ارسال در 1398/3/3 ساعت 13:51 2019-5-24 13:51:11
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نظام اسلامی به وفا دارانی پیرو راه سید الشهدا نیاز مبرم دارد
    ---
    آقایون باید بدانند لبیک گویی خدا پسندانه به هل من ناصر نظام عدالت محور اسلامی همانند سید الشهدا سبط پیامبر حسین بن علی علیهم صلوات الله اجمعین تنها با ترک راحت طلبی و دفاع جانانه تا فدا کردن جان و عزیز ترینها در دفاع از دین و قرآن خداوند در مقابله ی علمی قرآنی و عقلی با تحریف گران دین خدا صداقت و جدیت پیدا می کند.
    نهضت عاشورایی عظیم سید الشهدا علیه السلام و یاران وفا دار آن حضرت تا رسیدن به فیض شهادت در این نهضت بی تردید برای جلوگیری از تحریف دین توسط یزید پلید و قوم اموی او بود که می رفت پرستش من در آوردیهای خلیفه را بنام اطاعت از به اصطلاح ولی امر با فتواهای دین فروشان جایگزین خدا پرستی مکتب توحیدی قرآن کند.
    جان فشانی خدا پسندانه ی سید الشهدا و یاران خدا پرست آن حضرت برای مصون نگه داشتن دین خدا از انحرافهای روز مره ی بشری ، راز جاودانگی نهضت عاشورای حسینی است و می باید همیشه سر لوحه ی آرزوهای همه ی دین دارانی باشد که لبیک گویی به فراخوان هل من ناصر حسینی را شعار مقدس خود قرار داده و می خواهند در جلوگیری قرآنی و عقلی علمی از تلاشهای مذبوحانه ی دین فروشان مزدور دشمنان بیگانه ، که دین خدا را برای تامین و تضمین چپاولگریهای این دشمنان با من در آوردیهای پیوسته خود الوده و بدنام می سازند ، صداقت و جدیت وفاداری خود را به نظام اسلامی در محضر خداوند حساب گر و حساب رس آگاه به همه چیز به اثبات برسانند .
    تردیدی نیست که دعوت به آموزش و تبلیغ عالمانه ی فراگیر حد و مرزهای قرآن در زمینه های خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی و تلاش برای دور انداختن تمامی منقولات غیر قرآنی جعلی و دروغ منسوب به دین و مذهب که در تضاد و تعارض با این حد و مرزها هستند باید محض رضای خدا اولویت اول اثبات صدق و جدیت وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی همه ی وفا داران به نظام اسلامی باشد ، اگر می خواهند این وفا داری نقطه ی مثبتی در صحیفه ی اعمال آنان نزد خداوند به ثبت برسد.
    کوتاهی در زمینه اثبات صدق این وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی ادعای چنین وفاداری را از دایره تبلیغ برای تامین و تضمین منافع دنیوی شخصی و گروهی فراتر نمی برد و دین شناسان قرآن شناس بیش از دیگران به نتایج شوم جبران ناپذیر دنیوی و اخروی اینگونه تبلیغ در محضر خداوند آگاه اند.

  • خاموشی توجیه ناپذیر دین شناسان دین داران را گمراه می کند
    ---
    اکثریت دین شناسان که در مقابل من در آوردیهای دین زدای ساخت بشر سکوت و خاموشی را بر می گزینند و مردم را از آگاهی به حقیقتهای قرآنی دین داری محروم می کنند ، آیا واقعا می توانند در محضر خداوند آگاه به همه چیز صداقت خویش در دین داری خود را به اثبات برسانند و از گرفتاری پیامدهای شوم این سکوت و خاموشی رهایی یابند و پیروز و روسفید بیرون بیایند؟؟؟!!!
    چنین سکوت و خاموشی که مردم را در زمینه های دین داری و مذهب داری گمراه و سر در گم رها می کند چه حکمی از جانب خداوند خواهد داشت؟؟؟!!!
    مردم از سکوت و خاموشی این دین شاسان که جای روشنگری ضروری را می گیرد نسبت به صداقت دین داری و خدا پرستی این دین شناسان چه برداشتهایی خواهند داشت و در قیامت در این زمینه دین شناسانی را که آنان را در گمراهی رها کردند یا با تشویقهای خود آنان را به گمراهی بیشتر دچار ساختند بنا به تاکید قرآن کریم در محضر خداوند به بازخواست نخواهند کشاند؟؟؟!!!
    خداوند یکتای عالمیان در قرآن کریم تصویری را از این بازخواست برای عبرت آموزی به بشر در این آیات ارائه می کند:« وَقَالُوا رَبَّنَا إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءَنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا . رَبَّنَا آتِهِمْ ضِعْفَيْنِ مِنَ الْعَذَابِ وَالْعَنْهُمْ لَعْنًا كَبِيرًا » ﴿ آیات ۶۷ و ۶۸ سوره ﴾ و این آیات می باید همیشه آویزه ی گوش همه ی دین شناسان و مبلغان دین باشند و دقت و احساس مسئولیت را در دین آموزی مطابق با شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی همیشه پیشه ی خود کنند.