بحث و جدل رائفی پور با دانشجویان: رمال شرف داره به حمال (قسمت اول)


سخنرانی روند تصویب اسناد بین المللی - دانشگاه خواجه نصیر - 19 آذر 1397


+ 
76

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • استاااااااد

  • خطاب به مهمان طرفدار سعید امامی
    سعید امامی مظلوم و شهید بود ؟!!
    خوب جای جلاد و شهید را عوض می کنید . اگر استنادت به بی گناهی سعید امامی داستان سرایی های و یاوه گویی های روح الله حسینیان است که حتی خود روزنامه ها و رسانه های راست محافظه کار در آن زمان به این ادعاهایش کوچکترین توجهی نکردند . گذشته از آن این شخص خودش از موافقان قتل های زنجیره ای بود و در برنامه تلویزیونی چراغ جلو چشم میلیونها بیننده تلویزیونی قربانیان قتل های زنجیره ای را عده ای ناصبی و کافر و مهدورالدم خوانده بود و به طور ضمنی ترور آنان را تایید کرده بود .این برنامه تلویزیونی یک رسوایی برای صدا و سیمای لاریجانی شد و بهانه ای به دست روزنامه سلام داد که این نهاد را بکوبد .
    اما اگر قتل های زنجیره ای بنا به ادعای حسینیان کار اصلاح طلبان وابسته به دولت خاتمی بود پس چرا دولت خاتمی اصلا آن را پی گیری کرد و لو داد ؟
    در مورد شکنجه همسر سعید امامی برای این که اعتراف کند که همسرش از عوامل و جاسوسان اسرائیل بوده است بله این اتفاق افتاد . اما یکی از ماموران وزارت اطلاعات که شرف و انسانیت داشت اسناد آن را در اختیار نمایندگان اصلاح طلب مجلس پنجم و روزنامه های اصلاح طلب گذاشته و یک رسوایی دیگر برای وزارت اطلاعات پس از ماجرای قتل های زنجیره ای باند سعید امامی رقم می خورد . در واقع برای لاپوشانی خوی داعشی و گرگ صفت سعید امامی و باند جنایتکارش که به خاطر عقاید و تعصبات دینی طبق گفته خودشان دست به این جنایت می زدند می خواستند با شکنجه همسر سعید امامی آن را طبق رسم همیشگی و توهم توطئه مسئولان جمهوری اسلامی هم چنان که همین حالا هم با شکنجه و تهدید چنین اعترافات تلویزیونی ساختگی را پخش می کنند در این ماجرا هم آن را به گردن دشمنان نظام و انقلاب این بار اسرائیل بیندازند که به خاطر شرافت و وجدان یکی از این ماموران وزارت اطلاعات این سناریوسازی لو رفت و یک رسوایی دیگر در این نهاد به وجود آمد .

  • عوض کردن جای جلاد و شهید تخصص ویژه شما ماموران موساد است. اما به یک سوال منطقی جواب بده:

    کشتن موجود بی ارزشی مانند فروهر که از یک بسیجی ساده هم به راحتی بر می آمد چه نیازی بود که سعید امامی به عنوان یک نیرو اطلاعاتی زبده و نخبه آن را انجام دهد؟ و چرا ساده ترین اقدام اطلاعاتی که پنهان کاری و تلاش برای عادی نمایی مرگ است را انجام نداد؟ جرا جوری انجام داد که حداکثصر استفاده تلیغاتی از آن صورت گیرد؟

    سعید امامی با آن سابقه و تخصص اطلاعاتی اگر هم قصد داشت کسی را به خاطر عقاید و تعصبات دینی بکشد اولا افراد خیلی مهمتری را دستش می رسید بکشد و ثانیا آنقدر تمیز و ساده بکشد که کسی بو نبرد. همه می دانند که اگر یک نیروی اطلاعاتی بخواهد کسی را بکشد جوری می کشد که اصلا خودکشی یا مرگ طبیعی به نظر برسد! همانطور که شما امثال سلحشور و سید احمد خمینی و هاشمی شاهرودی را کشتید.

    آری. فروهر قطعا مهدور الدم بود. من هم ذره ای برای مرگ شخص پلیدتر از خوک او و کثافتهایی مانند مختاری و پوینده متاسف نیستم. اما می گویم کشتن آنها ارزشی نداشت. همانطور که کندن دم مارمولک هیچ ارزشی ندارد. آنها بی ارزش ترین دشمنان ما بودند.


    اما چرا خاتمی پیگیری کرد؟ چون اصلا فروهر را کشت تا پیگیری کند و جو راه بیندازد. نیاز به شهید سازی و کشته سازی همیشه هدف شما بوده است.

    خاتمی با مخوف ترین تیم امنیتی با ریاست حجاریان و با همکاری مشترک موساد عملیات جنگ روانی علیه رهبری و نیروهای حزب اللهی را کلید زده بود. لازم بود برای تحریک مردم یک قربانی کوچک بدهند. والا قسم می خورم تا قبل از آن نسل جدید و متولدان بعد از انقلاب حتی اسم فروهر را هم نشنیده بودند! چه رسد که برایش عزاداری کننذ.

    اما چرا خاتمی این برنامه را اجرا کرد؟ تا به کمک شبکه وسیع روزنامه های چپ و دوم خردادی آن زمان برنامه فتح وزارت اطلاعات را پیگیری کند و به بهانه سعید امامی بسیاری از نیروهای موثر که می توانستند مانع اقدامات جاسوسی خاتمی بشوند را حذف کرد.

    نتیجه اش شد همین وزارت اطلاعات فاسد فعلی که دستیار مصلحی در آن جاسوس موسالد و عامل قتل دانشمندان هسته ای از آب در آمد و در اردیبهشت 92 اعدام شد و یا حالا از افشاگری ساده فیلم قلاده های طلای طالبی به وحشت می افتند. همان وزارت اطلاعاتی که الان خودش حامی دو تابعیتی ها است.

    پس خوشحال باشید که پروژه فتح وزارت اطلاعات در راستای فتح سنگر به سنگر حجاریان در اینجا به خوبی جواب داد.

  • در مورد سعید امامی روایتهای زیادی وجود داره که با اطلاعات ناقص ما نمیشه در موردش قضاوت کرد، ولی اون چیزی که تردیدی درش وجود نداره انجام قتلهای زنجیره ای برای زیر سوال بردن نظام و از طرف دیگه گرفتار کردن عالیجناب سرخپوش بود

  • اتفاقا حساب یک دو دوتا چارتای ساده است. خودتان را گول نزنید.

  • mhemmati 97/10/6 ساعت 20:32

    یادم میاداستاد رائفی پور دریکی ازسخنرانی هاش سعید امامی رو یک نیروی نخبه حزب الهی معرفی میکرد .

  • فقط به قتل های زنجیره ای گند نزده بود که الان زد.
    باز خوب بود نگفت کار فراماسونا بوده قتلا و انداختنش گردن نظام.

  • کارفراماسونرها بود اما فراماسونرهای داخل نظام. یعنی امثال خاتمی و حجاریان.
    خیلی از مقامات جمهوری اسلامی نفوذی و ماسون بوده اند.

  • اللهم اشف كل مرضانا
    راعفی پور خوب جای مغزتون رو با باد معده عوض کرده.
    البته اکثر مریدای این تفه رو جوونای تازه در شرف بلوغ تشکیل میدن و نمیشه به اونا ایراد گرفت ..بزرگ تر که بشی خود بخود خوب میشی.

  • در ماسون بودن خاتمی و اساسا جریان اصلاح طلبی کوچکترین تریدی وجود ندارد. جز برای بیمار دلان.

  • اتفاقا سوال من هم از شما این است که
    آقای رائفی پور! اگر سعید امامی یک نفوذی با هوش باشد چرا باید خودش را می سوزاند با کشتن یک فرد بی ارزش دم موت مانند فروهر؟ چرا باید دست به چنین ریسک احمقانه ای می زد؟
    فقط برای ایجاد تنش در نظام؟

    خوب اینکار که از یک بسیجی نمای ساده هم ساخته بود!!!
    که برود فروهر پیزری و مختاری و پوینده را بکشد و بعد هم چو بیندازند که کار سپاه یا اطلاعات است!

    چرا باید یک مامور اطلاعاتی سطح بالا و به قول شما نفوذی برجسته چنین کار ساده ای را انجام می داد؟

    آقای رائفی پور!
    تو را گول زده اند. خیلی هم راحت گولت زده اند.

    سعید امامی را دقیقا همانها کشتند که فروهر را کشتند. اصلا فروهر را کشتند که گردن سعید امامی بیندازند که اولا هم این نیروی انقلابی نخبه را حذف کنند و هم صدها نفر از نیروهای زبده اطلاعاتی و انقلابی که دوستان امامی بودند را با همین اتهام از وزارت اطلاعات پاکسازی کنند که کردند.

    آن وقت تو باور می کنی که سعید امامی به عنوان یک جاسوس زبده موساد دست به چنان کار ساده و پر ریسکی زده و بعد هم خیلی راحت با خوردن داروی واجبی حمام خودش را کشته است!!!

    خیر. سعید امامی نیروی مخلص اسلام و خار چشم ضد انقلاب بود که با این توطئه حذف شد. همسرش را تا دم مرگ شکنجه کردند تا بزور اعتراف کند شوهرش نفوذی است. آن زن کلیه هایش را در اثر شکنجه از دست داد. روح الله حسینیان در برنامه چراغ در صدا و سیما رسما اعلام کرد که قتل فروهر کار شخص خاتمی و باندش بود برای ایجاد فتنه در کشور و تصفیه وزارت اطلاعات از نیروهای مخلص. نتیجه این افشاگری شد تعطیل کردن برنامه چراغ و راه ندادن لاریجانی رییس وقت صدا و سیما به جلسه هیات دولت. و البته بعد از آن لاریجانی فهمید دنیا دست کیست و جهت سیاسیش را از همان روز به نفع اصلاح طلبان تغییر داد.

    همان جریانی که سعید امامی را مظلومانه به شهادت رساند - چون از زنده ماندن و تبرئه احتمالی او بشدت وحشت داشت- امروز دیدید که آیت الله هاشمی شاهرودی را که از یکسال قبل اعلام مخالفت قاطع با FATF کرد را حذف کرد. درست بعد از نامه صریح ایشان به شورای نکهبان علیه FATF بود که حالش ناگهان وخیم شد.

    سعید امامی را همانها شهید کردند که امثال فرج الله سلحشور را ترور بیولوژیک کردند. و همانها که سید احمد خمینی را بعد سخنان طوفانیش علیه هاشمی لعنت الله علیه به شهادت رساندند.

    اما امثال تو به جای ذره ای تفکر دقیقا کارتان شده است توجیه و ترویج همان نسخه مورد نظر یهودیان آنوسی و نفوذی های واقعی.

  • استاد خدا حفظت کنه
    اگه تو هر شهری یه کی مثل شما میبود
    فقط یه نفر میبود
    اگه هفته ای یه ساعت وقت میذاشت
    هفته ای یه ساعت وقت میذاشت
    ملت گروه گروه با کمال میل پای همه چی انقلاب می موندن