ارسال در 1398/3/5 ساعت 16:29 2019-5-26 16:29:48
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نظام اسلامی به وفا دارانی پیرو راه سید الشهدا نیاز مبرم دارد
    ---
    آقایون باید بدانند لبیک گویی خدا پسندانه به هل من ناصر نظام عدالت محور اسلامی همانند سید الشهدا سبط پیامبر حسین بن علی علیهم صلوات الله اجمعین تنها با ترک راحت طلبی و دفاع جانانه تا فدا کردن جان و عزیز ترینها در دفاع از دین و قرآن خداوند در مقابله ی علمی قرآنی و عقلی با تحریف گران دین خدا صداقت و جدیت پیدا می کند.
    نهضت عاشورایی عظیم سید الشهدا علیه السلام و یاران وفا دار آن حضرت تا رسیدن به فیض شهادت در این نهضت بی تردید برای جلوگیری از تحریف دین توسط یزید پلید و قوم اموی او بود که می رفت پرستش من در آوردیهای خلیفه را بنام اطاعت از به اصطلاح ولی امر با فتواهای دین فروشان جایگزین خدا پرستی مکتب توحیدی قرآن کند.
    جان فشانی خدا پسندانه ی سید الشهدا و یاران خدا پرست آن حضرت برای مصون نگه داشتن دین خدا از انحرافهای روز مره ی بشری ، راز جاودانگی نهضت عاشورای حسینی است و می باید همیشه سر لوحه ی آرزوهای همه ی دین دارانی باشد که لبیک گویی به فراخوان هل من ناصر حسینی را شعار مقدس خود قرار داده و می خواهند در جلوگیری قرآنی و عقلی علمی از تلاشهای مذبوحانه ی دین فروشان مزدور دشمنان بیگانه ، که دین خدا را برای تامین و تضمین چپاولگریهای این دشمنان با من در آوردیهای پیوسته خود الوده و بدنام می سازند ، صداقت و جدیت وفاداری خود را به نظام اسلامی در محضر خداوند حساب گر و حساب رس آگاه به همه چیز به اثبات برسانند .
    تردیدی نیست که دعوت به آموزش و تبلیغ عالمانه ی فراگیر حد و مرزهای قرآن در زمینه های خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی و تلاش برای دور انداختن تمامی منقولات غیر قرآنی جعلی و دروغ منسوب به دین و مذهب که در تضاد و تعارض با این حد و مرزها هستند باید محض رضای خدا اولویت اول اثبات صدق و جدیت وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی همه ی وفا داران به نظام اسلامی باشد ، اگر می خواهند این وفا داری نقطه ی مثبتی در صحیفه ی اعمال آنان نزد خداوند به ثبت برسد.
    کوتاهی در زمینه اثبات صدق این وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی ادعای چنین وفاداری را از دایره تبلیغ برای تامین و تضمین منافع دنیوی شخصی و گروهی فراتر نمی برد و دین شناسان قرآن شناس بیش از دیگران به نتایج شوم جبران ناپذیر دنیوی و اخروی اینگونه تبلیغ در محضر خداوند آگاه اند.

  • باز هم همان وهابی. باز هم اظهارات طلبکارانه و فاقد هر نوع استدلال. و البته اینبار مزورانه و با اسم حمایت از راه امام حسین علیه السلام!

    شما قبلا وفاداری خود به یزید و تکفیر حسین بن علی علیه السلام را اثبات کرده اید. اگر شما باشید خود حسین علیه السلام را فردی خرافی می دانستید که مایه انشقاق امت شد و علیه خلیفه مسلمین شمشیر کشید. همان کسی که در آستانه حج آن را رها کرد! و...
    معیار شما برای خرافات همان کتاب ابن تیمیه است. پس تزویر کافیست. اقلا مانند رهبرتان ابن تیمیه صادقانه وفاداری خودتان به یزید را اعلام کنید.

  • دشمنان روشنگری دینی و مذهبی را خدا رسوا خواهد ساخت
    ---
    زهی خیال باطل اگر تصور شود خداوند که ارزشهای قرآنی دین و مذهب را تعیین کرده به ریا کاران تظاهر کننده به نزدیک بودن به نهادهای اسلامی پاک قدرت اجازه خواهد داد زیرکانه در نهان و آشکار و با باطل گرایی خود حقوق حقه ی مردم را در در زمینه ی آگاهی نسبت به اصول الهی انکار ناپذیر حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین عوامل زندگی سالم بشر که دین و مذهب اند زیر پا بگذارند.
    نمی توان نسبت به اصرار جنون آمیز جمعی که با جهل و غفلت یا با هدفمندی مرموز بنفع دشمنان فتنه انگیز و تفرقه گر در تضاد با هشدارهای محکم و مفصل قرآن با من در آوردی گستری دین و مذهب را خرافه پرور و پوچ گرا جلوه می دهند خاموشی را بجای روشنگری بر گزید.
    نباید اجازه داد دلواپسان رو شدن دست عده ای دین فروش و مذهب فروش که دین و مذهب را با من در آوردی پروری و خرافه گستری روز مره خود مایه ی فربه کردن جیبهای پر از مال حرام خویش کرده در منع روشنگریهای عالمانه دفاع از حقایق الهی دین و مذهب در سایه ی نظام مقدس اسلامی هر گونه که هوس می کنند یکه تازی کنند.
    روشنگران گمنام یا شناخته شده در ادامه ی راه خداپسندانه ی روشنگری و آگاه سازی مردم با مبارزه ی فکری عالمانه با یاری جستن از ارزشهای خدا داده ی قرآن و عقل علیه عاملان خائن و جنایت پیشه ی من در آوردی ساز تحریف گر ، که دین و مذهب را با من در آوردیها و خرافات بنفع دین فروشان و دشمنان دین و مذهب بازیچه ی خود قرار داده اند ، تا رسیدن به آرزوی شهادت در راه خدا ، حسین وار سر از پا نخواهند شناخت و با تکیه به مدد الهی به این روشنگری را ادامه خواهند داد.
    روزانه میلیاردها پول از داراییهای مردم توسط دین فروشان با اغفال نا آگاهان مسلمان پاک دل وفا دار به دین و مذهب ، در تضاد با توصیه های اصیل قرآن و دین الهی که در زمینه های انفاق خدا پسندانه آمده ، هدر می روند .
    همه ی این دارییهای هدر رفته در پوچ گرایی و در رفتارهای شیطانی خرافه گستر که هیچ بازده مثبت و سازنده ی محسوس ثابت برای پیشرفت جوامع مسلمان ندارند به جیب دین فروشان خرافه فروش و به جیب چپاولگران دشمن اتحاد مسلمانان سرازیر می شوند.
    افسوس که کمتر دین شناسی را می یابی که محض رضای خدا در مقابل این اسراف و تبذیرهای زیان بار شیطانی خدا گریز و قرآن ستیز خم به ابرو بیاورد و خدا پسندانه با استمداد از آیات محکم و مفصل قرآن کریم و با کمک اصول استدلال عقلی بنفع دین اصیل خداوند و مذهب برخاسته از مکتب قرآنی اهل بیت پیامبر (ع) در زمینه ی چگونگی دینداری و مذهب داری درست و چگونگی انفاق تعیین شده از جانب خداوند به روشنگری بپردازد.
    چرا جمع کثیری جاهل و غافل یا مغرض با نامهای دین شناس و خطیب منبری و واعظ و مداح و شاعر و... در سایه ی نظام اسلامی بی هیچ قید و شرط و بی هیچ ظابطه ی قانونی اجازه می یابند با تشویق من در آوردی گستری همسو با خرافه گرایی عموم نا آگاه مردم این خرافات و من در آوردیها را با تاویل وارونه ی آیات مجمل قرآن و با کمک منقولات مخدوش به جعل و دروغ که با داده های محکم و مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض آشکار دارند ، دین اصیل قرآنی خداوند یکتای جهان آفرینش و مذهب قرآن گرای اهل بیت را در جهان خرد ورزان قرآن شناس بدنام و منفور سازند؟؟؟!!!
    با چه دلیل قطعی انکار ناپذیر اجازه داده می شود جاهلان و مغرضان ، اصالت مذهب مظلوم تشیع را در تمام رسانه های همگانی مجاز کشور بویژه در صدا و سیمای ملی آنچنان که دشمنان تفرقه افکن مذهب می پسندند محصور در این من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل معرفی کنند؟؟؟!!!

  • اگر آقای رائفی پور بر گستاخی این دین فروش هرزه گو سکوت را بر گزیند حق را به این حقیر خواهد داد که برای دفاع از مظلومیت خویش در قیامت در محضر خداوند او را نیز گواه بگیرم.

  • تو حتی نمی دانی رائفی پور اصلا ربطی به سایت روشنگری ندارد و ابدا این کامنت را نمی بیند. اگر ساکن ایران بودی این مساله بدیهی را می دانستی.
    پس احتمالا داری از سعودی کامنت می گذاری.