پشت پرده نامه به رهبری در مورد تصویب پالرمو و FATF


چرا بعضی ها انقدر اصرار به دشمنی با انقلاب و رهبری را دارند؟!!!


+ 
39

- 
3
ارسال در 1397/11/6 ساعت 09:45 2019-1-26 09:45:59
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تنها راه این است شبانه روحانی و ظریف جاسوس دستگیر شوند و یک گلوله تو مغزشان خالی کنند. والسلام

  • مقصر تمام شورای نگهبان است که امثال روحانی خاتمی تایید صلاحیت کردند.

  • هر کی با آل علی در افتاد ور افتاد.روحانی و ظریف به عذابی سخت گرفتار می شوند مگر الکی است دست خدا حامی این کشور و نظام است .

  • درود بر امام جمعه انقلابی و اندیشمند و فکور ومترقی کرج
    این اصلاح طلبان می خواهند همانند عهدنامه گلستان وترکمانچایی را امضا کنند و ایران را ضعیف و فشل نمایند .
    بعدش هم بیندازن گردن حکومت دینی و بگویند شما که می گفتین پادشاهان کشور ایران را تجزیه کردن
    دیدین حکومت ولایت فقیه هم این قرار دادها را پذیرفت؟
    هدفشان نابودی اسلام و میهن است.

  • در مورد پالرمو موافقین تصویب آن به خصوص در دولت می گویند که اگر FATF را تصویب نکنیم حتی متدین ما مثل چین و روسیه مبادلات بانکی شان را با ما مجبور می شوند قطع می کنند و به تحریم جهانی حتی توسط متحدان خودمان دامن می زنیم .
    از طرفی مخالفان می گویند که تصویب آن در این شرایط سخت تحریم به معنای خود تحریمی است و راههای پنهانی دور زدن تحریم ها را عملا می بندد و با دست خودمان آب به آسیاب تحریم ها می ریزیم .
    این ها واقعیاتی بود که محسن رضایی در مورد موافقان و مخالفان به آن اشاره کرد و گفت به همین دلیل باید بررسی همه جانبه و دقیقی از FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت بگیرد که دیگر بهانه و عذری برای کسی باقی نماند .
    به هر حال باید امیدوار بود که همان طور که رضایی گفته است به دور از بازی های سیاسی و جناحی و دید منفی و متعصبانه ای که مدعی نفوذ غرب با تصویب آن است بلکه بر مبنای کار کارشناسی همه جانبه و دقیق و مصلحت واقعی نظام و کشور FATF رد یا تصویب شود .

  • حسن روحانی(فریدون) ، طبق نقشه ای که طراحی شده است می خواهد با ایجاد فشار های اقتصادی مردم را به کف خیابان بکشاند و با بوجود آمدن شورش ، سرانجام جرقه جنگ داخلی زده شود . یعنی یک سوریه دیگر ! ... اینها همه اش نتیجه نفهمی و بیشعوری کسانی است که به روحانی خائن و اسلاح طلب ها در انتخابات مجلس رای دادند ( ... و دار الخائنین را بوجود آوردند) ... در عوض الان دیگر در پیاده رو ها دیوار نداریم !!
    سرانجام ، آیا مردم فهمیده اند که چه باید بکنند و چه نباید بکنند؟ بدبختانه گویا هنوز نفهمیده اند . تنها یک امید روشن وجود دارد و آن اینست که کید شیطان ضعبف است.

  • ایشون کی هستن؟ لطفا اسم و فامیلشون رو درج کنید

  • با تلاش دولت روحانی و با پیوستن به FATF آخرین مسیرهای تنفس اقتصادی ایران و دور زدن تحریمها قطع خواهد شد.
    با بودجه بسیار مشکوک و هدفمند سال آینده مردم سر به شورش برخواهند داشت.
    اما نه علیه روحانی که علیه نظام. آمریکا هم دولت انتقالی در ایران تشکیل خواهد داد.

  • اشتباه می کنی مردم هیچ وقت علیه نظام شورش نمی کند مردم ایران بصیر ترین مردم جهان است.مردم مسْول خائن را خوب می شناسد.مردم کوش به فرمان رهبری هستند .مردم جانها داده اند میدانند چگونه ازنظامشان دفاع کنند .جواب دشمنان نظام دررفراندم دیگر در۲۲بهمن داده خواهد شد.بدانید دشمنان نابود خواهد شد.چون درمقابل خداوند عالم ایستاده اند.ریشه این نظام الهی است این درخت تنومند باهیچ بادی به لرزه درنخواهد آمد.جشن چهل سالگی انقلاب برتمامی آزادی خواهان جهان مبارکباد.

  • شورش مردم در سال 74 - ماجرای تورم 50 درصدی- و 88 را ندیدی؟ پس یک ذره صبر کن. سال آینده را هم ببین.

  • کجا مردم توی سال 74 تظاهرات کردن؟
    تظاهرات سال ۸۸ هم بخاطر فتنه تغلب و انتخابات بود و اقتصاد توش نقش نداشت
    بهتره اطلاعات خود رو بروز کنید یا الکی القای سال 98 به مردم نکنید ما شک داریم که شما اصلا ایرانی باشید
    سربازان فضای مجازی اسرائیل که مسلط به زبان فارسی هستند در اینترنت زیاد اند
    گول نخورید

  • احتمالا سن شما قد نمی دهد. در آن سال منحوس 74 کار به استخوان مردم رسید. با اجرای طرح تعدیل اقتصادی در دولت هاشمی و افزایش ۵۰ درصدی تورم متعاقب آن، شورش‌های اجتماعی متعددی در شهرستان‌هایی مانند مشهد، شیراز، زاهدان، زنجان، ارومیه، اراک، مبارکه، قزوین و اسلامشهر رخ دادند که شدیدترین درگیری در اسلامشهر به دلیل و یا بهانه گران شدن گرایه مینی بوسهای اسلامشهر به اکبرآباد بود. و در آنجا اولین بار شعارهای سلطنت طلبانه علنا ابراز شد.

    شورشهای دیگری نیز در سالهای 82 و 83 رخ داد که شدیدترین آن در سمیرم بود و بشدت توسط دولت خاتمی سرکوب شد و روزنامه های متعدد اصلاحات هم خبر را کاملا بایکوت کردند چون به ضرر دولتشان بود.

    اینها صرفا همه شورشهای اقتصادی بود و هر چند شعار سیاسی هم داده شد اما بر خلاف ماجرای کوی دانشگاه و یا فتنه 88 مطلقا خاستگاه سیاسی نداشت.

    ظاهرا شما نسل جدید از همه جا بی خبر مانده اید.

  • اینها مردم نبودند .کسانی برعلیه نظام است عده قلیلی هستند دنبارو دشمن هستند.اگر باطل نبودند پیروز می شدند.مطمئن باش این ها چرگهای نظامند بزودی ازبین خواهد رفت .این نظام مثل دریا چرگهای خراب را به بیرون پرت می کندهرکسی باخدانیست نابود خواهدشد .

  • دلیل این وزرا برای پیوستن به معاده ای که خودشان نمی دانند برای ایران چه دستاوردی دارد .وقتی وزیر خارجه درمجلس گفتند نه من نه روحانی تظمین نمی دهیم .چرا داغ تر از آش شدید به جای نامه به رهبر بیا یید مثل برجام تبلیغ کنید مثلا گرانی را با تصویب این لایحه ریشه کن می کنیم ....

  • امام خامنه ای:
    کنوانسیونهای بین المللی را قدرت های بزرگ بر اساس منافع خود آماده می کنند
    دولت های همسو(شما بخون دولت حسن فریدون لیبرال)یا مرعوب(شما بخون دولت حسن فریدون سکولار)هم آنها را تصویب می کنند.
    #نه_به_fatf