دام های کشور چگونه به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق میشوند


وقتی پای پول بیشتر در میان است!

دام های کشور چگونه به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق میشوند؟
وقتی خبرنگار خودش را به جای فروشنده دام به دلال ها معرفی میکند تا از نحوه قاچاق دام سردر بیاورد.


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قاچاق نیازهای حیاتی مردم به خارج خیانت بزرگ نابخشودنی است
    ---
    قاچاق نیازهای حیاتی مردم توسط هر فرد یا گروهی که باشد خیانت بزرگ نابخشودنی در حق مردم و کشور و نظام است.
    اگر این گونه قاچاقچیان خائن توسط مسئولان قضایی با سرعت ضابطه مند قانونی لازم به اشد مجازات تا سطح اعدام محکوم نشوند مسئولان قضایی نیز باید مشمول این خیانت بزرگ نابخشودنی قرار گیرند و مجازات شوند.
    کشورهای بیگانه ای که مشوق این گونه قاچاقها هستند باید بی محابا با مقابله به مثل شدید مناسب مورد تنبیه لازم قرار گیرند.
    در نظر اکثریت مردم این جرم نابخشودنی بزرگی است که مسئولان دولتی ذی ربط در هر منصب و مقامی که باشند در طول سالها نسبت به دزدی حیاتی ترین نیازهای مردم بی تفاوت و سهل انگار باشند و با تعلل و تاخیر و مسئولیت گریزی با این خیانت برخورد کنند که در این صورت باید بعنوان سهیم در خیانت بزرگ و شریک دشمنان برانداز به شمار آیند و مجازات لازم را دریافت کنند.
    نمایندگان مردم در مجلس شورا نیز برای اثبات صداقت در سوگند و وفا داری به تعهد خود به مردم و اثبات امانت داری خویش باید با جدیت و پشت کار بی وقفه این مسئله خطرناک خانمان سوز را تا خشکاندن قانونی ریشه های شوم آن پیگیر باشند و با ساز و کارهای قانونی که در اختیار دارند بی تعلل و تاخیر بدرستی ایفای مسئولیت کنند.
    خیال خام است که بتوان نظام و کشور را ، با بی بند و باری قانونی و افسار گسیختی قاچاقچیان و دزدان و رانت خواران و مختلسان و محتکران و رشوه بگیران و انواع متخلفان بزرگ و کوچک دیگر در مقابل توطئه ها و دسیسه های پیچیده ی دشمنان قسم خورده ی ددمنش ضد بشر ستم پیشه که به هیچ تعهدی پایبند نیستند ، از گزند و آسیبهای آماده شده مصون و محفوظ نگه داشت.

  • دولت شیخ حسن خاک بر سر توانایی کنترل و حفاظت چند هزار گاو وگوسفند مملکت را نداره که دزد ها نبرند بعد میخواد برای 80 ملیون ایرانی زندگی و رفاه بیاره