استاد پناهیان: اینا خودشون تو اتوبوس بین زن و مرد پرده میکشن اونوقت...


یهودیا تو اتوبوس هاشون بین زن و مرد پرده میکشن 2
استاد پناهیان. یهودیا تو اتوبوس هاشون بین زن و مرد پرده میکشن و برای جوامع مسلمان نسخه عریان شدن میپیچن چون خوب میدونن فرهنگ برهنگی چه بلایی سر جوامع میاره...


+ 
34

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خطاب به مهمان داعشی طرفدار کشتار
    اولا: تا آن جا که می دانیم در بدترین حالت کسی که ضروریات دین را انکار کند کافر و در نتیجه مهدورالدم هستند . تا آن جا که من شناخت دارم اکثر روشنفکران حتی سکولار ضروریات دین را انکار نکرده اند .
    ثانيا : سنت اعم از دینی و غیر دینی باید نقد شود . سنت ولو از جانب خود خدا و وحی منزل هم باشد اگر نقد نشود تبدیل به گنداب می شود که بوی گندش جامعه را خفه می کند . سنت نقد نشده و اصلاح نشده جسد متعفن و گندابی بیش نیست .
    ثالثا : اصلا دین چیست ؟ اگر منظور از دین احکام و شریعت است که مبتنی بر معارف دینی است باید گفت که قرائت و تفسیرهای عالمان از دین متفاوت و بعضا متعارض است . معرفت دینی معرفتی بشری است چرا که عالمان دین بشرند و با معیارهای بشری دین را می فهمند . بنابراین امکان خطا و تغییر پذیری معارف آنها با توجه به مقتضیات زمان و مکان وجود دارد .

  • می خواستم جوابت را بدهم دیدم مهمانی دیگر جوابت را داده. دستش ئدرد نکند. فقط به طور خلاصه

    1- کار اصلی روشنفکران انکار ضروریات دین است و اصلا روشنفکری از همان اول خود را در مبارزه با دین تعریف کرده است. برای مثال مهمترین آن تولی و تبری و یا امر به معرو نهی از منکر یا جهاد با طاغوتها که در منطق پلورالیستها هیچ جایی ندارد.
    2- وقتی انسان خودش را از خدا هم عاقلتر و عالمتر تصور کند به جایی می رسد که وقیحانه می گوید وحی منزل را هم می خواهد نقد کند! خیر. آنچه جامعه ها را گنداب کرده است تفکر امثال شما است که خاضر نیستند ربوبیت خدا را بپذیرند و خودشان می خواهند برای بشریت نسحه ببیچند.
    3- عالمان دین یعنی چه کسانی؟ هر کس بر اساس هوای نفس و نظر خودش حکمی بدهد دیگر عالم دین نیست. طاغوت است. مثل همه روشنفکران.
    عالم دین واقعی صرفا کسی است که اگر هم تفسیری ارائه می کند ابتدا خوب همه گزاره های و مصرحات دینی را بررسی می کند تا مطمئن باشد تفسیری مخالف دین ارائه نکند. و البته از اشتباه باز هم مصون نیست اما یقینا بسیار کم اشتباه تر از کسی است که با تصورات ذهنی و دلخواه خودش دین را تفسیر می کند.

    و البته نرود میخ آهنین در سنگ. دل کافر از سنگ سخت تر است و هرگز حاضر نمی شود دین را بپذیرد.
    پس یا مردانه و صریح آن را انکار می کند.
    و یا رذیلانه و مزورانه مثل شما دین جدیدی را می تراشد و می گوید دین خدا همین است. دقیقا همان کاری که یهودیان با دین موسی علیه السلام کردند.

  • گفته اید تا آن جا که من شناخت دارم....در حالی که مطالب شما نشان می دهد شناختی ندارید. از مطالبی که معمولا به این نام می گذارید نشانگر این است که مطالعات شما بسیار کم و اگر هم هست از منابع التقاطی است. شما مشخصا تحت تاثیر سکولارهای مصری مانند نصر حامد ابوزید و محمد ارکون و در داخل سروش و مجتهد شبستری و...هستید(البته ممکن است خودتان ندانید که متاثر هستید). در ضمن مطابق عقاید الگوها و امامان شما اصولا شناخت نسبی است و اصلا شناخت ممکن نیست لذا معلوم نیست شما چطور می گویید تا آن جا که من شناخت دارم. کمی به منابع اصیل و حاملان اصیل معارف اسلامی مراجعه کنید تا از اباحه گری و کفر...رها شده و با توحید و ولایت الهی آشنا شده و ایمان قلبی پیدا کنید. بدنبال جواب دادن و...به اصطلاح مقابله به مثل و رو کم کنی و...هم نباشید به دین و ایمان و انگیزه بنده هم کاری نداشته باشید قیامتی و اخروی فکر کنید و به فکر شب اول قبر باشید. که همه باید باشیم که ناگهان غافلگیر نشویم. بنده فقط تلنگری زدم که در شهر اگر کس است یک حرف بس است.

  • درود برحاج آقا پناهیان استاد بزرگوار و فیلسوف اندیشمند مکتبی وانقلابی و روشنفکر متدین و آگاه وبصیر
    خداوند متعال ایشان را حفظ فرمایند.

  • اینها یهودیان بنيادگرا و ارتدکس هستند که همه بدنشان را به جز سر و گردنشان را می پوشانند و لباس و دامن آستین کوتاه نپوشیده و نیمه برهنه نمی شوند . معدودی از آنها که حتی حجاب کامل و برقع دارند .
    اما این گروه بخشی از یهودیان هستند نه همه آنها و نمی توان این گروه را به جای همه یا حتی اکثریت یهودیان جای داد . ما حتی یهودی خدا ناباور یا ندانم گرا داریم و آنها را نیز یهودی به حساب می آورند . چرا که در یهودیت آن چه مهم است این است که طرف یهودی زاده باشد ولو به خدا و یهوه اعتقاد نداشته باشد . در مقابل تقریبا کسی اگر هم بخواهد نمی تواند به دین یهود داخل شود و یهودی شود

  • اینها تنها کسانی هستند که شریعت موسی علیه السلام را طبق آنچه از موسی علیه السلام باقی مانده است اجرا می کنند.
    کسانی هم که به میل خودشان دین را اجرا می کنند و مصداق نومن ببعض و نفکر ببعض هستند از اساس کافرند.

    ضمنا یهودیت صرفا یک دین نیست و بلکه معنای نژاد هم دارد. گلدا مایر خودش می گفت آخرین باری که به کنیسه رفته است در سن هفت سالگی همراه مادرش بوده است! لهذا می بینی منافاتی ندارد کسی از نظر نژادی یهودی باشد اما از نظر دینی کافر به تعالیم موسی علیه السلام باشد.

    عده ای می خواهند همین برنامه را در مورد اسلام هم پیاده کنند. یعنی عده ای اسم خود را مسلمان بگذارند اما به هر میزان که خودشان دلشان بخواهد به اسلام عمل کنند. خداوند صریخا می گوید این افراد خقیقتا کافر هستند

    و یقولون نؤمن ببعض و نکفر ببعض و یریدون ان یتخذوا بین ذلک سبیلا
    ه و می گویند ما به بعضی از آنها ایمان داریم و به بعضی کافرهستیم و می خواهند راهی میان اینها داشته باشند.

    اولئک هم الکافرون حقا واعتدنا للکافرین عذابا مهینا
    اینان همان کافران حقیقی هستند و ما برای کافران عذابی خوار کننده آماده کرده ایم

    آیات 150 و 151 سوره نساء

    و لهذا برای همین امثال روحانی و خاتمی و سروش و همه افراد دیگر و به اصطلاح روشنفکر همه کافر و مهدور الدم هستند.
    ان شاء الله دستم به هر کدامشان برسد خودم آنها را خواهم کشت و یا در این راه شهید خواهم شد.

  • حاج آقای پناهیان عزیز حجاب آن است که قرآن می گوید نه آنی که در این فیلم یهودیان رعایت می کنند. اینها نیز حجاب تورات تحریف نشده که همان حجاب قرآن است را هم رعایت نمی کنند. بله نسبت به برهنگی موجود در غرب بسیار پوشیده ترند (البته بعضی همان حجاب قرآن را دارند) اما آن چه خداوند فرموده است اگر رعایت شود می شود بدان حجاب گفت وگرنه یک
    پوششی است که تن نموده است.

  • عجب!!! عزیز دل برادر، همه ما میدانیم که حجاب چیست و چرا باید باشد و چه مزایای بی نظیری در آرامش روانی جامعه و تحکیم خانواده دارد. مشکل اینجاست که هوای نفس و شهوت پرستی و اشرافی گری بعضی از عزیزان انقلابی سابق، آنها را از راه راست منحرف کرده و مسیر منتهی به پرتگاه سقوط غرب را پیش گرفته اند.