بازم دروغ مسیح دروغی نژاد رو شد!


یه تلاش بی ثمر و یه شایعه و دروغ دیگه از مصیه دروغی نژاد که به سرعت و به راحتی رو شد.
آخه به چه قیمت؟
تا کی؟
والله باالله تاالله خدا در توبه رو باز گذاشته...


+ 
20

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • banoo 97/12/3 ساعت 20:39

    مسیح گوسفند نژاد دروغگو....

  • مهمان 97/11/20 ساعت 15:21

    به بولتن نیوز در باره ی خبر:/ چرا پمپئو با مسیح علینژاد دیدار کرد؟ / شنبه 20/11/1397
    ---
    سبک مغزان را همین لجنهای شیاد جیب بر کافی است!!!
    ---
    این پمپ آو خشک ورشکسته ی شکست خورده از فرط استیصال در مقابله ی ناکام خود و آقا ترمپه مفلوک خویش علیه ایرانیان خدا پرست دلیر ، به زباله های گندیده ی منفور ایران روی آورده یاری می خواهند غافل از این که این زباله ها آنان را بیشتر در لجن زار خود فرو می برند.
    بیچاره مردم نا آگاه آمریکا که می باید صدها میلیارد دلار مالیات را که می پردازند توسط این خیک بادهای کودن بی خاصیت روی این زباله ها و لجن زارهای آنان هزینه شوند و میلیونها کپر نشین و خانه به دوش بی نا و بی نوای آمریکایی از گرسنگی و سرما زدگی و گرمای طاقت فرسا در خیابانها بمیرند .
    نگون بختی دیگر این کودنها و مردم بی پناه آمریکا این است که فلاحتیها و علینژادها و گیتاها و ستاره های تاریک و یزدیانها و ناجوان مردها و سیگار پیچها و چند عروسک بزک کرده و نامرد دلقک و رقاص دیگر دغل باز و شیاد سهمی از این مالیات در طول چهار دهه به جیب گشاد لباس خیانتهای و وطن فروشی خود می ریزند.
    چهل سال می گذرد که این دروغ بافهای نیرنگ باز وطن فروش نتوانسته هیچ غلطی را در حق ایران اسلامی پیشرو سر افراز انجام دهند و به شیره مالی گندیده خود روی سر این سران کودن با دادن امیدهای پوچ واهی به این خران سبک مغز ادامه می دهند و این زیانهای هنگفت چند هزار میلیارد دلاری هنوز برای این سران کودن علی رغم شکستهای پیوسته همیشگی که دیده اند درس عبرت نشده و هنوز بر دنبال کردن ترشحات تخیلات مسموم سبک مغزی خود و پیروی از نیرنگهای ناکام شیادان دغل باز مذکور بیهوده پافشاری می کنند؟؟؟!!!
    ایران اسلامی با توکل به خداوند توانا و استمداد یاری از او و باهمت و عزم راسخ افول ناپذیر مردم خدا پرست انقلابی خویش و با رهنمودهای داهیانه ی رهبر معظم انقلاب ، با اصرار بر کمک به مظلومان جهان و ادامه ی ستم ستیزی و مبارزه علیه استکبار چپاول گر جهان خوار و علیه صهیونیسم نژاد پرست غاصب نسل کش بی بند و بار ، هرگز اهداف والای اسلامی انسان دوستانه خود را به زمین نخواهد گذاشت و تا زمانی که یاری خداوند در کنار نظام اسلامی و مردم خدا پرست ایران هست این اهداف الهی والا را با تمام قدرت ادامه خواهد داد و در این راه خدا پسندانه لحظه ای از پای نخواهد نشست.

  • سگ‌ها؛
    مردم از زبان آن‌ها آسایش ندارند و اگر مدح آن‌ها را می‌گویند برای خلاصی از زبانشان است.
    (این گروه در واقع نظام رسانه‌ای و امپراتوری رسانه‌ای در همه‌ی جهان است.)

  • این بدبخت این نگون بخت منحرف شد
    یه غلطی کرد حالا توش مونده
    چاره نداره باید نونشو در بیاره وگرنه از گشنگی میمیره
    و در عجبم از اون بیچاره هایی که گول اراجیف اینو میخورن

  • أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَکْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلاَّ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبيلاً
    سوره فرقان آیه 44
    آیا گمان می بری بیشتر آنان می شنوند یا می فهمند؟! آنان فقط همچون چهارپایانند ، بلکه گمراه ترند!
    پی نوشت؛
    (زیرا حیوانات راه هدف خلقت را طبق غریزه درست می پیمایند و اینان نه )
    وقتی انسان را حیوان تکامل یافته ناطق می دانند،می توان بیش ازاین انتظارداشت؟

  • ناظر 97/11/4 ساعت 11:54

    چقدر جالبه که یک فاحشه سیاسی و فاحشه ..... بشه صدای مردم ایران . ادم برق و اب و گاز نداشته باشد صد شرف دارد به اینکه ادم جهنمی مثل این زنک فاسد جهنمی بخواهد طرفدارمان باشد . کسانی برای حرفهای این فاسده ارزش قائلند که مثل خودشند .