فردا روزاز نو روزی از نو. گناه تا شب قدر آینده. در حالی که شرط توبه پشیمان شدن از گناه و ترک آن است.اما دختری که همینطور بی حجاب است و قرآن هم سرش گذاشته دارد خدا را مسخره می کند. یعنی خدایا بدان که من اصرار دارم که به گناهم ادامه دهم و اصلا هم پشیمان نیستم اما دو تا ورد می خوانم تا مرا ببری بهشت! همینطور در مورد آن نزول خور و گرانفروش و بقیه. پس خودمان را با شبهای قدر گول نزنیم. اکثریت با همان افراد ریاکار ظاهر ساز و بی اعتقاد و یا خودفریب است.

    ثانیا شما که نمی خواهی بگویی حضرت علی علیه السلام بر خلاف سیره نبوی عمل می کرد؟
    آن ماجرای دیگ های آب و آتش های فتح مکه برای ترساندن دشمن در جنگ نظامی بود نه برای اکثریت سازی جبهه خودی که مثلا مسلمانان فکر کنند زیاد هستند و اکثریت هستند و بعد به خاطر این توهم اکثریت بودن نتیجه بگیرند که حق هستند! اتفاقا مسلمانان خوب می دانستند که در اقلیت هستند و این کارها صرفا برای ترساندن دشمن است
    اما چیزی که شما می گویید این است که اکثریت سازی کنیم و فضای مجازی را پر کنیم که مردم خیال کنند جون اکثریت هستیم پس حق هم هستیم! چنین چیزی در اسلام جایی ندارد.

  • وقتی شب جمعه هشتگ توییتر یاصاحب الزمان یا مشابه آن ترند اول میشه دشمنان چجوری میخان سواستفاده کنند
    دوما شما وکیل خدا نیستی خدا هرکی بخاد مبخشه هر چی باشند از حر که جلو امام گرفت بدتر نیستند شما فازمتر دارید که کسانی که مسجد میان از کردارشون پشیمان نیستن؟
    از آینده کسی خبر داری ؟ از کجا معلوم که اون بی حجابه آخرش بهشتی بشه و من تو جهنمی بشیم آدمهای بزرگی سقوط کردند و عرق خورهایی بودند که بهشتی شدند
    سوما اون دیگ های آب اکثریت سازی نیستند پس چی هستند؟ این که میگی چون اکثریت سازی کنیم چون حق هستیم اونجوری باید ما مسیحی میشدیم چون بیشتر مردم دنیا مسیحی هستند اکثریت سازی برای مقابله با دشمن هست
    همون روشی که اونها پیش میگیرند مثلا چند تا بی حجاب پول میدن تا مدام فلان خیابان بالا پایین برن تا ترویج بی حجابی کنند تو دنیای امروز جنگ رسانه بلد نباشی باختی

  • اولا توضیح بده آن هشتگ بی خاصیت به چه دردی خورد؟ خیال کرده ای دشمن با اسلام نوع انجمن حجتیه ای که فقط کارش یک ادعا و اسم امام زمان باشد مشکلی دارد؟ کافی بود همان هشتگ بشود محملی برای مبارزه با دشمنان اسلام و صهیونیسم تا ببینید چه اتفاقی می افتد.

    ثانیا: البته که به لطف خدا فازمتر هستم. خدا به من عقل چشم داده و مشخصات و نشانه های توبه را داده است راه را برای من روشن کرده که بدانم آن نزول خوری که زندگیش در رباغرق است و حالا مسجد هم سر می آید قرآن به سر می گیرد دارد خدا را مسخره می کند. ایضا همان زن بی حجاب و یا آن کارمند دزد و ..
    پشیمانی نشانه دارد. وقتی کسیحتی برای حضور در همین شب احیا هم حضر نیست ولو یک ساعت گناه را ترک کند چرا تو خیال کرده ایخدا فریب او را با دو تا ورد می خورد؟

    ثالثا: آینده افراد را خدا به ما گفته. وعده های خدا همه حق است و بهشت و جهنمش هم حق است. حدیث معراج هم حق است. آنهایی که حر شدند و بهشتی شدند همانهایی بودند که گناه را یک لحظه ترک کردند و پشیمان شدند ولو بعد از عمری گناه. و آنها هم که سقوط کردند دقیقا همانها بودند که به این وردها و ذکرها مغرور شدند.
    اکر بدانی همین دختران بی حجاب به خاطر یک شب احیا مسجد رفتن دچار چه غروری هستند و چه قدر خود را افراد خوبی می دانند و چه قدر از خدا طلبکارند؟ با یک راننده بی دین تاکسی صحبت می کردم که می گفت هیج اعتقادی به نماز و روزه و... ندارد اما چون پشت ماشینش نوشته یا علی بن موسی الرضا پس کارش درست است و حتما به بهشت می رود!


    متاسفانه تفکر شما دقیقا دقیقا تفکر فرقه ضاله مرجئه است که امروز اینطور احیا شده است. تفکری که می گوید کاری به کار گناه نداشته باش خدا ممکن است همه را ببرد به بهشت حتی یزید را! و دقیقا این تفکر الان از صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی گرفته تا بی بی سی در حال پخش است. همان تفکری که بارها از زبان ائمه علیهم السلام بر آن لعنت فرستاده شد.


    ثالثا: مگر زبان فارسی نمی فهمید؟ همه حرف من این است که اکثریت سازی با هدف تبلیغ حق ناممکن است. کار پیامبر هم اکثریت سازی نبود. به این معنی که مسلمانان که خودشان گول نخوردند که اکثریت شده اند و حق هستند! این کفار بودند که فریب خوردند. تازه کفار هم از دیدن دیگها فکر نکردند که اقلیت و در نتیجه باطل هستند! بلکه صرفا ترسیدند کشته شوند و شکست بخورند! ابوسفیان تا روز آخر عمرش واقعا ایمان نیاورد. ولو آنکه اکثریت بودن مسلمانان را فهمید.

    اما آنکه الان آنچه شما و فضای مجازی از اکثریت سازی دنبال می کند حق نمایی است. یعنی بر اساس این تفکر باطل که اکثریت حق هستند هر طرف زور می زند تا خود را بیشتر نشان دهد تا ئیگران را به این نتیجه برساند که حق است! و حرف خود را به رسی بنشاند. باور کرده ایم که محصول دموکراسی همان
    حق است.
    اتفاقا مسیخیان هم با همین حربه در حال تبلیغ هستند که چون ما زیاد هستیم پس حق هستیم. حال ما باید چه کنیم؟ باید به دروغ به خودمان بقبولانیم که خیر اینطور نیست و ما زیادتریم؟ یا باید بپذیریم که در اقلیتیم اما اقلیتی که بر حق است و
    کم من فئه قلیله غلبت فئه کثبره باذن الله.- سوره بقره آیه 249

    و حالا وقتی آنها پند بی حجاب را پول دادند که در شهر بگردند وظیفه ما چیست؟ آیا ما می توانیم زنان چادری را بفرستیم در خیابانها بگردند؟ ابدا و کلا. زن عفیف اصلا دوست ندارد نامحرم ولو با چادر او را ببینند و اهل گشت و گذار در شهرها نیست. تازه چادرش و رفتارش باعث می شود که دیده نشود. آن کسی که دیده می شود همان است که موهایش را بیرون می گذارد و لباس تنگ و بدن نما می پوشد و عطرهای آن چنانی می زند.
    ما نمی توانیم هر راهی برای جب مشتری را انتخاب کنیم. نمی توانیم در سکوی مساد عرق بفروشیم که ورودی زیاد شود! نمی توانیم برای تبلیغ اسلام از زنان برهنه و خوشگل جذاب استفاده کنیم. نمی توانیم

    پس وظیفه ما چیست؟ فقط قاطعیت و جهاد. باید در این کشور جنگ داخلی راه بیفتد و باید بر سر اجرای احکام اسلام جوی های خون در ایران جاری شود تا بالاخره یک نفر پیروز شود.
    اما تا وقتی از فتنه وحشت داریم و دنبال حفظ آرامش هستیم آش همین است و کاسه همین.



    در اینجا در سالروز شهادت امام خمینی اعترافی تکان دهنده از ایشان را
    باید یادآوری کرد. اعترافی که هرگز از صدا و سیما و رسانه های رسمی پخش
    نمی شود:

    اگر انقلابی عملی شده بود، فتنه انگیزان به جای خود می‌نشستند و اما
    اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم
    به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی،
    هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که
    رژیم فاسد را شکستیم و این‌ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی
    عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و
    مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤسای آنها را به محاکمه کشیده
    بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤسای آنها را به سزای
    خودشان رسانده بودیم، و چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده
    بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی‌آمد. من
    از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می‌خواهم، خطای خودمان
    را عذر می‌خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما
    انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست،
    پاسداران ما هم انقلابی
    نیستند؛ من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم
    اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می‌کردیم. تمام
    جبهه‌ها را ممنوع اعلام می‌کردیم. یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب
    مستضعفین.
    صحیفه امام جلد ۹ - صفحه ۲۸۲
    زمان: ۲۶ مرداد ۱۳۵۸ / ۲۳ رمضان ۱۳۹۹


  • این سخنان امام ره بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شده و این که تو تلویزیون نمیبینی نباید نادانسته اظهار نظر کنی.

  • این سخنان امام ره بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شده و این که تو تلویزیون نمیبینی نباید نادانسته اظهار نظر کنی.
    (اگر انقلابی عملی شده بود، فتنه انگیزان به جای خود می‌نشستند ...یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب مستضعفین)

  • ولش کن فکر میکنه استقلال پرسپولیسه
    تلویزیون کاملشو پخش کرده یه سرچ ساده نمیکنه داره لج بازی میکنه
    سال 96صد نفری رفتن تو پیج سلبریتیها گفتن ما به فلانی رای میدیم اون بازیگر هم تحت تاثیر قرارگرفته رفته از اون کاندیدا حمایت کرده کل بازیگرا و مردم ایجوری بازی میدن بعد میگن هشتگ تاثیر نداره کجای کاری اتفاق افتاده دلار 19000 تومنی تاثیر جو رسانه ای هست امام علی صفین باخت چون عمار شهید شد

  • خیر. فقط جمله آخرش را پخش می کنند!

  • هشتگ ها اثر داره امروز رسانه فضای مجازیه خواست مردم باعث نحوه اداره جامعه میشه وقتی بی دینها اینطور القا میکنند که کنسرت نیاز اول جامعه هست و دیندارها ساکتند مباحث جامعه سمت کنسرت میره
    ظاهرا شما فارسی بلد نیستید تو عراق حجاب اجباری نیست ولی اکثرا حجاب رعایت میکنند برو ببین رفتار اونها با فرد بدحجاب چیه؟ با رفتارشون مسیر برای گناه کار سخت میکنن نه اینکه ضربتی رفتار کنند
    گفتی که باید جنگ داخلی راه بیوفتدحفظ اسلام از جان امام معصوم بالاتره با جنگ داخلی ایران نابود میشه و اسلام به خطر میوفته امام علی این کار نکرد و 23 سال سکوت کرد تفکرات شما شبیه ... مهم نیست اهل برچسب زدن نیستم


  • هشتگ ها هیچ اثری ندارند. به فرض هم داشته باشند ما که از نظر تعداد هشتگ گزارها توان رقابت با بی دینها را نداریم. این ما هستیم که باید به صراحت بگوییم حتی اکثریت هم اگر باشید باطل هستید و اجازه اینکارها را ندارید و باید برای لاییک کردن ایران از دریای خون عبور کنید.

    در عراق شما سرت را ز شهرهای کربلا و نجف یکمی ببر آن طرف تر و برو به بغداد و بصره و اربیل و... تا بفهمی بی حجابی چیست.
    آری. در شهرهای مذهبی عراق هم هشتک نمی گذارند. بلکه با بیرحمی و اقدام قاطع روسای طوایف شیعه و جوانان غیورشان است که کسی جرات بی حجابی ندارد. و اگر هم احیا یک زن بخواهد کمی آرایش کرده و بدحجاب وارد شود با برخورد ضربتی همان جوانان شیعه مواجه می شود. کاری که ما هم در ایران باید انجام دهیم.


    امام علی علیه السلام هم اتفاقا قصد راه اندازی کودتا و جنگ داخلی را داشت. شبانه چهل نفر از خوبان مهاجر و انصار را جمع کرد و همه آنها با او بیعت کردند که فردا با شمشیر برهنه و سر تراشیده در وقت اذان ظهر در مسجد حاضر باشند تا دست به کودتا علیه ابوبکر بزنند. اما ظهر شد و جز سلمان و مقداد و ابوذر کسی نیامد و عمار هم با تاخیر آمد.
    اما آیا اگر این جماعت چهل نفره همگی آمده بودند باز هم علی سکوت می کرد؟
    پس ادعای آنکه امام علی علیه السلام برای وحدت سکوت کرد کذب محض است. او سکوت کرد برای آنکه کسی را نداشت. باید این مدت طی می شد تا مردم تکان می خوردند.

    امام صادق به معلی گله بزغاله ها را نشان داد و فرمود اگر به تعداد این بزغاله ها شیعه داشتم حرام بود که سکوت کنم. و معلی می گوید بزغاله ها را شمردم 17 تا بیشتر نبودند.

    برای همین امام خمینی فرمود:
    ملت شریف ایران توجه داشته باشید که کاری که شما مردان و زنان انجام
    داده‌اید آنقدر گرانبها و پرقیمت است که اگر صدها بار ایران با خاک یکسان
    شود و دوباره با فکر و تلاش فرزندان عزیز شما ساخته گردد، نه تنها ضرری
    نکرده‌اید، که سود زیستن در کنار اولیاء الله را برده‌اید و در جهان ابدی
    شده‌اید و دنیا بر شما رشک خواهد برد، خوشا به حالتان! صحیفه امام خمینی
    - جلد ۲۰ - صفحه ۳۲۶".


    آری. در سی سال اخیر آنقدر صدا و سیما و بلندگوهای رسمی نظام متدینان را تخدیر کرده اند و با تحریف تاریخ اسلام و آوردن مفهوم کثیفی به نام مصلحت ، شور انقلابی امت را سرد کردند که حالا اکمثال شما قربه الی الله به تفکرات امام خمینی هم بر چسب می زنید.
    خوب بزنید. حق و حقیقت ترسی از شما ندارد.

  • وقتی شب جمعه هشتگ توییتر یاصاحب الزمان یا مشابه آن ترند اول میشه دشمنان چجوری میخان سواستفاده کنند
    دوما شما وکیل خدا نیستی خدا هرکی بخاد مبخشه هر چی باشند از حر که جلو امام گرفت بدتر نیستند شما فازمتر دارید که کسانی که مسجد میان از کردارشون پشیمان نیستن؟
    از آینده کسی خبر داری ؟ از کجا معلوم که اون بی حجابه آخرش بهشتی بشه و من تو جهنمی بشیم آدمهای بزرگی سقوط کردند و عرق خورهایی بودند که بهشتی شدند
    سوما اون دیگ های آب اکثریت سازی نیستند پس چی هستند؟ این که میگی چون اکثریت سازی کنیم چون حق هستیم اونجوری باید ما مسیحی میشدیم چون بیشتر مردم دنیا مسیحی هستند اکثریت سازی برای مقابله با دشمن هست
    همون روشی که اونها پیش میگیرند مثلا چند تا بی حجاب پول میدن تا مدام فلان خیابان بالا پایین برن تا ترویج بی حجابی کنند تو دنیای امروز جنگ رسانه بلد نباشی باختی