فیلم طنز دکتر سلام قسمت ۱۷۵


ویژه‌برنامه ای در دوران «با روحانی تا 1400 زنانوین »؛


+ 
102

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رامبد جوان باید روحانی رو بیاره خندوانه ناموسا خیلی باحاله فک کنم تنها کاری که بلده همین استند آپ کمدی باشه .

  • خیلی عالیه خدا قوت ولی اینایی.که من می بینم با طنز هم به راه نمیام

  • ماشالله رئیس جمهور به این خوشمزگی نوبره، خیلی با مزه است، باید دولتمردای سایر کشورها هم یاد بگیرن، والله فقط چسبیدن به اقتصاد و نجات ملت و کشورشون. امروز دوران دیپلماسی و جوک هست.

  • یه خورده جوک بگو .بعد از اینهمه کار!!!!!! خسته شدی

  • من از این شخص درازهی و لیست کخبیث امیذش متنفرم اما کاری که شما می کنید ترور شخصیت و مجازات نامتناسب با جرم است. یک حرفی از دهان کسی در آمد اینقدر بمبارانش کردید تا بمیرد.

  • مردک
    مقصر در درجه اول شورای نگهبان است به قول سعید حجاریان این اصلاح طلبان راه یافته به مجلس دهم حتی چهره های درجه دوم و درجه سوم اصلاح طلب هم نیست . وقتی اکثریت اصلاح طلبان به خصوص چهره های اصلی و درجه اول اصلاح طلبان از ترس شکل گیری مجلس ششم دیگری رد صلاحیت میشود خوب معلوم است که این چهره های درجه چندم و بعضا نخاله و تفاله باقی می ماند و اصلاح طلبان از سر ناچار باید به آنان روی آورند حتی در بعضی از حوزه های انتخابیه هم که اصلاح طلبان از سر ناچاري به چهره های اعتدال گرا و اصولگرا مثل لاریجانی روی آوردند .چنان که حتی در تهران سه نفر از این نامزدها ی لیست امید یعنی مطهری مستقل و جلالی و نعمتی اصولگرا جز جریان اصلاح طلب نبودند .
    ضمنا اخیرا کلیپ توهین ولی ملکی نماینده اصولگرا مجلس درآمده است . پس این توهین ها ربطی به عضو یک جریان خاص بودن گویا ندارد و چه بسا فردا هم کلیپ توهین یکی از نمایندگان مستقل هم در بیاید و پخش شود .

  • ارش 97/10/4 ساعت 13:40

    فساد در طبقات بالای جامعه و مسئولین بیداد میکند. فساد اخلاقی فساد سیاسی فساد رانت خواری و ...