استاد پورآقایی | برده داری جنسی دختران


نقشه شوم یهود برای دختران ایرانی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ فوق العاده مهم


+ 
41

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مرگ و لعنت بر جنبش سبز

  • فوق العاده زیبا و مفید بود
    ایول واقعا

  • ای بابا اینا کاره خوشو کردن رفت الان باید فکر خودمون باشیم که دچار این کسافت بازی نشیم نصیحت دیگه فایده نداره خیلی دیر شده این کارا باید اول انقلاب برنامه ریزی می شد و صورت می رفت

  • خیر. همین حالا هم دیر نیست کما اینکه انقلاب وضعیت فاجعه بار دور پهلوی را اصلاح کرد.
    کافیست یک نفر مثل خلخالی پیدا شود که به اراجیف و یاوه هایی مانند جذب حداکثری و فرهنگسازی معتقد نباشد و قاطعانه و بیرحمانه و بی تئوجه به سرزنش اتحادیه اروپایی اسلام را پیاده کند. خواهید دید که همه این ها فرار می کنند.

  • ناظر 97/11/6 ساعت 22:58

    در حقیقت بی حجابی و بدحجابی خودنمایی جنسی است و اینگونه زنان دوست دارند تا مایملک خود را به معرض تماشا بگذارند تا بیشتر به انها توجه شود و از اینکه به انها نگاه شهوت الود بشود لذت میبرند و به خواسته دلشان میرسند . اینگونه زنها ایمان بسیار ضعیفی دارند و و شیطان بر انها مسلط است .

  • با سلام و تشکر فراوان
    خیلی خلاص و مفید :
    یاسین توی گوش خر می خوانی!

  • علی 97/11/6 ساعت 20:18

    اینها زن نیستند اینها حیوان هستند.بایددرجامعه این میکروبها را جمع کرد تاهمه جاراآلوده نکنند.زن کلمه مقدس است زن آبروی خدادادی را تاپای جان حفظ می کند.زنان سرزمین من خودرا دردید نامحرمان هرگز قرار نخواهد داد.

  • این حرفها درست است اما باید دقت کنید که برده صفتی در ذات عده ای زنان و حتی مردان هست. اینها خودشان می خواهند برده باشند. اساسا ایجاد فانتزی بردگی های جنسی هم برای همین است.

    والا چه اصراری بود که حتما بی حجاب و آرایش کرده بگردند اگر تمنای دیده شدن به نگاه خریداری را ندارند؟
    آیا نمی دانند که یک روسری دو گرمی و لباس گشاد بسیار راحت تر از ساعتها آرایش و لباسهاسی تنگ و بدن نما است؟

    قطعا می دانند. ولی از برده صفتی و دلبری کردن لذت می برند.

    این را هم بگویم که اسلام برای کنیزان حجاب قرار نداده است. پس هیچ اشکالی ندارد اگر ما رسما این زنان را برده اعلام کنیم تا هم آنها به آرزوی بی حجابی آزادانه و تن نمایی خود برسند و هم اگر جوانی آنها را دید دچار فشار جنسی نشود . بلکه بتواند هر کدام را که خواست به طور شرعی و حلال بخرد.

    آره. بگذار دوباره بگویند داعشی هستم.
    اما واقعیت است احیای برده داری بهتر از غرق کردن جامعه در زیر فشار جنسی و بحران سقط جنین و طلاق و فرزندان طلاق و فرزندان نامشروع و قتلهای ناموسی و.. است.