ارسال در 1397/10/29 ساعت 11:45 2019-1-19 11:45:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/10/30 ساعت 01:28

    الان چرا روحانی و ظریف و علی لاریجانی این بی شرف ها مثل سگ له له می زنند برای تصویب و اجرایی شدت cft , پالرمو برای اینکه امنیت 80 میلیون ایرانی را به باد دهند . خودشان دو تابعیتی هستند و فرار می کنند ملت می ماند و داعش . اینها مزدور آمریکا هستند اینها آمدند برای نابودی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب . به خدا مجتهدین و علما و 850 امام جمعه میدان اینقدر باید برای روحانیو ظریف تنگ کنند که دیگه اسم fatf نیاورند. روحانی بهایی اگر یک شوک ارزانی به جامعه بدهی خودتان همه چیز را گران کردید دیگه و می خواهید ارزان کنید که بگید به مردم اسم fatfآمد همه چیز ارزان شد وای به روزی اجرایی بشه . ملت از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

  • مهمان 97/10/30 ساعت 01:23

    چی سایه جنگ دور کرد ؟ 1- خدا و اهل بیت که ترسی از ایران در دل دشمنان انداخته است
    2- این امنیت ارمغان و هدیه شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم به ملت است
    3- سایه ولایت فقیه و قدرت نظامی و موشکی و هسته ای سایه جنگ را از ایران برداشت .
    البته دیگه الان به برکت روحانی برادر دزد و ظریف بی ناموس هسته ای نیستیم .

  • مهمان 97/10/30 ساعت 01:20

    این حرف های روحانی به ضرر هاشمی و خودشان تمام شد . اصلا خدایی خودشان با دست و حرف هایشان خودشان را رسوا می کنند . روحانی نماز میت تو کی رهبری می خواند؟ خدا و امام زمان نگه دار این انقلاب است .

  • مهمان 97/10/30 ساعت 01:14

    مردم باید بریزنند تو خیابان و شعار مرگ بر روحانی بدهند همان 22 بهمن . فریاد بزنند رای ما رو پس بده .

  • از اول گفتن کسی که خوابه میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد حالا روحانی هم با کمک هاشمی به قدرت رسیده حالا میخواهد با این دروغها جبران کند دیگر احتیاجی به مردم هم ندارد چون میداند ۴ سالش تمام شود نمیتواند شرکت کند حالا هم میداند با قدرتی که دارد مردم و حطا رهبری زورشون بهش نمیرسه داره دهن کجی میکنه من قول میدهم اگر این ۴سال به سلامت سپری کند مطمعن باشید مثل بنی صدر فرار میکند به غرب خدا لعنتش کنه

  • مهمان 97/10/29 ساعت 16:44

    حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ، یک دو تابعیتی و جاسوس MI6 است و بنابراین نباید از او انتظار خاصی داشت

  • ناظر 97/10/29 ساعت 16:34

    روحانی کم حافظه نیست بلکه اینها فکر میکنند یک دروغ را وقتی بارها به مردم بگویی به مرور تبدیل به واقعیت میشود و همه انرا قبول میکنند . روحانی همه درهای جهنم را بر روی خودش بازکرده و در بهشت را بسته میبیند و چون امیدی به نجات ندارد بیهوده دست و پا میزند و تقلا میکند اما هر چه بیشتر در باتلاق جهنم فرو میرود . روحانی خیلی بدبختی .

  • ع . ک 97/10/29 ساعت 14:47

    به خاطر چند صباحی حکومت بر مردم چه کارهایی که نمی کنه و چه حرف هایی نمی زنه . خدا به دادش برسه چطور می خواد جواب چند میلیون نفر رو بده . چطور می خواد جواب خون شهداء رو بده . قدرت طلبی و جاه طلبی کور و کرش کرده .