کربلایی حمید علیمی | نام ما را بنویسید غلامان علی


نام ما را بنویسید غلامان علی (ع)(واحد)


+ 
25

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • غلامی خدا پسندانه چگونه است؟
    ---
    این حقیقت را فراموش نکنیم که غلامی برای بنده ی مقرب پس از مرگ او غلامی معنوی به شمار می آید.
    خداوند یکتای دانا فقط یک نوع غلامی حلقه به گوشی معنوی حقیقی را که بنام دین و مذهب بی هیچ رقیب برای ذات اقدس احدیت او است و برای خود غلام و سایر افراد بشریت بازده مثبت و سازنده ی محسوس و با دوام قابل درک و اثبات داشته باشد می پسندد و نزد خود مستحق ثواب و اجر و پاداش می شناسد و در سر تاسر قرآن کریم آن را در آیات محکم و مفصل بگونه ای رسا و گویا و سرشت نشین و قابل درک و توجیه پذیر و غیر قابل انکار بیان کرده است.
    خداوند در قرآن کریم که قانون اساسی دین مبین اسلام و سایر مذاهب منتسب به اسلام است هر غلامی معنوی دیگر برای غیر از خداوند دانا و توانای مطلق آفریدگار جهان را که بنام دین و مذهب بر خلاف توصیف فوق عرضه می گردد انحراف و کج روی و گناه کبیره ی بخشش ناپذیر در حق دین خدا و مذهب حق و مستحق عذاب ابدی پایان ناپذیر دانسته است.
    دین شناسان حق گرای خدا پرست وفا دار به دین خدا اگر رضایت خداوند را می خواهند موظف اند با روشنگری ، آثار دنیوی و اخروی زیان بار غلامی معنوی برای غیر از خدا را با دلایل قرآنی و عقلی به مردم دین دار و غیر دین دار با بیان علل پذیرفته نشدن چنین غلامی نزخداوند را بیان کنند و مردم را از غرق شدن در گمراهی بنام دین و مذهب و از گرفتار شدن به عذاب الهی ابدی نجات دهند.
    کوتاهی عمدی یا غیر عمدی هر دین شناسی در زمینه ی وظیفه ی مذکور او را در عذاب ابدی الهی گمراهی یاد شده بی تردید سهیم خواهد ساخت.
    هیاهوی باطل متضاد با قرآن و عقل که دین فروشان از خدا بی خبر برای تامین و تضمین منافع کاسبی حرام دین فروشی خود در کشاندن اکثریت مردم دین دار نا آگاه به سوی غلامی معنوی برای غیر از خداوند انجام می دهند و گرایش سیل آسای این اکثریت فریب خورده ی گمراه به سوی چنین غلامی شیطان پسند بنا به تاکیدهای قرآن هیچ یک از حقایق قرآنی آشکار رسا و گویا در این زمینه را تغییر نمی دهد و هرگز تغییر نخواهد داد.
    خداوند در قرآن کریم تاکید می کند که بشر مقرب با هیچ توجیه و عنوانی در سطح رقابت و مقایسه با خداوند یکتای جهان آفرینش نیست وحق ندارد برای خود از بندگان خداوند غلام معنوی بخواهد یا غلام معنوی حلقه به گوش بر گزیند.« مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُؤْتِيَهُ اللَّهُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ كُونُوا عِبَادًا لِي مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلَكِنْ كُونُوا رَبَّانِيِّينَ بِمَا كُنْتُمْ تُعَلِّمُونَ الْكِتَابَ وَبِمَا كُنْتُمْ تَدْرُسُونَ . وَلَا يَأْمُرَكُمْ أَنْ تَتَّخِذُوا الْمَلَائِكَةَ وَالنَّبِيِّينَ أَرْبَابًا أَيَأْمُرُكُمْ بِالْكُفْرِ بَعْدَ إِذْ أَنْتُمْ مُسْلِمُونَ » ﴿ آیات ۷۹-۸۰ سوره آل عمران ﴾.
    جرئت و جسارت و گستاخی بشر خطا پذیر در نسبت دادن غلامی معنوی به غیر از خداوند گناه کبیره ی نابخشودنی دشمنی و ضدیت با محکمات مفصل قرآن و سهیم سازی بشر در ویژگیهای منحصر به خداونداست که یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را بحکم خداوند به دره ی تباهی و نابودی می افکند و بشر را در قیامت به عذاب ابدی پایان ناپذیر گرفتار خواهد کرد. « وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ » ﴿ آیه ۶۵ سوره زمر﴾.
    هرگز شایسته ی نیست که زیر سایه نظام اسلامی ، غلامی معنوی برای بندگان مقرب در تمام رسانه های این نظام تبلیغ شود.
    مسئولان قرآن شناس نظام حتما می دانند سکوت در مقابل چنین تبلیغی بحکم خداوند در قرآن کریم چه عاقبت هولناک در قیامت برای خاموشان خواهد داشت.