شوق تعجب برانگیز مردم تهران برای کریسمس


کلا آدم هایی هستیم که دوست داریم تقلید بکنیم.....


+ 
19

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • #حضرت_عیسی مسیح(ص) در بیت‌لحم چشم بر جهان گشود و دامنه‌ی نفوذ او تا بیت‌المقدس و به زبان سریانی بوده است.
    او که خود و مادرش، #آیتی از قدرت خداوند هستند، در واکنش به فساد و انحطاطی که در فلسطینِ تحت سلطه‌ی امپراتوری روم به آن دچار بود و از میان یهودیانی که دچار انحطاط مالی، اخلاقی و سیاسی شده بودند، مبعوث شد.
    مسیح(ص) برای اصلاح اخلاق جامعه آمد و پس از ایجاد جنبش اجتماعی و تسری بخشی به دین خود، #عروج نمود و در آخرالزمان همراه #امام_عصر(عج) رجعت می‌کند.
    طرح جامع استراتژیک مسیحیت، نگاهی امیدبخش، آینده‌نگر و #منجی_گرایانه است که در یک جمله خلاصه می‌شود:
    «روزی #مسیح بازخواهد گشت.» دینِ تحریف شده‌ی مسیحیت در طرح‌ریزی استراتژیک اشکالاتی دارد:
    1- اشکال کلیدی #مسیحیت این است که «شریعت» مستقلی از یهود آن‌گونه که باید داشته باشد، ندارد. مسیحیت در عمل، یک دینِ تابع دین یهود است.

    2- مسیحیت، «فقه» پویا و دقیق نداشته و ماهیتی اشعری‌مَسلک دارد که عقلانیت و استدلال را در بسیاری حوزه‌ها برنمی‌تابد. (این عامل البته در برخی جریانات اسلامی نیز دیده می‌شود.)

    3- عدم انطباق با شرایط و اقتضائات روز مشکل دیگر مسیحیت است که در نتیجه‌ی جدا کردن #عقل از #ایمان با آن روبرو شد. شریعت مسیحیت بدون آن‌که نیازهای روز دنیا را پاسخ دهد، بی‌جهت به ایمان، آخرت و دین ارجاع می‌دهد.

    4- مسیحیت نتوانست دنیا را در نسبت با آخرت سامان‌دهی کند. یکسره تارک‌الدنیا شد. دنیا مزرعه‌ی آخرت نبود و صرفاً مردم باید ایمان می‌آوردند و هیچ نمی‌پرسیدند.

    5- بسیاری انگاره‌های مشروع و معقول را نفی کرد. در کتاب مقدس مسیحیت صراحتاً آمده است که عیسی با طلاق مخالفت کرد. شریعت تحریف‌شده‌ی مسیحیت شرایط را آن‌قدر سخت کرد تا کار به اینجا رسید که کشیشان و راهبه‌ها در کلیسای کاتولیک ازدواج نمی‌کنند؛ رواج گسترده‌ی مفاسد اخلاقی در کلیسا به این علت بود.
    اگر دینی مدعی آخرت باشد اما نتواند دست مردم را گرفته و آنان را از پیچ و خم حوادث، گردنه‌ها و کوره‌های دنیا عبور دهد، این دین حتماً به محاق می‌رود.
    #کرسی_نظریه_پردازی #کلبه_کرامت
    مطالعه #تاریخ_طرح_ریزی_استراتژیک_مسیحیت علی‌رغم تحریف متون آن از این جهت حائز اهمیت است که در نگاه کلان‌نگر خود بدانیم کدام اقدامات امروز با زمینه یا سابقه تاریخی ادیان ابراهیمی مرتبط است و هم آنکه بخواهیم از آن‌ها در طرح‌های استراتژیک خود بهره بگیریم؛ سرفصل «تاریخ طرح‌ریزی استراتژیک مسیحیت» را دریافت نمایید:
    kolbeh-keramat.ir/Sessions/?ItemCourse=1&ItemCategory=6

  • وقتی شعور و آگاهی اینقدر کم شود که برای " کریسمس " ، اینجا جشن گرفته شود باید حتما" انتظار داشته باشیم امثال حسن روحانی رئیس جمهور منتخب گردد یا این موجودات مفتخور دروغگو بشوند نمایندگان منتخب . این مردم به کجا میخواهند برسند !!

  • ناظر 97/10/6 ساعت 23:13

    بزرگترین نعمت خدا عقل است و انهایی که ندارند دائم در حال حماقتند . از دین خودش هیچ اطلاعی ندارد اما به دنبال کریسمس دیگران است چون هویت ندارند و هویتشان در همان حدی است که لباسی بپوشند که خود را به نمایش بگذارند و خودنمایی جنسی بکنند و عقده هایشان را بروز دهند . اینها نمیخواهند زن باشند بلکه میخواهند عروسکی باشند در دست مردان بی هویتی مانند خودشان .

  • خدا رحم کند به مردم ایران زنی بیاید خیابان فریاد بزند مردان نامحرم التماس می کنم فقط به من توجه کن آیا این نوع زنان بی حیا برای مردم ایران بلا نیست .خدایا به مردم ایران ازدست این بی حیاها رحم کن وبه مردان آنها غیرت عطا بفرما.الهی آمین