نظرسنجی تخم چشمی حسن روحانی!!!


واکنش های مردم به صحبت های حسن روحانی در مورد نظرسنجی چهره ها


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ده ها میلیون مردم انقلابی نسبت به افزایش اختیارات رئیس جمهور چه می پندارند؟؟؟!!!
    ---
    ده ها میلیون مرم انقلابی و شهید داده ی آگاه ایران اسلامی که با هدف پیروزی و تحقق نظام عدالت محور اسلام در کشور خود به اختیارات ولی فقیه در قانون اساسی این نظام رای مثبت دادند فراخوان توطئه آمیز منادیان اختیارات بیشتر برای رئیس جمهور را دعوت به حذف نظام اسلامی از ایران و تلاش برای بازگشت حکومت سکولار غرب گرا و تحکیم مکتب سرمایه داری انسان ستیز غرب در ایران و دفن آرمانهای الهی رهبر کبیر فقید انقلاب اسلامی خمینی بزرگ می دانند.
    محال است این مردم خدا پرست با فریب ترفندهای سیاست بازان منادی افزایش اختیارات رئیس جمهور انقلاب و نظام اسلامی و قانون اساسی انتخاب خود را به دنیا پرستان دشمن گرا ، که هیچ ارزشی را برای استقلال و حقوق حاکمیت کشور و آزادگی مردم و عدالت محوری نظام اسلامی نمی شناسند ، بفروشند و از نظام اسلامی صرف نظر کنند.
    اشتباه نکنید!!! این مکتب انسان ستیز سرمایه داری غرب و بی کفایتی و خیانت پیروان خود باخته ی درونی این مکتب منفور است که برای به زانو در آوردن ده ها میلیون از مردم خدا پرست ایران اسلامی با بهتان بستن به عدالت حکم ولایت فقیه و در تلاش برای حذف نظام اسلامی و باز کردن دربهای کشور برای بازگشت اسلام آمریکایی ، اقتصاد کشور را به این روز سیاه نشانده است.

  • قرار بود مسئولان انقلاب طبق اسلام مثل پیغمبر خدا و امیرالمومنین علی علیه السلام زندگی کنند که همچون مردم عادی و فقیر زندگی میکردند با اینکه در آن زمان میتوانستند همچون شاهان زندگی داشته باشند ولی اینکار را نکردند... و البته کسانی مثل امام خمینی و شهید رجایی و آقای خامنه ای در این مسیر بودند ولی دیگرانی که مثل اینها نبودند نمیتوانند ادعا کنند ما حال و روز مردم را درک میکنیم!!! .. تویی که خانه ات در بالا شهر تهرانه و حقوقت ده بیست برابر حقوق و در آمد مردم عادی هست چطور میتونی مردم عادی ایران را درک کنی!؟ چه برسد به فقیران جامعه

  • به خدا باید روحانی جاسوس را دستگیر کنند.

  • امان از این احمق نوکیسه ی بیشعور کذاب فریدون