ارسال در 1398/1/9 ساعت 01:55 2019-3-29 01:55:45

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خب به انم .راستی بگم چرا ما هنوز تو عصر هجر هستیم و اونا تو عصر فناوری هستند چون پیشرفت تو اسلام از همه لاهاز مخصوصا پیشرفت علمی حرام است . واقعا ما که ایرانی هستیم و تمدن و فرهنگ داشتیم بیاییم گوه خور یه مشت اخوند پدر سگ شویم و از این دین شیطانی پیروی کنیم . غیرتان کجا رفته مردم که زرتشتیت را که پاک ترین و بهترین دین بود را ول کردید و اسلام را پذیرفتید و ان را جزءفرهنگ خود میدانید ننک بر شما . باتشکر گوززززززززززززززززززز

  • هه هه هه ..!

    حقا که فقط شیطان بچه می تواند دشمن خمینی باشد.
    حقا که فقط شیطان بچه می تواند اوج شکوفایی علمی ایران بعد از اسلام را ببیند و بگوید در اسلام پیشرفت علمی حرام است! آنهم در مقایسه با قبل از اسلام که سواد آموزی برای عامه ممنوع و حرام بود!
    حقا که فقط که یک حرامزده و شیطان پرست می تواند اسلام را دین شیطانی بنامد، اما از دین خرافی زردتشتی که سه روز زن در وقات عادت ماهانه را زندانی می کرد و در بول گاو غسل می داد را پاک ترین دین بداند!

    حقا که شیطان بچه می تواند الفاظ رکیک و زشت را به کار ببرد و بعد ادعای پیشرفتگی داشته بتشد!
    حقا که شیطان بچه می تواند چشم دیدن آنهمه موفقیتهای فضایی و هسته ای ایران بعد از انقلاب خمینی را نداشته باشد و بعد آنها را گل بگیرد و بتن بریزد اما بعد برای ایجاد یک صفحه کیبرد اینطور نگران عقب افتادگی و عدم پیشرفت ایران بشود!

    بسوز شیطان بچه. بسوز. و
    به قول خودت بگ...