نمایندگان ویژه امام مهدی/مفهوم نیابت خاصه


بخشی از خطبه های نماز جمعه 13 اردیبهشت ماه شهرستان ساوه درباره نمایندگان ویژه امام مهدی/مفهوم نیابت خاصه
https://t.me/saveh_adineh


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مشکل ریشه دار آموزش و تبلیغ دین و مذهب چیست؟
    ---
    مشکل بزرگ روحانیون و دین شناسان ما در سطوح مختلف این حرفه ی خطیر و سرنوشت ساز که در حوزه های علمیه دینی – مذهبی سخت و زوال ناپذیر رخنه کرده این است که این بزرگان محترم به نیاز جامعه در زمینه ی موضوعات حساس دینی و مذهبی و به چگونگی عرضه ی این موضوعات با روشمندی و نظام مندی علمی بنحوی که هدف دین آموزی و تبلیغ دین و مذهب در جامعه بتواند جایگاه درست خود را در دلها پیدا کند و آثار آن بگونه ای مثبت و سازنده جامعه را فرا گیرد آگاه نیستند.
    متاسفانه اکثریت روحانیون و دین شناسان در همه ی سطوح حرفه ی خود در جامعه ما به این که آموزش و تبلیغ دین به اقشار مختلف جامعه به آگاهی علمی کامل فعالان این زمینه به اصول روشمندی و نظام مندی وهدفمندی علمی آموزش و تبلیغ نیازمند است بتناسب کار خطیری که بعهده گرفته اند توجه شایسته ای ندارند.
    بنا به روش آموزشی و تبلیغی ناکار آمد مذکور ، روحانیون و دین شناسان موضوعات خود را در جامعه بصورت گوتره ای و درهم بر هم بنحوی که نتوان از آن نتیجه ی علمی سازمان یافته ی مفید و با دوام مطلوبی برای جامعه به دست آورد عرضه می نمایند.
    باید اذعان کرد که با اینگونه تبلیغ و آموزش تمامی امکانات و داراییهایی که در این زمینه هزینه می شوند هدر می روند و کمترین فایده ی مثبت و سازنده و با دوامی از این راه به مردم و دین و مذهب می رسد.
    روش فسیل شده و ناکار آمد سنتی مذکور آموزش و تبلیغ دین و مذهب بی تردید در عصر انقلاب بزرگ اطلاع رسانی و توقعهای علمی بزرگ اکثریت جامعه شمار فراریان از دین و مذهب را نیز افزایش می دهد و این تعداد را پیوسته به گمراهان اضافه می کند و موجبات بد نامی دین و مذهب و بزرگان دین و مذهب را نیز فراهم می سازد و ایده ی ظالمانه ی زیان بار و منفی بودن دین و مذهب را در جامعه تثبیت و ریشه دار می سازد.
    بنا به روشن گریهای رسا و گویای قرآن ، چون این گونه آموزش و تبلیغ آمیخته با جهل و بی توجهی و سهل انگاری و خطا بنام خدا و پیامبر و اهل بیت انجام می گیرد ، شکی نیست که بعلت فراگیر و در دست رس بودن همه ی ابزارهای علمی رسیدن به بیشتر حقایق و نیازهای زندگی ، نتایج غلط آن خشم خداوند را بر انگیزد و این خشم و پیامدهای هلاکت بار آن نخست مبلغان و متولیان آموزش دین و مذهب را که از تحولهای علمی در تغییر روشهای سنتی آموزش و تبلیغ در حرفه خود استقبال نکرده و بهره نجسته اند در دنیا و آخرت فرا گیرد.

  • از ادامه ی گناه کبیره ی جفا در حق دین و مذهب پرهیز کنیم
    ---
    شما را به خدا قسم برای حفظ حرمت و قدسیت و حیثیت دین خدا و مذهب اهل بیت و پیامبر (ص) و امامان (ع) از خاندان مطهر آن حضرت از حاشیه پردازیهای غیر قابل اثبات وناهمگن و ناهماهنگ با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی در باره امامان بویژه حضرت مهدی منتظر (عج) محض رضای خدا پرهیز کنیم که اگر نکنیم در حق همه ی ارزشهای دین و مذهب جفا کرده و بی تردید این جفا نزد خداوند حسابگر حسابرس گناه کبیره ی نابخشودنی و هلاکت بار است.

  • چرا روحانیهای دین شناس ، با قدرت علم وارد میدون هدایت نمیشن؟؟؟!!!
    ---
    حاج آقا امام جمعه ی ساوه و بقیه ی روحانیون دلسوز دین و مذهب چرا پا به میدون نمی گذارن که به این انتقادها جواب بدن و مردم حیرون و سر گردونو آگاه بسازن و تکلیف رو درست معین کنن و راست و دروغ رو محض رضای خدا برای مردم با دلیل محکم از قرآن و عقل توضیح بدن و جلوی فرار مردم از دین و مذهب رو با توضیحای ارشادی معقول همیشگی خودشون بگیرن؟؟؟!!!
    خدایا!!! پس وظیفه ی دین شناسا چیه؟؟؟!!!
    مگر میشه تو حکم رهبر عزیز انقلاب به امام جمعه ها انجام وظیفه ی مهم هدایت و ارشاد درست مردم به حقایق دین و مذهب با دلیلهای محکم قرآنی و عقلی روشن خواسته نشده باشه؟؟؟!!!