افشاگری از بزرگترین اختلاسگر و دزد تاریخ ایران!!


واقعا چجوری روشون میشه باز در مورد ایران حرف بزنن اینا؟!


+ 
120

- 
9

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • محمد – مسلمان ؛
    داشتن نام محمد و عنوان مسلمان هرگزبا کلمات رکیک گفتن به یک نفرقابل جمع نیست.
    اما ...................................................

  • خطاب به مهمان خایه مال یاوه گو

    مردک یاوه گو دروغی بگو که حداقل دو دقیقه دوام بیاورد .
    پنجاه میلیارد دلار پهلوی دزدید !؟
    کل ثروت ایران از سال 32 یعنی پس از کودتای 28 مرداد که دست انگلیس از غارت منافع نفت ایران کوتاه شد تا سال 52 که شوک نفتی و افزایش قیمت نفت به چهار برابر آن هم با رهبری و تلاش شاه در اوپک آغاز شد کل درآمد ایران به سختی به چهل میلیارد دلار رسید . پس از این شوک نفتی در آمد ایران تا سال 57 یعنی سال گسترش انقلاب و سرنگونی رژیم مجموعا پنجاه میلیارد دلار بود . بنابراین درآمد ایران پس از سال 32 تا 57 نود میلیارد دلار یعنی صد میلیارد دلار هم نبود . از این مقدار هم 25 میلیارد دلار صرف خرید تسلیحات و سلاح های نظامی عمدتا از آمریکا شد . خوب بنابراین مبلغی که باقی می ماند کمتر از هفتاد میلیارد دلار است . آن وقت پهلوی چه طور پنجاه میلیارد دلار دزدید ؟!

    اما الحمدلله دزدی ها و مفاسد اقتصادی این نظام به اصطلاح مردمسالار و دینی که هر از مدتی با لو رفتن عده ای از این مفسدان بر ملا می شود را همگان دارند می بینند که چگونه حتی از دوران پهلوی هم پس از روی کارآمدن دولت به اصطلاح اسلامی و ارزشی احمدی نژاد بیشتر شده است .

    در نهایت در مورد ادعای آخرت مبنی بر آوردن فساد اقتصادي باید بگویم بله فساد اقتصادی از دهه هفتاد با روی کارآمدن دولت کارگزاران شروع شد اما در زمان کدام دولت به اوج رسید؟ ما دیگر با شعار مبارزه با فساد که روی کار نیامدیم اما احمدی نژاد و شما طرفدارانش با ادعای مبارزه با فساد و اشرافی گری هم در سال 84 و هم در سال 88 روی کار آمدید و خانواده هاشمی و دولت های پیشین را متهم به فساد و اشرافی گری کردید و شعار بازگشت به دهه 60 را دادید اما نه تنها مقابله ای با فساد نکردید که گند زدید و فساد در دولت انقلابی و ارزشی با بابک زنجانی ها و آریاها که تنها موارد کشف شده و لو رفته فساد بودند و فساد اطرافیان و دولتمردان احمدی نژاد مثل رحیمی و بقایی به اوج رسید به طوری که مفاسد اقتصادی از زمان روی کار آمدن دولت به اصطلاح ضد فساد و اشرافی گری احمدی نژاد در جمهوری اسلامی نه تنها مفاسد اقتصادی از دولت های سابق که حتی از دوران پهلوی هم بیشتر شد که همه ملت به چشم خود به عینه دارند می بینند .


  • تمام ثروت شاه سابق ایران در یک نظام دیکتاتوری و فاسد پس از ربع قرن سلطنت یک میلیارد دلار بود . یعنی از اختلاس بابک زنجانی در این نظام کمتر بود . دزدی ها و اختلاس های مفاسد اقتصادی درون این نظام که روی شاه را هم سفید کرده است . فساد اقتصادی در این نظام به اصطلاح دینی تا حدی همه گیر شده است که قبح آن ریخته است و امری عادی شده است . در آن زمان اگر خانواده سلطنت و عده ای در راس آن نظام به فساد آلوده شده اند الآن رده های پایین هم به فساد اقتصادی آلوده شده اند .

  • طبق معمول و مثل بقیه اسراییلی ها دروغ می گویی. اولا آنها که بابک زنجانی را دزد نامیدند فقط مدعی بودند او 2 میلیارد دلار دزدیده است! تا 50 میلیارد دلار پهلوی عزیز شما - آنهم با آن دلار ارزشمند چهل سال پیش و نه دلار الان- خیلی فاصله دارد.

    ثانیا ادعای دزدی زنجانی از اساس دروغ بود. زنجانی همان کسی است کهر با دور زدن تحریمها 17.5 میلیارد یورو را نقدا به ایران رساند و برای همین آمریکا شرط توافق هسته ای را اعدام زنجانی قرار داد و دستگیری و محاکمه اش هم نمایشی بیش نبود جز برای اعلام میزان وفاداری زنگنه و قوه فسادیه به آمریکا. والا کیست که نداند آمریکا دلش برای ایران نسوخته که دزد مال ایران را تحریم کند! و البته قاضی مقیسه انتظار داشته زنجانی با روشهای شفاف و بدون جعل هویت و ایجاد شرکتهای پوشالی تحریمهارا دور بزند و 17.5 میلیارد یورو به ایران برساند. و هر چه زنحانی التماس کرد اقلا از یک حسابدار مستقل کمک بگیرید اما قاضی فقط حسابداران مورد تایید وزارت نفت و یانک مرکزی ( یعنی شاکیان!) را به رسمیت شناخت! و از آن دردناکتر اینکه قاضی رسما می گوید من حامی کیفرخواست هستم تو اگر می توانی از خودت دفاع کن! در حالی که هر دانشجوی سال اول حقوق هم می دانست که دادستان حامی کیفرخواست است و قاضی باید بیطرفانه بین دادستان و متهم قضاوت کند! و باز هم بدتر اینکه بدانیم آقایان باورشان شده که آمریکا دزد مال ایران را تحریم کرده!! و نمی فهمد که زنجانی را از داخل لو دادند و اموالش در خارج بلوکه شد و الان اصرار می کند وزارت نفت در یک بانک خاص حساب باز کند که زنجانی بتواند پول را به آن حساب منتقل کند اما وزارت نفت عمدا می گوید من در بانکهای دیگر حساب باز می کنم تو پول راببر به آنجا!! چرا؟ چون هم می خواهند او را اعدام کنند و اموالش را بزخری کنند و هم آخرین تکنیکهای زنجانی در مورد دور زدن تحریمها را کشف کرده و به آمریکاییها خودشان تقدیم کنند.
    و چه زیبا زنجانی حرف آخر را زد، من مال ملت ایران را دستم هم باشد تحویل دزدی مانند زنگنه نمی دهم.


    و ثالثا: فساد اقتصادی را شما آوردید. شما لیبرالهای کثیف. شما کرباسچی ها و هاشمی ها و قبه ها و زنگنه ها و آخوندی ها و سایر لواسان نشین ها.
    خالا اشک تمساح هم می ریزید؟

  • تا حالا چندین رسانه امریکایی و غربی که دوست سابق محمد رضا پهلوی و دوست الان پسر محمد رضا هستند این حقیقت رو بیان کردند اما متاسفانه در این کلیپ به جز یک تصویر غیر شفاف از یکی رسانه های غربی چیز دیگری ذکر نشده است.
    البته همه دزدی پهلوی به این 35 میلیارد دلار پول نقد ختم نمیشود؛ طبق اذعان درباریان حداقل 300 چمدان طلاو الماس و دیگر جواهرات در روزهای پایانی توسط فرح از کشور خارج شد به علاوه ملک و املاک و اموال ذخیره شده در اروپا و امریکا ، همچنین باید دزدی ها و غارت دیگر درباریان و سلطنت طلبان و وابستگان شاهنشاه که تعدادشان هم کم نیست به این لیست اضافه کنیم . ایضا مجموع باج هایی که پهلوی به شرق و غرب جهان به خصوص امریکا و انگلیس و فرانسه پرداخت کرد . و همچنین غارت هایی که این کشور ها بدون اینکه حتی پهلوی متوجه شود را به این کارنامه سراسر سیاه بیافزاییم. و علاوه بر این ها باید دزدیدن حیا و عفت و غیرت از ملت ایران که اثار ان هنوز مشاهده میشود به مجموعه نکبت پهلوی افزوده شود.

  • محمد لیبرال که جدیدا مسلمان هم به نام خود اضافه کرده جاسوس اسرائیلی ومنافق است نه مسلمانه نه لیبراله وارد بحث ها میشه وبا نفاق و دروغگویی ذهن مردم را منحرف وباعث مجادله بین مردم میشود مواظب مواضع این حرومزاده باشید

  • من بیشتر متاسفم برا اون خانمی که وقتی بزرگترین دزد ایرانو شناخت , حرفشو پس گرفت !!!!!

  • آن اختلاسگربزرگ، که نوه یک زغال فروش بود؛
    اما،لیبرالیسم جامعه جهانی راآلوده کرده است؛
    لیبرالیسم بگونه ای درتار و پود علوم و معرفت ها پیچیده که قوه تشخیص خوب و بد – زیبا و زشت- عدالت و شقاوت را از بشریت گرفته ؛
    متاسفانه لیبرالیسم مانند ویروس همه راآلوده کرده ،طوریکه درایران اسلامی و انقلابی ما؛
    امروز می بینیم حتی قوه فرقان را ازبعضی مومنین گرفته ؛
    و بسیاری را می بینیم که چطور ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند.

  • محمد لیبرال که جدیدا مسلمان هم به نام خود اضافه کرده جاسوس اسرائیلی ومنافق است نه مسلمانه نه لیبراله وارد بحث ها میشه وبا نفاق و دروغگویی ذهن مردم را منحرف وباعث مجادله بین مردم میشود مواظب مواضع این حرومزاده باشید