عنایت امام رضا (ع) به آیت الله بهجت


عنایت امام رضا (ع) به آیت الله بهجت

هدیه به امام رضا (ع) صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


+ 
17

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به سردبیری محترم خبر فوری/ سه شنبه 03/02/1398
    ---
    روشن گری علمی در زمینه ی دین و مذهب وظیفه ی کیست؟؟؟!!!
    ---
    « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ ﴿ آیه۱۵۹ سوره بقره ﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ »﴿ آیه۱۷۴ سوره بقره﴾.
    آیا جلو گیری از روشن گری نجات بخش و سرنوشت ساز که در قانون و عرف و سرشت بشر جرم به شمار می آید می شود نزد خداوند عقل و حکمت یکتای جهان آفرینش جرم به حساب نیاید و مجازات نداشته باشد؟؟؟!!!
    چرا بجای حذف نظرات منطقی انتقادی روشن گر در زمینه ی دین و مذهب ، پایگاه های اطلاع رسانی ، دین شناسان دلسوز دین و مذهب را برای انجام وظیفه ی حرفه ای خود به پاسخ گویی علمی قرآنی – عقلی به این نظرات فرا نمی خوانند؟؟؟!!!
    حذف روشن گری علمی – منطقی ضروری حیات بخش سرنوشت ساز دینی و مذهبی به میلیاردهای بی شمار از نسلهای متعاقب نا آگاه بشر زیان جبران ناپذیر هلاکت بار می رساند.
    این حذف حق دانستن ضروری را نزد بشر در نطفه خفه می کند و بی تردید بنا به همین دلیل جرمی است نزد خداوند که از جرم خفه کردن فیزیکی شخص روشنگر بسیار عظیم تر به شمار می آید و از سطح گناه کبیره ی نابخشودنی پایین تر نیست.
    انگهای ظالمانه ی بی دلیل جاهلان و دین فروشان از خدا بی خبر سود جو علیه روشنگران و توجیه های قرآن ستیز و خرد گریز عامیانه در زمینه ی دین ومذهب برای در نطفه خفه کردن روشنگریهای حیاتی قرآنی – عقلی دینی و مذهبی هرگز خدا پسندانه نیستند وخشم خداوند را بر می انگیزند و به هیچ وجه نباید و شرعا جایز نیست برای محروم ساختن بشر از این گونه روشن گریهای حیات بخش سرنوشت ساز بهانه قرار گیرند.
    پا فشاری روی دامن زدن به ترویج من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل و نشر و ترویج منقولات غیر قرآنی که بعلت قابل اثبات نبودن با قرآن و عقل به جعل و دروغ مخدوش اند با هر بهانه ای که باشد بی تردید دشمنی با خدا و دشمنی با مکتب توحیدی قرآنی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت است.