رائفی پور: میگن شما آخوندا.......


پاسخ استاد رائفی پور به سوالی درباره حصر سران فتنه


+ 
80

- 
4
ارسال در 1397/10/13 ساعت 09:43 2019-1-3 09:43:37
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/10/14 ساعت 11:51

    کمتر چرند بگو . سامری با دعای موسی به بیماری سختی مانند برص دچار شد که تا آخر عمر اصلا کسی نمی توانست کنارش برود. همین شکنجه از هزار بار اعدام برایش سخت تر بود. یعنی سخت ترین بلا سر سامری اتفاقا آمد! ضمنا طرفدارانش هم کشته شده بودند و دلیل نداشت موسی از طرفداران او بترسد!

    اما چرا سران فتنه دادگاهی نمی شود؟
    چون من هم جای موسوی باشم در دادگاه می گویم چه کسانی به من تبریک گفتند و وعده حمایت دادند. بدیهی است که دادگاه موسوی را دیگر نمی شود غیر علنی کرد!!

    و البته کدام حصری؟
    حصری که هر روز از آن انواع بیانیه و اعلامیه و تبریک و تسلیت در می آید حصر است؟ حصری با بهترین امکانات رفای و درمانی و تفریحی؟
    خیر. این حصر نیست. بلکه حصار است. حصاری برای موظابت از جان موسوی فراماسونر که اگر در حصر نبود تا حالا به دست مردم قهرمان 9 دی به درک اسفل السافلین واصل شده بود.

  • به احمدی دزده و اعضای فرقه بهار بگو آب و بریز اونجا که میسوزه چرا جای دیگه میریزی؟؟؟!
    ایت الله املی لاریجانی هرگز به موسوی تبریک نگفتند چه برسه به وعده حمایت.
    اگه منظورت علی لاریجانی است اولا کارهای ایشان ربطی به ایت الله املی لاریجانی ندارد. دوما علی لاریجانی بارها این مسئله رو تکذیب کردند.
    وقتی میگیم فرقه بهار با فتنه گران دستشون تو یک کاسه است واقعا درست میگیم. و بعد احمدی نژاد کذاب و احمق و یاران و حامیان احمق تر از خودش به مردم میگن اصولگراها و انقلابیون با اصلاحات دو لبه یک قیچی هستند.
    پس از انتخاب ایت الله املی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص نظام سلطنت طلبها و فرقه بهار و ضد انقلاب و اصلاح طلبان تندرو و حامیان هاشمی رفسنجانی چنان عصبی شدند که نگو نپرس.

  • مهمان 97/10/14 ساعت 19:12

    اگر واقعا تبریک نگفته بودند نیازی بود که از دادگاهی کردن او بترسند؟ آنهم با این همه اسناد علیه او؟
    دلیل این همه دلواپسی علی لاریجانی و بعدا آملی برای کهریزک و کوی سبحان چه بود؟
    چرا مرتضوی که فقط یک قاضی است مسوول حوادث کهریزک اعلام می شود و هیچ اتهامی متوجه کارکنان زندان و زندانبانان و سازمان زندانها نیست؟ از چه وقت قاضی مسوولیت زندان را دارد؟
    آن هم چه زندانی؟ افرادی مانند توله ی روح الامینی که آگاهانه و عامدانه به یک مرکز نگهداری اسلحه هجوم بردند و طبق قوانین تمام دنیا محازاتشان شلیک مستقیم بود.
    اما روح الامینی باید نوازش شود! باید به درک واصل شدگان کهریزک لقب شهید گیرند! باید حتی کار به جعل نامه از طرق مرتضوی کشیده شود!
    چون این قوه قضاییه خودش با وفتنه گران در پشت پرده همدست است.

    چرا یک هزارم این دلواپسی را برای بسیجیانی که به خاک و. خون کشیده شدند و ختی لختشان کردند نشان داد؟
    یا برای آن مادر و دختری که زنده زنده توسط فتنه گران سوزانده شدند؟

    آری. فتنه گر فتنه گر است. حتی مقام ریاست قوا. حتی در ادعای مرجعیت.

  • احمق تو هنوز نفهمیده ای چرا ما بی ربط و باربط اسم احمدی دزده رو میاریم؟؟!!!
    چون ما فهمیده ایم اسلام و خدا و امام شما احمدی دزده است .
    جواب ندادی چرا پس از انتخاب ایت الله املی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام سلطنت طلبها و فرقه بهار و ضد انقلاب و اصلاح طلبان تندرو و حامیان هاشمی رفسنجانی چنان عصبی شدند و درد کشیدند که ماه ها و سال ها دردش را احساس میکنند.؟؟!
    چرا همه شما مشترکا به حزب اللهی ها و انقلابی ها حمله میکنید؟!
    دست فرقه بهار رو شده و همه ما متوجه شدیم شما جزئی از دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران هستید.
    البته خیلی وقت بود نقاب از چهره شما افتاده بود.

  • بگو چون هیچ منطق و دلیلی ندارید ناچارید با فحاشی و تهمت زدن به احمدی نژاد روزتان را شب کنید.
    چون هیچ استدلالی برای دفاع از این شخصیتها و ساختارهای مفسد ندارید. ناگزیر باید رو به جلو فرار کنید.
    حکایت همان روضه خوان که از همه روضه ها فقط روضه حضرت قاسم بلد بود!


    اما همانطور که گفتم دو گروه از ریاست آملی ناراحت می شوند.
    اول کسانی که دنبال به رهبری رساندن روحانی بودند. یعنی باند هاشمی و عمله جاتشان. خامنه ای با این طرفند موفق شد مجددا بین این دو نفر یعنی آملی و روحانی توازن قدرت برقرار کند. چون همانطور که گفتم اگر مثلا رهبری آینده برای روحانی تضمین شود ( یا برای آملی) همان شب نظام کلک شخص سید علی خامنه ای را می کند. و فردایش هم می گویند رهبری به ملکوت اعلی پیوست. اما رهبری امروز مانند شطرنج بازی است که که همه مهره های اصلی خود را باخته اما هنوز هوشمندانه و سرسختانه تلاش می کند مانع از کیش و مات شدن خود بشود.
    هر چند سیاست ورزی او را باید تحسین کرد اما اینکار به قیمت نهادینه شدن ظلم و فساد تمام می شود.

    دوم: کسانی که با دیدن سوابق کثیف و سیاه آملی که حتی یک نقطه سفید هم در آن نیست، متحیرند که چگونه رهبری چنین مفسد خطرناکی را به ریاست مجمع منصوب می کند. همه کسانی از زمان ماجرای طلبه سیرجانی عملکرد دستگاه قضایی را دنبال کرده اند می دانند در مجموعه آملی فساد حرف اول و آخر را می زند.
    اما آنان باید بدانند که دیگر نظام وارد راه غیر فابل برگشت شده است. تصمیم همه شخصیتها و ارکان نظام چیزی جز ایجاد یک جامعه غربی و سرمایه داری نیست. و رهبری هم این وسط دیگر نه برای حفظ اسلام و انقلاب که برای بقای خودش باید تلاش کند والا از اصل کشور هم چیزی نخواهد ماند.


    پس می بینید که هیچ اشکالی ندارد که هم شیعیان دشمنان عثمان باشند و هم طلحه و زبیر. هم عبدالله بن زبیر با یزید بجنگد و هم امام حسین علیه السلام.
    آیا نتیجه می گیری که عبدالله زبیر و حسین بن علی هم خط هستند چون هر دو در مقابل یزید ایستاده اند؟

    مهم این است که شما با کدام طرف هستید.
    که البته تصمیم خود را گرفته اید.
    جهنم وعده گاه همه حامیان ستمگران است.

  • میدانی چرا هیچ جوابی به خزعبلات و چرندیات و ادعاهای کذب و اوهاما تو که در این صفحه و یا صفحه های دیگر بیان میکنی نمیدهیم چون ما به این چرندیات میخندیم و مطمئن هستیم دیگران هم میخندند و توجهی نمیکنند . به جز لیبرال ها ، بهاری ها ، انقلابی نماها و ...که این ها هم مهم نیستند.
    تا حالا در سایت روشنگری صدها دروغ و ادعای متناقض و مسخره و تهمت ها و فحاشی ها کرده ای و هیچ جوابی نشنیده ای. و چنین کسی که حاضر است برای دنیای دیگران اخرت خود را خراب کند ربطی به اسلام ندارد .
    به عنوان مثال چند روز پیش در یک صفحه دیگر در مورد حکم ایت الله املی لاریجانی به ریاست مجمع عنوان کردی حجازی این حکم را نوشته و رهبر انقلاب را مجبور به امضا کرده و حتما در جاهای دیگر هم این ادعای کذب را بیان کرده ای و مشاهده کردی مورد تمسخر قرار میگیری .و سپس تغییر دروغ دادی و به جاش این ادعای دروغ توازن قدرت و... عنوان کردی.
    چرا شما ها نمیتوانید قبول کنید که رهبر انقلاب به ایت الله املی لاریجانی اعتماد کامل دارد .
    البته خود محمود و اطرافیانش از این مسئله آگاه است و برای اثبات بیگناهی خود این مسئله طرح میکنند.
    وخود محمود دزده و مشایی میداند اول کسی که در مقابل انها ایستاد رهبر انقلاب بود . قبل از این که جریان انحراف و دیگر مسائل مربوط احمدی نژاد و مشایی از جمله لاریجانی ها ، حجازی و.. مطرح شود. احمدی نژاد در همان ابتدای دولت نهم که میخواسته از مشایی استفاده کند با مخالفت رهبر انقلاب مواجهه شد . و تلاش چند باره او درباره تغییر نظر رهبر انقلاب درباره مشایی با مخالفت ایشان روبه شد.
    در باطن نه احمدی نژاد دزد و قدرت طلب اعتقادی به رهبر انقلاب دارند و نه یاران پست از خودش. و همچنین بعضی از حامیانش
    و تنها اعتقادی ندارند بلکه او را سدی محکم در مقابل خود میبینند.
    و یک ضلع فتنه 98 احمدی نژاد و فرقه بهار است . و همه جریانات مقابل امت حزب الله از جمله فرقه بهار خود را پیروز میدانند و اینده را از ان خود میدانند.
    و امت حزب الله بی صبرانه منتظر روز عاشوراست . و در این عاشورا نایب حسین زمان کشته نخواهد شد.و انقلاب پاکسازی خواهد شد.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ

    و کسانی که خدا و رسولش و مؤمنانی [چون علی بن ابی طالب] را به سرپرستی و دوستی بپذیرند [حزب خدایند،] و یقیناً حزب خدا [در هر زمان و همه جا] پیروزند.


    والسلام

  • اولا قرآن جواب ادعای اولت را داده است. بخند. ما هم روزی می خندیم.
    ويصنع الفلك وكلما مر عليه ملأ من قومه سخروا منه قال إن تسخروا منا فإنا نسخر منكم كما تسخرون- سوره هود آیه 38
    نوح کشتی می ساخت، و هرگاه گروهی از قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند. نوح گفت: اگر ما را مسخره می کنید، ما نیز شما را همانطور مسخره خواهیم کرد.
    این خنده البته در قیامت است. جایی که ولایتمداران قلابی را دسته دسته به جهنم می برند.


    ثانیا: باید هم جوابی ندهید. چون بر خلاف ادعای حزب اللهی گریتان حقیقت تجسم نفاق هستید. کسانی که برای یک مخلوق ضعیف پاسخی ندارند و خیال می کنند در دادگاه عدل الهی در مقابل خالق پاسخ خواهند داشت!

    و لقد ذرانا لجهنم كثيرا من الجن و الانس لهم قلوب لا يفقهون بها و لهم اعين لا يبصرون بها و لهم اذان لا يسمعون بها اولئك كالانعام بل هم اضل اولئك هم الغافلون- سوره اعراف آیه 179
    به يقين، گروه بسيارى از جن و انس را براى دوزخ آفريديم؛ آنها دلهايى دارند که با آننمى‏فهمند؛ و چشمانى که با آن نمى‏بينند؛ و گوشهايى که با آن نمى‏شنوند؛ آنها همچون چهارپايانند؛ بلکه گمراهتر! اينان همان غافلانند


    ثالثا: با منطق شما دقیقا همین اعتماد را رهبری به روحانی و هاشمی هم داشت و دارد. از آن هاشمی که هیچ کس برای من هاشمی نمی شود و روحانی تا جایی که محمد رضا عاملی که رسما با قانون شکنی و اعمال زور و لابی شخص روحانی و حمایت همه جانبه لاریجانی و ادعای حمایت بیت رهبری از آن فرد رای می آورد را بلا فاصله به پست دبیرکلی شورای انقلاب فرهنگی منصوب می کند!
    mshrgh.ir/925227
    و اصلا خود ظریف فرزند انقلاب و مورد اعتماد و برجامش و FATF هم مورد اعتماد رهبری هستند! همانطور که لاریجانی هربار می خواهد چیزی را تصویب کند می گوید نامه ای از حجازی و دفتر رهبری رسید که نظر آقا این است که اشکالی ندارد! و رهبری علنا می گوید- تا جایی اعتماد به ظریف دارد!- که دخالتی در جزییات مذاکرات نمی کند!

    خوب با این حساب چه اختلافی بین شما و حضرات برجامی هست؟ آنها هم همه کارهای خود را مطابق تایید رهبری می دانند!

    ابله ها! می خواهید تا کی خود را به آن راه بزنید؟
    رهبری امروز مانند دولت علیه ایران قاجاریه شده است که بایدامروز یک امتیاز به روس بدهد و فردا یک امتیاز به انگلیس تا باقی بماند و بین فشارهای دو قدرت له نشود.
    لکن چشمان شما از دیدن این حقیقت ساده و آشکار عاجز است.
    که رهبری چرا گفت باید نرمش قهرمانانه کرد. یعنی همان تکرار پرشکوعترین نرم قهرمانانه تاریخ. صلح امام حسن علیه السلام.
    همه از دم خائن هستند و رهبری تنها و یکه رها شده و باید صلح تحمیلی را بپذیرد.
    شما هم همین را می خواهید.



    و رابعا: با منطق زبونانه شما اولین کسی که مقابل رسول الله صلی الله علیه و آله ایستاد علی علیه السلام بود! که حاضر به حذف کلمه محمد رسول الله از بالای صلح حدیبیه نشد! و اولین خائن به علی علیه السلام هم مالک اشتر بود که حاضر به امضای حکمیت نشد! و اول خائن به امام خمینی هم سید علی خامنه ای بود که تا ماهها زیر بار امضای نخست وزیری موسوی نشد تا لحظه ای که امام خمینی تحت تاثیر امثال خوئینی ها فریب خورده و گفت عدم انتصاب ایشان خیانت به اسلام است!! و آن ماجرای 99 نفر...
    هر کس فراموش نمی شود که به خامنه ای لقب ضدامام و اسلام آمریکایی دادند و وقتی می گفتند مرگ بر اسلام آمریکایی منظورشان خامنه ای بود.
    و هادی غفاری در مجلس دوم فریاد می زد جکمه رضاخان شرف دارد بر آن آخوندی که می گوید نظرش غیر نظر امام است!

    و احمدی نژاد هم خائن است چون حاضر به تسلیم مقابل نفوذی ای وزارت اطلاعات نشد.
    جالب اینکه همان حزب اللهی های ضد احمدی نژادی خودشان حامی ابوالقاسم طالبی شدند که الان به جرم فیلم قلاده های طلا و افشای نفوذی های وزارت اطلاعات خشم این وزارتخانه را برانگیخت. وزارتخانه ای که درذ دوره خاتمی با تهمت به شهید سعید امامی و حذف حنایتکارانه این فرد ، بسیاری از نیروهای حقیقی انقلابی از این وزارتخانه پاکسازی شدند و نفوذی ها اصلاحاتی با انتخاب سعید حجاریان جای آنها را گرفتند.
    ( که قبلا در جواب رائفی پور بدبخت که خودش سخنگوی نفوذیها شده است و نمی داند نوشتم http://roshangari.ir/video/56345)
    همیشه همینطور بوده و خواهد بود.
    دلسوزان واقعی خائن نامیده می شوند وچاپلوسهای درباری لقب ها و نشانهای خدمت را دریافت می کنند.


    و خامسا: آری. احمدی نژاد را حذف خواهید کرد و خواهید کشت. دو دستی کشور را به آمریکا خواهید داد. جشن هم خواهید گرفت.
    کاری که دربار ناصرالدینشاه بعد از اعدام امیرکبیر انجام داد.
    برای ولی فقیه آمریکایی بعدی هم جانفشانی خواهید کرد.

    قل هل ننبئكم بالاخسرين أعملا (103). الذين ضل سعيهم فى الحيوة الدنيا و هم يحسبون أنهم يحسنون صنعا (104). سوره کهف
    (زیانکارترین مردم) آنها هستند که (عمر و) سعی‌شان در دنیا تباه گردید و به خیال باطل می‌پنداشتند که نیکوکاری می‌کنند.

    و خیال کرده اید حزب الهی بودن یک مارک است که با اطاعت کورکورانه از بزرگان فاسد بر سینه خود بچسبانید؟
    و قالوا ربنا انا اطعنا سادتنا و كبراءنا فاضلونا السبيلا. - سوره احزاب آیه 67
    و گفتند: پروردگارا! ما آقایان و بزرگان خود را اطاعت كرديم، و آنها ما را گمراه كردند



    نمی خواستم بگویم، اما این را هم بدان، خیلی یاوه نوشتی، اما من همان کسی هستم که بیشترین نقد به اعتقادات احمدی نژاد در مورد آزادی و دموکراسی و حجاب را در همین سایت روشنگری نوشته ام. باز هم خواهم نوشت اگر موردش پیش بیاید. چیزهایی که به مغز امثال عمارهای شما خطور نمی کند.
    اما جایی که او مظلوم است و به جرم انجام کارهای صحیح مورد دشمنی شما و خاندان شیطان پرست لاریجانی قرار گرفته است، قاطعانه و با همه وجود از او حمایت می کنم.
    به یاری حق تا زنده هستم نخواهم گذاشت که تیغ زبان و قلمم در دفاع از مظلومین عالم کند شود.
    تا آخر.








  • مهمان 97/10/15 ساعت 21:36

    اعلام مي‌كنم كه انتخاب غير از ايشان- میرحسین موسوی- خيانت به اسلام است!!
    http://www.rajanews.com/news/71215

  • اولا اگر زنا زاده نیستی به جای ارتباط دادن این موضوع با احمدی نژاد که هیچ ربطی به او ندارد جواب یک پاسخ ندادن شکن به رائفی پور را بده. اگر هم هستی که هیچ.

    ثانیا : آره! هیچ ارتباطی بین علی و صادق لاریجانی نیست الا اینکه هر دو دیوانه وار از فاضل لاریجانی حمایت کردند! هر دو مرتضوی را به جرم حقیقی نمایش آن فیلم تاریخی مجازات کردند! هر دو به جای مجازات فتنه گران ، برای کهریزک اشک ریختند و همین آملی همه فتنه گران دیماه 96 را به طور فله ای آزاد کرد!
    در عوض تعدادی کارگر بیچاره را شلاق زد! سید میثم صفاییان همان راننده بسیجی را به جرم اعتراض به تخلفات گسترده در بارنامه ها به زندان انداخت. به جای نظارت بر قرارداد های خصوصی سازی *که هفت تپه را به ثمن بخش فروختند ، کارگرانی که تنها جرمشان تقاضای نان بود را مورد نوازش قرار داد. امثال درمنی ها را می گوید اعدام کرد! بی آنکه احدی جسدشان را ببیند و در عوض جسد انواع متجاوزان به عنف را در ملا عام و روی دار به نمایش می گذارد و انتظار دارد ما خر شویم! و تازه در حالی که سیف ها و عراقچی ها و فریدون ها و آمران اصلی آزادند. با وجود اصرار رهبری بر دستگیری و مجازات آنان.

    مدعی فقاهت است و دادگاهها را غیر علنی می کند . خود را شیعه علی می داند. همان علی که دکه القضایش در صحن مسجد و زیر آفتاب است تا بفهماند قضاوت اینگونه باید انجام شود.

    آری. باید هم موسوی فراماسونر در بهترین حصار رفاهی و امنیتی باشد تا مبادا به دادگاه بیاید و بگوید چه افرادی به او تبریک گفتند و قول حمایت دادند.

    ااین شما خامیان دروغین ولایت هستید که دستتان دقیقا با دست رضا پهلوی و مریم رجوی و روح الله زم در یک کاسه است.
    شما در حال نابود کردن و شکنجه مردم هستید تا آنها به هدفشان برسند و مثل دو لب قیچی به جان اسلام و انقلاب افتاده اید.
    می خواهید مردم را به خیابان بکشید علیه اسلام و انقلاب.
    باید هم آملی صرفا به طور صوری مخالف تلگرام باشد اما در عوض مجدد به تلگرام طلایی و هاتگرام مهلت بدهد و در عمل هیچ اقدامی علیه آنها نکند
    http://fna.ir/bof159

    و شما اینهمه نشانه و علامت را می بینید اما باز هم به حماقت ورزی بی نظیر خود ادامه می دهید!
    حساب آملی از علی جدا است! از محمد جواد جدا است از فاضل و باقر جدا است!

    و تازه عدالتخواهان اگر اعتراض کنند می شوند ضدولایت فقیه! **
    این است معنای ولایت فقیه از نظر شما؟
    و آن وقت احمدی نژاد آدم بد است!!

    ای لعنت بر این اسلام شما. ای لعنت بر این ولایتمداری شما. ای لعنت بر این بصیرت شما
    که معنایی جز چپاول مملکت و ظلم افسارگسیخته و سیستماتیک ندارد.


    ---------------------------
    * سازمان بازرسی کل کشور که وظیفه اش این نظارت بود زیر مجموعه شخص آملی است.
    ** و البته رهبری خوب می داند وقتی روحانی و آملی یعنی دو مدعی اصلی رهبری بعد از خامنه ای اگر به توافق برسند همان فردایش خامنه ای به ملکوت اعلی خواهد پیوست. پس برای حفظ جان خودش هم که باشد مرتب باید بین این دو نفر توازان قدرت ایجاد کند تا مبادا مثلا آملی به خاطر قرار گرفتن در موضوع ضعف تسلیم رهبری روحانی شود و بالعکس. این است راز ریاست این شخص بر مجمع تشخیص مصلحت نظام.

  • ali2010 97/10/14 ساعت 14:59

    شما کمتر چرت بگو
    کل کسایی که کوچ داده شدن از مصر به سرزمین وعده داده شده بالای 600 هزار نفر بود یعنی همشون مردن!؟(چون میگه همشون جز اندکی دوباره برگشتن به کفر) پس طبق نظر شما ارواح 40 سال تو بیابان سرگردون بودن
    در مورد بقیه صحبت شما کافیه همین سخنرانی کامل بگیری گوش بدی جواب سوالات شما داده شده توی اون

  • مهمان 97/10/14 ساعت 16:12

    اولا چرند را تو می گویی و یهودیان و آن حضرت رائفی پور کم سواد و مدعی.

    ثانیا یهودیان به عدد شش زیاد علاقه دارند. شش میلیون یهودی هولوکاست. شش هزار یهودی که می گویند پیغمبر در جنگ بنی قریظه به هلاکت رساند و اینجا هم شش صد هزار یهودی! همه این شش ها دروغ است. نه شش میلیون یهودی اصلا در کل اروپا وجود داشت و نه شهر کوچک مدینه اینقدر جمعیت داشت که فقط حمعیت مردان یک قبیله فرعی و کوجکش شش هزار باشد! و نه قوم ینی اسراییل بعد از تنها شش نسل به شش صد هزار می توانست برسد آنهم در دوره آنهمه شکنجه و کشتار پسران بنی اسراییل در مصر! ( خود شره نامه موسی علیه السلام این است : موسی پسر عمران پسر یصهر پسر قاهت پسر لاوی پسر یعقوب علیه السلام! چگونه ممکن است به ششصدهزار رسیده باشند؟ اگر فرزند کنیم طی این شش نسل هر یک 10 فرزند داشته است که همه به بلوغ رسیده اند و وباره هر کدام 10 فرزند داشته است و می شود 10 به توان 5 یعنی 100000! که همین هم رقمی باور نکردنی است. در واقع با یک تصاعد هندسی ساده می شود نتیجه گرفت که هر کدام می باید حداقل 14 فرزند می داشته اند تا بعد از شش نسل به ششصد هزار برسد! آنهم با دانستن تلف شدن گسترده فرزندان به خاطر نبود بهداشت در کودکی و آمار شکنجه و قتل آنها در مصر.

    یهودیان در اغراق و تحریف دست تمام دنیا را از پشت بسته اند شما هم باور می کنید!!

    و از آن مهمتر که ادعای اینکه موسی به آنها گفت همدیگر را در تاریکی بکشید هم دروغ است. چرا بیگناه و گناهکار را با هم بکشد؟ بی شک موسی دستور داد که مومنان بنی اسراییل گوساله پرستان را قتل عام کنند ( یعنی همان کاری که از هارون انتظار داشت و او انجام نداد و البته موسی عذرش را پذیرفت که قال یا هارون ما منعک اذ رأیتهم ضلوا سوره طه 92) و اساسا این ادعایرائفی پور و حدیث های مشابه آن دقیقا تکرار سفر لاویان است که می گوید خدا گفت هم دیگر را بکشید و بعد هم کشته ها و هم زنده ها را آمرزید با عدالت بشدت منافات دارد. چرا که چه بسا گوساله پرستانی زنده بمانند که هنوز توبه نکرده باشند. چرا خدا آنها را ببخشد؟ مگر خدا نمی گوید ان الله لا یغفر ان یشرک به (آیه 116 سوره نساء)؟
    لهذا علامه سید هاشم بحرانی در تفسیر البرهان فی تفسیر القرآن به این نکته اشاره می کند که كساني كه گوساله پرست شده بودند، محكوم به قتل شدند و توسط افرادي كه گوساله پرست نشده بودند، كشته شدند. و این منطقی ترین تفسیر ممکن و دقیقا مطابق با همه سنتهای الهی در مورد جهاد با مشرکان است. و منظور از انفسکم حتی عزیزان و اقربای نزدیک است (چنانچه خود خدا علی علیه السلام را نفس پیامبر می نامد در آیه مباهله) و این چیزی بود ه برای بنی اسراییل سخت بود که با وجود آنهمه تعصبات قبیله ای نزدیکان و برادران خود را بکشند. و این همان چیزی بود که هارون به خاطر آن مجبور شد در مقابل گوساله پرستان اقدامی نکند (انی خشیت ان تقول فرقت بین بنی اسرآئیل ولم ترقب قولی سوره طه آیه 94).
    ولی سنت خدا این است که با ایمان رشته خانوادگی بین مسالمان و کافر پاره می شود. فرزند نوح علیه السلام دیگر از اهل او نیست و عمومی همخون پیامبر هم مورد لعنت الهی قرار می گیرد.

    متاسفانه رائفی پور صرفا می خواهد حرفهایی بزند که با آن حقیقت پشت پرده حصر فتنه گران 88 را بپوشاند. او اجازه ندارد و جرات هم ندارد که حقیقت را بگوید.

  • خدایا این خائنها را خودت نابودشون کن