حاج محمود كريمی | مسجد نرو بابا


شهادت امام علی(ع)


+ 
9

- 
0
ارسال در 1398/3/7 ساعت 15:27 2019-5-28 15:27:47
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وهابیت منحرف آدم کش و تشیع انگلیسی خرافه گستر دو روی یک سکه اند
    ---
    احساسات درب فراخ ورود شیطان پلید به دین داری و مذهب داری مردم پاک دل است
    14 قرن است تا کنون طاغوتان قدرت پرست و استکبار و صهیونیسم جهانی با رخنه کردن بوسیله ی تشکلهای قدرت طلب سری یهودی و مسیحی در میان مسلمانان برای پراکنده کردن جهان اسلام و ادامه چپاول ثروتهای این جهان و نا آگاه نگه داشتن جوامع مسلمان ، منقولات جعلی غیر قابل اثبات متضاد با محکمات مفصل قرآن و تفسیرهای متحجرانه ی منحرف خشونت گرا را در تضاد با خرد گرایی شناختهای فرهنگ آسان و رسای دین داری قرآنی با کمک مذاهب ساختگی همچون وهابیت منحرف ، و با تاویلهای من در آوردی خرافه گستر قرآن ستیز و خرد گریز روحانی نماهای درباری ریاست طلب و دین فروشان دنیا پرست با تکیه به مجملات قرآن بنام مذهب مظلوم تشیع بجای شناختهای الهی محکم و مفصل فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی به اذهان جوامع مسلمان تزریق می نمایند و جهان اسلام را با این مذاهب جعلی تفرقه بر افکن تکه پاره و ضعیف نگه می دارند.
    هیچ انسان خرد گرای ناظر بر اوضاع جهان نیست که وضعیت زیان بار قتل عامهایی را ، که مسلمانان در طول 14 قرن گذشته تا کنون بنام مذاهب مختلف و با دخالت قدرت طلبان و دین فروشان بهره جو و با اغفال توده های پاک دل متدین ، علیه یک دیک دیگر روا داشته اند ، با تمام وجود احساس نکرده باشد و به رواج این وضعیت تفرقه بر انگیز قرآن ستیز و خرد گریز با افسوس فراون اذعان نکند.
    14 قرن است با دخالت سوء استفاده چیان گوناگون بهره جو در امور دین خداوند و مذهب اهل بیت ، این ارزشهای الهی وسیله اشباع آز طاغوتان و دین فروشان و بیگانگان چپاول گر قرار گرفته و مسلمانان با غفلت از هشدارها و باید و نبایدهای وحدت بخش محکم و مفصل قرآن قربانی این آز می شوند.
    وهابیت منحرف متحجر و تشیع انگلیسی خرافه گستر از جمله نمادهای شوم ابزارهای آزمندان و سلطه جویان خودی و بیگانه اند که برای ادامه ی تفرقه افکنی میان جوامع مسلمان و تامین و تضمین هدفهای پلید هنوز به کار گرفته می شوند.
    تنها آگاهی قرآنی و عقلی مسلمانان است که می تواند با توکل به خداوند توانای مطلق جوامع مسلمان را از چنگال این توطئه گران رهایی بخشد و بهروزی خدا پسندانه را به این جوامع باز گرداند.
    بازیچه ی من در آوردی و خرافه گستری قرار دادن دین و مذهب و پنهان نگه داشتن شناختهای سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری قرآنی از توده های متدین مذهبی پاک دل نا آگاه ، مسلمانان را همیشه در اسارت توطئه گران آزمند نگه می دارد و قربانی این توطئه ها می کند.

  • دشمنان روشنگری دینی و مذهبی را خدا رسوا خواهد ساخت
    ---
    زهی خیال باطل اگر تصور شود خداوند که ارزشهای قرآنی دین و مذهب را تعیین کرده به ریا کاران تظاهر کننده به نزدیک بودن به نهادهای اسلامی پاک قدرت اجازه خواهد داد زیرکانه در نهان و آشکار و با باطل گرایی خود حقوق حقه ی مردم را در در زمینه ی آگاهی نسبت به اصول الهی انکار ناپذیر حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین عوامل زندگی سالم بشر که دین و مذهب اند زیر پا بگذارند.
    نمی توان نسبت به اصرار جنون آمیز جمعی که با جهل و غفلت یا با هدفمندی مرموز بنفع دشمنان فتنه انگیز و تفرقه گر در تضاد با هشدارهای محکم و مفصل قرآن با من در آوردی گستری دین و مذهب را خرافه پرور و پوچ گرا جلوه می دهند خاموشی را بجای روشنگری بر گزید.
    نباید اجازه داد دلواپسان رو شدن دست عده ای دین فروش و مذهب فروش که دین و مذهب را با من در آوردی پروری و خرافه گستری روز مره خود مایه ی فربه کردن جیبهای پر از مال حرام خویش کرده در منع روشنگریهای عالمانه دفاع از حقایق الهی دین و مذهب در سایه ی نظام مقدس اسلامی هر گونه که هوس می کنند یکه تازی کنند.
    روشنگران گمنام یا شناخته شده در ادامه ی راه خداپسندانه ی روشنگری و آگاه سازی مردم با مبارزه ی فکری عالمانه با یاری جستن از ارزشهای خدا داده ی قرآن و عقل علیه عاملان خائن و جنایت پیشه ی من در آوردی ساز تحریف گر ، که دین و مذهب را با من در آوردیها و خرافات بنفع دین فروشان و دشمنان دین و مذهب بازیچه ی خود قرار داده اند ، تا رسیدن به آرزوی شهادت در راه خدا ، حسین وار سر از پا نخواهند شناخت و با تکیه به مدد الهی به این روشنگری را ادامه خواهند داد.
    روزانه میلیاردها پول از داراییهای مردم توسط دین فروشان با اغفال نا آگاهان مسلمان پاک دل وفا دار به دین و مذهب ، در تضاد با توصیه های اصیل قرآن و دین الهی که در زمینه های انفاق خدا پسندانه آمده ، هدر می روند .
    همه ی این دارییهای هدر رفته در پوچ گرایی و در رفتارهای شیطانی خرافه گستر که هیچ بازده مثبت و سازنده ی محسوس ثابت برای پیشرفت جوامع مسلمان ندارند به جیب دین فروشان خرافه فروش و به جیب چپاولگران دشمن اتحاد مسلمانان سرازیر می شوند.
    افسوس که کمتر دین شناسی را می یابی که محض رضای خدا در مقابل این اسراف و تبذیرهای زیان بار شیطانی خدا گریز و قرآن ستیز خم به ابرو بیاورد و خدا پسندانه با استمداد از آیات محکم و مفصل قرآن کریم و با کمک اصول استدلال عقلی بنفع دین اصیل خداوند و مذهب برخاسته از مکتب قرآنی اهل بیت پیامبر (ع) در زمینه ی چگونگی دینداری و مذهب داری درست و چگونگی انفاق تعیین شده از جانب خداوند به روشنگری بپردازد.
    چرا جمع کثیری جاهل و غافل یا مغرض با نامهای دین شناس و خطیب منبری و واعظ و مداح و شاعر و... در سایه ی نظام اسلامی بی هیچ قید و شرط و بی هیچ ظابطه ی قانونی اجازه می یابند با تشویق من در آوردی گستری همسو با خرافه گرایی عموم نا آگاه مردم این خرافات و من در آوردیها را با تاویل وارونه ی آیات مجمل قرآن و با کمک منقولات مخدوش به جعل و دروغ که با داده های محکم و مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض آشکار دارند ، دین اصیل قرآنی خداوند یکتای جهان آفرینش و مذهب قرآن گرای اهل بیت را در جهان خرد ورزان قرآن شناس بدنام و منفور سازند؟؟؟!!!
    با چه دلیل قطعی انکار ناپذیر اجازه داده می شود جاهلان و مغرضان ، اصالت مذهب مظلوم تشیع را در تمام رسانه های همگانی مجاز کشور بویژه در صدا و سیمای ملی آنچنان که دشمنان تفرقه افکن مذهب می پسندند محصور در این من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل معرفی کنند؟؟؟!!!

  • دین و مذهب بازیچه ی تخیلات بشر نیستند
    ---
    آیا می دانید روش بسیاری در بستن گوش و چشم خود بر نقد دین داری و مذهب داری آمیخته با من در آوردیهای قرآن ستیز خرید گریز انعکاسی از تصور بی ظابطه و بی قانون بودن دین خدا و مذهب اهل بیت و بی ضابطه و بی قانون بودن دین داری و مذهب داری است که خدا می پسندد؟؟؟!!!
    این تصور نسبت به خداوند یکتا و دانای مطلق جهان آفرینش و دین و قرآن او و نسبت به پیامبر (ص) و مذهب خرد گرای اهل بیت آن حضرت(ع) تحقیر و توهین محض است که خداوند صاحب آن را هرگز نخواهد بخشید.
    آیا دین ضابطه مند و قانون مند خداوند و مذهب اهل بیت ، والعیاذ بالله بازیچه اند که بشر هر گاه خوشش آمد و هوس کرد با اندیشه ی ناچیز و ظرفیت بی نهایت محدود ذهن خود پیوسته از تخیلات این ذهن به آن اعتقادها و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی قرآن ستیز و خرد گریز زیان بار بیافزاید و این دین و این مذهب را با خرافه پرور جلوه دادن بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر و گمراه کننده بنماید و به باطل تصور کند که خداوند عقل و حکمت از صاحبان گناه کبیره چنین تصوری که در حق دین و مذهب روا داشته می شود خواهد گذشت؟؟؟!!!
    اگر خداوند ، تکرار این یاد آوریهای و هشدارهای قرآنی و عقلی را که نسبت به دین داری و مذهب داری قرآن ستیز و خرد گریز ما از دلسوزان قرآن شناس خرد گرا به ما داده می شوند در قیامت بعنوان اتمام حجت بر ما بداند ، چه جواب قرآنی و عقلی خدا پسندانه ای خواهیم داشت و نسبت به جلوگیری از پخش رسانه ای این هشدارها و تذکرها چه پاسخی خواهیم داشت که رضای خداوند را برای ما بتواند جلب نماید؟؟؟!!!

  • اکثریت دین شناسان خاموش چه می اندیشند؟؟؟!!!
    ---
    سکه خوردن انگهای من در آوردی پروری و خرافه گستری بنام دین خدا و مذهب تشیع علوی در جهان تشیع و بویژه در ایران انقلاب و نظام اسلامی خشم خدا و بهت بی مانند خرد ورزان دین و مذهب دوست را بر می انگیزد و بغض سکوت یا مدارای اکثریت دین شناسان بویژه زیر لوای نظام اسلامی در مقابل این من در آوردیهای حرمت شکن و قدسیت زدای موهن دین و مذهب گلوی دوست داران و فادار دین و مذهب را سخت می شکافد و پاره پاره می کند و هیچ اقدام خداپسندانه ای بنام دفاع از دین و مذهب از جانب اکثریت دین شناسان بروز نمی کند!!!
    هیچ قرآن شناسی نیست که درک نکند هشدارهای قرآن علیه تحریفگرانی که دین خدا را بپای من در آوردیها و برای اشباع آز دین فروشان من در آوری پرور ریاست پرست چگونه لوث و قربانی می کنند چه می گویند ولی با آشکار و رسا بودن این هشدارهای قرآنی هیچ بیمی از خشم خدا به دل این اکثریت دین شناس خاموش نمی نشیند؟؟؟!!!

  • تا فرصت باقی است دین داری و مذهب داری خود را با قرآن و عقل از تباهی نجات دهیم
    ---
    برای کسانی که دل خوش ندارند برای درست دین داری و مذهب داری کردن به کلام الله یعنی قرآن کریم کریم ، که آن را در تاقچه بالاهای خانه های خود با ترجمه به خاک خوری سپرده اند ، رجوع کنند
    و اصرار دارند خود را با آیات محکم و مفصل هشدارها و نویدهای روشنگر این کتاب هدایت آسمانی در زمینه ی چگونگی دین داری و مذهب داری آشنا نسازند و سره و ناسره دین داری و مذهب داری را در این کتاب هدایت آسمانی جویا نشوند
    و اصرار دارند مودت و ولایت مداری بندگان مقرب خدا را از جمله پیامبر (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) را بگونه ای قرآن ستیز و خرد گریز در پیروی از من در آوردیهای روز افزون تخیلات بشر و در پیروی کور کورانه از منقولات غیرقرآنی مخدوش به جعل منعکس کنند
    و با جهل به اصول علمی ارزیابی منقولات غیر قرآنی از جمله احادیث و روایات بی شماری که ظالمانه به معصوم نسبت داده می شوند اصرار دارند این منقولات جعلی متضاد و متعارض با قرآن و عقل را برتر از قرآن بشناسند
    حتی دعا و در خواست هدایت برای آنان از خدا در این دنیا نیز کار ساز و نجات بخش نیست
    این اصرار و لجاجت شیطان پسند آنان و یک عمر دین داری و مذهب داری آنان را بعلت من در آوردی پرستی و پیروی از منقولات چعلی متضاد با قرآن و عقل پس از مرگ که جا و زمان جبران نیست بعلت بدنام کردن دین خدا و مذهب اهل بیت با این من درآوردیها و منقولات جعلی به دیار تباهی و نابودی و و عذاب ابدی جهنم سوق خواهد داد.
    حقیقت قرآنی غیر قابل انکار آشکار تاکید می کند که در آن دیار فلاکت شوم ابدی ، دین فروشان و شیطان اغواگر پلید نیز از این نگون بختان من در آوردی پرست و از اصرار و لجاجت دین زدای آنان بر پیروی کور کورانه ی قرآن ستیز و خرد گریز از من در آوردیهای دین فروشان و از اصرار آنان بر نادیده گرفتن هدایتها و هشدارها و نویدهای سرشت نشین روشن گر آشکار و فراوان قرآنی ، بیزاری خواهند جست:« وَبَرَزُوا لِلَّهِ جَمِيعًا فَقَالَ الضُّعَفَاءُ لِلَّذِينَ اسْتَكْبَرُوا إِنَّا كُنَّا لَكُمْ تَبَعًا فَهَلْ أَنْتُمْ مُغْنُونَ عَنَّا مِنْ عَذَابِ اللَّهِ مِنْ شَيْءٍ قَالُوا لَوْ هَدَانَا اللَّهُ لَهَدَيْنَاكُمْ سَوَاءٌ عَلَيْنَا أَجَزِعْنَا أَمْ صَبَرْنَا مَا لَنَا مِنْ مَحِيصٍ . وَقَالَ الشَّيْطَانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَوَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَمَا كَانَ لِيَ عَلَيْكُمْ مِنْ سُلْطَانٍ إِلَّا أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي فَلَا تَلُومُونِي وَلُومُوا أَنْفُسَكُمْ مَا أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَمَا أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي كَفَرْتُ بِمَا أَشْرَكْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ » ﴿آیات۲۱ و ۲۲ سوره ابراهیم﴾.
    چرا و با چه هدفی مصرانه حرمت و حیثیت و قدسیت دین خدا و مذهب خرد گرای اهل بیت را با پیروی از من در آوردیهای بشر که با محکمات مفصل قرآن در تضاد و تعارض اند آلوده و لوث و بد نام می کنیم و صدها میلیون خرد ورز دین دوست را از دین و مذهب با این من درآوردیها بنفع دشمنان دین و مذهب بیزار می سازیم و دین و مذهب را خرافه پرور معرفی می کنیم؟؟؟!!!

  • نسبت به حقیقت دین خدا چگونه می پنداریم؟؟؟!!!
    ---
    ببینید اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب برای این که رضایت خداوند را جلب نماید باید بحکم تخلف ناپذیر قرآن کریم پایگاه استوار روشن قرآنی داشته و با اصول استدلال عقلی قابل اثبات باشد.
    هر اعتقادی را که بشر با نادیده گرفتن دو اصل فوق بنام دین و مذهب بر می گزیند یا با تخیلات خود با هر نام و نشانی که باشد به دین می افزاید بازهم بحکم قرآن خدا پسندانه نیست و نزد خداوند پشیزی ارزش نخواهد یافت.
    دین حقیقت گرایی که تعیین احکام و اعتقادات آن منحصر به خداوند آفریدگار حقایق جهان هستی است بازیچه نیست که بشر نا آگاه به حقایق جهان هستی در آن پیوسته دست برد داشته باشد.
    بشر با چه دانش و چه حقی همیشه فراورده های تخیلات ذهنی آکنده از نقص خود را بنام حکم و اعتقاد دینی و مذهبی به دین خدا می افزاید و به این فراورده های تخیلی که محصول جهل او به حقایق اند ، قدسیت می بخشد؟؟؟!!!
    بشر با چه علم و جرئتی با هدر دادن هزینه های روز مره ی کلان که هیچ بازده مثبت و سازنده ی محسوس با دوام و ثابتی برای پیشرفت جوامع بشری نمی توان در آنها به اثبات رساند با مراسم و شعایر بشری بنام دین و مذهب خود و دیگران را به باور و عمل به این اعتقادهای تخیلی بنام دین و مذهب وادار می کند؟؟؟!!!
    آیا بشر اینقدر دین خدا را بی در و پیکر یافته که پیوسته بی بیم و هراس از هرگونه مجازات و عذاب الهی به خود جرنت و جسارت و اجازه می دهد با هدر دادن هزینه های کلان بی بازده تخیلات ذهن ناقص خود را به این دین بیافزاید؟؟؟!!!
    اگر قرار بود بشر با تخیلات ذهن ناتوان خود برای دین و مذهب اعتقاد و مراسم و شعایر بسازد با چه دلیل و برای چه خداوند بجز معرفی و آمزش دین اصیل خود به بشر ده ها هزار پیامبر را به جوامع بشری گوناگون ارسال نمود؟؟؟!!!