«کم کارِ پُر مدعا نباشیم»...


گاهی اوقات لازمه از بیرون خودمون رو تماشا کنیم... ببینیم کجای عالم وایستادیم و چکار می کنیم؟ مسلم بن عوسجه و عمر بن سعد؛ هر دو اهل کوفه اند. یکی یار امام حسین(ع) شد، یکی دشمن. پس مهم نیست اهل کربلا باشیم یا کوفه... مهم اینه که کربلا آفرین باشیم؛ نه کوفی مَنِش... مهم اینه که تو هر جایگاهی که هستیم وظیفه مون رو درست انجام بدیم... "کم کار پر مُدَعا نباشیم"... طوری زندگی کنیم که در برابر وجدانمون، بتونیم بگیم: بیشتر از این از دستمون بر نیومد... *** سایت: Hssht.ir *** کانال تلگرام: https://t.me/hssht_i


+ 
7

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/12/28 ساعت 23:44

    هم کاسگان حرفه ی خیانت به دین و مذهب کیستند؟؟؟!!!
    ---
    نخستین اولویت ماموریت پیامبران از بدو بعثت بیرون آوردن دین داران ازمنجلاب تحریفهای من در آوردیهای بشری که متدینان پس از فوت هر پیامبری به با واپس گرایی به سنتهای منحرف آبا و اجداد و اقوام خود دچار می شدند بوده است.
    خداوند دانا و حکیم مطلق در کتاباب آسمانی تحریف ناپذیر خود یعنی قرآن کریم مسلمانان را نسبت به گرفتار شدن به این واپس گرایی که جهان شمول است و همه ی پیروان ادیان را در بر می گیرد هشدار داده است .
    هزار افسوس که با بهانه های بشری واهی ناپایدار و غیر قابل اثبات پیروان مذاهب این هشدار دلسوزانه ی قرآن کار ساز واقع نگردیده و مسلمانان نیز بمانند پیروان پیامبران سابق با گرایش به من در آوردیهای نیاکان خود و پیروی از منقولات مخدوش به جعل و متضاد با قرآن و عقل و پیروی از من در آوردیهای روز افزون ساخته و پرداخته ی ذهن بی نهایت محدود خویش و هم نوعان معاصر خود به این واپس گرایی دچار گردیدند.
    با فراموش کردن آیات بینات جهان شمول فراگیر : « وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ » ﴿آیه ۱۴۴ سوره آل عمران﴾ و« إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا » ﴿آیه ۹ سوره اسراء﴾ و « أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا » ﴿آبه ۲۴ سوره محمد﴾ و « وَلَقَدْ أَنْزَلْنَا إِلَيْكَ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ وَمَا يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفَاسِقُونَ » ﴿آیه ۹۹ سوره بقره ﴾ و « تَبَارَكَ الَّذِي نَزَّلَ الْفُرْقَانَ عَلَى عَبْدِهِ لِيَكُونَ لِلْعَالَمِينَ نَذِيرًا » ﴿آیه ۱ سوره فرقان﴾ تَبَارَكَ الَّذِي نَزَّلَ الْفُرْقَانَ عَلَى عَبْدِهِ لِيَكُونَ لِلْعَالَمِينَ نَذِيرًا » ﴿آیه ۱ سوره فرقان﴾ و « شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ...» ﴿ آیه ۱۸۵ سوره بقره ﴾ مسلمانان نیز با پیروی از من در آوردیهای تحریفگر دین زدای بشری متضاد با قرآن و عقل خود را دانسته و ندانسته بر لب سراشیب پرتگاه جهنم قرار داده اند.
    اگر این مسلمانان به قرآن موجود در دست رس ، که حجت زنده ی انکار ناپذیر خداوند بر بشر است ، و به عقل باز نگردند و از احکام و اعتقادات و هشدارها و بایدها و نبایدهای شناخاتهای فرهنگ دین داری این حجت الهی زنده ی تحریف ناپذیر و سرشت نشین و گویا و رسا و قابل درک درس و عبرت نیاموزند سر انجام سرنوشت آنان سکونت گزینی در قعر این پرتگاه ابدی عذاب پایان ناپذیر الهی خواهد بود.
    مسلمان پیش از گرایش به هر منقوله ی غیر قرآنی از احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب در زمینه اعتقادات می باید از همگنی و هماهنگی محتوای این گونه منقوله ها با داده های شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی ، که تمامی حد و مرزهای دین داری را آشکار مشخص ساخته اند ، و همچنان از قابل اثبات بودن این منقوله ها با اصول متین استدلال عقلی آشنا شوند.
    شیطان پلید در حال عدم وجود این آشنایی انسان متدبن را بافریب و نیرنگ خود بنام دین و مذهب در دشمنی با دین خدا به راه های انحرافی متضاد با قرآن وعقل که به جهنم منتهی می شوند می کشاند و آنان را در ایفا به سوگند خود جهنمی می سازد.
    14 قرن است با سکوت و مدارای سطوح مختلف دین شناسان کار و کاسبی شیادان دین فروش منفعت طلب با ابتکار و گسترش و ترویج روز افزون من در آوردیدهای دین زدا برای خواب و خام کردن میلیاردها مسلمان و مؤمن دین دار پاکدل بیگانه با فرهنگ دین داری قرآنی بنفع طاغوتان ستم پیشه و کمک روحانی نماهای دنیا پرست درباری و نوکر و مزدور دشمنان چپاول گر بیگانه رواج می یابد.
    بیگانه نگه داشتن میلیاردها مسلمان و مؤمن از فرهنگ دین داری وحی الهی اصیل ارسال شده به پیامبران دیانتهای آسمانی در طول دورانهای مختلف از عمر بشریت همواره روش و منش حاکمان طاغوت بوده که باکمک دین فروشان شیاد دنیا پرست برای گسترش سلطه و ستم پیشگی خود تا کنون به کار گرفته شده و کمتر مورد اعتراض دین شناسان بوده است.