پروژه حذف رهبری توسط وزرای میلیاردر روحانی


چرا رهبری کاری نمی کند؟
آیا حرف رهبری شنوا ندارد و پروژه حذف و گوشه گیری رهبری شکل گرفته؟
قضاوت با شما...


+ 
71

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/11/10 ساعت 19:55

    بصیرت ای ملت ایران بصیرت

  • سلام بر تمامی انسان هایی که با خون خویش برای برپایی اسلام فداکاری کردند . سلام برانسان هایی که زنده هستند و تلاش می کنند برای برپایی اسلام ... خداوند نگهدارشان و قدرتشان روزافزون باد ... ان شاء الله خداوند ما را نیز جزء این دو گروه قرار دهد ...در این زمان که فتنه ها برسر ملت ایران فرود آمده بصیرت لازم است ان شاء الله خداوند به ما قدرت تشخیص دهد و همراه کسی باشیم که راه را می داند و راهنمایی می کند ...

  • رهبری کاملا راه قانونی وشرعی را به خوبی طی می کند .این مامردم هستیم چقدر ازفرمان رهبری اطاعت می کنیم .مدیران اجرایی فعلی مجلس ودولت انتخاب ماست راه درست آن است که درانتخابمان مدیران دلسوز مثل اول انقلاب را انتخاب کنیم هرفردی درمقابل انتخاب خود پیش خداوند عالم مسئول است.هرناعدالتی درجامعه به پای انتخاب کنندگان مسئول درجامعه است.علی علیه السلام رامردم خانه نشین کردند .این فرمان همیشگی خداوند عالم است به این مضمون .سرنوشت هرقومی عوض نمی شود الا بدست خودآنها,

  • دارید کم کم به حقیقت اعتراف می کنید فقط کمی دیر شده است. خودتان هم مدتها بازی همین توطئه گران را خورید و گاهی می گفتید همه چیز در کنترل رهبری است و گاهی می گفتید رهبری مسوولیت اجرای ندارد و با این آب به آسیاب کسانی ریختید که در حال حذف رهبری هستند.
    اما حالا باید چه کنید؟
    باید با صدای بلند فریاد بزنید که الان وضعیت رهبری شبیه وضعیت امام حسن مجتبی علیه السلام شده است و هر کس به هر دلیل با این وضع همراهی کند جهنمی است.

  • حزب شیطان هستند . من جای رهبری بودم در جواب نامه این 8 وطن فروش می گفتم استعفا دهید خیلی لطف می کنید در حق نظام و مملکت. قحط ارجال نداریم . شر 8 خائن کم. این 8 نفر شرف ندارند.

  • ناظر 97/11/9 ساعت 16:59

    اصحاب جهنم بر مملکت اسلامی مسلط شده اند و چون مال حرام خورده اند دین و ایمانشان را از دست داده اند و پیرو شیطان شده اند . رهبری اعلام کند تا حزب الله دمار از روزگار این دین فروشان بی وطن دراورند . دولت و مجلس امروز دشمن دین و ایمان و مملکتند . رهبری فرمان دهد تا همه انها را به اشغال دانی بریزیم این نابکاران حرامخور را .