غلامرضا تختی خودکشی کرد یا شهید شد؟!


فیلم/ زاکانی: «غلامرضا تختی» خودکشی نکرد، بلکه شهید شد


+ 
147

- 
29

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا بعضیها دوست دارند القاب و صفتهای خودشان را به دیگران نسبت بدهند و کلماتی که فقط برای خودشان مناسب است به دیگران بگویند و در ضمن وقتی ادمهای نادان و فاسدی در شهرداری اسم کسی را بر خیابان تهران میگذارند که لیاقت اینکار را ندارد دیگر از ادمهایی هرهری مذهب چه توقعی میتوان داشت جز فحش و توهین . کسانی به امام خمینی توهین میکنند که ارزش سگ دم در خانه امام خمینی هزار بار از انها بیشتر است . پدران اینها از همان تیره و طایفه اند که به پیامبران و ائمه توهین میکردند و فحش و ناسزا میگفتند و کافر به خدا بودند و بت پرست بودند . انقدر زور بزنید تا زمانی که مرگتان برسد و انوقت خواهید فهمید که چه جهنمی برای خودتان اماده کرده اید .

  • آقای ناظر چقدر حرفهای شما به دل آدم می نشیند . اما بدبختانه مردم نادان و دنیاپرست هستند و همه مشکلات از اینجا ریشه پیدا می کند.

  • اینهایی که الفاظ رکیک مینویسند و فحاشی میکنند فقط شخصیت خودشان رو نشون میدن. کامنت شما نشانه شخصیت و عقل و ادب و تربیت تان است. از خدا که نمی ترسید لااقل خودتان رو اینجوری ضایع و مضحکه نکنید

  • تختی با خصوصیاتی که داشت امکان خودکشی در او نبود . یک پهلوان بود و مردم بسیار او را دوست داشتند . جمشید مشایخی که یک هنرپیشه معمولی و بد سابقه در زمان شاه بود گفته تختی از دست زنش خودکشی کرد و این حماقت این هنرپیشه را نشان میدهد . اولین بار که من در یک برنامه مشایخی را همراه همسرش در یک برنامه دیدم بسیار تعجب کردم که مشایخی چگونه توانسته با این زن سالها زندگی کند و او را تحمل کند و حتما خدا در و تخته را با هم جفت کرده . و شاید چون زن خودش اینطور بوده فکر کرده پس زن تختی هم بد بوده . در پایان ادمهای کوچک مانند مشایخی نباید در مورد بزرگانی چون تختی حرف مفت بزنند .


  • 1- تختی علیه السلام نبود اما بچه تکیه و هیات و گودزورخانه بود و چنین
    کسی محال بود که نداند خودکشی حرام است.
    2- تختی انسانی قوی بود تا حدی که با شاهپور غلامرضا در افتاد. اما
    خودکشی کار افراد ضعیف است.
    3- تختی تازه پدر شده بود و پدرها در این زمان سرشار از امید هستند. چرا
    باید خودکشی کند؟
    4- تختی اگر با زنش مشکل داشت حداکثر می توانست راحت طلاقش بدهد. چرا خودش را بکشد؟

    پس روزنامه ها به درستی نوشته بودند غلامرضا غلامرضا را کشت...
    غلامرضا پهلوی غلامرضا تختی را کشت

  • عالی