درگیری لفظی زشت نماینده مجلس با استاندار آذربایجان غربی


مراسم تجلیل از کارگران نمونه آذربایجان‌غربی در سالن آمفی‌تئاتر استانداری در ارومیه برگزار شد که این مراسم حواشی جنجالی و داغی از جمله درگیری لفظی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان‌غربی را در پی داشت



+ 
9

- 
0
ارسال در 1398/2/14 ساعت 14:22 2019-5-4 14:22:19
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مجلس شورا ثابت کند عصاره ی پاک و سالم ملت است!!!
    ---
    اگر مجلس شورا هنوز ادعا دارد عصاره پاک ملت است و باور دارد همه ی اقشار ملت که صاحبان اصلی کشور اند اولیای نعمت آن اند باید من باب احساس به مسئولیت و وظایف خطیر خویش با مرور به همه جلسات محرمانه و غیر محرمانه خود و همه ی قوانین مصوبه ی مجلس از بدو تاسیس حد اقل پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین و تصویب قانون اساسی عدالت محور نظام با اسناد و مدارک معتبر ثابت کند بالا ترین در صد این جلسات و قوانین تصویب شده باهدف احقاق حقوق حقه و مشروع ملت و کشور و نظام بوده اند.
    شایسته ترین کار ناظران و ضابطان رسمی اجرای قانون اساسی و سایر قوانین مصوب در کشور برای اثبات وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی و ملت این است که با کمال جدیت و صداقت ، مجلس شورا را نیز موظف سازند برای اثبات صدق انتساب و وفا داری خود به انقلاب و نظام اسلامی و ملت با آمار و ارقام قابل اثبات و با ذکر همه ی واقعیتهای کشور در طول چهل سال گذشته نشان دهد بالا ترین در صد جلسات محرمانه و غیر محرمانه این مجلس و قوانینی را که به تصویب رسانده است همیشه در جهت پیگیری صادقانه ی احقاق حقوق ملت و کشور و نظام بوده و مجلس شورا در مدت مذکور مطابق با اصول عدالت محور قانون اساسی نظام اسلامی بعنوان عصاره ی پاک و سالم ملت و با احساس صادقانه به این که ملت ولی نعمت آن است فعالیت و عمل کرده است.

  • جمال 98/2/17 ساعت 22:53

    نماینده که حرف حق داشت میزد! مشکل از استاندار بود.

  • با استانداری که علنا از تروریست های شمال غرب کشور ( پژاک ، پ ک ک ، ی پ د ،...) حمایت میکنه ، ترویج فتنه قومیت گرایی میکنه،.... تازه گیا هم که میگه من حاکم ام چه میدونم شاهم باید چی کار کرد!!!!!!!!!؟؟؟ اصلا کدوم بزغاله ای این سگ رو از خراسان اوورده بسته در اورمیه قلب آذربایجان!!!!!!!؟؟ یه عده در بدنه نظام هستن که یا از روی حماقت یا خیانت میخوان آرامش کشور رو بهم بزنن . شما هم لطفا این عنوانتون رو عوض کنید مثلا بزارین حاکم شهر

  • به نظر شما نماینده توهین کرد یا استاندار که خودش رو حاکم میدونه نه خادم یا نکنه چون گفت شما خادمید نه حاکم توهین هستش؟؟؟