فحاشی یک سیل زده به آخوندا و بسیجیا!


فیلمی که به سرعت منتشر شد
فحاشی یک سیل زده به آخوندا و بسیجیا!
ببینید چه دل پر دردی داره...

همیشه آخوندها را مسخره میکردم اما بعد از سیل همین آخوندها به کمک ما آمدند... در مورد آن‌ها اشتباه می‌کردم.
#آخوند
#سیل


+ 
47

- 
13

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این بیچاره تقصیر هم نداشته از بس تبلیغات سو کردند علیه آخوندها و بسیجی ها . من که میگم جمهوریت را حذف کنیم و کار بسپاریم دست سپاه یعنی قوه مجریه را . روحانی و جهانگیری برادر دزد بی شرف با اذنابشان بروند مارمولک چرانی در سرخه سر قبر پدر و مادر روحانی .

  • فحاشی کردن کار انسانهای جاهل یا بی شخصیتی است که دلیل و منطقی برای اثبات حرفهایشان ندارند... فحاشی کردن دردی را از کسی درمان نمیکند حتی انرژی منفی بر خودش بر میگردد و کارش زارتر میشود

  • قرآن هم فحاش و پر از دشنام و تعبیرات زشت و مسخره کردن است . دلیلش هم این است که با هرکس باید با منطق او و شیوه او سخن گفت . وقتی طرف مقابل فحاش و مسخره کننده بی شعور است مثل مشرکین مکه طبیعی و عاقلانه است است که ما هم و حتی خود خدا فحاش شود و مسخره و توهین کند .

  • جناب محمد لیبرال ! این ادعا رو که نوشتی بایست یک یا چندتا مصداق براش ذکر کنی؛ خدای متعال هرگز ناسزا نمیگوید- وقتی خداوند کافران را مسخره میکند یعنی طبق آن اعمال کافران را موجب مسخره شدنشان قرار میدهد. وقتی خداوند مثلاً می فرماید خاخام های یهود که فقط حامل توراتند و به آن عمل نمی کنند همچون الاق هستند که فقط بارکش کتابهایند بخاطر این تعبیر تند را می آورد چون آنها دانسته خلاف میکنند و تعبیر معقول به محسوس است پس ناسزا نیست.. بقیه چیزهایی که خیال کردی توهین و فحش است هم اینگونه است و بیان حالات واقعی و کارهای آنها و یا تعبیر معقول به محسوس است و هرگز ناسزا نیست - ولی مردم وقتی مثلا به یک آخوند فحش مادر میدهند این ناسزاست. ما پیروی امیرمومنان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) و قرآن هستیم و هرگز ناسزا نمی گوییم چون خدا و پیامبرش و امیرمومنان علی و دیگر ائمه هدی(علیهم السلام)هرگز ناسزا نگفته و نمی گویند

  • اتفاقا لیبرال اینجا را راست گفته. قرآن سب نمی کند. یعنی تهمت توخالی و حرف رکیک نمی زند. به همین صورت انتظار دارد مسلمانان از این حرفها خودداری کنند. بتها سنگ چوب بودند و اهانت به آنها معنی نداشت. ذات خدا هم بری و منزه از هر عیبی است و سب بت پرستان با ذات باری تعالی از اساس بی معنا و لغو بود.
    مومن هم از لغو خودداری می کند. الذین هم عن اللغو معرضون.

    اما اهانت به معنای استهزا و تحقیر و خوارشمردن در جایی که طرف مقابل مستحق آن است به کرات در قرآن و روایات دیده می شود. هیچ اشکالی هم ندارد.


    قرآن پر است از استهزاء و توهین به دشمنان اسلام مثلا این آیات قرآن:
    او لئک کالانعام بل هم اضل-- اعراف 179
    مثله کمثل الکلب - اعراف 176
    تب یدا ابی لهب-- مسد 1
    مثل الذین حملوا التوریه ثم لم یحملوها کمثل الحمار یحمل اسفارا. -- جمعه 5

    یا مروان حکم را که آوردند پیامبر خدا صریحا گفت
    الوزغ ابن الوزغ
    که تجسم واقعی چهره برزخی این فرد بود.

    و یا امام حسین علیه السلام که صریحا ابن مرجانه را حرامزاده پسر حرامزاده نامید:

    الا و ان الدعي بن الدعي قد ركز بين اثنتين بين السلة و الذلة و هيهات مناالذلة.
    ی مرجانه که
    روسپی معروفی بود و یا سمیه مادر زیاد که او هم روسپی بود و این مساله
    برای همه مردم آن زمان علنی شده ود هیچ اشکالی نداشت که برای مقال امام
    حسین علیه السلام علنا زیاد و پسرش را حرامزاده و پسر حرامزاده بنامد.
    چرا که این نسبت کاملا واقعی بود.

  • روایت که عبارت الوزغ ابن الوزغ درش آمده سندی ندارد و جعلی است و متن آن با خوی رسول الله جور نیست که به نوزادی جلوی پدر و مادرش چنین بگوید. هر روایتی را فوری ننویسید تا مطمئن نشدید صحیح باشد. امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام اللّه علیه) فرموده (مضمون آن روایتی که بعضی از سپاهیانش به لشکریان معاویه فحش میدادند)من دوست ندارم شما سَب کنید بلکه کارهای خلافی را که کردند بازگو کنید. منطق امیرمومنان علی(علیه السلام)منطق قرآنی و کاملاً عقلانی و اخلاقی است. در قرآن هم کافران بر اساس کرده های خودشان مذمت شدند و حالاتشان بیان شده که هرگز ناسزا نیست و همان تعبیر معقول به محسوس برای فهم مردم. - لطفاً این را ملاک خود قرار دهید که هر روایتی را که از پیغمبر خدا و اهل البیت(علیهم السلام)به شما رسید را ابتدا بر قرآن و حجّت عقلی تان عرضه کنید و اگر در تعارض بود آن روایات متعارض را به دیوار بکوبید. زیرا هرگز افکار و گفتار و کردار رسول خدا و اهل البیت(علیهم السلام) در تعارض با قرآن و حجّت عقول و اخلاق نبوده و نیست و نخواهد بود(این شیوه تشخیص روایت درست از جعلی)را خود آن بزرگواران در روایات متواتر شیعه و هم سنی به مسلمانان آموختند

  • چرا رسول الله نباید چنین حرفی بزند؟
    فرضا آن روایت سند ندارد- که دارد- شما با آنهمه آیات قرآن و احادیث دیگر چه می کنید؟
    یک چهره جعلی و بی عرضه از رسول الله العیاذ بالله برای خود تراشیده اید که مطلقا واقعیت ندارد.
    این منطق شما است که در تعارض با قرآن و عترت است.

    معنای سب را هم برایت نوشتم نخواستی بفهمی. آن سپاهیان در حال دادن دشنام های ناموسی- به قول ما چیز دار و یا بی معنی- بودند که امام آنها را از این رفتار زشت باز داشت.

    حرف ما این است که کسی که کردارش بد است باید له و تحقیر شود.
    اما همین امام چطور با امثال اشعث بن قیس عتاب می کند و یا اهل کوفه؟ چه تعابیری امام به کار می برد؟
    چرا حودتان این قدر گول می زنید؟

  • جناب محترم, حتّی اگر سند درستی داشته باشد که ندارد؛ متن آن با خلق و خوی رسول خدا سازگار نیست؛ رسول خدا چرا باید برای خودش دشمن تراشی کند!؟؛ شما فرض کن نوزادی داری و پیش آقای خامنه ای می بری تا ببیند و اذان در گوشش بگوید و آقای خامنه ای که از نظر بعضی چشم برزخی و کراماتی دارد که شاید هم داشته باشد برگردد و جلوی شما و همسرتان هرچند مخالف خود آقای خامنه ای باشید بگوید وزغ پسر وزغ!! آیا شما بعدها دائم در گوش پسرتان نمی خوانید که ببین این آقا که ادعا دارد و رهبر جمهوری اسلامی است وقتی نوزاد بود به تو و من توهین کرد و گفت وزغ پسر وزغ... آیا بچه ی شما با حس تنفر از آقای خامنه ای بزرگ نمیشود و حس انتقام و تلافی در او برانگیخته نمیشود؟
    آیا از نظر شما کار آقای خامنه ای اخلاقی است که چنین حرفی زده یا بی اخلاقیه؟ چطور این را به رسول خدا که رحمت برای عالمین و دارای خُلق عظیم است نسبت میدهید!؟
    اینکه رسول خدا به نوزادی جلوی پدر و مادر بگوید وزغ نشانه جَنم و چهره ی حقیقی رسول الله است!؟ متأسفم که چنین شناخت غلطی از رسول خدا بر اساس روایات جعلی پیدا کردید
    درباره ی آیات قرآن برایت توضیح دادم که در آن کافران بخاطر عقیده و اعمال خلافشان چنین معرفی شدند که همچون الاق هستند که فقط حامل کتابند و به آن عمل نمیکنند یا اینکه مثل حیوانات فقط فکر خوردن و خوابیدن هستند و دیگر تعابیر این چنین.. اما شما میتوانی قسم بخوری که هر کسی کار خلافی کرده کافر است یعنی خدا حجّتش را بر او تمام کرده و نمی خواهد بپذیرد!؟
    خداوند تا خودش و رسولش و دین حَقّش را به کسی نفهماند و نشناساند و لزوم پیروی از دین حق را برایش مشخص نکند کسی را عذاب نمیکند و آن چنان مذّمت نمیکند آن هم مذمّتی که عین واقعیت و حقیقت است و ناسزا نیست
    همچنین پیامبر خدا و امیرمومنان و دیگر اهل البیت(علیهم السلام) منطقشان قرآنی و عقلانی و اخلاقی است و ناسزا نمیگویند
    هیچ روایتی پذیرفته نیست مگر اینکه در تعارض با قرآن و حجّت عقل نباشد حتی روایاتی که ظاهراً سند صحیحی داشته باشند

  • گویا مشکل شما خیلی ریشه ای تر از این حرفها است.
    مجبورم کردی به طور کامل پاسخت را بدهم پس اینقدر آزادگی داشته باش که همه اش را درست بخوانی

    1- نوشته اید:"؛ رسول خدا چرا باید برای خودش دشمن تراشی کند!؟؛"
    پاسخ اینجا است که گویا خبر ندارید که اصلا کار انبیا دشمن تراشی است. پیامبر هم تا قبل از بعثت دشمن نداشت. محمد امین بود و مورد احترام و علاقه همه مردم مکه.
    اما همینکه گفت "قولوا لااله الا الله تفلحوا" هزاران شمشیر علیه او به راه افتاد.
    همین وزغ بن وزغ یعنی مروان و پدرش حکم را بعدا پیامبر از مدینه رسما اخراج کرد- با آنکه به ظاهر مسلمان بودند- آیا اینکه اخراج سبب کینه آن دو نفر از اسلام نشد؟
    اتفاقا با ملاکهای شما عثمان خیلی انسان مهربانی بوده!
    این عثمان بود که وقتی به خلافت رسید جرات کرد و از بس لابد مهربان بود مروان حکم را به مدینه برگرداند و حتی به او مقام منشی گری داد.

    علی علیه السلام چه برای خودش دشمن تراشی کرد؟ دعای ندبه نخوانده اید؟ فاودع قلوبهم احقادا بدریه و خیبریه و حنینیه؟ علی علیه السلام بعد 25 سال به خلافت رسید همان مشرکان سابق آمدند و گفتند از بس تو از پدران و خاندان ما کشته ای دل خوشی از تو نداریم!

    آیا حس انتقام و تلافی در آنها برانگیخته نمیشود؟ چرا.
    علنا روز عاشورا گفتند تو را به کینه پدرت می کشیم. یزید گفت کشته های عاشورا در مقابل کشته های بدر.
    درد اینجا است که شما خیال می کنید دنیا برای ما ارزشی دارد.
    آنها متنفر می شوند؟ حس انتقام پیدا می کنند؟ خوب به درک. یا آنها ما را می کشند و ما به بهشت می رویم و آنها به جهنم و یا ما آنها را می کشیم و باز هم ما اجر مجاهدان را می بریم و آنها روانه جهنم می شوند.
    بالاخره مرگ قطعی است. مهم این است که در راه خدا باید مرد. اینکه فلانی و بهمانی از ما متنفر باشند یا عاشق ما باشند پشیزی در قاموس عدل الهی ارزش ندارد.


    در اسلام دشمن تراشی واجب است. تبری یکی از فروع اسلام و ضروریات آن است و مسلمانی که به خاطر دینش دشمن نداشته باشد اصلا مسلمان نیست. یک منافق است که می خواهد هم مسلمان به زمزم شوید و هم هندو بسوزد.
    شما حتما باید کتاب جاذبه و دافعه امام علی علیه السلام از شهید مطهری را بخوانید. اینکه خیال کرده اید اسلام یک دین تی تیش مامانی و مودب است که فقط جاذبه دارد دنبال دشمن تراشی نیست نشانه عمق فاجعه ای است که درز دهه های اخیر رخ داده و مردم فراموش کرده سخن رسول الله را که ایکمان جز حب و بغض نیست.


    2- اتفاقا اگر آقای خامنه ای چنین حرفی بزند کار بسیار درستی کرده است و هیچ نقدی به او وارد نیست. الا اینکه امثال شما ظرفیت درک آن را ندارند.
    امام خمینی هم چنین سبکی حرف زد. در کجای سخنان او نشانه ای از ادب نسبت به شاه و کمونیستها و لیبرالها می بینید؟
    سخنانش در عاشورای سال 1342 را نخوانده اید با چه الفاظی شاه را مخاطب قرار داد. هیچ ادبی هم رعایت نکرد.
    نتیجه اش چه شد؟ البته حس نفرت شاه برانگیخته شد.
    البته حمله به فیضیه رخ داد. دهها طلبه لت و پار و کشته شدند و مدرسه خراب شد. خود امام خمینی زندانی شد.
    اما چه کسی در نهایت ضرر کرد؟


    3- خلق عظیم را هم نفهمیده اید. خلق عظیم رسول الله صلی الله علیه و آله فقط در جایی بود که هر قدر به شخص خودش اهانت کردند و هر قدر به شخص خودش ظلم کردند می بخشید و تحمل می کرد. با صبر و تحمل به کسانی که سوالات و شلبهاتی در مورد اسلام داشتند ساعتها پاسخ می داد. درخواستهایشان می شنید. گرما و سرما او را خسته نمی کرد. هر قدر بدنش سنگبارانش کردند آنها را نفرین نکرد.
    حق شخصی خودش را می بخشید.

    اما هیچ گاه کوچکترین صبر و تحملی در مقابل افرادی که در مقابل اسلام می ایستادند نداشت. مطلقا در اجرای حدود شرع رافت به خرج نداد و سر سوزنی کوتاه نیامد. مطلقا رحم در حق آنها نکرد و دره ای ادب رعایت ننمود.
    حتی بعد از فتح مکه که مشرکان مسلمان شدند و پیامبر آنها را بخشید که به طور ویژه دستور داد عده ای را بکشند حتی اگر به پرده کعبه چنگ زده باشند.
    از جمله آنها چند شاعر زن بودند که علیه اسلام شعر نمی سرودند. می بینید که پیامبر کار فرهنگی را با شمشیر پاسخ می داد. برخلاف رفتارهای تیتیش مامانی امروزی.


    4- متاسفانه کاملا واضح است که رفتارهای پیامبر در جنبه هاس فردی و احتماعی را نتوانسته اید از هم جدا کنید و کلا برداشتی غلط و مسیحی وار از اسلام دارید. هر چند خود مسیح هم برداشتی کاملا مسلمان از دینش داشت. این پولس بود که مسیحیت را به دین فعلی تبدیل کرد.

    بخوانید همین انجیل متی را و برخورد عیسی علیه السلام با کاهنان معبد سلیمان را که چگونه آنها را افعی زادگان می نامند و انواع فحشها و اهانت ها را نثارشان می کند.
    آیا این کار مسیح دشمن تراشی نبود؟ قطعا بود.


    5- نوشته ای :" اما شما میتوانی قسم بخوری که هر کسی کار خلافی کرده کافر است؟". به این می گویند مغالطه عامدانه.
    گاهی یک مسلمان گناهی مرتکب می شود. باید حد گناهش مجازات شود و حتی از نظر شیعه انجام دهنده گناه کبیره هم کافر نیست. حتی لواط کننده را بعد از اینگکه پیامبر اعدام کرد فرمود او اکنون از گناهش پاک شد و به رحمت خدا رفت.

    اما داستان اینا چیز دیگری است. کسی گه منکر ربوبیت خدا است و حق قانون گذاری را برای خدا نمی داند و می گوید باید انسانها با دموکراسی برای خود قانون تصویب کنند و حقوق بشر سکولار را مبنای قضاوت در مورد احکام شریعت اسلامی قرار می دهد از اساس مسلمان نیست.
    منکر ربوبیت خدا بی هیج شکی کافر است و نجس.
    از آن بدتر که بعضی از همین کفار هنوز ادعای مسلمانی دارند و البته اسم خود را مسلمان نو اندیش و دگر اندیش می گذارند. دقیقا شبیه همان کاهنان یهود که دین موسی را تحریف می کردند.
    اینها مستحق تمام آن فحشها و ناسزاهایی هستند که قرآن و اهل بیت می گویند.

    پس هیچ تعارضی با اسلام و قرآن وجود ندارد.
    آنچه اسلام با آن مخالف است الفاظ رکیک و توخالی و لغو است و نه صرف اهانت که اتفاقا اسلام در آن تخصص ویژه دارد.
    پس می بینی این تویی که اسلام را نفهمیده ای و همه چیز را قاطی کرده ای.
    برو قرآن را درست بخوان و دست از این رفتارهای مسیحی وار بردار. اسلامتان را از کسانی نگیرید که می خواهند یک وجهه بی خاصیت لیبرالی و سوسول از اسلام بتراشند.

  • شما قرآن را باید در مجموع ببینید, روایت که قرآن نیست که همه اش درست باشد که بر سر اثبات آن این ور و آن ور میزنید؛
    پیغمبر خدا هیچگاه چنین چیزی به یک نوزاد نمیگوید آن هم در حضور پدر و مادرش و دیگران؛ آن هم نوزادی که هنوز اسلام بر او عرضه نشده و به سن تکلیف نرسیده تا اعمال اختیاری اش محسوب بشود.
    وقتی خدا به موسی علیه السلام میفرماید: برو و با فرعون که این همه جنایت کرده بود و نوزادان را کشته بود و ادّعای خدایی داشت به نرمی سخن بگو و دعوتش کن شاید بخواهد بازگردد و توبه کند چطور میشود که پیغمبر ما به نوزادی چنین بگوید!؟
    میگویید اسلام را نفهمیدم؛ باشه این تنها گفته ی شماست.
    در ضمن شما باید بدانید که کتاب متّی انجیل نیست و فقط اسم انجیل روی آن گذاشتند و روایات و داستانهایی ساختگی درباره عیسی مسیح است که ده ها سال پس از عروج او به آسمان نوشتند بر اساس ادّعاهای پولس یهودی نفوذی و انجیل اصلی کلام اللّه بوده که خدا نازل کرده بود بر عیسی مسیح برای هدایت بنو اسرائیل
    و تازه در همان کتاب متّی اگر آن روایتش درست باشد عیسی به کاهنان یهود که بزرگسال و ریش سفید بودند افعی زاده گفت و آنان هم که یقیناً کافر شده بودند وگرنه عیسی به یک شخص که هنوز راه را از چاه نشناخته و حجّت بر او تمام نشده چنین چیزهایی نگفته است
    گفته اید منکر ربوبیّت خدا کافر است؛ باشد درست است امّا کدام خدا؟ خدایی که شما میگویی؟ یا خدایی که رسول اللّه میگوید؟
    رسول اللّه را اوّل خود خدا بایست رسالتش را بر همه روشن کند و حقانیّتش را بفهماند سپس منکر ربوبیّت خدایی که رسول اللّه فرموده کافر است
    وگرنه شما هم میتوانی ادّعا کنی که از سوی خدا فرستاده شده ای و برنامه هایی برای پرورش انسانها آورده ای که قابل پذیرش از سوی هیچکس نخواهد بود
    ختم کلام:
    پیامبر خدا هیچگاه به یک نوزاد در حضور پدر و مادرش و دیگران نمیگوید: وزغ ابن وزغ

  • حرف مرا متوجّه نگرفتی برادر... پیغمبر خدا برای چی باید به یک نوزاد جلوی پدر و مادرش بگوید وزغ!؟ این نوع دشمن تراشی در مرام او نبوده. بله کافر دشمن رسول خداست همانکه برایت تعریفش کردم ولی گویا نگرفتی. آنکسانی که منطق و اخلاق نیکو و دلایل رسول خدا را دیده و فهمیده او برحق و فرستاده خداست و نپذیرفته چنین کسانی هستند که با او به دشمنی برخواستند و قرآن تعابیر تندی که سزاوار آنها بود را درباره شان گفته است. و همچنین مرام پیغمبر خدا و اهل البیت(علیهم السلام)چنین بوده که به غیر کافر آنچنان تعابیری نمیگفتند


  • ادعایت غلط است... قرآن فحاش و پر از تعبیرات زشت و مسخره کردن نیست... خداوند ناسزا نمی گوید ولی فحاشی انسانها نسبت به همدیگر اغلبش ناسزا است... بی شعور یعنی کسی که نمی فهمد... از قرآن چیزی درست نمی دانید پس بیخود خدا و قرآن را فحاش و فحش دهنده جا نزنید

  • کمک به سیل زده ها وظیفه دولت است نه آخوند ها و نیروهای مسلح . 98 درصد دارند نیروهای مسلح می کنند اون وقت روحانی و دارو دسته اش در تهران خوابیدند یکی نیست ازشون بپرسه ای بی غیرت ها ، چرا پس مدیریت اجرایی کشور به دست گرفتید وقتی کون کار کردن ندارید برید بتمکید در خانه های ویران شده هاتون بگذارید 4 نفر با شرف و انقلابی مدیریت اجرایی کشور به دست بگیرد . اگر ارتش و سپاه نبود سیل زده ها تا حالا 7 کفن پوسانده بودند . تنها هنر روحانی تعطیلی و تعلیق توامندی کشور و ذبح آن زیر پای آمریکا است . وطن فروشی هنر حسن روحانی و ظریف است .

  • بابا ایول!!! مرحبا ؛ ولی خداییش آخوند هم مثل سایر بشر خوب و بد و پاک و ناپاک و انقلابی و ضد انقلاب داره و انصاف نیست همه را با یک دید نگاه کرد.
    این آخوندهای دلسوز ، تربیت شده ی مکتب علوی و در حوزه ی رهبر امین انقلاب درس خوانده اند.

  • خطاب به مهمان داعشی
    پاسخ یاوه گویی هایت در مورد ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دموکراسی را در کلیپ یا للعجب! سخنان عجیب روحانی و سال 98 دادم .


  • بگو جرات نکردی در ادامه کامنتهای قبلی مطلب بگذاری! چون آبرویت می رفت.
    خوانندگان احتمالی تو نباید بدانند که تو رسما دیوانه ای.
    چون به طور مطلق ثابت کردم که حقوق بشرذت یک پارادوکس بیش نیست. کسی که
    از پارادوکس دفاع کند رسما خل و چل تشریف دارد.

    پس رفتی جایی کامنت بگذاری که کسی ندیده باشد قبلا پاسخت را داده ام.
    و در دنیای خیالی خودت مبارز بطلبی!


    شیطان باید عرق شرم بریزد به خاطر داشتن فرزندی مثل تو!

  • مردک داعشی
    آن کلیپ هم پر شده بود هم از کلیپ ها کنار گذاشته اند . بنابراین در اسرار نماز از دید علمی که کلیپی پر بحث بود گذاشتم که آن هم کنار گذاشته شد . در نهایت در کلیپ یا للعجب ! نظرات عجیب روحانی در سال 98 در دو پاسخ دندان شکن از ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دموکراسی دفاع کردم و دهانت را خرد کردم که جوابی نمی دهی

    ضمنا توی داعشی مسلک در آن کامتنهای قبلی من در کلیپ مربوط به سپاه و پاسخ هایت هیچ چیزی را ثابت نکردی . من در آن کامت ها چندان وارد جزئیات دلایل برتری حقوق بشر نشدم و در مورد مبحث دموکراسی و برتری آن اصلا بحثی نکردم . اما دو پاسخ دندان شکن و کوبنده ام را در مورد دلایل برتری حقوق بشر و دموکراسی با مثال و ذکر جزبیات در ایران و جهان در کلیپ یا للعجب ! سخنان عجیب روحانی گذاشته ام که چون هیچ جوابی نداری ونمی توانی از افکار داعشی و ضد آزادی و انحصارطلبان ات دفاع کنی فرا فکری می کنی و از جواب دادن می پرهیزی . چون چیزی برای دفاع از عقاید داعشی مسلکانه و انحصار طلبانه ضد آزادی و حتی ضد انسانی خود نداری .
    چنان که در کلیپی هم که سخنان رهبری مبنی بر عدم اعتماد به غربيان بود در مورد غیر قابل اعتماد بودن روسیه کامنت گذاشتم . در کامنتی پاسخ دادی که مگر روسیه چه کار کرده است که لایق دشمنی تو و امثال تو است . من هم در کامنت دیگری لیست سیاهه ای از خیانت های روسیه در زمینه هسته ای ، سوریه و تحریم های سازمان ملل گذاشتم که دمت را روی کولت گذاشتی و هیچ پاسخی در دفاع از روسیه که سنگش را به سینه می زدی نداشتی و پیدایت نشد .

    الآن هم هیچ پاسخ و یا نهایتا پاسخ و دلایل سست و ضعیفی بیشتر در مقابل دو کامنت جدید قاطع و دندان شکن من که حتی با وارد شدن در جزئیات برتری حقوق بشر و همین طور دموکراسی را که در کامنت های قبلی ام راجع به این مقوله دموکراسی بحث نکردم در آن جا ثابت کردم که نداری . پس داری از پاسخ دادن فرار می کنی .

  • و باز هم همانجا پاسحت را دادم و ثابت کردم که دیوانه ای. کور بودی و ندیدی.
    چه در یاللعجب و چه ذیل کامنتهایت علیه روسیه که نشان داده ای تا چه حد پست و بی خرد تشریف داری که انتظار داری به خیال آنکه روسبه فلان و بهمان کار را نکرده - چون ایران را کشور مستقلی می داند و نه یک کشور تابعه - باید حالا برویم زیر یوغ یا آمریکا. حکایت کسی که کره ها را یاغ کرد!

    همینقدر که شما با ادعای آزادی ادیان تحمل دین و عقیده من یکی را ندارید و اصرار دارید که باید فیلتر شود،
    در فهمیدن دروغگویی شما کافیست.

    البته کار تو از دروغگویی گذشته. رسما دیوانه هستی.
    اگر جز این بود حداقل به اندازه ذره ای به این پارادوکس فکر می کردی.
    آن داعشی ها در مقابل تو فیلسوف و علامه اند. حداقل این همه پارادوکس ندارند.

  • مقصودت از آخوندها کدام آخوندها است ؟
    آخوندهای نسل جوان و خارج از حکومت که بیچاره ها حقوق ناچیزی دارند و در این مواقع هم به هم وطنان خود کمک می کنند . در نهایت هم به خاطر حکومت و بدنام شدن روحانیت آنها هم بدنام شده و فحش می خورند .
    یا آخوندهای حکومتی که اکثرا شکم باره شدند و مثل ملت غم نان و معیشت ندارند و بعد یکی از آنها مثل جنتی با کمال وقاحت و پررویی می گوید مردم به خاطر انقلاب روزی دو وعده اگر پایش برسد حتی یک وعده غذا می خورند .
    کدام دسته از این آخوندها؟

  • اتفاقا همین طلبه ها همگی با تعریف شما آخوندهای حکومتی هستند که همه بسیجی و حاکم انقلاب اسلامی بودند و هستند.

    اگر کسی از امثال حسن آقامیری ها و طیف شیرازی ها اینجا دیدی ما را هم خبر کن!

    اتفاقا اگر اشرافیت روحانی و امثال هاشمی و خاتمی و روحانی همان جاسوسهایی بودند که خود شما لیبرالها از روز اول وارد حوزه ها کردید.
    حسابی هم پای علمشان سینه زدید.
    لعنت خدا بر شما و آنها.

  • مقصودم از آخوندهای غیر حکومتی آخوندهای ضد جمهوری اسلامی و یا بی تفاوت به آن نبود .مقصودم آخوندهایی مثل صادق لاریجانی است که موضوع فساد زمین خواری برادرش را احمدی نژاد در مجلس نهم رو کرد و کوچکترین رسیدگی به آن نشد .
    منظورم امام جمعه و نماینده ولی فقیه سابق یکی از استان های شمال کشور بود که به مجلس نامه نوشت و با طرح تنفس ده ساله جنگل های شمال و جلوگیری از قطع درختان مخالفت کرد چرا که پسرش صاحب چندین شرکت در این حوزه مرتبط با چوب بود .
    منظورم مکارم شیرازی بود که محمود صادقی اسنادمافیایی سلطان شکر بودن دامادش را منتشر کرد .
    منظورم جنتی دبیر شورای نگهبان بود که با بیش از نود سال سن و نزدیک به چهل سال مشاغل حکومتی هم چنان به تخت قدرت چسبیده است تا به نظام خدمت کند !!! تا جایی که صدای علیزاده لندن نشین طرفدار و مدافع نظام و انقلاب را درآورد .
    مقصودم از این آخوندهای حکومتی اینها هستند که گذشته از حقوق های بالا بر خلاف این آخوندها و طلبه های غیر حکومتی برخوردار هستند که آقا زاده ها ودامادهایشان از امتیازات و رانت ها و مفاسد به یمن وجود آنها در قدرت بهره مندند .
    هر موقع امثال این روحانیون مثل مکارم و جنتی ها و این ها را اگر نه در کمک بدنی بلکه همان کمک مادی و مالی به سیل زدگان دیدی ما را خبر کن !

  • هه هه
    دم خروس بدجور پیدا است!
    تو نگران این هستی که چرا صادق لاریجانی فلان است؟ چرا فلان امام جمعه که معزول شد چه کرده است؟ یا مکارم شیرازی متهم است چون دامادش چه کرده ( هر چند همان را هم صادقی مجبور به عذرخواهی شد) یا چرا جنتی هنوز در یک پست نظارتی مانده است؟

    نه . تو کثیف تر از اینها هستی که ببینی چطور روحانی عزیزت که اول انمقلاب مستاجر بود در سال 92 در خانه 50 میلیاردی ساکن بود.
    یک طلبه یک لا قبا مثل کرباسچی لباس را در آورد و الان مرغوبترین اسبهای ایران در اصطبل های او تشریف دارند!
    یک آخوندی با کار دولتی صاجب صدها میلیارد ثروت شد!
    یک زنگنه چهل سال در یک پست اجرایی ماند و نرفت!
    چند تا دیگر را اسم ببرم؟

    پس نتیچه اخلاقی و ساده ای که می گیریم این است که تو ذره ای درد و ناراحتی برای مدیریت و فساد مالی نداری.
    فقط دنبال این هستی که ببینی یک نفر را چه جور می شود به نظام و یا اسلام وصل کرد و اتهامی هم برایش جور کرد.
    حالا هر قدر هم لیبرالهای عزیزت کثافتکاری کنند حلالا طیبا است.

    آری. در پستی آملی لاریجانی همین بس که با امثال شما روی هم ریخت و ساده ترین کار که اعدام گستردذه سرمایه داران بهایی و لیبرال و حکومتی و خصولتی بود را انجام نداد.
    در پستی آن امام جمعه همین بس که بلد بود از چند جوان عدللتخواه بسیجی شکایت کند اما حرفی علیه شما نزند.
    در نادانی آن مرجع همین بس که بزرگترین حامی روحانی در قم بود.
    در ساده لوحی و بی کفایتی جنتی همین بس که این دولت و این مجلس شیطان پرست را تایید صلاحیت کرد.

    آری. اگر قرار به شکایت باشد، ما خیلی بیشتر شاکی هستیم.

    اما تو و حامیانت باید تا عمر دارید بتمرگید.

  • دیشب بیست تومان گذاشتم زیر بالش مامانت ورداربرو مغازه یه مقدار چیپس وپفک بگیر بعدبرو خونه شروع به نشخار کردن کن هم زمان صدای در رو می شنوی که پدری که هیچ وقت ازحضورش خبر نداشتی میاد خونه پیش مامانی شیطونت بله درست حدس زدی ننت خراب. ای کسکش یهودی اسرائیلی دیگه نمی توانی وجهت و پنهان کنی.

  • جناب اهریمن شیطان تو اگر حرف منطقی و دلیلی داشتی مینوشتی..نه اینکه با ناسزا نوشتن شخصیّت خودت رو به نمایش بگذاری... ما پیروی امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه)هستیم که(مضمون روایت) وقتی دید یارانش به لشکریان معاویه فحش میدهند, فرمود: من خوش ندارم شما فحش بدهید بلکه کارهای خلافی که کردند را بازگو کنید.

  • آن وقت تکلیف شبکه انگلیسی و بی بی سی عزیزتان که صبح تا شب مشغول فحاشی به همه آخوندها است چه می شود؟

  • لعنت خدای قادرِمتعال بر،آنهائی که politics را سیاست معنی کردند؛
    سیاست یک لغت عربی ست که به رام کردن اسب وحشی گفته می شده و می شود؛
    درقرآن کریم و مجید و حکیم ،ما در اداره کردن امور، حکمت داریم و رأس حکمت مخافة است.

  • عذر خواهی در نوشتن؛
    و رأس حکمت مخافة الله است

  • سلام بر شما.
    با تشکر از شما