انتقادات صریح و تند رحیم‌پور ازغدی از حسن روحانی


آقای روحانی! رئیس جمهوری اسلامی دوگانه و متناقض با مردم حرف نمی‌زند و، وعده دروغ نمی‌دهد

اگر می‌خواهی لیبرال باشی، لیبرال باش. اگر می‌خواهی انقلابی باشی، انقلابی باش. نمی‌شود نیمی لیبرال و نیمی انقلابی باشید

شما ۲.۵ سال قبل، هسته‌ای را بستی و بتن ریختی و گفتی تحریم‌ها تمام و مشکل بانکی حل شد اما دو هفته قبل گفتی دلار را کیسه کیسه می‌آورریم. آن موقع دروغ گفتی یا الآن؟


+ 
71

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تمام این نظرات زیر فیلم متعلق به یک نفره با اسامی مختلف.
    لطفا مدیریت سایت یه فکری به حال ساماندهی به نظرات بکنه .
    این اوضاع تقریبا در همه ویدئوها هست.

  • ا سلام خدا لعنت کنه هر چی دلال کثیف از داعش بدتر که اینقدر فکر مردم مشغول عقب نیفتادند از همدیگه کردند که یادشون رفته دین و غیروتو حتی ایرانی بودنو خدا نگذره از کسایی که سفره دلال بازی رو برا مردم ما پهن کردن که فقط به فکر پول بیشتر باشیم نگاه نکنیم از کجا بودیم کجا هستیم و کجا میرییم خدا یا اینا یی که گفتم هدایت کنه یا به حق خون شهیدا رسوا وریشه کن کنه هر کی موافقه آمینشو بگه

  • حسن کذاب جاسوس خائن وطن فروش
    بدون تردید کسانی که این موجود پلید را تائید صلاحیت کردند!!! در پیشگاه خداوند مسول هستند و مورد بازخواست قرار خواهند گرفت






    چ

  • جمال 98/2/19 ساعت 22:07

    روحانی یعنی خود دستیار شیطان شاید هم معلم شیطان! خاک بر سرش...

  • ناظر 98/2/19 ساعت 12:43

    روحانی یک ادم منافقه و ایمانش به خدا بسیار ضعیف است و به خاطر طینت بدش زیاد دروغ میگوید و معلوم نیست چطور به او درجه اجتهاد داده اند در حالی که سواد درستی ندارد و در پایان چرا باید گروهی چوب نادانی کسانی را بخورند که به خاطر حب دنیا و فساد و بی بند و باری به روحانی رای دادند . واقعا چرا . چرا باید انهایی که انقلاب کردند و هشت سال جنگ را دفاع کردند و مدافع حرم شدند چوب ولنگاری عده ای با عنوان اکثریت را بخورند و با چشم خود ببینند که فساد در مملکت رایج شده و دزدی و بی بند و باری شده کار اکثریت . همان اکثریتی که به روحانی رای دادند . چطور از خدا نمیترسند .

  • کسی به او درجه اجتهاد نداده است. در گیر و دار و همهمه روزهای انقلاب اسم خودش را مجتهد گذاشت و با ژست انقلابی آن روزهایش کسی هم به او گیر نداد. او آنقدر بی سواد است که حتی فرق سوره های مکی و مدنی را هم نمی داند. نمی داند سوره کهف سوره مکی است. در مکه پیامبر حاکم نبود و وظیفه ای جز تبلیغ نداشت. اما مدینه داستان فرق می کرد. با تشکیل حکومت اسلامی دیگر کافر در اظهار کفر آزاد نبود تا جایی که بایستی نقاب نفاق می زد. دقت کنید کدام آیه مربوط به کدام محل و شان نزول است و کجا پیامبر صرفا کارش تبلیغ است و کجا مامور به اجرای شریعت و مبارزه فیزیکی با کفر است.