سخنان تکان دهنده رائفی پور در مورد رفتار های صحابه و خلیفه های بعد از پیامبر


استاد رائفی پور - « ناگفته هایی از جریان سازی یهود در صدر اسلام »


+ 
104

- 
15

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کادح 99/12/29 ساعت 13:48

    اگر دانش در ثریا باشد مردمان از فارس به آن دست میآیند
    نه ایمان
    محدث توجه کن...

  • ناظر 99/9/13 ساعت 11:49

    کسی که خواب است می‌شود بیدار کرد ولی کسیکه خود را به خواب زده نه . کسانی که مدت بسیار کمی بعد از غدیر خم همه چیز را انکار کردند و شورا را در مقابل کلام پیامبر که طبق قرآن وحی است قرار دادند و سپس اولی خلافت را به دیگری داد و بعد هم سومی آمد دیگر چه توقعی می‌توان داشت . حالا کم کم دارند غدیر خم را انکار می‌کنند و آنهایی که انکار نمی‌کنند می‌گویند منظور پیامبر دوست داشتن علی ع بوده . چطور حرفی را درباره پیامبر می‌زنید که حتی درباره علمای خوتان هم جرات گفتنش را ندارید که اینهمه آدم را در جایی جمع کند و خطبه بخواند و بگوید هر که مرا دوست دارد پس باید علی ع را هم دوست داشته باشد. کار عبثی را به پیامبر نسبت می‌دهید که خودتان ممکن نیست انجام دهید و البته کتابهایتان از این دست تهمتها بسیار دارد.

  • توصیه میکنم کتاب شاذالروایه که فارسی نوشته شده توسط دکتر میثم مزکاء انتشارات طوبی محبت رو حتما بخونید.
    من به چند مفتی سنی نشون دادم از عصبانیت منفجر شد، مولف با منابع خود اهل تسنن مطاعن و خطاهای فاحش خلیفه دوم رو اثبات کرده.
    عالی بود عالیه.

  • دعوا چی رو حل میکنه ؟ من شیعه هستم با اهل سنت و ارامنه حتی عزیزانی اصلا خدا رو هم منکر میشوند . مراوده دارم . بدون در گیری و کشمکش . به عقاید هم احترام بگذاریم البته توصبه مبکنم بگذارید همون مجمع تفریب مذاهب که نُخبه ها هستند آخرش به ما منتقل میکنند . ما با این بیسوادیمون دعوا برای چه ؟ همه بنده خدا هستیم مادامیکه به هم ظلم روا نکنیم مشکلی نیست . مگر قصد فتنه داشته باشند در آن صورت بفرموده قرآن عمل میکنیم

  • 1- اولا ما قائل به عصمت خلفای راشدین نیستیم و خلفا نه جز اصول دین ما هستند نه فروع دین
    2- این احادیث همواره در بین اهل سنت یادآوری می شوند که حتی جهت کسب علم و تحقیقات مطالعه نباید کتاب اهل کتاب را مطالعه کرد، چون پیامبر ص بشدت حضرت عمر را منع کرده
    3-امام مهدی اصلا به دنیا نیومده چه برسه حدیث از وی نقل کنید
    4- ابوهریره یک صحابه واقعی بوده، نه یهودی، یهودی ابن سبا بود، موسس شیعه غالی، که شیعه صفویی نیز بر اساس اعتقادات انها بنیانگذاری شد

    5- جایگاه خلفای نزد اهل سنت، به معنی یاران پیامبر بودند، کسانی که خداوند فرمودن رضی الله عنه و رضوا عن، ما در جایگاهی نیستیم کسانی که در مکتب پیامبر بزرگ شدن رو زیر سوال ببریم

    6- اگر اینها صالح نبودن، پیامبر دامادشان نمی شد، چون قرآن می فرمایند، و مردان مومن برای زنان مومن و...

    7.. با این تحلیلهای آبکی، لطفا مردم ایران رو خر فرض نکنید لطفا

  • پس منافقین که بودند؟ اگر همه اصحاب پیامبر مصداق رضی الله عنهم و رضوا عنه هستند؟

    راستی چرا با سعد بن عباده اینقدر دشمنی دارید؟ مگر صحابه پیغمبر نبود؟ چرا با ابوبکر بیعت نکرد؟

  • پس آسیه هم نباید زن فرعون می شد! و یا زن نوح و لوط پیغمبر هم نباید رزنشان می شدند!

    بدبخت بیچاره! آن آیه زنان مومن مال مردان مومن در قیامت محقق می شود. در دنیا که به کرات داستان غیر از این است.

  • در ماهیت اهل سنت همین بس حضرت زهرا سلام الله علیها را دزد و کافر می دانند.
    او را دزدی می دانند که فدک را دزدیده بود و ابوبکر صدیق بود که فدک را برگرداند به بیت المال.
    و او را کافری می دانند که با امام زمانش بیعت نکرد حال آنکه طبق قول عبد الله عمر ، ما من مات و لم بعرف امام زمانه مات میته جاهلیه.

    در مورد عبد بن الله بن سبا هم خودت را گکول بزن. دروغ های سیف بن عمرو دروغ پردازشقرن چهارم را را علامه عسکری افشا کرد. هیچ جوابی هم برایش نداشتید. هیچ یک از علمای سنی در تمام دنیا.
    این اهل سنت هستند که دینشان را از کعب الاحبار و عبدالله بن سلام یهودی گرفته اند. والا مثل یهود قایل به جدایی خلافت از دیانت نمی شدند.

  • اهل سنت عزیز سلام
    عزیز شما یه سری حدیث میاری که ما قبول نداریم و ما یه سری حدیث میاریم که شما قبول ندارید
    اینجا هم خداییش جای بررسی صحت و اعتبار احادیث به اون شکل نیست.
    پس دوست من سعی کنیم روی احادیث مشترک حرف بزنیم و بیشتر با منطق و استدلال جلو بریم تا استنداد به احادیثی که اختلافی هست

    یه سوال من از شما دارم ممنون میشم پاسخ بدید
    از نظر شما آیا پیامبر اسلام برای بعد از خودشون جانشین تعیین کردند یا نکردند؟ اگه جانشین تعیین کردند و یا روشی را برای اداره جامعه بعد از خودشون مشخص کردند میشه بفرمایید. سندش را هم اگه ممکنه ذکر کنید.

    مثلا شخص خاصی را معین کردند؟ یا گفتند که شورایی باشه برای تعیین خلیفه بعد از خودشون؟ و یا اصلا در این مورد فرمایشی نداشتند؟
    میشه نظرتون را بدونم

  • جناب صدیق آنقدر در کتاب‌های خودتان درباره عمر و تخلفهایش و خطاهایش مطلب هست که دیگر نیازی به این نیست که کسی بخواهد او را تخریب کند اما چطور می‌شود کسی خواهرش و دامادش را به خاطر مسلمان شدن کتک بزند و در سه جنگ طبق گفته خودش فرار کند و...... آنوقت پیامبربگوید اگر بعد از من پیامبری می‌آمد
    عمر بود. عجیب است که آنهمه احادیث که بدیهای عمر را نشان می‌دهد رها کرده ای و یک حدیث جعلی را می‌آوری مگر می‌شود شخصی با آنهمه تخلفات واضح و روشن بتواند پیامبر بشود .

  • خواهرش رو کتک زد، چون هنوز ایمان نیاورده بود، دوما در کدام جنگ فرار کرد، عمر در هیچ جنگی فرار نکرد، در جنگ احد، همه مسلمانان وقتی خبر مرگ پیامبر رو شنیدن، نگران شدن و عقب نشینی کردند، نه فرار کردن، سوما عمر یک انسان است، نه فرشته مثل همه ما اشتباه و خطا داشته، ما مثل شما افسانه سرایی نمی کنیم و اعتقاد ی به عصمت صحابه نداریم.

  • شما کوچک تر از آن هستید در حق صحابه پیامبر بخصوص حضرت عمر لب گشایی بکنید.
    مگر قرآن جلو رویت نیست در لابلای کتب تاریخ می گردی و روایات ساختگی و ضعیف را می چسبانی
    مگر خداوند در همین دنیا مدل رضی الله عنهم و رضو عنه را به صحابه نداد که عمر جزو اولین صحابه است.
    مگر پیامبر نگفت لوکان بعدی نبی لعمرابن الخطاب اگر بعد از من پیامبری می آمد او عمر ابن خطاب است.
    این که تورات را خوانده بخاطر حصول علم و کجکاوی آن را می رساند.
    اولین کسی که از داستان های اسرائیل نقل کرده خود قرآن هست بعدش خود پیامبر احادیث ایشان مملو از بیان داستان های بنی اسرائلی هست.
    این چیز ها برای شما عجیب هست
    ولی برای ما افعال و اقوال شما عجیب تر است که مهدی که اصلا وجود خارجی ندارد و هنوز بدنیا نیامده هزازان حدیث ازش نقل شده و نقل می کنید. بین تفاوت راه از کجاست به کجا عمری که از روایات تورات نقل می کند شما انتقاد می کنید.در حالی که خود قرآن از تورات استناد می کند.
    قرآن خلاصه همه کتب آسمانی گذشته هست.ولی از امام زمانی که وجود خارجی ندارد.هزاران حدیث برایش می سازی بنازم به این کارخانه حدیث سازی
    شما نه هزاران امثال شما به گرد پای عمر نمی رسی.
    شما مدیون عمر هستی اگر عمر ایران را فتح نمی کرد هنوز هم مجوس باقی می ماندی.
    برو خدا رو شکر کن به برکت همین عمر شما مسلمان شدی.

  • با عرض ادب و احترام در پاسخ به برادران مسلمان اهل سنت از کتب خودشون احادیث رو دلیل می آوریم. بخاری در صحیح به سندش از ابی سعید خدری از رسول خداصلى‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم نقل کرده که فرمود: «لتتبعنّ سنن من کان قبلکم شبرا شبرا وذراعا بذراع حتی لو دخلوا جحر ضبّ تبعتموهم قلنا یا رسول اللَّه! الیهود والنصاری؟ قال: فمن؟ » «به طور حتم شما از سنت های پیشینیان وجب به وجب و ذراع به ذراع پیروی خواهید کرد، حتی در صورتی که آنان داخل سوراخ سوسماری شوند شما نیز کار انها را دنبال خواهید کرد. عرض کردیم: ای رسول خدا! مقصود شما یهود و نصارا است؟ حضرت فرمود: پس چه کسی غیر از آن است؟». خب عزیزان اهل سنت با توجه به حدیث منزلت که امام علی علیه السلام در منزلت هارون برای رسول خدا و به عنوان جانشینش معرفی شدن. حالا چه کسانی ایشان را مثل هارون نبی از نقش جانشینی پیامبر و رهبری امت کنار زدند؟ قارون ها کیستند؟چه کسانی بر علیه هر دو وصی قیام کردند؟ آیا خداوند جانشین را انتحاب میکند یا مردم؟ چطور خود خلفا جانشین تعیین کردند ولی پیامبر نه؟
    یا چرا حضرت عیسی آخرین پیامبر بنی اسرائیل غایب شد و هنوز هم زنده می باشند؟ و معادل عیسی در امت اسلام کیست؟
    در خصوص امام زمان با توجه به حدیث ثقلین پیامبر فرمودند من در میان شما دو چیز گرانبها باقی می‌گذارم، کتاب خدا و عترتم که همان اهل بیت(ع) است. پس بنگرید که چگونه با آن دو رفتار می‌کنید که آن دو از هم جدا نمی‌شوند تا آنکه در کنار حوض کوثر بر من وارد شوند. آن دو از هم جدا نمی شوند یعنی چه؟ یعنی تا قیامت و روز ورود بر رسول خدا یک نفر از اهل بیت در کنار قرآن وجود دارد تا امت هدایت شود. امروز چه کسی از اهل بیت باقی مانده که از قرآن قابل جدا شدن نیست؟ دلیل غیبت او حفاظت از جان ایشان هست تا مثل ائمه قبلی شهید نشوند تا آخرین ذخیره الهی برای هدایت مردم باقی بمانند. این همه روایت از پیامبر هست که وجود او را اثبات می کند. اینها برای اثبات امام زمان کافی نیست؟ نظر اهل سنت در باره حدیث «خلفائی اثنی عشر» از پیامبر چیست؟ آیا جز دوازده امام شیعه مصداق دیگری دارد؟
    اما در خصوص ایرانی ها و مجوسیت و مسلمان شدن به دست خلیفه دوم، وجود جناب سلمان فارسی کافی است، کسی که از اهل بیت رسول خدا شد.آیا جناب خلیفه دوم او را مسلمان کرد؟ کافی است این حدیث را در منابع اهل سنت جستجو کنیدتا بدانید که ایرانیان در پی حق و حقیقت و راستی و دین درست هستند و وابستگی به هیچ فردی ندارند و رسول خدا خود وعده ایمان ایرانی ها را داده:اگر ایمان در ستاره ثریا قرار گیرد، مردانی از این گروه (ایرانیان) به آن دست می یابند.
    با احترام و عرض ارادت به همه برادران عزیز اهل سنت.

  • با سلام. استاد رائفی پور بعضی وقتها حقیقت را میگوید بعضی وقتها عمدی تحریف میکند همه انسانها این خصوصیت رو دارند و اون هم استثنا نیست

  • مسلم 98/3/12 ساعت 03:19

    خوب

  • مسلم 98/3/12 ساعت 03:19

    ای

  • براداران یه مقدار به اطراف و کاستی های اعتقادی مون فکر بکنیم
    واقعا تاکید و اثبات و تکرار به رد خلفا و نشر این مطالب یه کار زمین مونده و موثر هست که
    ادم روش تاکید کنه؟!

  • ناظر 97/12/12 ساعت 13:15

    از این دست مطالب در مورد خلفای اول و دوم و سوم اهل سنت بسیار است و اهل سنت اکثرا نمیدانند و انهایی هم که میدانند کتمان میکنند و یا حتی چنین مطالبی را قبول دارند و بد نمیدانند . و در ضمن گفتن واقعیت ها دلیل بر عدم وحدت نیست و در حقیقت عین وحدت و خیر خواهی است . اگر اهل سنت را دوست داریم باید حقایق را به انها بگوئیم و کتمان حقیقت دشمنی با اهل سنت است .

  • دوست 97/12/12 ساعت 20:50

    دوست عزیزم
    باور کن اگر بخواهیم تلاشی کنیم که حب اهل بیت بین برادران اهل سنت بیشتر بشه این راهش نیست.
    من 4 سال بین اهل سنت زندگی کردم و این رو فهمیدم

  • داداش واسه اینه که بفهمیم بزرگاشون کیان! از کتابهای خودشونم میگیم! یعنی از کتابهای خودشونم نگیم؟ فرقی نمیکنه تو چه گروهی باشی مهم اینه که دنبال حق باشی، ما با استدلال از اعتقادمون حرف میزنیم اونهاهم بیان بگن! الان مشکل کجاست؟ وحدتم به معنی دکور بودن نیست، توهین نباید کرد همین، وگرنه استدلال نکنیم که امیرالمومنین علیه السلام برحق هست؟ خیر سرمون شیعه هستیما! اونی که منطق داره حرفم من رو قبول داره که استدلال در مقابل استدلال کسی که خیلی معذرت میخوام نفهمه یا خودش رو زده به نفهمی تا ما از ولایت امیرالمومنین علیه السلام دست نکشیم دست بردار نیست!

  • مهمان 97/12/12 ساعت 04:27

    تا این لحضه این کلیپ دو تا منفی خورده یعنی دوتا وهابی به این سایت سر میزنند. ومطالب را چک میکنند.
    که احتمالا از فارسی آموز های سعودی هاست.

  • به کوریه چشم تو کودک افترا زن , 3 تا!

  • ناطقی 97/12/11 ساعت 21:55

    سلام
    این همه دم از وحدت می زنیم به نظرم مناسب نیست

  • عزیز وحدت به این معنی نیست که ادله نیاریم، ما توهین نمی کنیم، همین! وگرنه استدلال می کنیم بیان جواب بدن! درکش سخت نیست به مولا! وحدت به معنی لال مونی گرفتن نیست! بسم الله جواب منطقی

  • مهمان 97/12/12 ساعت 04:22

    علیک سلام
    به برادران اهل سنت توهین نباید شود و باید با استدلال جوابشان را داد.
    استاد رائفی پور هم دارن با سند و استدال جواب انها را میدهند

  • مهمان 97/12/12 ساعت 04:25

    شیعه انگلیسی به جای اینکه با استدال با برادران اهل سنت مبارزه اعتقادی کنند با فحاشی انها را دور میکنند